خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر کولر گازی گری صادقیه

تعمیر کولر گازی گری صادقیه
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

تعمیر کولر گازی گری صادقیه یکی دیگر از خدماتی است که در شرکت مستر امداد و برای تعمیر کولر گازی از جمله برند گری در شهر تهران ارائه می شود، اگر شما در محدوده صادقیه و مناطق مجاور در شهر تهران هستید، می توانید برای تعمیر کولر گازی گری صادقیه با شرکت مستر امداد تماس بگیرید تا کولر شما در کوتاه ترین زمان و بدون این که نیاز باشد آن را از منزل خود خارج کنید، سرویس دهی و تعمیر شود.

شرکت گری یکی از برند های معروف چینی است که در زمینه تولید کولر و دستگاه های تهویه هوا فعالیت گسترده ای دارد و محصولات آن در بیش از 200 کشور دنیا به فروش می رسد و میزان فروش این محصولات به قدری بالاست که مثلا در سال 2013 از هر سه کولری که در دنیا فروخته می شد، یکی از آن ها مال برند گری بود. این شرکت دارای خدمات پشتیبان و شرکت های مخصوص خدمات پس از فروش گسترده ای در سطح جهان است و یکی از این شرکت ها در ایران، شرکت مستر امداد می باشد که برای تعمیر کولر گازی گری صادقیه و مناطق مجاور در تهران آماده خدمات رسانی به شما همشهریان عزیز می باشد.

نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی گری (GREE) در غرب تهران اقدام به راه اندازی مرکز تعمیر کولر گازی گری صادقیه به عنوان تعمیرگاه مرکزی کولر گازی گری نموده است.

تخصصی ترین مرکز تعمیرات کولر گازی

ما در مرکز تعمیر کولر گازی مستر امداد با داشتن بیش از ۲۰۰ تعمیرکار متخصص و با تجربه در سراسر استان تهران و البرز آماده خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن به شما هستیم.

تعمیر کولر گازی گری صادقیه

کارشناسان متخصص :تمامی کارشناسان و تعمیرکارانی که در تعمیرگاه‌های مجاز ما مشغول به فعالیت هستند از بهترین افراد در این زمینه بوده که هرساله با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید مناسب ترین فرد برای تعمیر کولر گازی گری شما خواهند بود.

صرفه هزینه های کمتر

به این دلیل که ما به تمام نقاط قوت و ضعف تعمیر کولر گازی گری آشنایی کامل داریم در صورت بروز هرگونه مشکل در کمترین زمان ممکن به مشکل پی خواهیم برد و تمامی سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار خواهیم بست.

خدمات سریع:

نمایندگی تعمیر کولر گازی گری صادقیه با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر استان تهران و البرز (کرج و…) و نزدیک بودن به شما در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند تعمیرکار کولر گازی خود را به محل اعزام نماید.

چرا بهتر است تعمیرات کولر گازی گری خود را به نمایندگی تعمیر کولر گازی گری صادقیه بسپارید؟

  • رتبه یک در تعمیر لوازم منزل در تهران و کرج
  • ۹۰ روز گارانتی خدمات ارائه شده
  • متخصصان و تعمیرکارانی با میانگین ۱۱ سال تجربه
  • انعطاف در تعیین زمان تعمیرات

زمانی که در فصل گرم سال کولر گازی شما با مشکل مواجه می‌شود به دلیل شرایط حساسی که در آن قرار می‌گیرید ممکن است به یک تعمیرکار کولر گازی غیرحرفه‌ای اطمینان کرده و از ایشان درخواست کمک کنید، اما باید این نکته را در نظر بگیرید که اینکار ممکن است علاوه بر تعمیر نشدن کولر گازی باعث تحمیل هزینه‌های اضافی شود.

در صورتی که تعمیرات کولر گازی گری خود را به تعمیرکاران متخصص ما در نمایندگی تعمیر کولر گازی گری صادقیه بسپارید با توجه به ۹۰ روز گارانتی خدمات ارائه شده توسط ما خیالتان از بابت برطرف شدن مشکل کولر گازی راحت خواهد بود.

روزانه ده‌ها مشتری با ما تماس گرفته و سؤالاتی دارند مبنی بر اینکه آیا کولر گازی ایشان قابل تعمیر می‌باشد یا راهی جز تعویض آن وجود ندارد؟

ما این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورده‌ایم تا کارشناسان با بررسی و عیب یابی کولر گازی با صرف وقت و تجربه تا حد امکان نسبت به تعمیر کولر گازی گری شما اقدام کنند زیرا هزینه تعمیر کولر گازی ده‌ها برابر کمتر از تعویض آن با یک دستگاه اسپیلت نو است ولی در صورت هزینه بردار بودن این تعمیرات و به‌صرفه نبودن آن گزارشی کامل از میزان هزینه تعمیرات و نوع عیب خواهند داد تا شما بین تعمیر کولر گازی یا تعویض آن تصمیم درست را اتخاذ کنید.

مرکز تعمیر کولر گازی گری صادقیه در چه مناطقی خدمت رسانی می کند؟

پشتیبانی و خدمات ما شامل تمام محله های تهران از جمله صادقیه، گیشا، شهرک اکباتان، پونک، شهر زیبا، دهکده المپیک، شهرک غرب، تهرانپارس، نارمک، هفت حوض، پیروزی، حکیمیه، هنگام، رسالت، عباس آباد، مجیدیه، پاسداران، سعادت آباد، قیطریه، تجریش، الهیه، اختیاریه، نیاوران، دزاشیب، ولنجک، زعفرانیه و… می شود.

پشتیبانی و خدمات ما شامل تمام محله های استان البرز از جمله کرج، مهر شهر، عظیمیه، گلشهر، فردیس، کمال شهر، نظرآباد، محمدشهر، ماهدشت، مشکین دشت و… می شود.

شما می‌توانید با سرویس سالیانه کولر گازی گری خود در صورت وجود هر گونه مشکل، قبل از فرارسیدن فصل گرم سال از آن مطلع شده و آن را برطرف نمایید تا با از کار افتادن کامل اسپلیت خود مواجه نشوید.

با تماس با نمایندگی تعمیر کولر گازی در محل مستر امداد این خدمات را از ما بخواهید.

ما به عنوان تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران آماده ارائه ی خدمات تعمیر کولر گازی گری صادقیه هستیم.

مطالب مرتبط:

تعمیر پکیجتعمیر هودتعمیر اجاق گاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.