خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید جنرال الکتریک

فهرست عناوین این مطلب
4/5 - (1 امتیاز)

مستر امداد با توجه به داشتن تیمی فنی توانسته تخصصی ترین خدمات تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک را در سطح شهر تهران و حومه آن ارائه دهد.با توجه به گسترش علوم و فناوری و به روز شدن تکنولوژی های ساخت لوازم خانگی جنرال الکتریک تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید جنرال الکتریک هرماهه با تیم تحقیقاتی و آموزش دوره ای تیم فنی خود توانسته خدماتی شایسته خدمت مشتریان عزیز ارائه دهد.تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک باید صرفا توسط متخصصین این دستگاه به انجام برسد زیرا ممکن است با انجام تعمیرات غیر تخصصی صدمات شدیدی به یخچال وارد شود که این امر هزینه های زیادی را به مشتریان وارد میکند.

به همین منظور ما در تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید جنرال الکتریک توانسته ایم با تشکیل تیم های تخصصی تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک خدماتی در خور توجه به مشتریان ارائه داده و برای اطمینان از صحت تعمیرات انجام گرفته ،دستگاه تعمیر شده 1 سال گارانتی می شود تا مشتریان عزیز بتوانند به راحتی تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک خود را به ما بسپارند.برای راحتی مشتریان عزیز و سرعت بخشیدن به کارها، مراکز متعددی در تمامی نقاط تهران آماده به کار هستند با اولین تماس شما با نزدیکترین متخصص تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک هماهنگ شده و در کوتاهترین زمان تعمیر یخچال شما به اتمام رسیده است.

تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید جنرال الکتریک

تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید جنرال الکتریک ما با داشتن 30 سال سابقه درخشان، همواره تحت نظر اتحادیه مربوطه فعالیت داشته و تمامی هزینه ها را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه از مشتریان دریافت میکند.با توجه به آگاهی ما از نیاز شما به این وسیله و فوریت در تعمیر یخچال‌فریزر و عدم امکان جابجایی تمامی تعمیرکار یخچال‌فریزر ما تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک را به‌صورت ۱۰۰% در منزل انجام داده و یخچال شما نیاز به هیچ‌گونه جابجایی نخواهد داشت که علاوه بر تعمیر فوری یخچال فریزر می‌توانید تعمیر ساید بای ساید در محل را تجربه و از خدمات تعمیر یخچال فریز ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید.به منظور پایین نگه داشتن هزینه ها متخصصین ما در صورت امکان اقدام به تعمیر قطعات اصلی دستگاه کرده تا در هزینه تعمیرات یخچال هرچه بیشتر صرفه جویی شود.
در صورت نیاز به تعویض قطعات صرفا از قطعات اصلی شرکتی استفاده میشود، تا ضمن بالابردن کیفیت تعمیرات از صدمه دیدن قسمت های دیگر یخچال جلوگیری به عمل آید.

تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید جنرال الکتریک

در ادامه مطلب به ایرادات احتمالی و ارور های ساید بای ساید های جنرال الکتریک میپردازیم.

HRS۱-ارور در یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک به چه دلیل بوجود می آید؟

1) برد دستگاه ایراد دارد.

2) الکتروفن دستگاه ایراد دارد، جهت رفع عیب با ما به عنوان تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید جنرال الکتریک در تهران تماس بگیرید.

۲-دستگاه روشن است ولی صدای تیک تیک میدهد و سرما را از دست داده است.

1) برد دستگاه ایراد دارد.

2) الکتروفن دستگاه ایراد دارد، جهت رفع عیب با ما به عنوان تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید جنرال الکتریک در تهران تماس بگیرید.

۳-هنگام برداشت آب از آبریز صدای آب می آید ولی از دیس پلی جلو آب بیرون نمی آید.

1) شیر برقی دستگاه ایراد دارد.

2) شلنگ های آب رسان ایراد دارند، جهت رفع عیب با ما به عنوان تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید جنرال الکتریک در تهران تماس بگیرید.

