خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر امرسان

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر امرسان
فهرست عناوین این مطلب
4/5 - (1 امتیاز)

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر امرسان در تهران و کرج برای اطمینان از رضایت شما، بالاترین سطح خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می کند.از جمله خدمات تعمیر یخچال امرسان که در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می شود می توان به سرویس و تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید امرسان اشاره کرد.

home appliance repair

ارائه خدمات تعمیر لوازم برقی خانگی در تمام تهران

home appliance repair

ارائه خدمات تعمیر لوازم برقی خانگی در تمام تهران

مشکلات یخچال فریزر امرسان

مشکلات تعمیر یخچال فریزر امرسان که همه روزه در طی گفتگو با مشتریان توسط تعمیرگاه مجاز یخچال امرسان حل می شود موارد زیر می باشد:

یخچال فریزر امرسان خنک نمی کند
آب سردکن یخچال امرسان کار نمی کند.
یخ ساز یخچال امرسان کار نمی کند
دیسپنسر یخساز یخچال فریزر امرسان کار نمی کند.
دیفراست یخچال فریزر امرسان خراب است
یخچال پر سر و صدا است و گاهی صداهای بلند ایجاد می کند.
تخلیه دیفراست یخچال فریزر امرسان خراب شده است.
فریزر سرد است اما یخچال گرم است.
یخچال امرسان چکه می کند و نشتی آب دارد.
همه چیز در یخچال امرسان یخ می زند.
دیسپنسر آب و یخ کار نمی کند.
یخ ساز یخچال سرریز می کند.
نور یخچال کار نمی کند.
کمپرسور یخچال فریزر امرسان به طور مداوم روشن می شود.
سنسور یخچال امرسان خراب است.
درب یخچال فریزر امرسان خوب بسته نمی شود.
صفحه نمایش دیجیتال کار نمی کند و صفحه تاچ یخچال ساید بای ساید خراب است
امکان سرد کردن و تغییر دمای یخچال امرسان وجود ندارد و تغییرات دما در صفحه نمایش گویی اعمال نمی شود.

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر امرسان (Emersun)

چرا بهتر است تعمیر یخچال فریزر امرسان خود را به نمایندگی تعمیر یخچال فریزر امرسان بسپارید؟

  • داشتن تعمیرکارانی که به طور مداوم در دوره های آموزشی دانش خود را به روز می کنند.
  • رتبه یک در تعمیر یخچال فریزر امرسان در کرج و تهران
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در تعویض قطعات
  • ۹۰ روز گارانتی خدمات ارائه شده
  • برآورد هزینه تخمینی قبل از انجام تعمیر یخچال فریزر امرسان
  • قیمت‌ منصفانه برابر با نرخ تعیین‌شده از سوی نهادهای نظارتی
  • انعطاف در تعیین زمان تعمیرات یخچال امرسان
  • متخصصان و تعمیرکارانی با میانگین 14 سال تجربه

تعمیرگاه تخصصی و مجاز تعمیر یخچال امرسان چگونه می تواند به من کمک کند؟

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر امرسان ما بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای سرویس و تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید امرسان شما می باشد. با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب شما برای تعمیر یخچال امرسان یا ساید بای ساید امرسان شما هستیم. مهم نیست که یخچال شما از کدام مدل می باشد زیرا ما تمامی مدل ها را تعمیر می کنیم. سیستم خدمات دهی ما نزدیکترین متخصص را جهت تعمیر در زمانی که شما تعیین می کنید به محل اعزام نموده تا در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کنند.

نمایندگی یخچال فریزر امرسان
نمایندگی یخچال فریزر امرسان

خدمات پس از فروش یخچال امرسان

خدمات پس از فروش یخچال امرسان (emersun) یکی از مؤثر ترین اهداف بارازیابی محصولات و لوازم خانگی امرسان است که توانسته است طی سال‌ها تلاش در صدها نمایندگی تعمیرات امرسان گام بزرگی را در زمینه تعمیر، سرویس و خدمات پس از فروش لوازم خانگی امرسان بردارد.با وجود این پشتیبانی شما حتی بعد از سال ها استفاده از لوازم خانگی امرسان تنها نیستید و اگر مشکلی هر چند کوچک داشته باشید تیم خدمات فنی امرسان به صورت شبانه روز در نمایندگی تعمیرات یخچال امرسان در سراسر ایران در کمترین زمان ممکن آماده خدمات رسانی به شما هستند.در صورتی که لوازم خریداری‌ شده شما دارای گارانتی سام سرویس است از شماره سریال محصول خود که داخل دفترچه گارانتی است استفاده کرده و با شماره های داخل دفترچه تماس برقرار کنید.

