خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر ساید بای ساید آمانا

فهرست عناوین این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

ما به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آمانا در تهران آماده خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز هستیم. تعمیرات یخچال فریزر آمانا و تعمیر ساید بای ساید آمانا در مرکز ما با توجه به داشتن تیمی فنی توانسته تخصصی ترین خدمات عیب یابی یخچال فریزر را در سطح شهر تهران و حومه آن ارائه دهد.با توجه به گسترش علوم و فناوری و به روز شدن تکنولوژی های ساخت لوازم خانگی آمانا تعمیرگاه مجاز آمانا هر ماهه با تیم تحقیقاتی و آموزش دوره ای تیم فنی خود توانسته خدماتی شایسته خدمت مشتریان عزیز ارائه دهد.تعمیر ساید بای ساید آمانا باید صرفا توسط متخصصین این دستگاه به انجام برسد زیرا ممکن است با انجام تعمیرات غیر تخصصی صدمات شدیدی به یخچال وارد شود که این امر هزینه های زیادی را به مشتریان وارد میکند .

تعمیر ساید بای ساید آمانا ، تعمیر یخچال amana

به همین منظور ما در تعمیرگاه مجاز آمانا توانسته ایم با تشکیل تیم های تخصصی تعمیر ساید بای ساید آمانا خدماتی در خور توجه به مشتریان ارائه داده و برای اطمینان از صحت تعمیرات انجام گرفته ،دستگاه تعمیر شده 1 سال گارانتی می شود تا مشتریان عزیز بتوانند به راحتی لوازم خانگی خود را به ما بسپارند.برای راحتی مشتریان عزیز و سرعت بخشیدن به کارها، مراکز متعددی در تمامی نقاط تهران آماده به کار هستند با اولین تماس شما با نزدیکترین متخصص هماهنگ شده و در کوتاهترین زمان عیب یابی یخچال شما به اتمام رسیده است.

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آمانا

نمایندگی ما با داشتن 30 سال سابقه درخشان ،همواره تحت نظر اتحادیه مربوطه فعالیت داشته و تمامی هزینه ها را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه از مشتریان دریافت میکند.با توجه به آگاهی ما از نیاز شما به این وسیله و فوریت در تعمیر یخچال‌ فریزر و عدم امکان جابجایی تمامی تعمیرکار یخچال‌ فریزر ما تعمیر ساید بای ساید آمانا را به‌صورت ۱۰۰% در منزل انجام داده و یخچال شما نیاز به هیچ‌گونه جابجایی نخواهد داشت.به منظور پایین نگه داشتن هزینه ها متخصصین ما در صورت امکان اقدام به تعمیر قطعات اصلی دستگاه کرده تا در هزینه تعمیرات یخچال هرچه بیشتر صرفه جویی شود.در صورت نیاز به تعویض قطعات صرفا از قطعات اصلی شرکتی استفاده میشود ، تا ضمن بالابردن کیفیت تعمیرات از صدمه دیدن قسمت های دیگر یخچال جلوگیری به عمل آید.

در ادامه مطلب به ایرادات احتمالی و ارور های تعمیر ساید بای ساید های آمانا میپردازیم.

HRS۱-ارور در یخچال ساید بای ساید آمانا به چه دلیل بوجود می آید؟

1) برد دستگاه ایراد دارد.

2) الکتروفن دستگاه ایراد دارد. جهت رفع عیب با ما به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آمانا در تهران تماس بگیرید.

۲-دستگاه روشن است ولی صدای تیک تیک میدهد و سرما را از دست داده است.

1) برد دستگاه ایراد دارد.

2) الکتروفن دستگاه ایراد دارد. جهت رفع عیب با ما به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آمانا در تهران تماس بگیرید.

۳-هنگام برداشت آب از آبریز صدای آب می آید ولی از دیس پلی جلو آب بیرون نمی آید.

1) شیر برقی دستگاه ایراد دارد.

