خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر جاروبرقی دلونگی | نمایندگی مجاز تعمیرات جاروبرقی دلونگی

فهرست عناوین این مطلب
4/5 - (1 امتیاز)

[av_one_half first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ link=” linktarget=” link_hover=” padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-muw2d’]

[av_textblock textblock_styling_align=” textblock_styling=” textblock_styling_gap=” textblock_styling_mobile=” size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” template_class=” av_uid=’av-f4wcl’ sc_version=’1.0′ admin_preview_bg=”]

نمایندگی تعمیر جاروبرقی دلونگی در تهران

تعمیر جاروبرقی دلونگی : مجموعه مستر امداد ( نمایندگی تعمیرات و فروش قطعات جاروبرقی دلونگی ) با بیش از 30 سال تجربه و دارای تکنسینهای مجرب ، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیر جاروبرقی دلونگی جزء قدیمی ترین ها در این عرصه می باشد .

مفتخر هستیم با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایتمندی مشتری در این عرصه بهترین باشیم.

تعمیر جاروبرقی دلونگی را با قطعات فابریک از ما بخواهید .

جاروبرقی دلونگی شما مکش ندارد ؟

جاروبرقی دلونگی شما بوی سوختگی میدهد ؟

آیا از جاروبرقی دلونگی شما دود بلند شده است ؟

آیا جاروبرقی دلونگی شما نیاز به عیب یابی دارد ؟

آیا خرطومی جاروبرقی دلونگی شما پاره شده است ؟

آیا لوله تلسکوپی جاروبرقی شما خراب شده است ؟

آیا به برس جاروبرقی دلونگی نیاز دارید ؟

آیا فیلتر جاروبرقی دلونگی شما از بین رفته است ؟

آیا پاکت جاروبرقی دلونگی شما پاره شده است ؟

آیا به مخزن جاروبرقی دلونگی نیاز دارید ؟

آیا شیشه مخزن جاروبرقی دلونگی شما شکسته است ؟

آیا سیم جمع کن جاروبرقی دلونگی شما خراب است ؟

بهتر است بدانید:نمایندگی جاروبرقی فیلیپس در تهران

[/av_one_half][av_one_half min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ link=” linktarget=” link_hover=” padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-8fath’]
[av_image src=’https://mremdad.com/wp-content/uploads/2018/11/11001885-11001885.jpg’ attachment=’830′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ copyright=” animation=’no-animation’ av_uid=’av-jo0kyb8j’ admin_preview_bg=”][/av_image]
[/av_one_half]

[av_textblock textblock_styling_align=” textblock_styling=” textblock_styling_gap=” textblock_styling_mobile=” size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” template_class=” av_uid=’av-13y3x’ sc_version=’1.0′ admin_preview_bg=”]

خدمات جاروبرقی دلونگی در مستر امداد

  • فروش قطعات جاروبرقی دلونگی

  • تعویض قطعات جاروبرقی دلونگی در کارگاه
  • تعویض موتور جاروبرقی دلونگی
  • سرویس موتور جاروبرقی دلونگی
  • تعویض بلبرینگ جاروبرقی دلونگی
  • تعویض پروانه ، ذغال ، جا ذغالی ، بوبین ( بالشتک ) جاروبرقی دلونگی
  • شستشو و بادگیری جاروبرقی دلونگی
  • تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی دلونگی
  • تعویض سیم جمع کن جاروبرقی دلونگی
  • فروش قطعات جاروبرقی دلونگی

نمایندگی فروش قطعات جاروبرقی دلونگی

مجموعه مستر امداد نمایندگی فروش قطعات جاروبرقی دلونگی جهت رضایتمندی شما عزیزان تمامی قطعات اعم از :

  1. کیسه جاروبرقی دلونگی
  2. پاکت جاروبرقی دلونگی
  3. لوله جاروبرقی دلونگی
  4. فیلتر جاروبرقی دلونگی
  5. لوله خرطومی جاروبرقی دلونگی
  6. برس جاروبرقی دلونگی
  7. موتور جاروبرقی دلونگی
  8. سیم جمع کن جاروبرقی دلونگی

را در سراسر ایران به فروش میرساند .