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر امرسان

ما با بیش از نیم قرن تجربه و دارای تکنسینهای مجرب ، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات کلیه محصولات امرسان جزء قدیمی ترین ها در این عرصه می باشد، مفتخر هستیم با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایتمندی مشتری در این عرصه بهترین باشیم.
انواع تعمیرات تخصصی کلیه محصولات امرسان را با تامین قطعات فابریک از ما بخواهید.

مراحل از تماس تا رفع عیب یخچال امرسان ( عیب یابی یخچال امرسان)

1 : ابتدا با نزدیکترین شعبه تعمیرگاه و نمایندگی مجاز یخچال امرسان خود در زیر تماس حاصل فرمایید.
2 : در صورت تماس با اپراتور ؛ مشاوره رایگان انجام میگردد تا یخچال امرسان شما رفع عیب شود.
3 : در صورتیکه با مشاوره تلفنی رفع عیب صورت نگرفت ، ظرف مدت کمتر از یک ساعت تکنسین متخصص ( تعمیرکار یخچال امرسان ) به محل شما اعزام میگردد.
4 : تمامی خدمات مجموعه ما دارای 3 الی 12 ماه ضمانتنامه رسمی میباشد.

سوالات متداول مشتریان از نمایندگی تعمیر یخچال فریزر امرسان

  • نمایندگی تعمیر یخچال فریزر امرسان در تهران کجا است؟
  • برای تعمیر یخچال فریزر امرسان در همان روز با کجا باید تماس بگیریم؟
  • آیا تعمیرکار یخچال امرسان با لباس فرم در محل حاضر میشود؟
  • برای تعمیر فریزر امرسان داغی تحویل داده میشود؟
  • مستر امداد تعمیرگاه مجاز یخچال امرسان یا نمایندگی رسمی است؟
  • آیا برای تعمیرات یخچال امرسان از قطعات فابریک انجام میگردد؟
  • خدمات یخچال امرسان در مستر امداد مخصوص تهران است یا شهرستان؟

مستر امداد تعمیرگاه مجاز یخچال امرسان میباشد که با شعبات مختلف در سراسر تهران و با استفاده از قطعات فابریک و تعمیرکار دوره و آموزش دیده امرسان در محل شما عزیزان همان روز خدمات را انجام میدهد و همچنین بعد از عیب یابی و تعمیر ، داغی قطعات به شما عزیزان تحویل داده میشود، همچنین در نظر داشته باشید که کلیه خدمات در مستر امداد دارای ضمانتنامه میباشد.

نمایندگی یخچال فریزر امرسان
نمایندگی یخچال فریزر امرسان

نکاتی مهم از یخچال امرسان

نکاتی مهم که در نمایندگی تعمیر یخچال فریزر امرسان عنوان میشود به شرح زیر است :

