خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل

فهرست عناوین این مطلب
1/5 - (1 امتیاز)

[av_one_half first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ link=” linktarget=” link_hover=” padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-geg2r’]
[av_textblock textblock_styling_align=” textblock_styling=” textblock_styling_gap=” textblock_styling_mobile=” size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” template_class=” av_uid=’av-joal31v8′ sc_version=’1.0′ admin_preview_bg=”]

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل

تعمیر یخچال الکترواستیل خود را به نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل بسپارید

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در تهران و کرج برای اطمینان از رضایت شما، بالاترین سطح خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می کند. از جمله خدمات تعمیر یخچال الکترواستیل که در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می شود می توان به سرویس و تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید الکترواستیل اشاره کرد.

تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید الکترواستیل در نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل

مشکلات یخچال فریزر الکترواستیل که همه روزه در طی گفتگو با مشتریان توسط تعمیرگاه مجاز یخچال الکترواستیل حل می شود موارد زیر می باشد.

یخچال فریزر الکترواستیل خنک نمی کند
آب سردکن یخچال الکترواستیل کار نمی کند.
یخ ساز یخچال الکترواستیل کار نمی کند.
دیسپنسر یخساز یخچال فریزر الکترواستیل کار نمی کند.
دیفراست یخچال فریزر الکترواستیل خراب است.
یخچال پر سر و صدا است و گاهی صداهای بلند ایجاد می کند.
تخلیه دیفراست یخچال فریزر الکترواستیل خراب شده است.

[/av_one_half]

[av_one_half min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ link=” linktarget=” link_hover=” padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-p483′]
[av_image src=’https://mremdad.com/wp-content/uploads/2018/11/1-1030×644.jpg’ attachment=’943′ attachment_size=’large’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ copyright=” animation=’no-animation’ av_uid=’av-joake1qn’ admin_preview_bg=”][/av_image]
[/av_one_half]

[av_textblock textblock_styling_align=” textblock_styling=” textblock_styling_gap=” textblock_styling_mobile=” size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” template_class=” av_uid=’av-joal5xw7′ sc_version=’1.0′ admin_preview_bg=”]
فریزر سرد است اما یخچال گرم است.
یخچال الکترواستیل چکه می کند و نشتی آب دارد.
همه چیز در یخچال الکترواستیل یخ می زند.
دیسپنسر آب و یخ کار نمی کند.
یخ ساز یخچال سرریز می کند.
نور یخچال کار نمی کند.
کمپرسور یخچال فریزر الکترواستیل به طور مداوم روشن می شود.
سنسور یخچال الکترواستیل خراب است.
درب یخچال فریزر الکترواستیل خوب بسته نمی شود.
صفحه نمایش دیجیتال کار نمی کند و صفحه تاچ یخچال ساید بای ساید خراب است. به نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل مراجعه کنید.
امکان سرد کردن و تغییر دمای یخچال الکترواستیل وجود ندارد و تغییرات دما در صفحه نمایش گویی اعمال نمی شود.
نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل

چرا بهتر است تعمیر یخچال الکترواستیل خود را به نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل بسپارید؟

  • داشتن تعمیرکارانی که به طور مداوم در دوره های آموزشی دانش خود را به روز می کنند.
  • رتبه یک در تعمیرات یخچال الکترواستیل در کرج و تهران.
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در تعویض قطعات
  • ۹۰ روز گارانتی خدمات ارائه شده
  • برآورد هزینه تخمینی قبل از انجام تعمیر یخچال الکترواستیل
  • قیمت‌ منصفانه برابر با نرخ تعیین‌شده از سوی نهادهای نظارتی
  • انعطاف در تعیین زمان تعمیرات یخچال الکترواستیل
  • متخصصان و تعمیرکارانی با میانگین 14 سال تجربه

اگر برای تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل خود به کمک نیاز دارید متخصصان حرفه ای و باتجربه نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل می توانند در سریعترین زمان ممکن به شما کمک کنند تا مشکل دستگاهتان برطرف شود. از جمله مشکلات متداولی که نیاز به تعمیرکار یخچال الکترواستیل دارد میتوان به صدای غیرطبیعی یخچال، کار نکردن کمپرسور یخچال، خراب شدن یخساز، روشن نشدن دستگاه و… اشاره کرد که صرف نظر از مشکل بوجود آمده میتوانید روی کمک ما حساب کنید.

