خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر ماکروفر ال جی

تعمیر ماکروفر ال جی
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

تعمیر ماکروفر ال جی در تهران توسط خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر ال جی با استفاده از قطعات فابریک و ضمانتنامه رسمی در محل انجام میگردد.

تعمیرگاه مجاز ماکروفر الجی توسط تیم آموزش دیده ما با شعبات مختلف در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران آماده خدمت رسانی در محل، منزل یا محل کار شما عزیزان می باشد .

شرکت ال جی از تولید کنندگان مطرح لوازم الکترونیکی خانگی، که توسط کشور کره تولید می شود. در پی استقبال بی نظیر مشتریان در خصوص استفاده از ماکروویو ال جی، شرکت LG ماکروویو هایی با مدل های گوناگون ارایه نمود که در پی آن نیازمند تعمیر و سرویس در سطحی گسترده می باشد.

تعمیر ماکروویو در محل توسط نمایندگی تعمیر ماکروفر ال جی

نمایندگی تعمیر ماکروفر ال جی با ارایه سرویس تعمیر ماکروویو ال جی در محل این امکان را برای مشتریان فراهم نمود تا بدون داشتن دغدغه ی جا به جایی ماکروویو به تعمیرگاه امکان برطرف نمودن عیوب ماکروویو و تعمیر ماکروویو را داشته باشند.

نمایندگی تعمیر ماکروفر ال جی با در اختیار داشتن کادر مجرب تعمیر ماکروویو ال جی که از مهندسین و تکنسین های مجرب تشکیل شده، قادر به تعمیر ماکروویو های ال جی و سایر برند ها می باشد.

نمایندگی تعمیر ماکروفر ال جی با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات ماکروویو و مشاهده مشکلات عمده مشتریان در جریان حمل و نقل ماکروفر به محل تعمیرگاه و خرابی های متعدد ماکروویو در مسیر برگشت به محل مشتری، بر آن شدیم تا با ارایه خدمات تعمیر ماکروفر در محل مشتری، ریسک خرابی مجدد مایکروویو را به حداقل برسانیم.

جالب است بدانید، نمایندگی تعمیر ماکروفر ال جی ما در سراسر تهران خدمات ارائه می دهد و شما در هر کجای تهران که باشید، در صورت نیاز به تعمیر ماکروفر ال جی یا سایر برند ها می توانید با یک تماس، درخواست اعزام تکنسین متخصص جهت تعمیر ماکروفر خود داشته باشید.

نکات ضروری تعمیر و نگهداری ماکروفر ال جی

هنگامی که آشپزخانه خود را با مجموعه ای از غذاهای خوشمزه و تجهیزات پخت و پز تجاری، از جمله ماکروفر، پر کردید، ممکن است فکر کنید که آماده راه اندازی کسب و کار خود هستید.

با این حال، چند نکته وجود دارد که باید در مورد راه اندازی و نگهداری ماکروفر خود بدانید تا مطمئن شوید که در سال های آینده به درستی کار می کند.

  • ماکروفر خود را به طور منظم تمیز کنید.

از آنجایی که درب ماکروفر شما اغلب بسته است، ممکن است متوجه نشوید که باید تمیز شود. با این حال، هر بار که آشپزخانه خود را تمیز می کنید، باید ماکروفر خود را پاک کنید.

وقتی ماکروفر شما روشن است، تکه‌های کوچک غذا و پاشیده شدن آن مقداری از انرژی را جذب می‌کنند، به این معنی که تمیز نکردن منظم آن بر عملکرد آن تأثیر منفی می‌گذارد.

  • از ظروف ایمن ماکروفر استفاده کنید.

ظروف مخصوص استفاده در ماکروفر به محافظت از ماکروفر شما در برابر انباشته شدن بقایای مواد غذایی کمک می کند.

همچنین استفاده از ظروف دارای برچسب ایمن در ماکروفر بسیار مهم است، زیرا ظروف پلاستیکی معمولی شروع به تخریب می کنند که می تواند به ماکروفر شما آسیب برساند و مواد شیمیایی مضر را آزاد کند.

تعمیر ماکروفر ال جی
تعمیر ماکروفر ال جی
  • هیچ وقت از ظروف فلزی استفاده نکنید.

هرگز فلز از جمله آلومینیوم را در ماکروفر قرار ندهید. ظروف و ظروف فلزی نه تنها باعث پخت ناهموار می شوند، بلکه می توانند به ماکروفر شما آسیب برسانند. قرار دادن فلز در ماکروفر نیز خطر آتش سوزی جدی دارد.