تعمیر جاروبرقی دلونگی
تعمیر جاروبرقی دلونگی

ارسال قطعات جاروبرقی دلونگی به شهرهای ( تبریز ، مشهد ، اصفهان ، شیراز ، قم ، مازندران ، گیلان ، کرمانشاه ، زاهدان ، خوزستان ، گیلان ، بوشهر ، اراک و … ) از طریق تیپاکس انجام میگردد .

ارسال قطعات جاروبرقی دلونگی به سراسر تهران از طریق پیک مجموعه مستر امداد انجام میگردد .

هموطن عزیز ؛ برند دلونگی جزء محبوب ترینها در ایران محسوب میشود ( از حسن انتخاب شما متشکریم ) .
کلیه قطعات تعویضی جاروبرقی دلونگی فابریک ( با لوگو شرکت دلونگی ) بوده و از انبار مجموعه مستر امداد تهیه میشود .

ارسال قطعات یدکی جاروبرقی دلونگی در سراسر تهران و شهرستانها انجام میگردد .

چطور به تعمیر جاروبرقی دلونگی بپردازیم؟

جارو برقی دلونگی را بررسی کنید و ببینید کدام قسمت از آن مشکل دارد. آیا روشن نمی شود؟ آیا ضعیف یا نامنظم جارو می کشد؟ آیا نمیتواند گرد و خاک را به داخل بکشد؟ آیا صدا یا بوی خاصی از آن ساطع میشود؟

مطمئن شوید که جاروبرقی را به برق زده و روشن کرده اید. همچنین اطمینان حاصل کنید که پریز مورد استفاده تان خراب نیست و برق در آن جریان دارد.
حواستان به خاموش شدن خودکار جاروبرقی در هنگام استفاده بیش از حد باشد. باید بدانید که برخی از جاروبرقی ها (مانند بعضی از سشوارها) بعد از مدت زمان مشخصی استفاده، مثل 20 تا 30 دقیقه به طور خودکار خاموش میشوند تا از گرمای بیش از حد دستگاه جلوگیری شود. اگر چنین دستگاهی دارید، نباید نگران خاموشی آن باشید.

اگر جاروبرقی دلونگی شما ضعیف کار میکند

اگر جارو برقی دلونگی شما ضعیف کار میکند، شاید کیسه آن پر شده است. توجه داشته باشید که باید بسته به حجم کیسه، هر از چندگاهی آن را تخلیه یا تعویض کنید.
مطمئن شوید که برس های دستگاه به خوبی می چرخند و مو یا پارچه یا چیز دیگری به آنها نچسبیده است.
اگر این مشکلات در جاروبرقی دلونگی مشاهده نشد، باید نگاهی به موتور آن بیندازید . شاید بهتر و اقتصادی تر باشد که موتور را به کلی تعویض کنید. البته شرکت مستر امداد ، نمایندگی تعمیر جاروبرقی دلونگی ، پیشنهاد میکند که این کار را خودتان در منزل انجام ندهید تا خسارت بیشتری به دستگاه وارد نشود.

یاتاقان های موتور یا دمنده را تعویض یا روغن کاری کنید . اگر با اجزای موتور آشنایی ندارید، ریسک نکنید و کار را به تعمیرگاه مجاز جاروبرقی دلونگی بسپارید.

نگاهی به دمنده دستگاه بیندازید. شاید قطعه ای خم شده یا شکسته باشد. قطعات موردنیاز را از نمایندگی دلونگی تهیه کنید و از استفاده از قطعات متفرقه خودداری کنید.
چرخ های شکسته دستگاه را عوض کنید.
در صورتی که همه این موارد را بررسی کرده و متوجه مشکل دستگاه نشدید، کار را به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلونگی در تهران ، گروه خدماتی مستر امداد بسپارید.
اگر جاروبرقی دلونگی شما مکش ضعیف دارد ، به خواندن ادامه دهید