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در کرج و تهران سال های زیادی است که پشتیبانی و خدمات دهی به مشترکین محصولات لوازم خانگی الکترواستیل را بر عهده دارد و توانسته است در طی سال‌ها کار در این زمینه خاطره خوبی را از ارائه خدمات یخچال الکترواستیل در ذهن مشتریان خود ثبت کند، این مرکز با داشتن متخصصان حرفه ای تعمیر ساید بای ساید الکترواستیل توانسته است گام به گام با فناوری روز دنیا کار تعمیر و سرویس ساید بای ساید الکترواستیل را در تعمیرگاه مجاز یخچال الکترواستیل عهده‌دار شود.

کارشناسان متخصص

تمامی کارشناسان و تعمیرکارانی که در نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل ما مشغول به فعالیت هستند از بهترین افراد در این زمینه بوده که هرساله با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید مناسب ترین فرد برای تعمیر یخچال و ساید بای ساید الکترواستیل شما خواهند بود.

صرفه هزینه های کمتر

به این دلیل که تعمیرکار های یخچال الکترواستیل به تمام نقاط قوت و ضعف تعمیر یخچال الکترواستیل آشنایی کامل دارند در صورت بروز هرگونه مشکل در کمترین زمان ممکن به مشکل پی خواهند برد و تمامی سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار خواهند بست.

خدمات سریع

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در تهران و کرج با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر استان تهران و البرز و همچنین نزدیک بودن به شما این امکان را دارد که در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر یخچال الکترواستیل به منزل یا محل کارتان مراجعه کند.

پشتیبانی و خدمات نمایندگی یخچال الکترواستیل در تهران شامل تمام محله های تهران از جمله صادقیه، گیشا، شهرک اکباتان، پونک، شهر زیبا، دهکده المپیک، شهرک غرب، تهرانپارس، نارمک، هفت حوض، پیروزی، حکیمیه، هنگام، رسالت، عباس آباد، مجیدیه، پاسداران، سعادت آباد، قیطریه، تجریش، الهیه، اختیاریه، نیاوران، دزاشیب، ولنجک، زعفرانیه و… می شود.

تعمیرگاه تخصصی و مجاز تعمیر یخچال الکترواستیل چگونه می تواند به من کمک کند؟

تعمیرگاه مجاز یخچال الکترواستیل
تعمیرگاه مجاز یخچال الکترواستیل

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل ما بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای سرویس و تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل و ساید بای ساید الکترواستیل شما می باشد، با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب شما برای تعمیر یخچال الکترواستیل یا ساید بای ساید الکترواستیل شما هستیم، مهم نیست که یخچال شما از کدام مدل می باشد زیرا ما تمامی مدل ها را تعمیر می کنیم، سیستم خدمات دهی ما نزدیکترین متخصص را جهت تعمیر در زمانی که شما تعیین می کنید به محل اعزام نموده تا در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کنند.

مشکلات متداول یخچال الکترواستیل که نیاز به تعمیر دارند :

  • یخچال صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال پاره شده است.
  • یخساز یخچال به درستی کار نمی کند.
  • یخچال الکترواستیل برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار نمی کند.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • آب در مخزن وجود ندارد.

البته دلایل دیگری هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای یخچال فریزر و ساید بای ساید الکترواستیل شود، اگر شما مشکلی دارید که در لیست بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک متخصص جهت عیب یابی و در صورت تمایل جهت تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل یا تعمیر ساید بای ساید الکترواستیل برای شما اعزام شود.

