خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیرکار گاز لوفرا

تعمیرکار گاز لوفرا
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

تعمیرکار گاز لوفرا در سایت مستر امداد

بطور کلی اجاق گازهای خانگی لوفرا وسائلی هستند که انرژی شیمیایی را به انرژی حرارتی تبدیل می کند. در واقع اکثر خانم های خانه دار و مادران بیشتر زمان خود در آشپزخانه را در کنار اجاق گاز سپری می کنند، در نتیجه این وسیله ضروری در آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

ویژگی اجاق گاز های لوفرا و تعمیرکار گاز لوفرا

همه اجاق گاز ها در یک سری ویژگی های کلی دارای اشتراکاتی هستند. مثلا:

  • اجاق گاز خانگی لوفرا  و تعمیرکار گاز لوفرا

اجاق گازهای خانگی دارای سیستم های ورودی و خروجی کنترل شده ای هستند بدین نحو که ورودی به سیلندر گاز و یا لوله کشی گاز شهری متصل می باشد.

که توسط یک تقسیم کننده، گاز با فشار مناسب به شعله های اجاق گاز پخش می کند. سپس توسط شیر کنترل شده دستی گاز به دلخواه مصرف کننده به شعله پخش کن هدایت می کند. گاز در شعله پخش کن با اکسیژن هوا مخلوط شده و می سوزد و تولید انرژی گرمائی می کند. اجاق گازها در انواع مدل های مختلف وجود دارد که عموماً مصارف خانگی از تک شعله تا پنج شعله می باشد.

اجاق گازهای دو شعله و سه شعله معمولاً بدون کابینت ساخته می شوند ولی اجاق گازهای چهار شعله و پنج شعله همراه با کابینت ساخته می شوند.

تعمیرکار گاز لوفرا
تعمیرکار گاز لوفرا

اما برخی ویژگی های جزئی و در واقع جزئیات یک محصول است که باعث تمایز آن از دیگر محصولات و با کیفیت تر بودن آن می شود. به طور خلاصه اجاق گاز های مبله از حیث داشتن امکانات متنوع در پخت و پز برتری بسیار بیشتری نسبت به اجاق گاز های رومیزی یا توکار دارند و اگر میزان پخت پز شما زیاد است، بهتر است از اجاق گاز های مبله استفاده نمایید.

  • اجاق گاز مبله لوفرا

اجاق گاز های مبله تجهیزاتی مانند فر و جوجه گردان دارند که اجاق های رومیزی از آن بی بهره هستند همچنین اجاق های رومیزی به دلیل کوچک بودن بخش زیادی از گرمای خود را به زیر سطح خود هدایت می کنند و حتی اگر بهترین برند موجود در بازار را تهیه کنید این مشکل باز هم وجود خواهد داشت .همچنین عدم دارا بودن گاورنر در اکثر اجاق گاز های رومیزی باعث عدم پخش صحیح و کامل گاز در سر شعله ها شده و شما نمی توانید از همه سر شعله ها به صورت استاندارد بهره ببرید.

  • اجاق گاز رومیزی لوفرا

مزیت اجاق گاز های رو میزی با توجه به زندگی در آپارتمان ها و آشپزخانه های کوچک کم جا بودن ان است. اگر کارمند هستید و زمان کمتری را برای اشپزی صرف می کنید می توانید از ترکیب یک اجاق گاز رومیزی و یک فر توکار در خانه خود بهره ببرید. زیبایی نیز می تواند یک فاکتور مهم در انتخاب اجاق گاز رومیزی باشد.

تعمیرکار گاز لوفرا
تعمیرکار گاز لوفرا

نکاتی که هنگام خرید گاز لوفرا باید به آن توجه کرد در تعمیرکار گاز لوفرا

اگر قصد خرید اجاق گاز مبله را دارید می بایست این امکانات را حتما در نظر داشته باشید داشته باشید:

  1. ترموکوپل:

ترموکوپل وسیله ای است که از یک سیم مسی و شیر انبساطی تشکیل شده و با گرم شده آن طول سیم مسی افزایش می یابد و این افزایش طول ناشی از انبساط شیر عبور گاز را باز می نماید و اگر به هر دلیلی شعله خاموش شد ترموکوپل سرد و شیر گاز بسته خواهد شد. ترموکوپل در ایمنی گاز شما اهمیت بالایی دارد، پس اجاق گاز شما حتما باید ترموکوپل داشته باشد.