  • یخچال امرسان از اجزای مکانیکی ( کمپرسور ، کندانسور ، فیلتر درایر ، اواپراتور ، کاپیلاری تیوب ( لوله مویی ) ) و الکتریکی ( موتور الکتریکی ، ترموستات ، رله استارت ، اورلود ) تشکیل شده است.
  • هنگام استفاده از یخچال امرسان حتما از محافظ برق استفاده نمایید.
  • برای شروع بکار یخچال امرسان پس از وصل آن به برق درجه ترموستات را روی مقدار متوسطی (مثلا شماره 4 قرار دهید و بگذارید یخچال حداقل 3 ساعت خالی و با در بسته کارکند تا برودت به حد لازم برسد ).
  • قرار دادن یخچال یا فریزر امرسان در مجاورت منابع و دستگاههای حرارت زا از قبیل :اجاق گاز،آبگرمکن،شوفاژ و همچنین تابش نور مستقیم نور آفتاب مصرف انرژی آن را افزایش می دهد.
  • حداقل 2 سانتی متر پیرامون یخچال فاصله داشته باشد ، فضای پشت یخچال و فریزر امرسان برای گردش هوا باید حداقل به اندازه 20 سانتی متر باز باشد ضمنا لازم است لوله های پشت یخچال فریزر امرسان حداقل سالی دوبار گردگیری شود این کارها باعث انتقال حرارت بهتر بین هوا و لوله ها خواهد شد، لاستیکهای درب را بازدید نمایید تا خراب نشده باشد زیرا باعث جذب گرما و کاهش برودت میشود.
  • از گذاشتن مواد غذایی گرم داخل یخچال امرسان و بدون درپوش ، مخصوصا مایعات پرهیز کنید.
  • برای تمیز کردن یخچال فریزر امرسان حتما از برق بکشید و ضمنا بعد از جابه جایی حداقل دوساعت پس از تغییر محل یخچال فریزر را به برق متصل نمایید.
  • در مواقعی که برای مدت کوتاهی خانه را ترک می کنید و یا به مسافرت می روید ترموستات یخچال امرسان را روی درجات پایین تر تنظیم نمایید تا موتور کمپرسور یخچال کمتر کار کند.

کمپرسور یخچال امرسان

کمپرسور یخچال امرسان از دو بخش الکتریکی و مکانیکی تشکیل گردیده است که هر دو قسمت درون پوسته ای فولادی قرار دارند.قسمت الکتریکی در اغلب یخچالهای امرسان یک الکتروموتور از نوع آسنکرون میباشد که وظیفه به حرکت در آوردن قسمت مکانیکی را به عهده دارد.قسمت مکانیکی در کمپرسورهای یخچال امرسان شامل سیلندریست که پیستون آن توسط هسته موتور الکتریکی به حرکت در می آید.

اواپراتور یخچال امرسان

کمپرسور وظیفه گردش گاز فریون را درون کانالهای اواپراتور بر عهده دارد . که در نتیجه گردش گاز در کانالها و به خاطر خاصیت گاز فریون باعث خنک شدن اواپراتور و در نتیجه خنک شدن یخچال میشود.

کندانسور یخچال امرسان

وقتی کمپرسور شروع به کار میکند بعد از چند دقیقه گرم میشود که وظیفه کندانسور خنک کردن گاز خارج شده از کمپرسور میباشد . در نتیجه این کار دمای کمپرسور نیز کاهش میابد ( کندانسور نقش رادیاتور اتوموبیل را ایفا میکند )

لوله مویی یخچال امرسان

لوله مویی اصلی ترین وظیفه را در سیکل تبرید دارد که موجب افت فشار مبرد در سیکل تبرید میشود که باعث میشود فریون به نقطه جوش برسد .در مستر امداد برای تعمیر یخچال امرسان هنگام شارژگاز حتما لوله مویی تعویض میگردد .

نمایندگی یخچال امرسان اندیشه - سامی سرویس - 09192077600

شارژ گاز یخچال امرسان

در یخچالهای اولیه از گاز آمونیاک به عنوان گاز مبرد استفاده میشود ، اما به علت عوارض ناگوار آن در تماس با بدن انسان ، ترکیب شدن حالت مرطوب آن با مس و آلومینیم ، و نیز خاصیت انفجاری اش ، رفته رفته گاز فریون به جای آن استفاده گشت .در یخچالهای رایج امروز معمولا از فریون 12 با ترکیب CCI2F2 استفاده میشود که گازی بی بو است و حتی در صورت ترکیب شدن با رطوبت موجب خوردگی فلزات نمی شود . همچنین فریون قابل اشتعال نیست .از معایب استفاده از فریون در یخچالها میتوان به حجم زیاد آنها در مقایسه با آمونیاک و تخریب لایه اوزون و ایجاد اثر گلخانه ای اشاره کرد .با توجه به معایب تلاشهایی برای یافتن گازهای جایگزین فریون به عمل آمده که گاز جدیدی به نام R134 حاصل آن است .شارژگاز یخچال امرسان حتما باید طبق اصول و توسط تعمیرکار یخچال امرسان صورت گردد تا با نشتیابی و وکیوم دیگر نیازی به شارژگاز مجدد نباشد .