۴-درجات ساید بای ساید جنرال الکتریک متغیر میباشد.

1) الکتروفن دستگاه ایراد دارد.

2) راه اندازی موتور ایراد دارد.

3) دستگاه ایراد گازی دارد، جهت رفع عیب با ما به عنوان تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید جنرال الکتریک در تهران تماس بگیرید.

۵-دستگاه یخ ساز یخ نمی سازد و باکس یخ خالی است.(اگر سرمای دستگاه شما خوب است)

الف)شیر برقی ایراد دارد.

ب)خود یخ ساز ایراد دارد، جهت رفع عیب با ما به عنوان تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید جنرال الکتریک در تهران تماس بگیرید.

۶-اگر سرمای دستگاه شما خوب نیست و یخ ساز کار نمیکند.

الف) الکترو فن دستگاه ایراد دارد.

ب) دستگاه شما نیاز به سرویس دارد.

ج)دستگاه ایراد گازی دارد.(کم گاز شده است)

جهت رفع عیب با ما تماس بگیرید.

۷-فریزر سرمای ایده آل دارد اما یخچال گرم است.

الف) سنسور قسمت یخچال ایراد دارد.

ب)  برد دستگاه ایراد دارد.

ج) سیستم دیفراست دستگاه ایراد دارد، جهت رفع عیب با ما تماس بگیرید.

۸-دستگاه فیوز می پراند و برق قطع میشود.

الف) سیم کشی دستگاه ایراد دارد.

ب)کمپرسور دستگاه ایراد دارد.

ج)المنت دستگاه ایراد دارد، جهت رفع عیب با با ما به عنوان تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید جنرال الکتریک در تهران تماس بگیرید.

۹)دستگاه سرمای خود را از دست داده و پشت کشوی فریزر برفک می زند.

الف)الکتروفن دستگاه کار نمی کند.

ب)سیستم دیفراست عمل نمی کند، جهت رفع عیب با شرکت ما تماس بگیرید.

در صورت بروز هرگونه اختلال در کارکرد یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک میتوانید با شماره های ما که در قسمت پایین همین صفحه آمده تماس حاصل فرمایید، در صورت امکان کمک تلفنی همکاران ما در خدمت شما عزیزان خواهند بود در غیر اینصورت و نیاز به تعمیر یخچال به صورت حضوری، متخصصین ما در کمترین زمان در منزل شما حاضر شده و تعمیرات یخچال فریزر یا ساید بای ساید جنرال الکتریک شما را به بهترین نحو به پایان می رسانند.

یخچال‌ فریزر ساید بای‌ ساید پرایم دو در بزرگ دوو - لوازم خانگی دوو | ایران

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

ما برای آسایش حال مشتریان خود، تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک را به مدت 9 ماه پشتیبانی می کنیم.جهت تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک با تعدادی از تولید کنندگان و تأمین‌کنندگان قطعات همکاری می‌کند تا بتواند از بهترین قطعات، با کیفیت بالا و ضمانت مناسب برای نیازهای تعمیراتی مشتریان خود بهره‌مند شود، باعث افتخار است که مشتریان ما از روند تعمیر لوازم خانگی توسط شرکت ما رضایت کامل دارند.از آنجا که لوازم خانگی جنرال الکتریک در بین افراد جامعه مورد استقبال قرار گرفته است، بنابراین ما در تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید جنرال الکتریک تلاش‌های زیادی جهت هماهنگ کردن خود با بازار هدف انجام داده ایم و با استفاده از تکنسین‌های تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک توانسته ایم بار بزرگی از دوش مصرف کنندگان برداریم.

تعمیرات تخصصی ساید بای ساید جنرال الکتریک

نمایندگی تعمیرات یخچال و ساید بای ساید جنرال الکتریک با بیش از 30 سال تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، تخصصی ترین مرکز سرویس و تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید جنرال الکتریک در استان تهران و البرز است.