با راهنمای زیر در خانه خود مکش جاروبرقی دلونگی خود را درست کنید :

نمایندگی مجاز تعمیرات جاروبرقی دلونگی
نمایندگی مجاز تعمیرات جاروبرقی دلونگی

لوازم مورد نیاز:

جالباسی
پیچ گوشتی های مختلف
چسب برق

وقتی مکش جاروبرقی دلونگی شما قطع می شود، می تواند به اندازه خرید یک جاروبرقی نو هزینه داشته باشد. قطع شدن یا ضعیف شدن مکش جاروبرقی مشکل رایجی ست و خیلی از جاروبرقی ها دچار این مشکل می شوند. در زیر به شما می گوییم چطور به جای تعمیرات با هزینه بالا و یا خرید یک دستگاه نو، جاروبرقی ای که مکش خود را از دست داده است را تعمیر کنید.

گام اول – مشکل را پیدا کنید.

جاروبرقی ها همگی یک مکانیزم مشترک دارند. یک موتور که برای جاروبرقی تولید نیرو کرده و خلا ایجاد شده تولید مکش می کند و خرده آشغال ها را از روی زمین بر می دارد. رایج ترین جای از دست رفتن مکش، خود لوله یا شیلنگ جاروبرقی، کیسه جاروبرقی، گرفتگی غتلک، تسمه خراب شده و یا واشر آسیب دیده است. تمام مشکلات ذکر شده منجر به ضعیف شدن یا قطع شدن مکش می شوند.

گام دوم – غلتک ها را چک کنید.

غلتک ها را بررسی کنید و مطمئن شوید که کاملا تمیز هستند. تمام موها، کاغذ و یا هر شیء دیگری که به آن ها چسبیده است را جدا کنید. سپس دوباره جاروبرقی را روشن کرده و تست کنید. اگر مشکل حل نشده بود، به گام سوم بروید.

گام سوم – کیسه جاروبرقی را بررسی کنید.

چه جاروبرقی شما کیسه قابل تعویض داشته باشد چه نداشته باشد، به هر حال پر شدن زیاد محفظه آشغال در جاروبرقی باعث ضعیف شدن مکش می شود. محفظه را کاملا خالی کرده و درون آن را تمیز کنید و یا کیسه جارو برقی را تعویض کنید. سپس جایی که لوله به مخزن جمع آوری و یا همان کیسه وصل می شود را چک کنید. وجود گرفتگی و خرده آشغال در این قسمت و یا هر گونه شکستگی و پارگی را بررسی کنید. بعد از تمام این اقدامات جاروبرقی را روشن کرده و امتحان کنید. اگر مکش هنوز کم بود، مشکل جای دیگری ست.

گام چهارم – شکستگی در لوله ها را چک کنید.

اگر شیلنگ جاروبرقی دارای شکستگی یا حفره باشد، قطعا تاثیر بدی بر مکش دستگاه دارد. پیدا کردن درز و حفره در شیلنگ زیاد کار ساده ای نیست. اگر جاروبرقی شما قابلیت مکیدن آب را نیز دارد، شیلنگ ها را به آب و صابون آغشته کنید و به صورت معکوس به جاروبرقی وصل کنید. اگر در جایی درز یا حفره ای باشد حباب از آن نقطه بیرون می آید. در صورتی که جاروبرقی شما این قابلیت را ندارد، می توانید کل شیلنگ را با چسب برق بپوشانید.

گام پنجم – تسمه یا واشر را تعویض کنید.