هزینه تعمیرات یخچال امرسان در نمایندگی تعمیر یخچال فریزر امرسان

نمایندگی یخچال فریزر امرسان
نمایندگی یخچال فریزر امرسان

شما میتوانید به صورت شفاف هزینه تعمیر یخچال فریزر امرسان خودتان را موقع تماس تلفنی و صحبت با همکاران ما بپرسیدو اگر تمایل داشتین هماهنگی های لازم برای اعزام تکنسین به محل شمارو انجام بدیم .ما در مستر امداد تعمیر یخچال امرسان را به صورت حرفه ای دنبال مینماییم و برای رفاه و خوشنودی شما هر اقدامی انجام میدهیم تا ما را به دیگران معرفی نمایید.تعمیر فریزر امرسان تخصص میخواهد و حتما باید توسط تعمیرکار مربوطه انجام گردد ، در نظر داشته باشید که نمایندگی تعمیرات یخچال امرسان با استفاده از قوانین مشتری مداری و خدمات در اروپا انجام میگردد ، پیشنهاد ما به شما استفاده از تعمیرگاه مجاز یخچال امرسان میباشد که به طول عمر دستگاه خود کمک نماییدو چنانچه نیازمند به تعمیرات شدید به مانند روز اول با همان کیفیت برای شما ماندگار خواهد بود .

نمایندگی تعمیرات یخچال امرسان در شمیرانات تهران

شمیرانات ، اقدسیه ، آجودانیه ،داراباد ، سوهانک ، تجریش و…

نمایندگی تعمیرات یخچال امرسان در شمال تهران

نیاوران ، زعفرانیه ، ولنجک ، الهیه ، جردن ، اندرزگو ، پاسداران ، دروس ، شریعتی ، دولت ، ظفر ، میرداماد ، هروی و …

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر امرسان در غرب تهران

مرزداران،صادقیه،جلال ال احمد،اکباتان،پونک،چهار دیواری،اشرفی اصفهانی،بلوار ابوذر،بلوار فردوس غرب و شرق،باغ فیض،جنت آباد جنوبی،جنت آباد شمالی،آیت ا…کاشانی،شهر زیبا،شهرک نفت،خلیج فارس،شهرک راه آهن،سیمین بولیوار،کن،بلوار کوهسار،ستاری،باکری،توحید ،ستارخان،خیابان آزادی و…آریاشهر ، آیت الله کاشانی ،  ، ، شهران ، جنت آباد ، ستاری ، اکباتان ، تهرانسر و …

نمایندگی تعمیرات یخچال امرسان در شمال غرب تهران

کوی فراز ، بوعلی ، میدان کتاب ، شهرداری و…

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر امرسان در شهرک غرب و سعادت آباد تهران

شهرک غرب و سعادت آباد

نمایندگی تعمیرات یخچال امرسان در مرکز تهران

یوسف آباد ، فاطمی ، گیشا ، امیر آباد ، شهرآرا ، مطهری ، عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات یخچال امرسان در شرق تهران

تهرانپارس ، نارمک ، رسالت ، سید خندان ، فرجام ، پیروزی ، حکیمیه ، لواسانات و …

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر امرسان در جنوب تهران

انقلاب ، آزادی ، جمهوری ، نازی آباد ، حافظ ، امام خمینی ، ولیعصر و …

نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در تهران | شعبه های خدمات پس از فروش

تماس با تعمیرگاه مجاز و نمایندگی تعمیرات یخچال امرسان

با تماس با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر امرسان بعنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر امرسان از خدمات درجه یک برخوردار شوید. به این صورت که می توانید با ما به عنوان تعمیرگاه مجاز امرسان در تهران تماس گرفته و از خدمات 24 ساعته و قطعات اصلی یخچال و تعمیر در محل خودتان بهره مند گردید.خدمات پس از فروش emersun، سرویس و نگهداری محصولات emersun خانه تان را به نمایندگی تعمیرات امرسان واگذار کنید.تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر امرسان  همیشه در خدمت شما می باشد.