خدمات سریع در تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید جنرال الکتریک

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک
نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک

ما در نمایندگی تعمیرات یخچال و ساید بای ساید جنرال الکتریک با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر استان تهران و البرز (کرج و…) و نزدیک بودن به شما این امکان را داریم که در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک به منزل یا محل کارتان مراجعه کنیم.

صرف هزینه های کمتر

به این دلیل که ما در تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید جنرال الکتریک به تمام نقاط قوت و ضعف تعمیرات یخچال و ساید بای ساید جنرال الکتریک آشنایی کامل داریم در صورت بروز هرگونه مشکل در کمترین زمان ممکن به مشکل پی خواهیم برد و تمامی سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار خواهیم بست.

کارشناسان متخصص

تمامی کارشناسان و تعمیرکاران ما که در سراسر تهران و کرج مشغول به فعالیت هستند از بهترین افراد در این زمینه بوده که هرساله با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید مناسب ترین فرد برای تعمیرات یخچال و ساید بای ساید جنرال الکتریک شما خواهند بود.

خدمات تخصصی مرکز تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید

نمایندگی مجاز تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک در تهران و کرج به دلیل داشتن ده ها متخصص تعمیرات باتجربه و دوره دیده و داشتن ده ها شعبه، در طی 30 سال با پشتیبانی و خدمات پس از فروش توانسته است در کمترین زمان ممکن متخصصان خود را برای انجام تعمیرات به محل شما اعزام کند.
چرا بهتر است تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک خود را به ما که تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید جنرال الکتریک هستیم بسپارید؟

  • متخصصان و تعمیرکارانی با میانگین ۱۱ سال تجربه
  • انعطاف در تعیین زمان تعمیرات
  • رتبه اول در تعمیر لوازم منزل در تهران و کرج
  • ۱۸۰ روز گارانتی خدمات ارائه شده

آیا متخصص بدون هماهنگی با من در زمان مقرر مراجعه میکند؟

خیر، تمامی متخصصان علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها مشخص می کنید حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

قیمت انواع یخچال ساید بای ساید / گران‌ترین یخچال بازار چند؟ - خبرآنلاین

در صورت بروز مجدد مشکل دوباره هزینه ای دریافت می شود؟

خیر، در صورتی که مشکلی که شما برای برطرف شدن آن با مرکز خدمات تماس گرفته اید در کمتر از ۱۸۰ روز دوباره ایجاد شود این مرکز با توجه به گارانتی خدمات ارائه شده موظف است با اعزام مجدد تکنسین و بدون دریافت هزینه این مشکل را به صورت کامل برطرف نماید.

آیا امکان تهیه قطعات توسط خودمان وجود دارد؟

بله، شما میتوانید شخصا اقدام به تهیه قطعات نمایید ولی تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید جنرال الکتریک به هیچ عنوان ضمانتی در قبال سالم بودن و نحوه کارکرد این قطعات به شما نخواهد داد.

چه اطمینانی برای حفظ حریم خصوصی به من داده می شود؟

تمامی متخصصان این مرکز یعنی تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید جنرال الکتریک علاوه بر سال ها تجربه در زمینه برخورد با مشتریان و آموزش رعایت حفظ حریم شخصی دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی می باشند.

چطور و در چه زمانی هزینه را پرداخت میکنم؟

شما میتوانید زمانی که کار به اتمام رسید و تکنسین مشکل را برطرف نمود هزینه را به خود ایشان یا حساب شرکت واریز نمایید، البته قابل ذکر است که اگر برای تعمیر دستگاه شما نیاز به قطعه ای با هزینه بالا باشد مقداری از هزینه به عنوان بیعانه به صورت پیش پرداخت دریافت خواهد شد.

اگر خدمات ارائه شده راضی نباشم چه اتفاقی خواهد افتاد؟

داشتن ۶۱۸۳ مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات این مرکز است ولی در صورتی که به هر عنوان شما از خدمات این مرکز رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد.