  1. گاورنر:

تعمیرکار گاز لوفرا
تعمیرکار گاز لوفرا

گاورنر وسیله ایست که میزان گاز عبوری شعله ها را تنظیم می نماید و با روشن کردن یک شعله، شعله های دیگر خاموش نمی شوند و یا دچار افت فشار گاز نخواهند شد.

  1. شیشه نشکن فر

بخش فر یک اجاق گاز می بایست از بیرون معلوم باشد و شرکت ها میبایست حتما از شیشه برای درب جلوی فر استفاده نمایند شرکت های زیادی اقدام به استفاده از شیشه مقاوم به شوک ضربه و دمای بالای حرارت کرده اند. در این میان شیشه های دو یا سه جداره نیز در بازار موجود می باشند لذا دقت کنید که شیشه درب جلوی اجاق گاز شما از نوع مرغوب باشد.

بیشتر بخوانید:

بررسی علل خرابی اجاق گاز

  1. فندک استاندارد

از فندک برای سهولت در روشن کردن شعله اجاق گاز استفاده می شود. فندک ها 3 نوع هستند. دسته اول فندک دکمه ای که وقتی آن را می فشارید کلیه سر شعله ها همزان فندک میزند ،دسته دوم  فندک پشت شیر می باشد که وقتی شیر یا ولوم دستگاه را می فشارید صرفا برای همان شعله جرقه زن فعال می گردد و دسته سوم فندک اتوماتیک می باشد که به محض گذاشتن یک قابله روی شبکه چدنی جرقه زن به صورت خودکار عمل کرده و جرقه می زند. از این میان دسته دوم بهترین عملکرد را داشته پس دقت نمایید داشتن فندک پشت شیر یک مزیت عالی محسوب می شود.

عیب یابی و تعمیر اجاق گاز و تعمیرکار گاز لوفرا

  • پیلوت خاموش می شود.

علت۱ مقدار گازی که به پیلوت می رسد کم است

رفع عیب۱ شعله پیلوت را مطابق آنچه که توضیح داده شد تنظیم نمایید.

علت۲_ هوای زیادی به مخلوط کن وارد می شود.

رفع عیب۲_در صورتی که اجاق گاز از نوع مخلوط کن دار است، صفحه محفظه را کمی ببندید.

  • مشعل های فوقانی اجاق گاز روشن نمی شود

علت_ پیلوت خاموش است.

تعمیرکار گاز لوفرا
تعمیرکار گاز لوفرا

رفع عیب_ پیلوت را روشن کنید.

  • مشعل های فوقانی اجاق روشن نمی شود

علت_سوراخ های مشعل یا پیلوت مسدود شده.

رفع عیب_ سوراخ های مشعل را با دقت توسط یک میله باریک یا برس تمیز کنید.نازل پیلوت را تمیز یا تعویض نمایید.

  • نوک مشعل ها زرد رنگ می سوزد.

علت_نسبت هوا در مخلوط کم است.

رفع عیب_ صفحه تنظیم مخلوط کن را کمی باز کنید. در اجاق گاز های جدید اگر فاصله نازل تا لوله رابط به هم خورده آن را تنظیم نمایید.

  • شعله وزش دارد و صدا می کند.

علت نسبت هوا به گاز در مخلوط زیاد است.

برای درخواست تعمیرکار گاز لوفرا همین حالا با ما از طریق تلفن های نوشته شده در پایین همین صفحه تماس حاصل نمایید.

تعمیرکار گاز لوفرا این نمایندگی بلافاصله پس از تماس شما برای تعمیر اجاق گاز در محل حاضر شده و خدمات تعمیر با ضمانت 6 ماهه را به شما ارائه خواهند داد. تمامی مراحل تعمیر اجاق گاز صفحه ای،تعمیر اجاق گاز،تعمیر اجاق گاز رومیزی در این نمایندگی بر اساس استاندارد و ضوابط موجود انجام می گیرد.

شماره تلفن تماس تعمیر اجاق گاز  مستر امداد

تعمیر اجاق گاز قدیمی  شمال تهران

22852095

تعمیر اجاق گاز قدیمی  غرب تهران

44044355

تعمیر اجاق گاز قدیمی  شرق تهران

88520173

تعمیر اجاق گاز قدیمی در جنوب تهران

66178763

خدمات مشابه:

عیب یابی و رفع ایراد نشت گاز از اجاق گاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.