خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

نمایندگی تعمیرات ماکروویو ناسیونال

نمایندگی تعمیرات ماکروویو ناسیونال
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

علی رغم اینکه قیمت مایکروویو ناسیونال بالاتر از دیگر لوازم مشابه می باشد، اما هزینه تعمیر بالایی ندارد، تعمیر مایکروویو ناسیونال جزء بهترین دسته بندی های نمایندگی تعمیر مایکروویو ما بشمار می آید. کیفیت تعمیر مایکروویو های ناسیونال در نمایندگی تعمیرات ماکروویو ناسیونال شگفت انگیز، سریع و کارآمد است و در طول روز های هفته به همراه ارائه دانش و اطلاعات در مورد نحوه بکارگیری و دریافت عملکرد خوب از این محصول برای مشتریان ارائه می شود.

بیشتر بدانید : تعمیر ماکروفر ال جی

نمایندگی تعمیرات ماکروویو ناسیونال شمال تهران

نمایندگی تعمیرات ماکروویو ناسیونال خدمات تعمیر ماکروویو ناسیونال را در تمامی مناطق شمال تهران از جمله: نیاوران، جردن، پاسداران، زعفرانیه، فرمانیه و… در محل شما ارائه می دهد.

نمایندگی تعمیرات ماکروویو ناسیونال جنوب تهران

نمایندگی تعمیرات ماکروویو ناسیونال خدمات تعمیر ماکروفر ناسیونال را در تمامی مناطق جنوب تهران از جمله: میدان جمهوری، شهر ری، نازی آباد، یافت آباد، جیحون، افسریه و… در منزل یا محل کار شما ارائه می کند.

نمایندگی تعمیرات ماکروویو ناسیونال غرب تهران

نمایندگی تعمیرات ماکروویو ناسیونال غرب تهران خدمات تعمیر ماکروفر ناسیونال را در تمامی مناطق غرب تهران از جمله:

صادقیه، جنت آباد، شهرزیبا، دهکده المپیک، مرزداران، پونک، ستارخان، شهرآرا، گیشا و … ارائه می دهد.

نمایندگی تعمیرات ماکروویو ناسیونال شرق تهران

نمایندگی تعمیرات ماکروویو ناسیونال شرق تهران خدمات تعمیر ماکروفر ناسیونال را در تمامی مناطق شرق تهران از جمله:

تعمیر ماکروفر ناسیونال در نارمک، تعمیر ماکروفر ناسیونال تهرانپارس، تعمیر ماکروفر ناسیونال رسالت، تعمیر ماکروفر ناسیونال در مجیدیه شمالی و جنوبی، تعمیر ماکروفر ناسیونال در پیروزی و… را ارائه می کند.

نمایندگی تعمیرات ماکروویو ناسیونال
نمایندگی تعمیرات ماکروویو ناسیونال

مشکلات رایج تعمیرات ماکروویو ناسیونال :

در کنار عمر مفید و بالایی که مایکروویو های ناسیونال دارند، مشکلات رایج تعمیر مایکروویو ناسیونال مواردی می باشند که بطور مکرر با آن ها سرو کار داشته ایم که از آن جمله مشکلات بخش مولد سیستم می باشد.

تکنیسین های نمایندگی تعمیرات ماکروویو ناسیونال در پیدا کردن سریع بخش مشکل دار و معیوب بسیار حرفه ای عمل می کنند، از دیگر مشکلات که به تعمیر مایکروویو ناسیونال می انجامد عبارتند از:

• عدم روشن شدن دستگاه و یا پایین بودن حرارت
• عدم گرما دهی کافی و مناسب برای طبخ غذا
• ایجاد دود از دستگاه که بسیار خطرناک است.
• در صورت قرار دادن وسیله یا ظروف فلزی در دستگاه، امکان سوختن لامپ مگنترون وجود دارد.
• امکان اتصالی دستگاه هنگام زدن دوشاخه آن به برق
• امکان شکستگی قطعات دستگاه که توسط نمایندگی مایکروویو قابل تعمیر یا تعویض با قطعات یدکی اورجینال وجود دارد.

نمایندگی تعمیر ماکروفر ناسیونال

چرا سینی پایین ماکروفر کار نمی‌کند ؟

سینی گردان در مایکروفر کار چرخاندن غذا برای پخت بهتر و یکنواخت را دارد. جدای از خود سینی سه قطعه دیگر یعنی موتور، کوپلار و ریل در این چرخش سهم دارند. اگر هر کدام از اجزای گفته شده مشکل داشته باشند دیگر چرخش نمیکند و یا چرخش به آسانی و به صورت صحیح انجام نخواهد شد.

