خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر ساید بای ساید ال جی

تعمیر ساید بای ساید ال جی
فهرست عناوین این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

ما به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی در تهران آماده خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز هستیم.
تعمیر ساید بای ساید ال جی در مرکز ما با توجه به داشتن تیمی فنی به صورت تخصصی در سطح شهر تهران و حومه آن ارائه می شود.با توجه به گسترش علوم و فناوری و به روز شدن تکنولوژی های ساخت لوازم خانگی ال جی نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی هر ماهه با تیم تحقیقاتی و آموزش دوره ای تیم فنی خود توانسته خدماتی شایسته خدمت مشتریان عزیز ارائه دهد.عیب یابی باید صرفا توسط متخصصین این دستگاه به انجام برسد زیرا ممکن است با انجام تعمیرات غیر تخصصی صدمات شدیدی به یخچال وارد شود که این امر هزینه های زیادی را به مشتریان وارد میکند.

به همین منظور ما در تعمیرگاه مجاز ال جی توانسته ایم با تشکیل تیم های تخصصی تعمیر ساید بای ساید ال جی خدماتی در خور توجه به مشتریان ارائه داده و برای اطمینان از صحت تعمیرات انجام گرفته ،دستگاه تعمیر شده 1 سال گارانتی می شود تا مشتریان عزیز بتوانند به راحتی عیب یابی لوازم خانگی خود را به ما بسپارند.برای راحتی مشتریان عزیز و سرعت بخشیدن به کارها، مراکز متعددی در تمامی نقاط تهران آماده به کار هستند با اولین تماس شما با نزدیکترین متخصص هماهنگ شده و در کوتاهترین زمان عیب یابی یخچال شما به اتمام رسیده است.

نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید ال جی

نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید ال جی ما با داشتن 30 سال سابقه درخشان ،همواره تحت نظر اتحادیه مربوطه فعالیت داشته و تمامی هزینه ها را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه از مشتریان دریافت میکند.با توجه به آگاهی ما از نیاز شما به این وسیله و فوریت در سرویس و عیب یابی یخچال‌ فریزر و عدم امکان جابجایی تمامی تعمیرکار یخچال‌ فریزر ما تعمیر ساید بای ساید ال جی را به‌ صورت ۱۰۰% در منزل انجام داده و یخچال شما نیاز به هیچ‌گونه جابجایی نخواهد داشت.به منظور پایین نگه داشتن هزینه ها متخصصین ما در صورت امکان اقدام به تعمیر قطعات اصلی دستگاه کرده تا در هزینه تعمیرات یخچال هرچه بیشتر صرفه جویی شود.در صورت نیاز به تعویض قطعات صرفا از قطعات اصلی شرکتی استفاده میشود، تا ضمن بالابردن کیفیت تعمیرات از صدمه دیدن قسمت های دیگر یخچال جلوگیری به عمل آید.

نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید ال جی
نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید ال جی

در ادامه مطلب به ایرادات احتمالی و ارور های تعمیر ساید بای ساید های ال جی میپردازیم.

HRS۱-ارور در یخچال ساید بای ساید ال جی به چه دلیل بوجود می آید؟

1) برد دستگاه ایراد دارد.

2) الکتروفن دستگاه ایراد دارد، جهت رفع عیب با ما به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید ال جی در تهران تماس بگیرید.

۲-دستگاه روشن است ولی صدای تیک تیک میدهد و سرما را از دست داده است.

1) برد دستگاه ایراد دارد.

2) الکتروفن دستگاه ایراد دارد، جهت رفع عیب با ما به عنوان نمایندگی مجاز در تهران تماس بگیرید.

۳-هنگام برداشت آب از آبریز صدای آب می آید ولی از دیس پلی جلو آب بیرون نمی آید.

1) شیر برقی دستگاه ایراد دارد.

2) شلنگ های آب رسان ایراد دارند، جهت رفع عیب با ما به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید ال جی در تهران تماس بگیرید.

۴-درجات ساید بای ساید ال جی متغیر میباشد.

1) الکتروفن دستگاه ایراد دارد.

