خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

نمایندگی تعمیرات آدمیرال

نمایندگی تعمیرات آدمیرال
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

آیا به دنبال خدمات پس از فروش آدمیرال هستید و شاید نمی دانید به کدام نمایندگی تعمیرات آدمیرال یابد مراجعه کنید؟ آدمیرال یکی برند های آمریکایی معتبر است.

و نمایندگی تعمیرات آدمیرال در تمامی کشور ها از جمله ایران برای خدمات پس از فروش آدمیرال ایجاد شده اند تا خرابی و تعمیرات یخچال آدمیرال، تعمیر لباسشویی آدمیرال ، تعمیرات ماشین ظرفشویی آدمیرال و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی آدمیرال را در اسرع وقت و با کیفیت بالا برطرف کنند و موجب رضایت مشتریان خود شوند لذا تعمیرگاه مجاز مرکزی آدمیرال در سراسر تهران خدمات تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید آدمیرال را به صورت تخصصی در منزل و محل شما انجام می دهد.

نمایندگی تعمیرات آدمیرال
نمایندگی تعمیرات آدمیرال

نمایندگی تعمیرات آدمیرال در تهران

شرکت آدمیرال در سال 1934 توسط راس سیراگوسا تاسیس شد و یکی از شرکت های پیشرو در زمینه لوازم خانگی با کیفیت در آمریکا می باشد.

این شرکت در حال حاضر توسط شرکت تولید لوازم خانگی ویرپول که نامی آشنا است خریداری شده.

درباره‌ی شرکت آدمیرال

Admiral آدمیرال به معنی دریاسالار نام تجاری لوازم خانگی آمریکا در حال حاضر توسط کارخانه آدمیرال تولید شده است و ویرپول به طور انحصاری آن را به فروش می رساند.

مهارت های جمعی و تخصص یک گروه از مردم در سال ۱۹۶۷ به تاسیس آدمیرال انجامید که شرکت فعال در زمینه داخلی، تجاری و پذیرایی حرفه ای و تجهیزات آشپزخانه – و به ویژه در تولید، واردات و صادرات گاز و لوازم خانگی – برای پنجاه سال گذشته است.

نمایندگی تعمیرات آدمیرال
نمایندگی تعمیرات آدمیرال

نمایندگی ماشین لباسشویی آدمیرال

نمایندگی تعمير لباسشويي آدمیرال _ نمایندگی تعمیر کولرگازی آدمیرال در تهران _ نمایندگی  تعمیر ساید بای ساید آدمیرال در تهران _ نمایندگی تعمیرات اسپیلت آدمیرال در تهران _ سرویس و تعمیر کولر گازی Admiral در تهران _ تعمیرگاه لباسشویی آدمیرال در تهران _ تعمیر یخچال فریزر آدمیرال در شرق تهران _ تعمیرگاه کولر گازی آدمیرال در شمال تهران –تعمیر یخچال آدمیرال

مشکلات متداول ماشین ظرفشویی آدمیرال

مشکلات صفحه نمایش ظرفشویی
عدم تخلیه آب ماشین ظرفشویی
نشتی آب از ماشین یا لوله ها
مشکل خشک نشدن ظروف
کثیف ماندن ظروف پس از شستشو
روشن نشدن ماشین ظرفشویی
از جمله مشکلاتی است که نیازمند تعمیرات ماشین ظرفشویی است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.