2) شلنگ های آب رسان ایراد دارند. جهت رفع عیب با ما به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آمانا در تهران تماس بگیرید.

۴-درجات ساید بای ساید آمانا متغیر میباشد.

1) الکتروفن دستگاه ایراد دارد.

2) راه اندازی موتور ایراد دارد.

3) دستگاه ایراد گازی دارد. جهت رفع عیب با ما به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آمانا در تهران تماس بگیرید.

۵-دستگاه یخ ساز یخ نمی سازد و باکس یخ خالی است.(اگر سرمای دستگاه شما خوب است)

الف)شیر برقی ایراد دارد.

ب)خود یخ ساز ایراد دارد.

۶-اگر سرمای دستگاه شما خوب نیست و یخ ساز کار نمیکند.

الف) الکترو فن دستگاه ایراد دارد.

ب) دستگاه شما نیاز به سرویس دارد.

ج)دستگاه ایراد گازی دارد.(کم گاز شده است)

جهت رفع عیب با ما تماس بگیرید.

۷-فریزر سرمای ایده آل دارد اما یخچال گرم است.

الف) سنسور قسمت یخچال ایراد دارد.

ب)  برد دستگاه ایراد دارد.

ج) سیستم دیفراست دستگاه ایراد دارد. جهت رفع عیب با ما تماس بگیرید.

۸-دستگاه فیوز می پراند و برق قطع میشود.

الف) سیم کشی دستگاه ایراد دارد.

ب)کمپرسور دستگاه ایراد دارد.

ج)المنت دستگاه ایراد دارد. جهت رفع عیب با با ما به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آمانا در تهران تماس بگیرید.

۹)دستگاه سرمای خود را از دست داده و پشت کشوی فریزر برفک می زند.

الف)الکتروفن دستگاه کار نمی کند.

ب)سیستم دیفراست عمل نمی کند. جهت رفع عیب با شرکت ما تماس بگیرید.

در صورت بروز هرگونه اختلال در کارکرد یخچال فریزر و ساید بای ساید آمانا میتوانید با شماره های ما که در قسمت پایین همین صفحه آمده تماس حاصل فرمایید .در صورت امکان کمک تلفنی همکاران ما در خدمت شما عزیزان خواهند بود در غیر اینصورت و نیاز به تعمیر یخچال به صورت حضوری ، متخصصین ما در کمترین زمان در منزل شما حاضر شده و تعمیر ساید بای ساید آمانا شما را به بهترین نحو به پایان می رسانند.فاصله شما تا تخصصی ترین تعمیرگاه یخچال فریزر آمانا تهران فقط یک تماس تلفنی است.رضایت شما ، افتخار ماست.

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آمانا

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر آمانا ، نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آمانا ،نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آماناما برای آسایش حال مشتریان خود، تعمیر لوازم خانگی آمانا را به مدت 9 ماه پشتیبانی می کنیمجهت تعمیر لوازم خانگی آمانا با تعدادی از تولید کنندگان و تأمین‌کنندگان قطعات همکاری می‌کند تا بتواند از بهترین قطعات، با کیفیت بالا و ضمانت مناسب برای نیازهای تعمیراتی مشتریان خود بهره‌مند شود.باعث افتخار است که مشتریان ما از روند تعمیر لوازم خانگی توسط شرکت ما رضایت کامل دارند.از آنجا که لوازم خانگی آمانا در بین افراد جامعه مورد استقبال قرار گرفته است، بنابراین ما در نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آمانا تلاش‌های زیادی جهت هماهنگ کردن خود با بازار هدف انجام داده ایم و با استفاده از تکنسین‌های لوازم خانگی آمانا توانسته ایم بار بزرگی از دوش مصرف کنندگان برداریم.

تعمیر ساید بای ساید آمانا

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آمانا با بیش از 30 سال تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، تخصصی ترین مرکز سرویس و تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید آمانا در استان تهران و البرز است.

