خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

نمایندگی اجاق گاز ماژیک شف

نمایندگی اجاق گاز ماژیک شف
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

نمایندگی اجاق گاز ماژیک شف مطابق با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا انواع اجاق گازهای باکیفیت را به بازار فروش لوازم خانگی عرضه کرده است.

یکی از لوازم بسیار پرکاربرد در آشپزخانه شما، اجاق گاز می باشد.

اجاق گاز می تواند به سه صورت روميزي، توكار (صفحه اي) و ايستاده (مبله) وجود داشته باشد.

اجاق گاز های رومیزی در تعداد شعله متفاوت از 2 تا 6 شعله متفاوت بر روی کابینت قرار می گیرند.

این اجاق گازها بیشتر در فضاهای کوچک مثل آشپزخانه های با فضای محدود و مکان هایی مثل ادارات کاربرد دارد.

انواع اجاق گاز در نمایندگی اجاق گاز ماژیک شف

اجاق گاز هاي توكار به دو شكل گازي و برقي توليد مي شوند و معمولا در خانه ها از اجاق هاي گازي بیشتر استفاده می شود. اجاق های 4 یا 5 شعله بیشتر کاربردی هستند و در برخي فضا ها مانند ادارات از اجاق گاز هاي توكار دو شعله استفاده مي شود. اين نسل از اجاق گاز ها در جنس هاي استيل، شيشه اي و سراميكي توليد مي شوند.

اجاق گاز هاي ايستاده (مبله) از جمله اجاق گازهای فردار موجود در بازار هستند. با گذشت زمان و پيشرفت و توليد انواع اجاق گاز های توو کار به دلیل زیبایی و شیک بودن به این نوع اجاق گاز ها ترجیح داده می شوند. اين مدل از اجاق گاز ها داراي فر هستند و در چهار و پنج شعله توليد مي شوند.

جنس اجاق گاز ها نیز به سه دسته استيل، شيشه اي و سراميكي تقسيم مي شوند كه اجاق گاز های استيل چه در مدل توكار (صفحه اي) و چه در مدل ايستاده (مبله) با جنس استيل توليد مي شوند كه خود به دو دسته ساده و آجدار تقسيم مي شوند. در بين تمامي اجناس توليدي اجاق گاز ها، استيل طرفدار بيشتري دارد. اجاق گازهای شیشه ای صفحه اي از جنس شيشه دارند به همین دلیل زيبايي خاصي می توانند داشته باشند.

نمایندگی اجاق گاز ماژیک شف
نمایندگی اجاق گاز ماژیک شف

شيشه به كار رفته در توليد اين اجاق گاز ها در اثر حرارت شکسته نمی شود و قابليت تحمل درجه حرارت بالایی را دارند و همچنين در اثر ريختن آب سرد بر روي آن صفحه ترك بر نمي دارد. اجاق گاز های سراميكی دارای صفحه هاي سراميكي هستند و در مقابل حرارت مقاومت بالايي دارند و همچنين در برابر گرد و غبار و سايش مقاوم هستند. در برخي از مدل هاي سراميكي جنس سرامیکی با شيشه هم تركيب مي شوند.

راهنمای خرید اجاق گاز در نمایندگی اجاق گاز ماژیک شف

یکی از مهم ترین مشکلاتی که هنگام خرید اجاق گاز وجود دارد، تنوع بسیار بالای این محصول با برند های مختلف در بازار می باشد. هر یک از این محصولات ویژگی ها و مزایا و معایب منحصر به فرد خود را دارد که آگاهی از این ویژگی ها می تواند در انتخاب صحیح و درست شما بسیار کمک کننده باشد. اگر وقت کافی برای مطالعه و بررسی انواع این ویژگی ها را ندارید، لازم نیست نگران باشید، با مراجعه و تماس با شرکت مستر امداد تهیه هر نوع دلخواهی از اجاق گاز با ویژگی های مختلف برای خرید امکان پذیر است.

نمایندگی اجاق گاز ماژیک شف آماده است تا راهنمایی های لازم برای خرد عالی به صرفه را به شما ارائه نماید. یکی از مهم ترین خدمات شرکت مستر امداد در زمینه اجاق گاز ماژیک شف ارائه مشاوره رایگان به مشتریان به صورت تلفنی می باشد تا در صورتی که آسیب وارد شده بر اجاق گاز و یا محصولات دیگر جزئی باشد بدون نیاز به تکنسین مشکل برطرف شود.

نمایندگی اجاق گاز ماژیک شف افراد متخصص در زمینه های مختلف را به شیوه ای حرفه ای و تنها برای زمینه ای خاص آموزش می دهد تا در صورت بروز مشکل تعمیرکار بتواند عیب یابی انواع محصولات را در کوتاه ترین زمان و بدون اتلاف وقت تشخیص دهد. نمایندگی اجاق گاز ماژیک شف ارائه دهنده خدمات مختلفی در رابطه با تعمیر، سرویس و نگهداری مناسب این اجاق گاز برای خریداران می باشد.