اگر غتلک ها تمیز اند، کیسه یا مخزن آشغال خالی است، و شیلنگ ها مشکلی ندارند، احتمالا مشکل از تسمه یا واشر است. برای تعمیر این مورد نیاز است جاروبرقی را باز کنید. تسمه می تواند به آسانی متوقف شود. نگاهی به آن بیندازید که خرده آشغال یا هر عامل دیگری باعث گیر کردن تسمه نشده باشد. اگر تسمه شکننده است و اکنون دارای شکستگی می باشد، آن را تعویض کنید. واشر نیز می تواند فرسوده یا خراب شود. در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

بیشتر بخوانید:نمایندگی فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ

تعمیر جاروبرقی دلونگی
تعمیر جاروبرقی دلونگی

تعمیر جاروبرقی دلونگی

تعمیر جاروبرقی دلونگی در کارگاه مجهز مستر امداد با استفاده از قطعات فابریک دلونگی انجام میگردد و همچنین شما عزیزان میتوانید از نزدیک شاهد تعمیر جاروبرقی دلونگی خود باشید . در نظر داشته باشید چنانچه نکات زیر را توجه فرمایید ، دیگر نیاز به تعمیرکار جاروبرقی دلونگی نخواهید داشت .

بیشتر از 10 دقیقه از جاروبرقی دلونگی خود استفاده ننمایید .
پاکت جاروبرقی و فلتر دلونگی را به موقع تعویض نمایید .

اگر جاروبرقی دلونگی شما آب و خاک نیست به هیچ عنوان مایعات را با آن جارو نکنید .

تعمیر جاروبرقی دلونگی در شمیرانات تهران

1 : شمیرانات ، اقدسیه ، آجودانیه ،داراباد ، سوهانک ، تجریش و…

تعمیر جاروبرقی دلونگی در شمال تهران

2 : نیاوران ، زعفرانیه ، ولنجک ، الهیه ، جردن ، اندرزگو ، پاسداران ، دروس ، شریعتی ، دولت ، ظفر ، میرداماد ، هروی و …

تعمیر جاروبرقی دلونگی در غرب تهران

3 : آریاشهر ، آیت الله کاشانی ، اشرفی اصفهانی ، پونک ، شهران ، جنت آباد ، ستاری ، اکباتان ، تهرانسر و …

تعمیر جاروبرقی دلونگی در شمال غرب تهران

4 : کوی فراز ، بوعلی ، میدان کتاب ، شهرداری و…
تعمیرات جاروبرقی دلونگی در شهرک غرب و سعادت آباد تهران

5 : شهرک غرب و سعادت آباد

تعمیر جاروبرقی دلونگی در مرکز تهران

6 : یوسف آباد ، فاطمی ، گیشا ، امیر آباد ، شهرآرا ، مطهری ، عباس آباد و…

تعمیر جاروبرقی دلونگی در شرق تهران

7 : تهرانپارس ، نارمک ، رسالت ، سید خندان ، فرجام ، پیروزی ، حکیمیه ، لواسانات و …

تعمیر جاروبرقی دلونگی در جنوب تهران

8 : انقلاب ، آزادی ، جمهوری ، نازی آباد ، حافظ ، امام خمینی ، ولیعصر و …

تعمیر جاروبرقی دلونگی

نمایندگی تعمیر جاروبرقی دلونگی در تهران و کرج

به متخصصان تعمیر جاروبرقی دلونگی ما اعتماد کنید
تخصصی ترین مرکز تعمیر جاروبرقی دلونگی در تهران و کرج با استفاده از متخصصان با تجربه و استفاده از تمامی لوازم و قطعات اصلی در کمترین زمان ممکن

چرا بهتر است تعمیر جاروبرقی دلونگی خود را به ما بسپارید؟
داشتن فنی کارانی که به طور مداوم در دوره های آموزشی دانش خود را به روز میکنند

استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در تعویض قطعات

رتبه یک در تعمیر لوازم منزل در شهر تهران و کرج

۹۰ روز گارانتی خدمات ارائه شده

قیمت‌های منصفانه تعمیرات برابر با نرخ تعیین‌شده از سوی نهادهای نظارتی

برآورد هزینه تخمینی قبل از انجام تعمیر جاروبرقی دلونگی

بهتر است بدانید:نمایندگی جاروبرقی الکترولوکس

انعطاف در تعیین زمان تعمیر جاروبرقی دلونگی

نمایندگی تعمیرات دلونگی آماده ارائه خدمات سرویس و تعمیر جاروبرقی دلونگی با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن می باشد. نمایندگی تعمیر جاروبرقی دلونگی در کرج و تهران سال های زیادی است که پشتیبانی و خدمات دهی به برند دلونگی را به عنوان یکی از معتبرترین و باکیفیت ترین محصولات لوازم خانگی بر عهده دارد و توانسته است در طی سال‌ها کار در این زمینه خاطره خوبی را از خدمات دهی در ذهن مشتریان خود ثبت کند.