2) راه اندازی موتور ایراد دارد.

3) دستگاه ایراد گازی دارد.

۵-دستگاه یخ ساز یخ نمی سازد و باکس یخ خالی است.(اگر سرمای دستگاه شما خوب است)

الف)شیر برقی ایراد دارد.

ب)خود یخ ساز ایراد دارد، جهت رفع عیب با ما به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید ال جی در تهران تماس بگیرید.

۶-اگر سرمای دستگاه شما خوب نیست و یخ ساز کار نمیکند.

الف) الکترو فن دستگاه ایراد دارد.

ب) دستگاه شما نیاز به سرویس دارد.

ج)دستگاه ایراد گازی دارد.(کم گاز شده است)

جهت رفع عیب با ما تماس بگیرید.

۷-فریزر سرمای ایده آل دارد اما یخچال گرم است.

الف) سنسور قسمت یخچال ایراد دارد.

ب)  برد دستگاه ایراد دارد.

ج) سیستم دیفراست دستگاه ایراد دار، جهت رفع عیب با ما تماس بگیرید.

۸-دستگاه فیوز می پراند و برق قطع میشود.

الف) سیم کشی دستگاه ایراد دارد.

ب)کمپرسور دستگاه ایراد دارد.

ج)المنت دستگاه ایراد دارد، جهت رفع عیب با با ما به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید ال جی در تهران تماس بگیرید.

۹)دستگاه سرمای خود را از دست داده و پشت کشوی فریزر برفک می زند.((ساید بای ساید ال جی))

الف)الکتروفن دستگاه کار نمی کند.

ب)سیستم دیفراست عمل نمی کند، جهت رفع عیب با شرکت ما تماس بگیرید.

در صورت بروز هرگونه اختلال در کارکرد یخچال فریزر ال جی میتوانید با شماره های ما که در قسمت پایین همین صفحه آمده تماس حاصل فرمایید.در صورت امکان کمک تلفنی همکاران ما در خدمت شما عزیزان خواهند بود در غیر اینصورت و نیاز به عیب یابی یخچال به صورت حضوری ، متخصصین ما در کمترین زمان در منزل شما حاضر شده و تعمیر ساید بای ساید ال جی شما را به بهترین نحو به پایان می رسانند.فاصله شما تا تخصصی ترین تعمیرگاه یخچال فریزر ال جی تهران فقط یک تماس تلفنی است.
رضایت شما، افتخار ماست.

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جیتعمیرات تخصصی در نمایندگی رسمی و مرکزی ال جی:ما برای آسایش حال مشتریان خود، تعمیر لوازم خانگی ال جی را به مدت 9 ماه پشتیبانی می کنیمجهت تعمیر لوازم خانگی ال جی با تعدادی از تولید کنندگان و تأمین‌کنندگان قطعات همکاری می‌کند تا بتواند از بهترین قطعات، با کیفیت بالا و ضمانت مناسب برای نیازهای تعمیراتی مشتریان خود بهره‌مند شود.باعث افتخار است که مشتریان ما از روند تعمیر لوازم خانگی توسط شرکت ما رضایت کامل دارند.از آنجا که لوازم خانگی ال جی در بین افراد جامعه مورد استقبال قرار گرفته است، بنابراین ما در نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید ال جی تلاش‌های زیادی جهت هماهنگ کردن خود با بازار هدف انجام داده ایم و با استفاده از تکنسین‌های تعمیر لوازم خانگی ال جی توانسته ایم بار بزرگی از دوش مصرف کنندگان برداریم.نمایندگی مرکزی و مجاز ما با بیش از 30 سال تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، تخصصی ترین مرکز سرویس ال جی در استان تهران و البرز است.

قیمت و خرید اینترنتی یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی X29 - خانگی 24

خدمات سریع در نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید ال جی

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی
نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی

ما در نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر استان تهران و البرز (کرج و…) و نزدیک بودن به شما این امکان را داریم که در کوتاه ترین زمان ممکن به منزل یا محل کارتان مراجعه کنیم.