مشکلات متداول یخچال فریزر و ساید بای ساید الکترواستیل

چرا یخچال الکترواستیل شما روشن نمی شود…

در صفحه نمایشگر یخچال فریزر الکترواستیل به دنبال نشانه ای از حالت نمایشگاهی یا دمو بگردید، در این حالت چراغ ها و صفحه نمایشگر روشن است ولی یخچال الکترواستیل شما کار نمی کند، در بعضی مواقع یخچال ها به اشتباه در حالت نمایشگاهی(دمو) برای مشتری ارسال می شوند و یا در هنگام تمییز کردن حالت نمایشگاهی یخچال سهوا فعال می شود.

مطمئن شوید که سیم برق به پریز برق متصل باشد، بررسی کنید که برق وارد یخچال میشود، اگر چراغ داخل یخچال هنگام باز شدن درب روشن نشد فیوز را چک کنید، اگر مشکل از فیوز نبود پریز برق را بررسی کنید، برای بررسی پریز برق می توانید یک وسیله برقی دیگر را به آن وصل کنید تا از برق رسانی پریز مطمئن شوید.

چرا یخچال شما یخ نمی سازد…

اطمینان حاصل کنید که یخ ساز فعال است، بسته به مدل یخچال الکترواستیل تنظیمات فعال سازی متفاوت بوده است که برای برسی بیشتر باید به دفترچه راهنما رجوع کنید، شیر آبی که به یخچال الکترواستیل متصل شده است را بررسی کنید تا از آبرسانی به یخ ساز مطمئن شوید، همچنین بررسی کنید که آیا یخی در یخساز گیر کرده است یا نه و اگر نتوانستید یخ گیر کرده را جدا کنید سعی کنید با آب گرم و یا سشوار آن را ذوب کنید.

با مشاهده صفحه نمایشگر مطمئن شوید که حالت قفل فعال نباشد چون فعال بودن حالت قفل باعث غیرفعال شدن یخ ساز می شود.

چرا یخچال فریزر الکترواستیل زیادتر ازحد سرد است…

بعد از تغییر درجه حرارت(دمای) یخچال مطمئن شوید که زمان کافی را برای تغییر دمای یخچال صبر کرده اید(بعضی مواقع تغییر دما تا حدود ۴۸ ساعت طول می کشد، اگر شیر آب به یخچال الکترواستیل شما متصل نیست یخ ساز را غیرفعال کنید تا برای تولید یخ دمای یخچال پایین نیاید.

اگر شما به تازگی مقدار زیادی یخ استفاده کرده اید ممکن است برای تولید بیشتر یخ دمای یخچال را پایین اورده باشد، حدود ۲۴ ساعت صبر کنید و بعد بررسی کنید که آیا دمای یخچال به حالت عادی برگشته است یا نه.

چرا یخچال الکترواستیل زیاد گرم است…

بعد از تغییر درجه حرارت(دمای) یخچال مطمئن شوید که زمان کافی را برای تغییر دمای یخچال صبر کرده اید(بعضی مواقع تغییر دما تا حدود ۴۸ ساعت طول می کشد، اگر مشکل بالا رفتن دمای هوا در بالا و کشوهای میوه و گوشت و… وجود دارد جریان هوای آن را بررسی کنید.

تغییر تنظیمات کشوها به دمای سردتر باعث تغییر جریان هوا و سردتر شدن محتوای داخل کشوها می شود.

خدمات پس از فروش یخچال الکترواستیل

خدمات پس از فروش یخچال الکترواستیل (electro steel) یکی از مؤثر ترین اهداف بارازیابی محصولات و لوازم خانگی الکترواستیل است که توانسته است طی سال‌ها تلاش در صدها نمایندگی تعمیرات الکترواستیل گام بزرگی را در زمینه تعمیر، سرویس و خدمات پس از فروش لوازم خانگی الکترواستیل بردارد.