خدمات سریع در تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید آمانا

تعمیر ساید بای ساید آمانا
تعمیر ساید بای ساید آمانا

ما در نمایندگی مجاز با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر استان تهران و البرز (کرج و…) و نزدیک بودن به شما این امکان را داریم که در کوتاه ترین زمان ممکن برای عیب یابی به منزل یا محل کارتان مراجعه کنیم.

صرف هزینه های کمتر

به این دلیل که ما در تعمیرگاه مجاز آمانا به تمام نقاط قوت و ضعف تعمیر ساید بای ساید آمانا آشنایی کامل داریم در صورت بروز هرگونه مشکل در کمترین زمان ممکن به مشکل پی خواهیم برد و تمامی سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار خواهیم بست.

کارشناسان متخصص

تمامی کارشناسان و تعمیرکاران ما که در سراسر تهران و کرج مشغول به فعالیت هستند از بهترین افراد در این زمینه بوده که هرساله با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید مناسب ترین فرد برای تعمیر ساید بای ساید آمانا شما خواهند بود.

خدمات تخصصی مرکز تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید

نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید آمانا در تهران و کرج به دلیل داشتن ده ها متخصص تعمیرات باتجربه و دوره دیده و داشتن ده ها شعبه، در طی 30 سال با پشتیبانی و خدمات پس از فروش توانسته است در کمترین زمان ممکن متخصصان خود را برای انجام تعمیرات به محل شما اعزام کند.چرا بهتر است تعمیر ساید بای ساید آمانا خود را به ما که تعمیرگاه مجاز آمانا هستیم بسپارید؟

  • متخصصان و تعمیرکارانی با میانگین ۱۱ سال تجربه
  • انعطاف در تعیین زمان تعمیرات
  • رتبه اول در تعمیر لوازم منزل در تهران و کرج
  • ۱۸۰ روز گارانتی خدمات ارائه شده

آیا متخصص بدون هماهنگی با من در زمان مقرر مراجعه میکند؟

خیر، تمامی متخصصان علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها مشخص می کنید حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

فروش ساید بای ساید ۲۴۸ میلیونی در بازار لوازم خانگی / جدول نرخ‌ها -  خبرآنلاین

در صورت بروز مجدد مشکل دوباره هزینه ای دریافت می شود؟

خیر، در صورتی که مشکلی که شما برای برطرف شدن آن با مرکز خدمات تماس گرفته اید در کمتر از ۱۸۰ روز دوباره ایجاد شود این مرکز با توجه به گارانتی خدمات ارائه شده موظف است با اعزام مجدد تکنسین و بدون دریافت هزینه این مشکل را به صورت کامل برطرف نماید.

آیا امکان تهیه قطعات توسط خودمان وجود دارد؟

بله، شما میتوانید شخصا اقدام به تهیه قطعات نمایید ولی تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید آمانا به هیچ عنوان ضمانتی در قبال سالم بودن و نحوه کارکرد این قطعات به شما نخواهد داد.

چه اطمینانی برای حفظ حریم خصوصی به من داده می شود؟

تمامی متخصصان این مرکز یعنی تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید آمانا علاوه بر سال ها تجربه در زمینه برخورد با مشتریان و آموزش رعایت حفظ حریم شخصی دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی می باشند.

چطور و در چه زمانی هزینه را پرداخت میکنم؟

شما میتوانید زمانی که کار به اتمام رسید و تکنسین مشکل را برطرف نمود هزینه را به خود ایشان یا حساب شرکت واریز نمایید، البته قابل ذکر است که اگر برای تعمیر دستگاه شما نیاز به قطعه ای با هزینه بالا باشد مقداری از هزینه به عنوان بیعانه به صورت پیش پرداخت دریافت خواهد شد.

اگر خدمات ارائه شده راضی نباشم چه اتفاقی خواهد افتاد؟

داشتن ۶۱۸۳ مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات این مرکز است ولی در صورتی که به هر عنوان شما از خدمات این مرکز رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد.