صرف هزینه های کمتر

به این دلیل که ما در نمایندگی مجاز مرکزی به تمام نقاط قوت و ضعف لوازم خانگی ال جی آشنایی کامل داریم در صورت بروز هرگونه مشکل در کمترین زمان ممکن به مشکل پی خواهیم برد و تمامی سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار خواهیم بست.

کارشناسان متخصص

تمامی کارشناسان و تعمیرکاران ما که در سراسر تهران و کرج مشغول به فعالیت هستند از بهترین افراد در این زمینه بوده که هرساله با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید مناسب ترین فرد برای شما خواهند بود.

خدمات تخصصی مرکز تعمیر ساید بای ساید ال جی

نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید ال جی در تهران و کرج به دلیل داشتن ده ها متخصص تعمیرات باتجربه و دوره دیده و داشتن ده ها شعبه، در طی 30 سال با پشتیبانی و خدمات پس از فروش توانسته است در کمترین زمان ممکن متخصصان خود را برای انجام عیب یابی و سرویس دوره ای به محل شما اعزام کند.

چرا بهتر است سرویس دوره ای فریزر و یخچال خود را به ما که نمایندگی مرکزی ال جی هستیم بسپارید؟

  • متخصصان و تعمیرکارانی با میانگین ۱۱ سال تجربه
  • انعطاف در تعیین زمان
  • رتبه اول در تعمیر لوازم منزل در تهران و کرج
  • ۱۸۰ روز گارانتی خدمات ارائه شده

آیا متخصص بدون هماهنگی با من در زمان مقرر مراجعه میکند؟

خیر، تمامی متخصصان علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها مشخص می کنید حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

در صورت بروز مجدد مشکل دوباره هزینه ای دریافت می شود؟

خیر، در صورتی که مشکلی که شما برای برطرف شدن آن با مرکز خدمات تماس گرفته اید در کمتر از ۱۸۰ روز دوباره ایجاد شود این مرکز با توجه به گارانتی خدمات ارائه شده موظف است با اعزام مجدد تکنسین و بدون دریافت هزینه این مشکل را به صورت کامل برطرف نماید.

آیا امکان تهیه قطعات توسط خودمان وجود دارد؟

بله، شما میتوانید شخصا اقدام به تهیه قطعات نمایید ولی نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید ال جی به هیچ عنوان ضمانتی در قبال سالم بودن و نحوه کارکرد این قطعات به شما نخواهد داد.

چه اطمینانی برای حفظ حریم خصوصی به من داده می شود؟

تمامی متخصصان این مرکز علاوه بر سال ها تجربه در زمینه برخورد با مشتریان و آموزش رعایت حفظ حریم شخصی دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی می باشند.

خرید یخچال X39 ال‌جی. قیمت یخچال ال‌جی ساید بای ساید X39

چطور و در چه زمانی هزینه را پرداخت میکنم؟

شما میتوانید زمانی که کار به اتمام رسید و تکنسین مشکل را برطرف نمود هزینه را به خود ایشان یا حساب شرکت واریز نمایید، البته قابل ذکر است که اگر برای تعمیر دستگاه شما نیاز به قطعه ای با هزینه بالا باشد مقداری از هزینه به عنوان بیعانه به صورت پیش پرداخت دریافت خواهد شد.

اگر خدمات ارائه شده راضی نباشم چه اتفاقی خواهد افتاد؟

داشتن ۶۱۸۳ مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات این مرکز است ولی در صورتی که به هر عنوان شما از خدمات این مرکز رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد.

چرا نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید ال جی را انتخاب کنید ؟

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی تشکیل شده از مجرب ترین و باتجربه ترین متخصصان یخچال فریزر و ساید بای ساید که تمامی مدل های ساید بای ساید ال جی را تعمیر می کنند.با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب شما هستیم.مهم نیست که یخچال فریزر و ساید بای ساید ال جی شما از کدام مدل می باشد زیرا ما تمامی مدل های جدید و قدیمی را تعمیر میکنیم.سیستم خدمات دهی ما نزدیکترین متخصص را جهت تعمیر در زمانی که شما تعیین می کنید به محل اعزام نموده تا در سریعترین زمان ممکن مشکل را برطرف کنند.