ما در تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید جنرال الکتریک متخصص هستیم در برطرف کردن مشکلات زیر:

  • ساید بای ساید جنرال الکتریک کار می کند ولی سرما ندارد. (برطرف کردن مشکلات کمپرسور یخچال)
  • سرازیر شدن آب از زیر یخچال و ساید بای ساید
  • یخچال و یا ساید بای ساید جنرال الکتریک دائم در حال کار کردن است و انرژی زیادی مصرف میکند
  • مواد غذایی در یخچال فاسد می شوند و یا منجمد می شوند.
  • یخ ساز یخچال دچار مشکل شده و به درستی کار نمی کند.
  • یخچال صدای ناهنجاری می دهد.

ما در نمایندگی تعمیر یخچال (فریزر و ساید بای ساید) جنرال الکتریک با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر استان تهران و کرج و نزدیک بودن به شما این امکان را داریم که در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک به منزل یا محل کارتان مراجعه کنیم.

چرا ساید بای ساید جنرال الکتریک بخریم؟ مزایای این یخچال چیست؟ | تعمیر آنلاین

شرکت جنرال الکتریک

جنرال الکتریک، شرکت خوشه‌ای آمریکایی و چند ملیتی است، که ساختمان عملیاتی آن، در سکنکتدی، نیویورک قرار داشته و دفتر مرکزی آن در فیرفیلد، کنتیکت مستقر می‌باشد، شرکت جنرال الکتریک بصورت عمده، از چهار بخش مستقل تشکیل شده است، که هر بخش توسط یک شرکت تابعه اداره می‌شود، این شرکت‌ها، عبارتند از: جی‌ای انرژی، جی‌ای تکنولوژی، جی‌ای کپیتال و جی‌ای هلت‌کر. این شرکت هم‌اکنون به عنوان یکی از اصلی‌ترین تولیدکننده‌های لوازم منزل محسوب میشود.

ge appliances model and serial number locator side by side side by side refrigerator

 

تعمیرگاه تخصصی و مجاز تعمیر یخچال جنرال الکتریک چگونه می تواند مشکل من را حل کند؟

تعمیرگاه تخصصی و مجاز ما بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای سرویس و تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک شما می باشد. با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب شما برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک یا ساید بای ساید جنرال الکتریک شما هستیم.مهم نیست که یخچال شما از کدام مدل می باشد زیرا ما تمامی مدل ها را تعمیر می کنیم، سیستم خدمات دهی ما نزدیکترین متخصص را جهت تعمیر در زمانی که شما تعیین می کنید به محل اعزام نموده تا در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کنند.

مشکلات متداول یخچال جنرال الکتریک که نیاز به تعمیر دارند :

  • یخچال صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال پاره شده است.
  • یخساز یخچال به درستی کار نمی کند.
  • یخچال جنرال الکتریک برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار نمی کند.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • آب در مخزن وجود ندارد.

البته دلایل دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک شود. اگر شما مشکلی دارید که در لیست بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک متخصص جهت عیب یابی و در صورت تمایل جهت تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک یا تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک برای شما اعزام شود.

تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک - سرویس برتر

خدمات پس از فروش و تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید جنرال الکتریک در تهران و کرج

خدمات پس از فروش جنرال الکتریک (general electric) یکی از مؤثر ترین اهداف بازاریابی محصولات و لوازم خانگی شرکت جنرال الکتریک است که توانسته است طی سال‌ها تلاش در صدها نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک گام بزرگی را در زمینه تعمیر، سرویس و خدمات پس از فروش لوازم خانگی جنرال الکتریک بردارد.با وجود این پشتیبانی شما حتی بعد از سال ها استفاده از لوازم خانگی جنرال الکتریک تنها نیستید و اگر مشکلی هر چند کوچک داشته باشید تیم خدمات پس از فروش جنرال الکتریک به صورت شبانه روز در نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در سراسر ایران در کمترین زمان ممکن آماده خدمات رسانی به شما هستند.

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.