  • درب ماکروفر خود را حتما ببندید.

درب ماکروفر امواج تشعشع را در داخل دستگاه نگه می دارد، به این معنی که باید مراقب باشید که درب به طور ایمن بسته شود. با این حال، شما همچنین باید از درب به درستی استفاده کنید تا به آن آسیب نرسانید.

اگر بدون خاموش کردن ماکروفر خود در را به دفعات زیاد باز کنید، می توانید فیوز ایمنی را منفجر کنید. محکم بستن درب همچنین می تواند به قفلی که در را محکم می کند آسیب برساند.

  • محدودیت های وزن را دنبال کنید.

حواستان باشد هنگام ماکروفر کردن غذا از ظروف سنگین استفاده نکنید. همچنین اگر می‌خواهید مقادیر زیادی را به یکباره گرم کنید، باید وزن غذاهای منجمد را نیز کنترل کنید.

مزایای تعمیر ماکروفر ال جی توسط تیم ما

یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات تعمیر ماکروویو مجموعه ما، بر خورداری از امکاناتی نظیر: پرداخت آنلاین مبلغ فاکتور تعمیر ماکروویو است،

چرا که یکی از اهداف ما همگام بودن با تکنولوژی روز است که در پی آن رضایت مندی مشتری را نیز در پی دارد.

این مزیت در کنار رقابتی بودن قیمت تعمیرات ماکروویو و مناسب بودن آن عاملی است که موجب معرفی نمایندگی تعمیر ماکروفر ال جی، توسط مشتریان به یک دیگر می شود.

یکی از خدمات بی نظیری که توسط نمایندگی تعمیر ماکروفر ال جی ارایه می گردد،

ارایه رایگان آرشیو سوالات متداول است. این سوالات رایج ترین سوالاتی است که توسط مشتریان در خصوص تعمیر ماکروویو پرسیده می شود.

نمایندگی تعمیر ماکروفر ال جی با ارایه پاسخ کارشناسانه به این سوالات، راه کار های علمی و تخصصی در خصوص رفع مشکلات ماکروویو را ارایه نموده و مشتریان با مطالعه آن قادر به رفع مشکلات سطحی و معمول ماکروویو خواهند بود و از تجربیات سایر مشتریان و کارشناسان استفاده می نمایند.

تعمیر ماکروفر ال جی
تعمیر ماکروفر ال جی

از خدمات شاخصی که در پروسه تعمیر ماکروویو توسط نمایندگی تعمیر ماکروفر ال جی ارایه می گردد، می توان به گارانتی خدمات و قطعات اشاره نمود، کلیه قطعاتی که توسط مهندسین و تکنسین های مجموعه ما تعویض می گردد، دارای گارانتی می باشد، همچنین ضمانت رضایت مشتری از مهم ترین علل محبوبیت مجموعه تعمیر ماکروویو است.

خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته که توسط تیم پشتیبانی فنی ارایه می شود به شما امکان مشاوره در خصوص خرابی ماکروویو ال جی می دهد و با استفاده از این خدمات قادر خواهید بود مشکلات جزئی ماکروویو را حل نمایید.

تعمیر ماکروفر ال جی
تعمیر ماکروفر ال جی

مشکلات رایج ماکروفر ال جی

مایکروفر این روزها یکی از وسایل پرکاربرد آشپزخانه است. مانند هر وسیله خانگی دیگری، مایکروویو در طول عمر خود از کار می افتد و می شکند. در اینجا مشکلات رایج ماکروفر و راه حل های احتمالی تعمیر ماکروفر ال جی آورده شده است:

  • ماکروفر ال جی گرم نمی کند.

گرم نکردن ماکروفر یکی از رایج ترین مشکلات ماکروفر است. محبوب ترین دلیل پشت این مشکل شکست مگنترون است. یک مگنترون از ولتاژ بالا برای تولید فرکانس مایکروویو برای پختن غذا استفاده می کند. اگر مایکروویو در حالت خالی روشن باشد، باعث سوختن مگنترون می شود.

یک مگنترون سوخته باید جایگزین شود زیرا قابل تعمیر نیست. از دیگر دلایل احتمالی این مشکل می توان به دیودهای معیوب، سوختن خازن، معیوب بودن سوئیچ درب و خرابی ترانسفورماتور اشاره کرد. برای تعمیر ماکروفر ال جی می توانید با متخصصان مستر امداد تماس بگیرید.

ماکروفر روشن می شود و سپس متوقف می شود.