ما در نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید ال جی متخصص هستیم در برطرف کردن مشکلات زیر :

  • ساید بای ساید ال جی کار می کند ولی سرما ندارد. (برطرف کردن مشکلات کمپرسور یخچال)
  • سرازیر شدن آب از زیر یخچال و ساید بای ساید
  • یخچال و یا ساید بای ساید ال جی دائم در حال کار کردن است و انرژی زیادی مصرف میکند.
  • مواد غذایی در یخچال فاسد می شوند و یا منجمد می شوند.
  • یخ ساز یخچال دچار مشکل شده و به درستی کار نمی کند.
  • یخچال صدای ناهنجاری می دهد.
  • و…

ما در نمایندگی مرکزی تهران با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر استان تهران و کرج و نزدیک بودن به شما این امکان را داریم که در کوتاه ترین زمان ممکن برای عیب یابی به منزل یا محل کارتان مراجعه کنیم.

شرکت ال جی

ال جی، شرکت خوشه‌ای آمریکایی و چند ملیتی است، که ساختمان عملیاتی آن، در سکنکتدی، نیویورک قرار داشته و دفتر مرکزی آن در فیرفیلد، کنتیکت مستقر می‌باشد.شرکت ال جی بصورت عمده، از چهار بخش مستقل تشکیل شده است، که هر بخش توسط یک شرکت تابعه، اداره می‌شود. این شرکت‌ها، عبارتند از: جی‌ای انرژی، جی‌ای تکنولوژی، جی‌ای کپیتال و جی‌ای هلت‌کر.این شرکت هم‌اکنون به عنوان یکی از اصلی‌ترین تولیدکننده‌های لوازم منزل محسوب میشود.

تعمیر ساید بای ساید ال جی خود را به نمایندگی رسمی و مجاز ال جی بسپارید

نمایندگی ال جی در تهران و کرج برای اطمینان از رضایت شما، بالاترین سطح خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می کند.

چرا بهتر است تعمیر ساید بای ساید ال جی خود را به نمایندگی یخچال ال جی بسپارید؟

  • داشتن تعمیرکارانی که به طور مداوم در دوره های آموزشی دانش خود را به روز می کنند
  • رتبه یک در خدمات یخچال ال جی در کرج و تهران
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در تعویض قطعات
  • ۹۰ روز گارانتی خدمات ارائه شده
  • برآورد هزینه تخمینی قبل از انجام عیب یابی یخچال ال جی
  • قیمت‌ منصفانه برابر با نرخ تعیین‌شده از سوی نهادهای نظارتی
  • انعطاف در تعیین زمان تعمیر ساید بای ساید ال جی
  • متخصصان و تعمیرکارانی با میانگین ۱۱ سال تجربه

اگر برای سرویس دوره ای یخچال فریزر ال جی خود به کمک نیاز دارید متخصصان حرفه ای و باتجربه نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی می توانند در سریعترین زمان ممکن به شما کمک کنند تا مشکل دستگاهتان برطرف شود.از جمله مشکلات متداولی که نیاز به متخصص ساید بای ساید ال جی دارد میتوان به صدای غیرطبیعی یخچال، کار نکردن کمپرسور یخچال، خراب شدن یخساز، روشن نشدن دستگاه و… اشاره کرد که صرف نظر از مشکل بوجود آمده میتوانید روی کمک ما حساب کنید.

یخچالهای ساید بای ساید 2022 ال جی | جدیدترین یخچالهای ساید 2022 ال جی - خرید بانه

نمایندگی مجاز ال جی در کرج و تهران

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی در کرج و تهران سال های زیادی است که پشتیبانی و خدمات دهی به مشترکین محصولات لوازم خانگی ال جی را بر عهده دارد و توانسته است در طی سال‌ها کار در این زمینه خاطره خوبی را از ارائه خدمات یخچال ال جی در ذهن مشتریان خود ثبت کند.این مرکز با داشتن متخصصان حرفه ای توانسته است گام به گام با فناوری روز دنیا کار سرویس لوازم خانگی ال جی را در نمایندگی رسمی عهده‌دار شود.