علت بوق زدن یخچال امرسان

 گاهی ممکن است که متوجه این شوید یخچال بدون هیچ ایراد و مشکلی صدای بوق بدهد. اما دلیل اصلی این مشکل چیست و چرا صدای بوق اضافی از یخچال خارج میشود. در پاسخ باید گفت که احتمالاً دمای داخلی یخچال امرسان شما بیش از اندازه بالا رفته و باعث این مشکل شده است.برای این منظور ابتدا ترموستات یخچال را تست و بررسی کنید تا از کار کردن درست آن اطمینان حاصل فرمایید.همچنین طبق تجربه کارشناسان ما اگر درب یخچال شما به مدت زیاد و طولانی باز بماند این مشکل به وجود می آید. برای بررسی کامل این مشکل می توانید با کارشناسان ما در تعمیر یخچال فریزر امرسان تماس حاصل فرمایید .

علت روشن نشدن یخچال امرسان

اگر متوجه آن شدید که یخچال امرسان شما روشن نمی شود مراحل زیر را انجام دهید. ابتدا پریز یخچال را چک کنید همچنین دو شاخه یخچال را تست و بررسی کنید تا خراب نشده باشد. اگر همچنین اتفاقی برای شما رخ داد متوانید سیم‌های فاز را هم چک کنید احتمال دارد این سیم ها پاره شده باشند که باعث خاموشی یخچال میشوند.همچنین مشکل روشن نشدن یخچال می تواند در بعضی از مواقع از ترموستات یخچال هم باشد.با تعمیرکاران تعمیر یخچال فریزر امرسان ارتباط بگیرید.

تعمیر یخچال فریزر امرسان در اصفهان - بهترین تعمیرکار یخچال فریزر امرسان در  اصفهان - بهین سرویس - بهین سرویس

 دلیل چشمک زدن رجه یخچال امرسان

 در بعضی از مواقع ممکن است درجه تعمیر یخچال فریزر امرسان به صورت خودکار و بدون دخالت ما چشمک بزند. دلیل آن این است که وقتی یخچال فریزر تازه راه اندازی شده باشد دمای یخچال در حال افزایش یافتن است که در این مواقع صفحه نمایش و درجه یخچال چشمک میزند.به طور کلی اگر یخچال به دمای مناسب و مورد نظر خود برسد چشمک زدن  پایان می یابد.پس نتیجه می گیریم علت چشمک زدن می تواند از تنظیم نبودن درجه یخچال فریزر امرسان شما باشد.اما ممکن است بعد از رسیدن به دمای مورد نظر چشمک زدن درجه یخچال قطع نشود.طبق گفته کارشناسان ما در این مواقع یخچال فریزر را به مدت یک ساعت از برق جدا کنید.سپس بعد از این مدت یخچال را به برق متصل کنید و بار دیگر منتظر بمانید تا دمای یخچال تنظیم شود و چشمک نزند. اگر موارد گفته شده را چک و بررسی کردید ولی همچنان درجه یخچال پس از تست کردن چشمک زد،احتمالاً سنسورهای یخچال شما دچار مشکل شده اندکه در این مواقع حتماً با تکنسین‌های تعمیر یخچال فریزر امرسان مستر امداد تماس حاصل فرمایید.

شماره تلفن نمایندگی یخچال فریزر امرسان چه شماره ای می باشد؟

تلفن تماس : 88520173

مستر امداد نمایندگی یخچال فریزر امرسان است؟

تمامی محصولات یخچال فریزر امرسان در تعمیر لوازم خانگی مستر امداد تعمیر می شوند. خدمات مستر امداد در سراسر تهران می باشد.

چرا بهتر است نمایندگی یخچال فریزر امرسان را به مستر امداد بسپارید؟

ما دارای رتبه یک در تعمیر یخچال فریزر هستیم و هر فردی که به دنبال تعمیرکار یخچال فریزر است ، ما را به عنوان اولین گزینه انتخاب می کند.

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.