با وجود این پشتیبانی شما حتی بعد از سال ها استفاده از لوازم خانگی الکترواستیل تنها نیستید و اگر مشکلی هر چند کوچک داشته باشید تیم خدمات فنی الکترواستیل به صورت شبانه روز در نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل در سراسر ایران در کمترین زمان ممکن آماده خدمات رسانی به شما هستند.

در صورتی که لوازم خریداری‌ شده شما دارای گارانتی سام سرویس است از شماره سریال محصول خود که داخل دفترچه گارانتی است استفاده کرده و با شماره های داخل دفترچه تماس برقرار کنید.

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل

(تعمیر یخچال الکترواستیل ) : ما با بیش از نیم قرن تجربه و دارای تکنسینهای مجرب، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات کلیه محصولات الکترواستیل جزء قدیمی ترین ها در این عرصه می باشد، مفتخر هستیم با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایتمندی مشتری در این عرصه بهترین باشیم.
انواع تعمیرات تخصصی کلیه محصولات الکترواستیل را با تامین قطعات فابریک از ما بخواهید.

مراحل از تماس تا رفع عیب یخچال الکترواستیل (عیب یابی یخچال الکترواستیل)

1 : ابتدا با نزدیکترین شعبه تعمیرگاه و نمایندگی مجاز یخچال الکترواستیل خود در زیر تماس حاصل فرمایید.

2 : در صورت تماس با اپراتور؛ مشاوره رایگان انجام میگردد تا یخچال الکترواستیل شما رفع عیب شود.

3 : در صورتیکه با مشاوره تلفنی رفع عیب صورت نگرفت، ظرف مدت کمتر از یک ساعت تکنسین متخصص (تعمیرکار یخچال الکترواستیل) به محل شما اعزام میگردد.

4 : تمامی خدمات مجموعه ما دارای 3 الی 12 ماه ضمانتنامه رسمی میباشد.

مشکلات متداول تعمیرات یخچال الکترواستیل

بیشترین مشکل متداولی که مشتریان مجموعه ما در ارتباط با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل با آن مواجه شده اند عدم داشتن سرما و برودت در این محصول میباشد، همچنین عوامل دیگر همچون:

  • یخچال الکترواستیل صدای زیاد میدهد.
  • یخچال الکترواستیل یکسره کار میکند.
  • لاستیک دور درب یخچال الکترواستیل خراب شده است.
  • موتور یخچال الکترواستیل داغ کرده است.
  • فریزر الکترواستیل منجمد نمیکند.
  • یخچال الکترواستیل برفک میزند (دیفراست نمیکند).
  • فن یخچال الکترواستیل کار نمیکند.
  • یخچال الکترواستیل روشن نمیشود.
  • موتور یخچال الکترواستیل کار نمیکند.
  • صفحه دیجیتالی یخچال الکترواستیل خراب شده است.
  • برد الکترونیکی یخچال الکترواستیل خراب شده است.
  • سنسور یخچال الکترواستیل عمل نمیکند.

سوالات متداول مشتریان از نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل

  • نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در تهران کجا است؟
  • برای تعمیر یخچال الکترواستیل در همان روز با کجا باید تماس بگیریم؟
  • آیا تعمیرکار یخچال الکترواستیل با لباس فرم در محل حاضر میشود؟
  • برایتعمیر یخچال الکترواستیل داغی تحویل داده میشود؟
  • مستر امداد تعمیرگاه مجاز یخچال الکترواستیل یا نمایندگی رسمی است؟
  • آیا برای تعمیرات یخچال الکترواستیل از قطعات فابریک انجام میگردد؟
  • خدمات یخچال الکترواستیل در مستر امداد مخصوص تهران است یا شهرستان؟

مستر امداد تعمیرگاه مجاز یخچال الکترواستیل میباشد که با شعبات مختلف در سراسر تهران و با استفاده از قطعات فابریک و تعمیرکار دوره و آموزش دیده الکترواستیل در محل شما عزیزان همان روز خدمات را انجام میدهد و همچنین بعد از عیب یابی و تعمیر، داغی قطعات به شما عزیزان تحویل داده میشود، همچنین در نظر داشته باشید که کلیه خدمات در مستر امداد دارای ضمانتنامه میباشد.