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی در تهران

تعمیر ساید بای ساید ال جی در تهران

پشتیبانی و خدمات ال جی در تهران شامل تمام محله های تهران از جمله صادقیه، گیشا، شهرک اکباتان، پونک، شهر زیبا، دهکده المپیک، شهرک غرب، تهرانپارس، نارمک، هفت حوض، پیروزی، حکیمیه، هنگام، رسالت، عباس آباد، مجیدیه، پاسداران، سعادت آباد، قیطریه، تجریش، الهیه، اختیاریه، نیاوران، دزاشیب، ولنجک، زعفرانیه و… می شود.

نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید ال جی چگونه می تواند مشکل من را حل کند؟

تعمیرگاه تخصصی و مجاز ما بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای سرویس و تعمیر ساید بای ساید ال جی شما می باشد.با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب شما هستیم.مهم نیست که یخچال شما از کدام مدل می باشد زیرا ما تمامی مدل ها را تعمیر می کنیم.سیستم خدمات دهی ما نزدیکترین متخصص را جهت تعمیر در زمانی که شما تعیین می کنید به محل اعزام نموده تا در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کنند.

مشکلات متداول یخچال ال جی که نیاز به تعمیر دارند :

  • یخچال صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال پاره شده است.
  • یخساز یخچال به درستی کار نمی کند.
  • یخچال ال جی برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار نمی کند.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • آب در مخزن وجود ندارد.

البته دلایل دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای یخچال فریزر ال جی شود.اگر شما مشکلی دارید که در لیست بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک متخصص جهت عیب یابی و در صورت تمایل جهت تعمیر ساید بای ساید ال جی برای شما اعزام شود.

چرا یخچال صدای غیرطبیعی می دهد؟

گاهی وقتا ممکن است از یخچال صدای غیر طبیعی تولید شود و ما را نگران می‌کند از اینکه شاید یخچال ساید بای ساید ال جی مشکل جدی برایش پیش آمده است. اما دلیل اصلی این مشکل چیست و در این مواقع چه باید کرد؟

اولین دلیلی که باعث اتفاق افتادن این مشکل می‌شود صدای موتور فن اپراتور یخچال ساید است که اگر این فن بر اثر زمان فرسوده  شده باشد این اتفاق رخ می‌دهد و صدای غیر طبیعی از یخچال ساید خارج می‌شود. همچنین طبق گفته متخصصین و تکنسین های مستر امداد اگر پروانه های فن یخچال خراب شده باشند این اتفاق رخ می‌دهد و صدای غیر طبیعی تولید می شود. اگر در همچین مواقعی نیاز به یک تعمیرکار حرفه‌ای داشتید، حتما مستر امداد را خبر کنید تا در کوتاه‌ترین زمان تعمیرکاران مجرب ما برای تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی به محل مورد نظر شما ارسال شوند.

دلیل کار نکردن کمپرسور یخچال چیست؟

اگر متوجه آن شدید که کمپرسور یخچال ساید بای ساید ال جی شما کار نمی کند احتمالاً یکی از مشکلات زیر برایش پیش آمده که مانع از کار کردن کمپرسور ساید بای ساید می شود.

اولین دلیل قطع بودن سیم کشی ساید بای ساید است. همچنین اگر رله اورلود خراب شده باشد کمپرسور به هیچ عنوان کار نمی کند. علاوه بر آن اگر ترموستات یخچال دچار ایراد فنی شده باشد و یا حتی سیم پیچ موتور خراب شده باشد و یا قطع شده باشد، کمپرسور کار نمی کند. همچنین طبق گفته متخصصین ما اگر یخچال ساید بای ساید دچار کمبود ولتاژ برق باشد، کمپرسور از کار می‌افتد و باید یخچال تعمیر گردد. همچنین  کار نکردن کمپرسور ساید بای ساید ال جی می‌تواند از خرابی خودش هم باشد. به زبان ساده ممکن است کمپرسور سوخته باشد.