چرا تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید آمانا را انتخاب کنید ؟

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آمانا تشکیل شده از مجرب ترین و باتجربه ترین تعمیرکاران یخچال فریزر و ساید بای ساید که تمامی مدل های ساید بای ساید آمانا را تعمیر می کنند.با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب برای تعمیر ساید بای ساید آمانا هستیم.مهم نیست که یخچال فریزر و ساید بای ساید آمانا شما از کدام مدل می باشد زیرا ما تمامی مدل های جدید و قدیمی را تعمیر میکنیم.سیستم خدمات دهی ما نزدیکترین متخصص را جهت تعمیر در زمانی که شما تعیین می کنید به محل اعزام نموده تا در سریعترین زمان ممکن مشکل را برطرف کنند.ما در تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید آمانا متخصص هستیم در برطرف کردن مشکلات زیر :

  • ساید بای ساید آمانا کار می کند ولی سرما ندارد (برطرف کردن مشکلات کمپرسور یخچال)
  • سرازیر شدن آب از زیر یخچال و ساید بای ساید
  • یخچال و یا ساید بای ساید آمانا دائم در حال کار کردن است و انرژی زیادی مصرف میکند
  • مواد غذایی در یخچال فاسد می شوند و یا منجمد می شوند
  • یخ ساز یخچال دچار مشکل شده و به درستی کار نمی کند
  • یخچال صدای ناهنجاری می دهد.
  • و …

ما در نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آمانا با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر استان تهران و کرج و نزدیک بودن به شما این امکان را داریم که در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر ساید بای ساید آمانا به منزل یا محل کارتان مراجعه کنیم.

ساید بای ساید KAD80A404 - فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بوش آلمان

شرکت آمانا

آمانا، شرکت خوشه‌ای آمریکایی و چند ملیتی است، که ساختمان عملیاتی آن، در سکنکتدی، نیویورک قرار داشته و دفتر مرکزی آن در فیرفیلد، کنتیکت مستقر می‌باشد.شرکت آمانا بصورت عمده، از چهار بخش مستقل تشکیل شده است، که هر بخش توسط یک شرکت تابعه، اداره می‌شود. این شرکت‌ها، عبارتند از: جی‌ای انرژی، جی‌ای تکنولوژی، جی‌ای کپیتال و جی‌ای هلت‌کر.این شرکت هم‌اکنون به عنوان یکی از اصلی‌ترین تولیدکننده‌های لوازم منزل محسوب میشود.

تعمیر ساید بای ساید آمانا خود را به نمایندگی رسمی بسپارید

نمایندگی آمانا در تهران و کرج برای اطمینان از رضایت شما، بالاترین سطح خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می کند.از جمله خدمات آمانا که در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می شود می توان به سرویس و تعمیر ساید بای ساید آمانا اشاره کرد.

چرا بهتر است تعمیر ساید بای ساید آمانا خود را به نمایندگی یخچال آمانا بسپارید؟

  • داشتن تعمیرکارانی که به طور مداوم در دوره های آموزشی دانش خود را به روز می کنند
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در تعویض قطعات
  • ۹۰ روز گارانتی خدمات ارائه شده
  • برآورد هزینه تخمینی قبل از انجام عیب یابی
  • قیمت‌ منصفانه برابر با نرخ تعیین‌شده از سوی نهادهای نظارتی
  • انعطاف در تعیین زمان تعمیر ساید بای ساید آمانا
  • متخصصان و تعمیرکارانی با میانگین ۱۱ سال تجربه

متخصصان حرفه ای و باتجربه نمایندگی آمانا می توانند در سریعترین زمان ممکن به شما کمک کنند تا مشکل دستگاهتان برطرف شود.از جمله مشکلات متداولی که نیاز به عیب یابی دارد میتوان به صدای غیرطبیعی یخچال، کار نکردن کمپرسور یخچال، خراب شدن یخساز، روشن نشدن دستگاه و… اشاره کرد که صرف نظر از مشکل بوجود آمده میتوانید روی کمک ما حساب کنید.