نکاتی مهم از یخچال الکترواستیل

نکاتی مهم که در نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل عنوان میشود به شرح زیر است:

  • یخچال الکترواستیل از اجزای مکانیکی (کمپرسور، کندانسور، فیلتر درایر، اواپراتور، کاپیلاری تیوب (لوله مویی) و الکتریکی (موتور الکتریکی، ترموستات، رله استارت، اورلود) تشکیل شده است.
  • هنگام استفاده از یخچال الکترواستیل حتما از محافظ برق استفاده نمایید.
  • برای شروع بکار یخچال الکترواستیل پس از وصل آن به برق درجه ترموستات را روی مقدار متوسطی (مثلا شماره 4 قرار دهید و بگذارید یخچال حداقل 3 ساعت خالی و با در بسته کارکند تا برودت به حد لازم برسد) .
  • قرار دادن یخچال یا فریزر الکترواستیل در مجاورت منابع و دستگاههای حرارت زا از قبیل : اجاق گاز، آبگرمکن، شوفاژ و همچنین تابش نور مستقیم نور آفتاب مصرف انرژی آن را افزایش می دهد.
  • حداقل 2 سانتی متر پیرامون یخچال فاصله داشته باشد ، فضای پشت یخچال و فریزر الکترواستیل برای گردش هوا باید حداقل به اندازه 20 سانتی متر باز باشد ضمنا لازم است لوله های پشت یخچال فریزر الکترواستیل حداقل سالی دوبار گردگیری شود این کارها باعث انتقال حرارت بهتر بین هوا و لوله ها خواهد شد ، لاستیکهای درب را بازدید نمایید تا خراب نشده باشد زیرا باعث جذب گرما و کاهش برودت میشود.
  • از گذاشتن مواد غذایی گرم داخل یخچال الکترواستیل و بدون درپوش، مخصوصا مایعات پرهیز کنید.
  • برای تمیز کردن یخچال فریزر الکترواستیل حتما از برق بکشید و ضمنا بعد از جابه جایی حداقل دوساعت پس از تغییر محل یخچال فریزر را به برق متصل نمایید.
  • در مواقعی که برای مدت کوتاهی خانه را ترک می کنید و یا به مسافرت می روید ترموستات یخچال الکترواستیل را روی درجات پایین تر تنظیم نمایید تا موتور کمپرسور یخچال کمتر کار کند.

کمپرسور یخچال الکترواستیل

کمپرسور یخچال الکترواستیل از دو بخش الکتریکی و مکانیکی تشکیل گردیده است که هر دو قسمت درون پوسته ای فولادی قرار دارند.

قسمت الکتریکی در اغلب یخچالهای الکترواستیل یک الکتروموتور از نوع آسنکرون میباشد که وظیفه به حرکت در آوردن قسمت مکانیکی را به عهده دارد.

قسمت مکانیکی در کمپرسورهای یخچال الکترواستیل شامل سیلندریست که پیستون آن توسط هسته موتور الکتریکی به حرکت در می آید.

اواپراتور یخچال الکترواستیل

کمپرسور وظیفه گردش گاز فریون را درون کانالهای اواپراتور بر عهده دارد . که در نتیجه گردش گاز در کانالها و به خاطر خاصیت گاز فریون باعث خنک شدن اواپراتور و در نتیجه خنک شدن یخچال میشود.