سینی کف ماکروفر به وسیله یک موتور الکتریکی چرخیده می چرخد و نیروی چرخش از موتور توسط یک کوپلار پلاستیکی انجام می‌شود.

برای اینکه سینی کف ماکروفر به آسانی چرخیده و تعادلش حفظ شود یک حلقه چرخ دار زیر آن قرار دارد. این حلقه چرخش را آسان تر و روان تر می‌کند. در ادامه به توضیح بررسی و تعمیر این قطعات را میپردازم.

 

موتور گردان

اگر سینی شیشه‌ای مایکروویو شما به درستی کار چرخش را انجام نمی‌دهد ، مهمترین دلیل می‌تواند موتور درایو باشد.

در ماکروفرهایی که دارای سینی گردان هستند، یک موتور به وسیله کوپلار به سینی وصل شده است.

برای دسترسی داشتن به موتور، باید در آغاز برق مایکروفر را قطع کرده و پنل زیر را در آورید. موتور اصولا توسط چند پیچ زیر کف ماکروفر ، سرجایش محکم شده و سیم‌هایی که به آن متصل هستند.

اگر موتور صدای خردشدن می‌دهد یا به هیچ عنوان نمی‌چرخد، باید عوض شود. از یک مولتی‌متر برای تست ترمینال‌های موتور استفاده کنید.

اگر اهمی نشان نداد یعنی موتور سوخته و باید عوض شود. اگر اهم دارد ولی موتور کار نمی‌کند، باید تست را در حال روشن بودن مایکروفر انجام دهید که این کار حتماً باید توسط افراد کار بلد و متخصص انجام بشود.

کوپلار (کوپلینگ)

از دیگر عوامل نچرخیدن سینی کوپلار است. اکثر مایکروفر حاوی کوپلار هستند. کوپلار یک قسمت پلاستیکی است که به شفت موتور اتصال دارد.

سینی روی این قطعه کاملاً قفل می‌شود. کار کوپلار انتقال نیروی چرخش از موتور به سینی است.

کوپلار جلوی انتقال لرزش‌ها و اصوات موتور به سینی را می‌گیرد و علت می‌شود سینی خیلی نرم و راحت و بدون صدا و دردسری بچرخد.

برای چک کردن وضعیت خرابی کوپلار، سینی و حلقه‌ی متحرک آن را جدا کنید کاور زیر را هم برای دسترسی آسان تر به کوپلار جدا کنید.

اکثر کوپلارها حاوی سه دندانه هستند و به شفت موتور وصل اتصال دارد .

در آغاز موتور را باز کنید. چک کنید که کنید که آیا کوپلار به درستی به شفت وصل شده است و هیچ شکستگی و یا ساییدگی و صدمه دیدگی نداشته باشد.

 

ریل کمکی زیر سینی

دلیل دیگری که می‌تواند باعث عدم چرخش ماکروفر بشود ، ریلی زیر سینی است. این ریل برای نگه داشتن تعادل سینی و کمک به راحت چرخیدن آن می‌باشد.

سینی را جدا کنید و ریل و چرخ‌های آن‌ها را برای شکستگی، ساییدگی و آسیب دیدگی یا خرابی بررسی کنید. تنها راه درست کردن این ریل، تعویض آن است.

نمایندگی تعمیرات ماکروویو ناسیونال
نمایندگی تعمیرات ماکروویو ناسیونال

تعمیر تخصصی مایکروفر در تهران

اگر در درست کردن و پیدا کردن دلیل درست نچرخیدن سینی موفق نبوید یا قصد دارید این عمل توسط یک فرد ماهر کار بلد انجام شود می‌توانید از ما کمک بگیرید . مهندسان کاربلد متخصص ما در حوزه درست کردن و تعمیر ماکروفر یا مایکروفر حاوی دانش و تجربه‌ی مورد نیاز می‌باشند. برای هماهنگی مراجعه تعمیرکار با ما تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق فرم سفارش آنلاین برای‌مان ارسال کنید، تا تیم تعمیرات تخصصی مستر امداد با شما تماس بگیرند.

 

اگر شما مشکلی دارید که در لیست بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت مایکروفر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما که نمایندگی تعمیرات ماکروویو ناسیونال   و تعمیر ماکرو فر و  تعمیر ماکروویو هستیم تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک متخصص جهت عیب یابی و در صورت تمایل جهت  تعمیرات ماکروویو ناسیونال   برای شما اعزام شود.

برای ارتباط با تعمیر ماکروفر و تعمیر ماکروفر ال جی، تعمیرات ماکروویو ناسیونال با توجه به منطقه ی زندگی خود با یکی از تلفن های پایین همین صفحه تماس بگیرید.

2 پاسخ

  1. ممنون از خدمات ارائه شده توسط نمایندگی تعمیرات ماکروویو ناسیونال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.