خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

نمایندگی تعمیرات زیمنس در تهران

نمایندگی تعمیرات زیمنس
فهرست عناوین این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

نمایندگی تعمیرات زیمنس در تهران برای اطمینان از رضایت شما، بالاترین سطح خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می کند. تعمیر لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و ساید بای ساید زیمنس از جمله خدمات نمایندگی مجاز زیمنس است که ما در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می کنیم.

چرا بهتر است تعمیر لوازم خانگی زیمنس خود را به نمایندگی تعمیرات زیمنس بسپارید؟

  • قیمت‌ منصفانه برابر با نرخ تعیین‌شده از سوی نهادهای نظارتی
  • متخصصان و تعمیرکارانی با میانگین ۱۱ سال تجربه
  • انعطاف در تعیین زمان تعمیرات
  • داشتن فنی کارانی که به طور مداوم در دوره های آموزشی دانش خود را به روز می کنند
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در تعویض قطعات
  • ۹۰ روز گارانتی خدمات ارائه شده

وجود کارشناسان متخصص در نمایندگی تعمیرات زیمنس

تمامی کارشناسان و تعمیرکارانی که در تعمیرگاه‌های مجاز ما مشغول به فعالیت هستند از بهترین افراد در این زمینه بوده که هرساله با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید مناسب ترین فرد برای تعمیر لوازم خانگی زیمنس شما خواهند بود.

صرف هزینه های کمتر با استفاده از نمایندگی تعمیرات زیمنس

به این دلیل که ما به تمام نقاط قوت و ضعف لوازم خانگی زیمنس آشنایی کامل داریم در صورت بروز هرگونه مشکل در کمترین زمان ممکن دستگاه را عیب یابی خواهیم کرد و تمامی سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار خواهیم بست.

خدمات سریع در نمایندگی تعمیرات زیمنس

نمایندگی تعمیرات زیمنس با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر استان تهران و همچنین نزدیک بودن به شما این امکان را دارد که در کوتاه ترین زمان ممکن متخصص باتجربه ای را برای تعمیر لوازم خانگی زیمنس به منزل یا محل کارتان اعزام کند.

نمایندگی تعمیرات زیمنس در تهران

پشتیبانی و خدمات پس از فروش نمایندگی تعمیرات زیمنس در تهران شامل تمام محله های تهران از جمله صادقیه، گیشا، شهرک اکباتان، پونک، شهر زیبا، دهکده المپیک، شهرک غرب، تهرانپارس، نارمک، هفت حوض، پیروزی، حکیمیه، هنگام، رسالت، عباس آباد، مجیدیه، پاسداران، سعادت آباد، قیطریه، تجریش، الهیه، اختیاریه، نیاوران، دزاشیب، ولنجک، زعفرانیه و… می شود.

  • تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس

اگر برای تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس خود به کمک نیاز دارید متخصصان حرفه ای و باتجربه نمایندگی تعمیرات زیمنس می توانند در سریعترین زمان ممکن به شما کمک کنند تا مشکل دستگاهتان برطرف شود.

از جمله مشکلات متداول لباسشویی زیمنس که نیاز به تعمیرکار حرفه ای دارد میتوان به روشن نشدن ماشین لباسشویی، آبریزش لباسشویی، برطرف کردن بوی بد لباسشویی و … اشاره کرد که صرف نظر از مشکل بوجود آمده میتوانید روی کمک ما حساب کنید.

  • تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس

از زمانی که ماشین های ظرفشویی زیمنس وارد ایران شده است تغییرات زیادی در تکنولوژی استفاده شده در آنها رخ داده و متخصصان بادانش نمایندگی تعمیرات زیمنس، به خوبی توانایی تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس را با توجه به تجربه بالایی که کسب کرده اند و همچنین گذراندن دوره های آموزشی دارند.

  • تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید زیمنس در نمایندگی تعمیرات زیمنس

مهم نیست که یخچال فریزر یا ساید بای ساید زیمنس خود را از کجا خریداری کرده اید و یا مدل آن چیست، زیرا متخصصان حرفه ای و باتجربه ما تعمیر ساید بای ساید زیمنس را برای تمامی مدل ها پشتیبانی می کنند.

  • تعمیر ماکروفر زیمنس

از زمانی که مایکروفر زیمنس وارد ایران شده است تغییرات زیادی در تکنولوژی استفاده شده در آنها رخ داده و متخصصان بادانش ما در نمایندگی تعمیرات زیمنس، به خوبی توانایی تعمیر ماکروفر زیمنس را با توجه به تجربه بالایی که کسب کرده اند و همچنین گذراندن دوره های آموزشی دارند.

  • تعمیر جاروبرقی زیمنس

تمامی خدمات ارائه شده توسط خدمات پس از فروش جاروبرقی زیمنس از جمله سرویس، نگهداری و تعمیر جارو برقی زیمنس دارای گارانتی تعمیرات می باشند و در صورتی که مشکل برطرف شده در مدت زمان گارانتی دوباره بروز کند تعمیرکاران موظف هستند که دوباره جهت برطرف کردن مشکل به صورت رایگان به منزلتان مراجعه کنند.

  • تعمیر کولر گازی زیمنس

متخصصین نمایندگی تعمیرات زیمنس در تهران به دلیل سابقه چندین ساله در زمینه تعمیر کولر گازی زیمنس، تعمیر کردن یک قطعه را به دلیل صرفه اقتصادی برای مشتری در اولویت کاری خود قرار می دهند و اگر قطعه مورد نظر تحت هیچ شرایطی تعمیر نشود قطعه اورجینال جایگزین آن خواهند کرد تا از مشکلاتی آتی که ممکن است قطعات تقلبی داشته باشند جلوگیری شود.

خدمات پس از فروش زیمنس در تهران

امروزه خدمات پس از فروش از اهمیت ویژه ­ای نزد مشتریان و همچنین صاحبان کسب و کار برخوردار است. در تعریف این خدمات می­ توان به کلیه سرویس­ هایی که پس از فروش کالا به مشتری ارائه می گردد، اشاره نمود. این موارد شامل پیگیری خرید، نصب و راه اندازی، آموزش، تعمیر، مشاوره نگهداری از محصول، پشتیبانی، شرایط استفاده از گارانتی و غیره می­ باشد.

بنابراین خدمات پس از فروش که شاید در گذشته تنها در جهت رفع معایب و نقص­های فنی می ­بود و عموما برای محصولاتی چون لوازم خانگی ایفای نقش می کرد، امروزه مفهومی وسیع تر و با محوریت ارتباط موثر و مداوم با مشتری، جلب رضایت مشتری و وفادارسازی مشتریان را در بر دارد.

خدمات پس از فروش زیمنس یکی از مؤثر ترین اهداف شرکت لوازم خانگی زیمنس است که توانسته است طی سال‌ها تلاش در صدها نمایندگی تعمیرات زیمنس گام بزرگی را در زمینه تعمیر، سرویس و خدمات پس از فروش لوازم خانگی زیمنس بردارد.

با وجود این پشتیبانی، شما حتی بعد از سال ها استفاده از لوازم خانگی زیمنس تنها نیستید و اگر مشکلی هر چند کوچک داشته باشید تیم فنی خدمات زیمنس به صورت شبانه روز در نمایندگی تعمیرات زیمنس در سراسر ایران در کمترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی به شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.