خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

نمایندگی تعمیر کولر گازی

نمایندگی مجاز تعمیر کولر گازی
فهرست عناوین این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

ما به عنوان نمایندگی تعمیر کولر گازی در تهران آماده‌ی ارائه خدمات نصب، سرویس، شارژ و تعمیر کولر گازی در تهران می‌باشیم. ما با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات سیستم‌های تهویه مطبوع با تکیه بر تکنسین‌های آموزش‌دیده، تخصصی‌ترین تعمیرات کولر گازی اسپیلت و کولر گازی پنجره‌ای را به شما ارائه خواهیم داد. از مزایای خدمات ما استفاده از قطعات یدکی اصلی و ارائه ضمانت شش ماه خدمات انجام شده می‌باشد.

ما نمایندگی تعمیرات و سرویس کولر گازی ال جی – سامسونگ – اجنرال – جنرال – وستینگهاوس – ویرپول – حایر پاناسونیک – میدیا – کریر – توشیبا – هیتاچی – میتسوبیشی و همچنین نمایندگی تعمیرات کولر گازی در غرب تهران و نمایندگی تعمیرات کولر گازی در شرق تهران هستیم.

نمایندگی تعمیر کولر گازی

نمایندگی تعمیر کولر گازی در تهران

برخی از مشکلات در اکثر کولر گازی بیشتر از همه رخ می‌دهد. تکنسین‌های ما با سال‌ها تجربه و آموزش در زمینه تعمیر کولر گازی، با این مشکلات به خوبی آشنا بوده و می‌توانند به بهترین نحوه آنها را برای شما تعمیر کنند. اگر کولر گازی شما با هرکدام از این مشکلات کولر گازی مواجه شده است با ما تماس بگیرید تا با تعیین وقت توسط شما، یکی از تکنسین‌های متخصص کولر گازی در محل و بدون نیاز به حمل کولر گازی، تمامی تعمیرات را در سریع‌ترین زمان انجام دهد.

مشکلات رایج کولر گازی عبارت‌اند از:

  • کولر گازی روشن نمی‌شود.
  • کولر گازی روشن می‌شود ولی کار نمی‌کند.
  • کولر گازی یک سره کار می‌کند.
  • کولر گازی سرما و باد خنک ندارد و یا سرمای آن کم شده است.
  • کولر گازی با صدای بلند کار می‌کند.
  • کولر گازی بوی بدی می‌دهد.
  • کویل‌ها یا لوله‌های کولر گازی یخ و یا برفک می‌زنند.
  • کولر گازی آب ریزش دارد و یا آب پرتاب می‌کند.
  • کولر گازی کد ارور نمایش می‌دهد.
  • ریموت کنترل کولر گازی کار نمی‌کند.

تعمیرات کولر گازی

نمایندگی تعمیر کولر گازی در تهران

آیا شما نیاز به سرویس و تعمیر کولر گازی خود دارید یکی از تکنسین های ما در کمتر ۱ ساعت با شما تماس خواهد گرفت و مشکل لوازم شما را به سرعت حل می کند .

مزایای استفاده از تعمیرگاه مجاز کولرگازی

  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال
  • داشتن تعمیرکارانی که تخصصشان فقط تعمیر کولرگازی است

چرا مشتریان ما را برای تعمیر کولر گازی در تهران انتخاب می کنند؟

ما بهترین، قابل اعتمادترین، سریع‌ترین گزینه برای انتخاب توسط شما برای سرویس و تعمیر کولر گازی در نقاط مختلف تهران و حومه هستیم.

اگر کولر گازی شما خنک نمی‌کند، نشتی آب دارد، یا خیلی کار می‌کند، ما یکی از تعمیرکاران حرفه‌ای و باتجربه خود را برای تعمیر کولر گازی خواهیم فرستاد.

تمام تکنسین‌های ما دوره‌های تعمیرات کولر گازی را گذرانده و دارای سال‌ها تجربه در زمینه‌ی تعمیرات کولر گازی با برندهای مختلف می‌باشند. ضمناً ما کلیه خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی انجام شده را برای آسودگی خاطر شما ضمانت می‌کنیم.

برندهای تحت پوشش ما

نمایندگی تعمیر کولر گازی در غرب تهران _ نمایندگی تعمیر کولر گازی کریر در غرب تهران _ نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال در غرب تهران _ نمایندگی تعمیر کولر گازی اجنرال در غرب تهران _ نمایندگی تعمیر کولر گازی اوجنرال در غرب تهران _ نمایندگی مجاز تعمیر کولر گازی فوجیتسو در شرق تهران _ نمایندگی کولر گازی فوجی در شرق تهران _ نمایندگی تعمیر کولر گازی فوجی در شرق تهران

توصیه های مهم در مورد کولر گازی :

۱ -دو شاخه سیم رابط و پریز کولر را همواره متناسب با جریان مصرفی دستگاه انتخاب کنید.
۲ -بهتر است جهت حفاظت از دستگاه یک فیوز مستقل در نظرگرفته شود.
۳ -سینی زیر کولر را رنگ آمیزی کنید تا دوام آن افزایش یابد.
۴ -محل نصب کولر را به گونه ای در نظر بگیرید تا از تابش مستقیم نور آفتاب یا باران مصون باشد.
۵ -همواره ترموستات را بر دمای مناسب و مورد نیاز قرار دهید تا از مصرف بی رویه برق و یا استهلاک بی مورد کولر جلوگیری شود.

آغاز فصل گرما

۶ -با آغاز فصل گرما قبل از راه اندازی دستگاه شخصا و یا توسط تعمیرکار مجرب اجزاء مکانیکی و الکتریکی کولر را مورد بازدید قرار دهید تا پس از خاکگیری و بررسی، مسیر خروجی آب سینی دستگاه را در محل مورد نظر نصب و روشن نمایید.
۷ -تا آنجا که ممکن است از کولر در ساعات اولیه شب استفاده نکنید زیرا در این ساعات ولتاژ کمترین سطح ممکنه را داراست و این مسئله کمپرسور را تحتفشار قرار داده و از عمر و دوام آن کاسته خواهد شد.

مطلب مرتبط :

تعمیر کولر گازی توشیبا

سرویس کولر گازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.