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آمانا در کرج و تهران

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آمانا در کرج و تهران سال های زیادی است که پشتیبانی و خدمات دهی به مشترکین محصولات لوازم خانگی آمانا را بر عهده دارد و توانسته است در طی سال‌ها کار در این زمینه خاطره خوبی را از ارائه خدمات یخچال آمانا در ذهن مشتریان خود ثبت کند.این مرکز با داشتن متخصصان حرفه ای تعمیر ساید بای ساید آمانا توانسته است گام به گام با فناوری روز دنیا کار سرویس لوازم خانگی را در تعمیرگاه مجاز آمانا عهده‌دار شود.

تعمیر ساید بای ساید آمانا در تهران

مشکلات متداول یخچال آمانا که نیاز به تعمیر دارند :

  • یخچال صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال پاره شده است.
  • یخساز یخچال به درستی کار نمی کند.
  • یخچال آمانا برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار نمی کند.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • آب در مخزن وجود ندارد.

البته دلایل دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای یخچال فریزر و ساید بای ساید آمانا شود.

اگر شما مشکلی دارید که در لیست بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک متخصص جهت عیب یابی و در صورت تمایل جهت تعمیر ساید بای ساید آمانا برای شما اعزام شود.

چرا نمایندگی مجاز آمانا را انتخاب کنید ؟

تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید آمانا تشکیل شده از مجرب ترین و باتجربه ترین تعمیرکاران یخچال ساید بای ساید و یخچال فریزر که تمامی مدل های آمانا را تعمیر می کنند.با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و کرج و همچنین گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب برای تعمیر لوازم خانگی هستیم.مهم نیست که لوازم خانگی شما از کدام مدل می باشد زیرا ما تمامی مدل های جدید و قدیمی را تعمیر میکنیم.سیستم خدمات دهی ما نزدیکترین متخصص را جهت تعمیر در زمانی که شما تعیین میکنید به محل اعزام نموده تا در سریعترین زمان ممکن مشکل را برطرف کنند.

ما متخصص هستیم در :

  • سرویس و تعمیر ساید بای ساید آمانا
  • تعویض فیلتر یخچال آمانا
  • تعمیر آبسرد کن و یخساز ساید بای ساید آمانا
  • تعمیر و یا تعویض قطعات یخچال فریزر و ساید آمانا

نحوه ارائه خدمات در تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید آمانا

نمایندگی تعمیرات آمانا همیشه بر آن بوده است که بهترین خدمات آمانا را به مشتریان خود ارائه دهد که از جمله این خدمات میتوان به تعمیر ساید بای ساید آمانا در تهران و کرج اشاره کرد.همکاران ما در نمایندگی رسمی آمانا با تلاش شبانه روزی و گذراندن دوره های تخصصی سرویس و تعمیرات توانسته اند خدمات قابل قبولی را به مشتریان لوازم خانگی آمانا ارائه دهند.

خدمات پس از فروش و تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید آمانا در تهران و کرج

خدمات پس از فروش آمانا (amana) یکی از مؤثر ترین اهداف بازاریابی محصولات و لوازم خانگی شرکت آمانا است که توانسته است طی سال‌ها تلاش در صدها نمایندگی تعمیرات آمانا گام بزرگی را در زمینه تعمیر، سرویس و خدمات پس از فروش لوازم خانگی آمانا بردارد.با وجود این پشتیبانی شما حتی بعد از سال ها استفاده از لوازم خانگی آمانا تنها نیستید و اگر مشکلی هر چند کوچک داشته باشید تیم خدمات پس از فروش آمانا به صورت شبانه روز در نمایندگی تعمیرات یخچال آمانا در سراسر ایران در کمترین زمان ممکن آماده خدمات رسانی به شما هستند.

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.