دلایل احتمالی این مشکل عبارتند از: معیوب بودن سوئیچ درب، خرابی ترانسفورماتور، معیوب بودن پد لمسی و معیوب بودن موتور فن.

دکمه های ماکروفر کار نمی کنند.

اگر دکمه‌های ماکروفر ال جی کار نمی‌کنند، نشان‌دهنده این است که صفحه لمسی یا صفحه کنترل معیوب است یا آسیب دیده است. دلیل احتمالی دیگر می تواند معیوب بودن برد کنترل اصلی باشد.

تعمیر ماکروفر ال جی
تعمیر ماکروفر ال جی

صفحه ماکروفر نمی چرخد.

در ماکروفر ال جی یک موتور دوار در زیر صفحه وجود دارد که وظیفه چرخش صفحه چرخان را بر عهده دارد.

بنابراین محتمل ترین علت این مشکل فرسودگی یا سوختن موتور است. موتور به راحتی قابل تعویض است.

اما اگر موتور معیوب نباشد این نشان دهنده ایراد در برد کنترل اصلی است.

اگر برد کنترل خوب است، صفحه لمسی یا پانل کنترل را برای مشکل بررسی کنید یا برای تعمیر ماکروفر ال جی با مستر امداد تماس بگیرید.

لامپ ماکروفر در حین کار روشن نمی شود.

یک لامپ کوچک در داخل ماکروفر شما واقع در پشت گریل وجود دارد که هنگام روشن شدن مایکروویو روشن می شود.

اگر لامپ کار نمی کند ممکن است ذوب شده باشد. یکی دیگر از دلایل احتمالی معیوب بودن سوکت لامپ و سیم کشی بد است.

اگر لامپ، سوکت و سیم‌کشی خوب هستند، برد کنترل اصلی را بررسی کنید. برد کنترل ممکن است خراب شده باشد و ولتاژ را به سوکت لامپ ارسال نکند.

جرقه در داخل ماکروفر

جرقه زدن در داخل ماکروفر ال جی رایج است و نشان نمی دهد که مایکروویو شما خراب شده است.

لازم است فورا مایکروویو خود را خاموش کرده و بازرسی لازم را انجام دهید.

دلایل احتمالی پشت این مشکل عبارتند از: آسیب دیدگی پوشش راهنمای موج، سوختن دیود، پشتیبانی از قفسه آسیب دیده یا رنگ فرسوده از دیوارهای داخلی.

تعمیر ماکروفر ال جی
تعمیر ماکروفر ال جی

تعمیر ماکروفر ال جی در تهران

با توجه به کلیه خدماتی که توسط نمایندگی تعمیر ماکروفر ال جی ما ارایه می گردد،

از آن جا که خدمات نوین مطابق با تکنولوژی روز دنیا ارایه می شود و کلیه برند های ماکروویو را پوشش می دهد،

لازم به ذکر است خدمات نمایندگی تعمیر ماکروفر ال جی در سراسر تهران شامل کلیه برند های ماکروفر می شود.

 

 

تعمیر برد الکترونیکی ماکروفر ال جی

بیش از 99% برد های آسیب قابلیت تعمیر دوباره در آن ها وجوددارد ، عمدتا مشکلات در برد های الکترونیکی مربوط به منبع تغذیه ، مدار فرمان و صفحه گرانیت میباشد .

منبع تغذیه مسیر ورودی برق 220 ولت میباشد ، این جریان پس از گذشتن از منبع تغذیه به نواحی فرمان ، دیسپلی و سایر مناطق تقسیم میشود ، اگرکه منبع تغذیه دچار آسیب‌دیدگی یا اختلال در عملکرد بشود مایکروفر روشن نخواهد شد.

از کار افتادگی دکمه های ماکروفر از دیگر معضلات مربوط به برد های الکترونیکی هست تعمیر صفحه تاچ یا دکمه های مایکروفر ال جی نیاز به انتقال برد به تعمیرگاه ماکروفر LG و تعمیر توسط مهندسين الکترونیکی دارد ، تایم تعمیر برد الکترونیکی بین 2 تا 4 روز کاری می‌تواند زمان بر باشد .

مشکل سوم برد الکترونیکی می‌تواند مرتبط با عدم ارتباط فرمان برای کارکرد قسمت های مختلف مانند لامپ اشعه ، موتور گردان ، لامپ روشنایی ، المنت ها و یا سایر بخش ها باشد .

تعمیر برد در کارگاه نمایندگی مجاز تعمیرات ماکروفر ال جی انجام میشود .