شرکت مستر امداد با سابقه ای درخشان و طولانی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی ارائه دهنده خدمات تعمیر انواع لوازم خانگی از جمله تعمیر اجاق گاز ، تعمیر ظرفشویی ، تعمیر لباسشویی ، تعمیر یخچال ، تعمیر پکیج ، تعمیر هود آشپزخانه و … انواع برندها در سراسر تهران به شما عزیزان ساکن تهران می باشد.

 

تعمیر اجاق گاز ماژیک شف

تعمیر اجاق گاز ماژیک شف در صورت خرابی و یا آسیب دیدگی در هر نوعی که باشد بهتر است که در تعمیرگاه های تخصصی در نظر گرفته شده برای این وسیله انجام شود که از طرف شرکت و نمایندگی تعیین شده است.

شرکت مستر امداد برای تعمیر انواع محصولات خانگی به تولید رسیده در زمینه های مختلف با آموزش افراد متخصص و ماهر جزء حرفه ای ترین مراکز تعمیرات لوازم خانگی به شمار می رود.

برای تعمیر اجاق گاز ماژیک شف به شما پیشنهاد می کنیم با شرکت مستر امداد از طریق تلفن های نوشته شده در پایین همین صفحه تماس حاصل نمایید.

تعمیر اجاق گاز ماژیک شف در محل و منزل، در کوتاه‌ترین زمان ممکن

نمایندگی اجاق گاز ماژیک شف
نمایندگی اجاق گاز ماژیک شف

در هر کجای تهران که هستید می توانید از طریق تماس با شماره های تلفن ما که در پایین همین صفحه نوشته شده است خدمات تعمیر اجاق گاز ماژیک شف را در محل و در منزل خودتان دریافت نمایید. خدماتی که نمایندگی اجاق گاز ماژیک شف ارائه می دهد شامل:

  •     تعمیر انواع اجاق گاز ماژیک شف، ایستاده، رومیزی، فردار، برقی و … در نمایندگی اجاق گاز ماژیک شف
  •     تعویض پیلوت اجاق گاز ماژیک شف در نمایندگی اجاق گاز ماژیک شف
  •     تعویض ترموکوبل اجاق گاز ماژیک شف
  •     تعمیر نشتی گاز در فر اجاق گاز ماژیک شف
  •     تعویض ترموستات اجاق گاز ماژیک شف
  •     تعویض شیشه اجاق گاز ماژیک شف
  •     تعمیر جوجه‌گردان اجاق گاز ماژیک شف
  •     تعمیر ساعت زنگ‌دار دستگاه
  •     تعمیر برق داشتن بدنه اجاق گاز ماژیک شف
  •     تعمیر و سرویس فر اجاق گاز ماژیک شف
  •     سرویس اجاق‌گازهای توکار
  •     تعمیر بوبین اجاق گاز ماژیک شف
تعمیر اجاق گاز ماژیک شف
تعمیر اجاق گاز ماژیک شف

برای انتخاب بهترین اجاق گاز بهتر است این نکات را بدانید تا آگاهانه اقدام کنید

نمایندگی اجاق گاز ماژیک شف

  •     اجاق گاز هاي توكار (صفحه اي) به دليل فضای کمی که اشغال می کنند، بيشتر مورد توجه قرار مي گيرند و مي توانيد از فضاي زير اجاق گاز با كابينت و سيستم آشپزخانه استفاده مفيدي كنيد.
  •     اجاق گاز هاي توكار زيبايي بيشتري به آشپزخانه مي دهند و آشپزخانه شما را زيباتر مي كنند.
  •     كارايي و قدرت اجاق گاز هاي توكار مانند اجاق گاز هاي مبله است.
  •     اجاق گاز هاي استيل به نسبت ديگر جنس ها طرفدار بيشتري دارد زيرا راحت تر تميز مي شوند و مواد غذايي روي آن ها نمي چسبد.
  •     اجاق گاز هاي روميزي امكان جا به جايي شان بيشتر است و قيمت آن ها ارزان تر است و براي فضا هاي اداري مناسبند.
  •     اجاق گاز هاي شيشه اي به راحتي تميز مي شوند.
  •     اجاق گاز هاي برقي به دليل قدرت بالا، زمان پخت كم تری دارند.

تکنسین های متخصص این نمایندگی بلافاصله پس از تماس شما برای تعمیر اجاق گاز در محل حاضر شده و خدمات تعمیر با ضمانت 6 ماهه را به شما ارائه خواهند داد. تمامی مراحل تعمیر اجاق گاز صفحه ای،تعمیر اجاق گاز،تعمیر اجاق گاز رومیزی در نمایندگی اجاق گاز ماژیک شف بر اساس استاندارد و ضوابط موجود انجام می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.