چرا نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید ال جی را انتخاب کنید ؟

نمایندگی ال جی تشکیل شده از مجرب ترین و باتجربه ترین متخصصان یخچال فریزر که تمامی مدل های ال جی را تعمیر می کنند.با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و کرج و همچنین گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب برای تعمیر لوازم خانگی هستیم.مهم نیست که لوازم خانگی شما از کدام مدل می باشد زیرا ما تمامی مدل های جدید و قدیمی را تعمیر میکنیم.سیستم خدمات دهی ما نزدیکترین متخصص را جهت تعمیر در زمانی که شما تعیین میکنید به محل اعزام نموده تا در سریعترین زمان ممکن مشکل را برطرف کنند.

ما متخصص هستیم در:

  • تعویض فیلتر یخچال ال جی
  • تعمیر آبسرد کن و یخساز ساید
  • تعمیر و یا تعویض قطعات یخچال فریزر

ویژگی های یخچال فریزرهای ساید بای ساید ال جی - بلاگ خبری میهن کالا

 

نحوه ارائه خدمات در نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید ال جی

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی همیشه بر آن بوده است که بهترین خدمات ال جی را به مشتریان خود ارائه دهد.همکاران ما در نمایندگی رسمی ال جی با تلاش شبانه روزی و گذراندن دوره های تخصصی سرویس و تعمیرات توانسته اند خدمات قابل قبولی را به مشتریان لوازم خانگی ال جی ارائه دهند.

خدمات پس از فروش ال جی در تهران و کرج

خدمات پس از فروش ال جی (LG) یکی از مؤثر ترین اهداف بازاریابی محصولات و لوازم خانگی شرکت ال جی است که توانسته است طی سال‌ها تلاش در صدها نمایندگی تعمیرات ال جی گام بزرگی را در زمینه تعمیر، سرویس و خدمات پس از فروش لوازم خانگی ال جی بردارد.

با وجود این پشتیبانی شما حتی بعد از سال ها استفاده از لوازم خانگی ال جی تنها نیستید و اگر مشکلی هر چند کوچک داشته باشید تیم خدمات پس از فروش ال جی به صورت شبانه روز در نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در سراسر ایران در کمترین زمان ممکن آماده خدمات رسانی به شما هستند.

تعمیر برد ساید بای ساید ال جی

برای تعمیرات برد ساید بای ساید ال جی تخصص ویژه ای نیاز است زیرا اغلب برد هایی که روی یخچال ها استفاده می شود به دلیل تنوع در مدل و اجزای یخچال با یکدیگر تفاوت دارند. تعمیر برد ساید بای ساید ال جی می تواند از هزینه های ناشی از تعمیر اشتباه و یا تعویض قطعات بکاهد.

برد به عنوان مغز یخچال می باشد و هر گونه نقص در آن روی عملکرد دستگاه اثر می گذارد.

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی در تهران

شرکت ال جی یکی از شرکت های بزرگ است که در تمام قاره ها و اکثر کشورهای دنیا دارای نمایندگی می باشد. این شرکت فعالیت خود را از سال 1892 آغاز کرد.دارای شهرت در یکنواختی محصولات در سراسر جهان و انطباق محصولات با شرایط محلی و سازگاری آنها با شرایط آب و هوایی مختلف می باشد.از افتخارات این شرکت، در طول یازده سال گذشته حضور در میان 13 شرکت برتر جهان، از میان 124 شرکت، در لیستی که هر ساله منتشر می شود، می باشد، مسئولان ، نظارت مستمر در تمام مناطقی که محصولات فرستاده می شوند، دارند.در تمام جهان نمایندگی برای فروش محصولات و نمایندگی تعمیرات ال جی برای ارائه خدمات تعمیراتی به مشتریان شرکت دارد.از این رو که توانسته ایم نمایندگی تعمیرات ال جی را از آن خود کنیم زیر نظر این برند باشیم بسیار خوشحالیم.در بعضی مناطق این شرکت دارای نمایندگی های تخصصی برای تولیدات خود است، مانند: نمایندگی یخچال ال جی، نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی، نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی و نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی.

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.