کندانسور یخچال الکترواستیل

وقتی کمپرسور شروع به کار میکند بعد از چند دقیقه گرم میشود که وظیفه کندانسور خنک کردن گاز خارج شده از کمپرسور میباشد، در نتیجه این کار دمای کمپرسور نیز کاهش میابد (کندانسور نقش رادیاتور اتوموبیل را ایفا میکند)

لوله مویی یخچال الکترواستیل

لوله مویی اصلی ترین وظیفه را در سیکل تبرید دارد که موجب افت فشار مبرد در سیکل تبرید میشود که باعث میشود فریون به نقطه جوش برسد.

در مستر امداد برای تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل هنگام شارژگاز حتما لوله مویی تعویض میگردد.

شارژ گاز یخچال الکترواستیل

در یخچالهای اولیه از گاز آمونیاک به عنوان گاز مبرد استفاده میشود، اما به علت عوارض ناگوار آن در تماس با بدن انسان، ترکیب شدن حالت مرطوب آن با مس و آلومینیم، و نیز خاصیت انفجاری اش، رفته رفته گاز فریون به جای آن استفاده گشت.

در یخچالهای رایج امروز معمولا از فریون 12 با ترکیب CCI2F2 استفاده میشود که گازی بی بو است و حتی در صورت ترکیب شدن با رطوبت موجب خوردگی فلزات نمی شود،  همچنین فریون قابل اشتعال نیست .از معایب استفاده از فریون در یخچالها میتوان به حجم زیاد آنها در مقایسه با آمونیاک و تخریب لایه اوزون و ایجاد اثر گلخانه ای اشاره کرد.

با توجه به معایب تلاشهایی برای یافتن گازهای جایگزین فریون به عمل آمده که گاز جدیدی به نام R134 حاصل آن است، شارژگاز یخچال الکترواستیل حتما باید طبق اصول و توسط تعمیرکار یخچال الکترواستیل صورت گردد تا با نشتیابی و وکیوم دیگر نیازی به شارژگاز مجدد نباشد.

هزینه تعمیرات یخچال الکترواستیل در نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل

تعمیرگاه مرکزی یخچال الکترولوکس

شما میتوانید به صورت شفاف هزینه تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل خودتان را موقع تماس تلفنی و صحبت با همکاران ما بپرسید و اگر تمایل داشتین هماهنگی های لازم برای اعزام تکنسین به محل شمارو انجام بدیم، ما در مستر امداد تعمیر یخچال الکترواستیل را به صورت حرفه ای دنبال مینماییم و برای رفاه و خوشنودی شما هر اقدامی انجام میدهیم تا ما را به دیگران معرفی نمایید.

هزینه تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل
تعمیر یخچال الکترواستیل

تعمیر یخچال الکترواستیل تخصص میخواهد و حتما باید توسط تعمیرکار مربوطه انجام گردد ، در نظر داشته باشید که نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل با استفاده از قوانین مشتری مداری و خدمات در اروپا انجام میگردد ، پیشنهاد ما به شما استفاده از تعمیرگاه مجاز یخچال الکترواستیل میباشد که به طول عمر دستگاه خود کمک نمایید و چنانچه نیازمند به تعمیرات شدید به مانند روز اول با همان کیفیت برای شما ماندگار خواهد بود.

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل در شمیرانات تهران

1 : شمیرانات، اقدسیه، آجودانیه، داراباد، سوهانک، تجریش و…

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل در شمال تهران

2 : نیاوران، زعفرانیه، ولنجک، الهیه، جردن، اندرزگو، پاسداران، دروس، شریعتی، دولت، ظفر، میرداماد، هروی و…

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در غرب تهران

3 : مرزداران، صادقیه، جلال ال احمد، اکباتان، پونک، چهار دیواری، اشرفی اصفهانی، بلوار ابوذر، بلوار فردوس غرب و شرق، باغ فیض، جنت آباد جنوبی، جنت آباد شمالی، آیت ا…کاشانی، شهر زیبا، شهرک نفت، خلیج فارس، شهرک راه آهن، سیمین بولیوار، کن، بلوار کوهسار، ستاری، باکری، وحید، ستارخان، خیابان آزادی و…