دلیل نچرخیدن سینی مایکروفر
تعمیر نچرخیدن سینی مایکروفر ال جی
نچرخیدن سینی مایکروفر ال جی یک ایراد آشناست ، علت این مسئله میتواند خرابی یکی از این قطعات باشد .

موتور گردان کف : یک موتور متشکل از چرخ دنده های مشابه ساعت در کف مایکروفر و جود دارد امکان آن است که این قطعه معیوب باشد .
شکستن کوبل سینی : اگر کوبل دچار شکستگی شده باشد ، قدرت موتور گردان به سینی منتقل نمیشود و موتور گردان به اصطلاح هرز میچرخد و سینی شما نمیچرخد .
میکروسویچ : احتمال اتصال کوتاه و یکسره شدن میکروسویچ یا شکستن زبانه درب در مایکروفر احتمالش وجود دارد .
برد الکترونیکی : اگر برد ماکروفر و رله ها از کار بیافتند احتمال کارنکردن یک بخش به طور مثال مانندموتور گردان وجود دارد .
قطع شدن کابل ارتباطی بین برد و موتور کف هم وجود دارد ، اگر چه این مورد بندرت بوجود می آید .
برای رفع این مورد و تعمیر ماکروفر ال جی میتوانید با نمایندگی تعمیرات ماکروفر ال جی تماس بگیرید .

دلایل جرقه زدن در مایکروفر

تعمیرات و علت گرم نکردن ماکروویو ال جی LG
گرم نکردن یا گرم نشدن غذا در مایکروفر و مایکروویو ال جی میتواند به دلیل نقص در یکی از قطعات زیر باشد .

قطعات به ترتیب اولویت نوشته شدند:

مگنترون
ترانس های ولتاژ
برد الکترونیکی
خازن
دیود
فیوز های ولتاژ
قطعی در کابل های ارتباطی
میکروسویچ
این 8 قطعه ارتباط مستقیم با علت گرم نکردن مایکروویو ال جی دارند که تعیین بخش آسیب دیده نیاز به وارسی توسط نمایندگی تعمیرات ماکروفر ال جی را دارد

 

چه علتی دارد که صفحه لمسی مایکروویو کار نمی کند؟

در این بخش به شما یاد می‌دهیم که تعمیر ماکروفر، به مشکل کار نکردن صفحه لمسی این دستگاه میپردازیم ،

تعداد زیادی از مشتریان سوال می‌کنند که چرا صفحه لمسی مایکروویو کار نمیکند ؟

برای جواب به این پرسش باید بگوویم که کلید ممبران و برد الکترونیکی باید واررسی شود ،

در ادامه به توضیحات بیشتر در این موارد پرداخته ایم.

خرابی کلید ممبران علت کار نکردن صفحه لمسی ماکروفر میباشد
کار نکردن کلید ممبران دلیل کار نکردن صفحه لمسی ماکروفر میباشد ،

برای اطلاعات بیشتر به مطالعه بپردازید:

اگر دکمه ها در صفحه لمسی مایکروویو کار نمی کنند، ممکن است ایراد از کلید ممبران باشد.
این قسمت از کلید های الکتریکی لمسی نرم ساخته شده است که دو لایه پلاستیک میلار با پوشش های رسانا هستند که در اطراف با یکدیگر برخورد می کنند.
وقتی شما در صفحه لمسی مایکروویو یک دکمه را فشار می دهید، دو سطح با هم برخورد می کنند و یک مدار الکتریکی را کامل می کنند که یک سیگنال به برد کنترل می فرستد.
پوشش رسانا بر کلید ممبران به مرور زمان و در اثر استفاده فرسوده شده و نیاز به تعویض پیدا می کند.
مایکروویو را از برق بکشید و بدنه خارجی آن را بردارید تا به کلید ممبران دسترسی پیدا کنید که معمولا به برد کنترل چسبیده است.
کلید ممبران در اکثر مواقع توسط یک فلت نواری به برد کنترل متصل شده است.
قبل از هر گونه تعمیر، این فلت را چک کنید.
باید قبل از شروع تعمیرات، شماتیک الکتریکی دستگاه خود را چک کنید تا طرح ماتریس کلید ممبران خود را مشاهده کنید.
برای تست کردن صفحه لمسی از مولتی متر استفاده کنید.
با فشردن هر دکمه از کدام ها بر روی صفحه لمسی، مقدار کمی مقاومت در مولتی متر باید نشان داده شود.

