خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر کولر گازی الهیه

تعمیر کولر گازی الهیه
فهرست عناوین این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

اگر در منطقه الهیه تهران هستید و کولر گازی یا اسپلیت شما دچار مشکل شده است بهترین اقدام این است که همین الان با ما که نمایندگی تعمیر کولر گازی الهیه هستیم تماس بگیرید، لازم به توضیح است که ما کلیه خدمات سرویس، تعمیر و عیب یابی کولر گازی در الهیه تهران را به صورت تخصصی انجام می دهیم.

تعمیر کولر گازی الهیه

  • سرویس اسپلیت ال جی
  • عیب یابی اسپلیت سامسونگ
  • تعمیر اسپلیت توشیبا
  • شارژ گاز اسپلیت
  • نصب کولر گازی جنرال در تهران
  • سرویس کولر گازی هیتاچی در الهیه تهران
  • و…

از جمله خدماتی که ما در مرکز تعمیر کولر گازی الهیه ارائه می دهیم می توان به شارژ گاز کولر گازی، نصب کولر گازی، سرویس دوره ای و شستشو کندانسور اسپلیت کولر گازی و… اشاره کرد.

مناسب ترین زمان برای سرویس کولرگازی معمولا به‌ علت استفاده زیاد کولرهای گازی در تهران باید هر سال در فصل بهار سرویس شود اما در صورتی‌ که از کولر گازی زیاد استفاده نمی‌شود حداکثر هر ۲ سال یکبار باید کولرگازی سرویس و بازدید شود.

سرویس دوره ای کولر گازی در الهیه

سرویس دوره‌ای کولر گازی را حتما جدی بگیرید بدلیل اینکه سرویس در زمان مناسب می تواند باعث کاهش مصرف برق کولرگازی شود کم‌تر دچار مشکل شود.

سرویس‌کار مجاز کولر گازی برای سرویس کولر گازی باید اول اقدام به شست‌ و شوی فیلترهای داخلی کولرگازی کند و بعد با دستگاه کارواش واحد بیرونی کولرگازی را شست‌وشو دهد.

در برخی موارد به‌ دلیل کثیفی بیش از حد کولرگازی باید اقدام به جمع‌ کردن گاز کولرگازی و بازکردن کولرگازی کرد و بعد از سرویس کامل دوباره دستگاه نصب و راه‌اندازی شود.

خدمات ما شامل بخش‌های مختلفی مانند تعویض کمپرسور کولر گازی، رفع مشکل باد گرم کولرگازی، رفع صدای زیاد کولرگازی، رفع مشکل اتصالی برق کولرگازی، تعمیر برد کولرگازی اسپیلت و تعویض خازن کولرگازی است.

مطلب مرتبط :

سرویس کولر گازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.