آریاشهر، آیت الله کاشانی، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر و …

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل  و تعمیر ساید بای ساید در شمال غرب تهران

4 : کوی فراز، بوعلی، میدان کتاب، شهرداری و…

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در شهرک غرب و سعادت آباد تهران

5 : شهرک غرب و سعادت آباد

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل در مرکز تهران

6 : یوسف آباد، فاطمی، گیشا، امیر آباد، شهرآرا، مطهری، عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل در شرق تهران

7 : تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، فرجام، پیروزی، حکیمیه، لواسانات و …

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در جنوب تهران

8 : انقلاب، آزادی، جمهوری، نازی آباد، حافظ، امام خمینی، ولیعصر و …

تعمیرگاه الکترواستیل ما با داشتن جواز و پروانه کسب از اتحادیه به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل و با حضور متخصصان حوزه‌ی صنعت و الکترونیک آماده عرضه خدمات تعمیر و نگهداری یخچال فریزر الکترواستیل است .

شما در صورت تماس با ما بعنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در تهران و کرج، از بهترین خدمات برای تعمیر یخچال فریزر  خود برخوردار می شوید، کارشناسان فنی کارآزموده ی ما در کمترین زمان ممکن در آدرسی که شما می فرمایید حاضر می شوند و یخچال فریزر شما را در اسرع وقت با کم ترین هزینه تعمیر می کنند.

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل ما با ارسال کارشناس به محل شما، هزینه های حمل و نقل و کارگر را به صفر می رساند، همچنین متخصصان ما سعی می کنند حدالامکان قطعه ای که خراب شده است را تعمیر کنند تا نیازی به تعویض و خرید قطعه نداشته باشد و این یکی دیگر از راه هایی است که هزینه های تعمیر یخچال فریزر  شما را کاهش می دهد.

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل

ما به عنوان تعمیرگاه مجاز یخچال الکترواستیل از بهترین و تکمیل ترین قطعه های اورجینال یخچال فریزر در تعمیرات سخت افزاری استفاده می کنیم، و شما را با ارائه ی سرویس های خوب شگفت زده خواهیم کرد! نمایندگی تعمیرات الکترواستیل شما را آسوده خاطر می سازد.

تماس با تعمیرگاه مجاز و نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل

با تماس با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل بعنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل از خدمات درجه یک برخوردار شوید. به این صورت که می توانید با ما به عنوان تعمیرگاه مجاز الکترواستیل در تهران تماس گرفته و از خدمات 24 ساعته و قطعات اصلی یخچال و تعمیر در محل خودتان بهره مند گردید.خدمات پس از فروش electro steel، سرویس و نگهداری محصولات electro steel خانه تان را به نمایندگی تعمیرات الکترواستیل واگذار کنید.

تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل همیشه در خدمت شما می باشد.

ویژگی های خدمات تعمیرگاه و نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل

  • خدمات 24 ساعته
  • تعمیر کمتر از 2 ساعت در منزل
  • در صورت نیاز به تعویض قطعه ارائه قطعات اورجینال
  • در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن های ما تماس بگیرید و از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

نمایندگی و تعمیرگاه مجاز الکترواستیل، یک مرکز تعمیراتی معتبر با کارشناسان فنی کارآزموده می باشد که چنانچه مشکل دستگاه شما بسیار زیاد نباشد حتی در کمتر از 2 ساعت تعمیرات آن در محل خودتان به پایان خواهد رسید

هدف نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل ما تعمیر با حداقل هزینه و بالاترین کیفیت است، ولی چنانچه به ناچار یخچال فریزر شما نیاز به جایگزین کردن قطعه ای داشت از اورجینال بودن این قطعه در نمایندگی مستر امداد اطمینان خاطر داشته باشید.

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.