خرابی برد الکترونیکی علت کار نکردن صفحه لمسی ماکروفر میباشد
خرابی برد الکترونیکی علت کار نکردن صفحه لمسی ماکروفر میباشد ، برای آموزش تعمیر ماکروفر در این مواقع با ما همراه باشید.

اگر شما نمی توانید عدد را وارد کنید اما صفحه نمایش روشن است، امکان این وجود دارد مشکل از برد کنترل باشد.
برد کنترل صفحه لمسی را با سیگنال های ولتاژ پایین تامین می کند.
وقتی شما یک دکمه را روی صفحه لمسی می فشارید، برد کنترل به اجزای دیگر مایکروویو سیگنال می فرستد تا گرمایش را شروع کنند.
اگر کلید ممبران بتواند درست عمل می کند و اتصال آن به برد کنترل مشکلی ندارد، ممکن است برد کنترل نیاز به تعمیر یا عوض کردن داشته باشد.
برق دستگاه ماکروفر را قطع کنید و بدنه خارجی آن را بردارید و برد کنترل را تعمیر یا تعویض کنید.

 

سوالات متداول

چه زمانی باید برای تعمیر ماکروفر اقدام کرد ؟

زمانی که دستگاه شما با مشکلاتی از قبیل روشن نشدن، کار نکردن دکمه های روی ماکروویو، خاموش شدن ناگهانی، نچرخیدن سینی، باز نشدن درب، بسته نشدن درب، جرقه زدن، وجود بوی سوختگی، وجود دود، پریدن فیوز به محض روشن کردن ماکروفر، نمایش انواع ارور بر روی صفحه نمایشگر و… مواجه شد،

لازم است تا با تعمیرگاه لوازم خانگی تماس بگیرید تا دستگاه شما توسط تکنسین بررسی شود و ایراد به وجود آمده رفع گردد.

مزایای تعمیر ماکروفر ال جی توسط تیم مستر امداد چیست؟

مزایای استفاده از خدمات تعمیر ماکروویو مجموعه ما، بر خورداری از امکاناتی نظیر: پرداخت آنلاین مبلغ فاکتور تعمیر ماکروویو است،

چرا که یکی از اهداف ما همگام بودن با تکنولوژی روز است که در پی آن رضایت مندی مشتری را نیز در پی دارد.

این مزیت در کنار رقابتی بودن قیمت تعمیرات ماکروویو و مناسب بودن آن عاملی است که موجب معرفی نمایندگی تعمیر ماکروفر ال جی، توسط مشتریان به یک دیگر می شود.

آیا امکان تحویل ماکروفر جهت انجام تعمیرات درب منزل وجود دارد ؟

بله، در صورتی که لازم باشد دستگاه شما در کارگاه تعمیر شود، اگر تمایل داشته باشید می توانید از مجموعه مستر امداد بخواهید

که حمل و نقل دستگاه تا کارگاه تعمیرات توسط پرسنل همین مجموعه انجام شود.

بدین صورت مایکروویو درب منزل از شما تحویل گرفته می شود و پس از انجام تعمیرات دستگاه به شما تحویل داده می شود.

هزینه تعمیر ماکروفر و گارانتی در مستر امداد به چه صورت است؟

هزینه تعمیر ماکروفر مبلغ مشخصی را به خود اختصاص می دهد. این هزینه با توجه به عوامل مختلفی مانند برند و مدل دستگاه، قطعه ای که باید تعمیر یا تعویض شود، متغیر خواهد بود. بنابراین تمام خدمات تعمیر ماکروفر که ارائه می شوند، گارانتی تعمیر دارند.

اگر شما مشکلی دارید که در لیست بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت مایکروفر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما که نمایندگی تعمیر ماکروفر ال جی  و تعمیر ماکرو فر و  تعمیر ماکروویو هستیم تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک متخصص جهت عیب یابی و در صورت تمایل جهت تعمیر ماکروفر   برای شما اعزام شود.

برای ارتباط با تعمیر ماکروفر  با توجه به منطقه ی زندگی خود با یکی از تلفن های پایین همین صفحه تماس بگیرید.

مطالب مفید: 
 تعمیر ماکروفر ال جی –  تعمیر جاروبرقی ال جیتعمیر ظرفشویی ال جیتعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

4 پاسخ

  1. تعمیر ماکروفر ال جی به طور کامل و با بررسی و امتحان دستگاه انجام شد ممنون از مستر امداد

  2. ماکروویو ال جی منو مستر امداد مارو تعمیر کرد واقعا راضی هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.