این مرکز با داشتن متخصص‌ترین و با سابقه ترین تعمیرکاران جاروبرقی دلونگی در سراسر تهران و کرج توانسته است گام به گام با فناوری روز دنیا کار سرویس و تعمیر جاروبرقی دلونگی را در تمامی تعمیرگاه های مجاز دلونگی عهده‌دار شود.

تمامی کارشناسان و تعمیرکارانی که در تعمیرگاه‌های مجاز ما در تهران و کرج مشغول به فعالیت هستند از بهترین افراد در این زمینه بوده که هرساله با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید مناسب ترین فرد برای تعمیر جاروبرقی دلونگی شما خواهند بود.

به این دلیل که ما به تمام نقاط قوت و ضعف تعمیرات جارو برقی دلونگی آشنایی کامل داریم در صورت بروز هرگونه مشکل در کمترین زمان ممکن به مشکل پی خواهیم برد و تمامی سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار خواهیم بست.

ما در تعمیرگاه های مجاز جارو برقی دلونگی با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر شهر تهران و کرج و نزدیک بودن به شما این امکان را داریم که در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر جاروبرقی دلونگی به منزل یا محل کارتان مراجعه کنیم.

بهتر است بدانید:تعمیر جاروبرقی زیمنس

درباره تعمیرگاه تخصصی و مجاز تعمیر جاروبرقی دلونگی

تعمیرگاه تخصصی و نمایندگی مجاز جاروبرقی دلونگی ما بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای سرویس و تعمیر جارو برقی شما در سراسر تهران و کرج می باشد. ما با داشتن ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در تهران و کرج و گارانتی خدمات ارائه شده، بهترین انتخاب شما برای تعمیر جاروبرقی دلونگی شما هستیم. مهم نیست که جارو برقی شما از کدام مدل می باشد زیرا ما خدمات تعمیر جاروبرقی دلونگی را برای تمامی مدل ها ارائه می دهیم.

سیستم خدمات دهی ما نزدیکترین متخصص را جهت تعمیر در زمانی که شما تعیین میکنید به محل اعزام نموده تا در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کنند.

بیشتر بدانید:تعمیر جاروبرقی سامسونگ

مشکلات متداول جارو برقی دلونگی که نیاز به تعمیر دارند :

  • جارو برقی روشن نمی شود.

  • قدرت مکش جارو برقی کم شده است.
  • در حین جارو کردن جارو برقی خاموش می شود.

البته دلایل دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای جارو برقی دلونگی شود. اگر شما مشکلی دارید که در لیست بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت جارو برقی شما به درستی کار نمی کند می توانید با نمایندگی جاروبرقی دلونگی ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک متخصص جهت عیب یابی و در صورت تمایل تعمیر جاروبرقی دلونگی شما اعزام شود.

بیشتر بدانید:تعمیر جاروبرقی ال جی

اگر با کاهش قدرت مکش جاروبرقی روبرو شدیم چه اقدامی باید انجام دهیم؟

نمایندگی تعمیر جاروبرقی دلونگی می تواند درصورتی‌ که جارو برقی شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد؛ در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی دلونگی در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلونگی از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش جاروبرقی دلونگی بهره‌مند شوید، می‌توانید با تعمیرگاه‌ مجاز دلونگی ما در سراسر تهران و کرج یا دفتر مرکزی دلونگی تماس گرفته و یا از طریق پر کردن فرم ثبت سفارش آنلاین درخواست تعمیر جاروبرقی دلونگی خود را ثبت نمایید و با شرح مشکل دستگاه خود، بهترین راه را برای سرویس یا تعمیر جارو برقی دلونگی خود به دست آورید.

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.