خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

نمایندگی فیلیپس در تهران

نمایندگی فیلیپس در تهران
فهرست عناوین این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

خدماتی که ما در نمایندگی فیلیپس در تهران ارائه می دهیم شامل سرویس ، عیب یابی و تعمیرات انواع لوازم خانگی فیلیپس مانند جاروبرقی فیلیپس، ماکروفر فیلیپس، ظرفشویی، اجاق گاز، کولر گازی، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی فیلیپس و… می باشد.

از مهم ترین مزایای استفاده از خدمات ما ، این موضوع است که ما برای انجام تعمیرات لوازم خانگی فیلیپس شما، فقط از قطعات و لوازم یدکی اصلی استفاده می کنیم.

مستر امداد بعد از تماس شما و ثبت درخواست تعمیر یخچال و تعمیر ساید بای ساید، تعمیر ماکروفر فلر، تعمیر پکیج، تعمیر اجاق گاز، تعمیر ماشین لباسشویی و تعمیر جاروبرقی فیلیپس تعمیرکار مربوطه براساس عیب یابی اولیه که به کمک توضیحات شما انجام داده است، با تجهیزات کامل و در اولین فرصت به منزل شما مراجعه کرده و شما از نزدیک شاهد روند کار خواهید بود.

نمایندگی فیلیپس در تهران
نمایندگی فیلیپس در تهران

نمایندگی فیلیپس در تهران

در صورتی که هر کدام از لوازم خانگی شما مانند لباسشویی، اجاق گاز، ماکروفر، کولر گازی و… که دارای برند فیلیپس هستند دچار مشکل شده است و به درستی عمل نمی کند،

کافی است با توجه به منطقه زندگی خود که در شرق تهران، غرب تهران، جنوب و یا شمال تهران هستید با یکی از تلفن های نوشته شده در پایین همین صفحه با ما تماس بگیرید.

مستر امداد میداند اولین نگرانی همه مشتریان در زمان خرابی برخی از وسایل برقی این است که چگونه آن را به تعمیرگاه ببریم.

برای مثال درمورد تعمیر یخچال و تعمیر ساید بای ساید، تعمیر پکیج، تعمیر اجاق گاز، تعمیر ماشین لباسشویی و جابجا کردن این وسایل واقعا سخت بوده و به چند نفر نیروی کمکی نیاز داریم.

از طرفی ممکن است در حین انتقال، به آن آسیب وارد شود.

درباره شرکت تولید کننده لوازم خانگی فیلیپس بیشتر بدانید.

فیلیپس philips یک شرکت هلندی است که این شرکت در سال 1891 تاسیس شده است.

شرکت فیلیپس که فعالیت خود را در حوزه روشنایی آغاز کرده بود، امروز در حوزه های دیگر مانند لوازم خانگی، محصولات سرمایشی و گرمایشی و محصولات صوتی و تصویری به صورت تخصصی و حرفه ای فعالیت می کند.

ویژگی های جاروبرقی های فیلیپس

فیلیپس یکی از غول های تکنولوژی اروپایی است که مترادف با نوآوری، کیفیت، نتایج عالی و رعایت بالاترین استانداردهای ایمنی است.

این موضوع در هر یک از مدل های جاروبرقی این شرکت هلندی نیز به چشم می خورد، بنابراین محصولات آن مشتریان را بیش از حد راضی خواهد کرد.

در نمایندگی جاروبرقی فیلیپس در تهران می توانید این ویژگی ها را بررسی کنید.

جاروبرقی فیلیپس مزایای زیادی نسبت به سایرین دارد که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  • فن آوری سیکلون

فناوری سیکلون به تولید گردابی از هوا در مخزن کثیفی اجازه می دهد تا خاک جامد را از هوا جدا کند، چه به وسیله گرانش یا با عمل چرخش، در نتیجه هوای تمیزتر در خروجی جاروبرقی به دست می آید.

این نوع فناوری برای خانه هایی با افرادی که مشکلات تنفسی دارند عالی است و همچنین باعث می شود فیلترها در شرایط عالی دوام بیشتری داشته باشند.

  • موتور دیجیتال پاوربلید

این موتور یک نوع موتور دیجیتال است که برای ایجاد جریان هوای پرانرژی تا 1000 لیتر در دقیقه طراحی شده است و قدرت مکش بسیار بالایی را 360 درجه تولید می کند.

به این ترتیب، حتی زمانی که کثیفی ماندگار باشد، تنها با چند پاس تمیز کردن بسیار کارآمد به دست می آید.

نمایندگی جاروبرقی فیلیپس در تهران
نمایندگی جاروبرقی فیلیپس در تهران
  • برس مکش 360 درجه

این یک برس کف است که می تواند در ترکیب با موتور دیجیتال فیلیپس، کثیفی را در 360 درجه مکش کند.

علاوه بر این، این برس ها معمولاً حتی با یک پاس هم به جلو و هم به عقب و حتی از بغل دارای سیستم تمیز کنندگی مؤثری هستند.

این امکان تمیز کردن عمیق را فراهم می کند و از انواع موانع به راحتی جلوگیری می کند. آنها همچنین دارای چراغ LED برای دیدن بهتر کثیفی هستند.

  • مناسب برای انواع کف

جاروبرقی های فیلیپس دارای برس های پیشرفته مناسب برای انواع کف اعم از سخت مانند سرامیک یا سنگ و همچنین لمینت، پارکت یا چوب، نرم مانند موکت و موکت و غیره می باشد.

شما حتی در مفاصل به لطف برس های مخصوص آن به نتایج عالی دست خواهید یافت.

  • فیلتر هپا

فیلتری با راندمان بالا است که قادر است تا 99.7 درصد از کوچکترین ذرات را تا 0.3 میکرون به دام بیندازد.

به این ترتیب گرد و غبار، کپک، برخی از باکتری‌ها و ویروس‌ها و مواد حساسیت‌زا مانند گرده، موهای حیوانات خانگی و غیره را به دام می‌اندازد و هوای پاک‌تری از خود به جای می‌گذارد.

قطعات یدکی جاروبرقی فیلیپس را از کجا تهیه کنیم؟

برند فیلیپس یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهاست که دارای شبکه گسترده توزیع و خدمات تقریباً در همه کشورهاست که یافتن قطعات یا لوازم جانبی جایگزین برای این جاروبرقی‌ها را بسیار آسان می‌کند.

به این ترتیب، اگر نیاز به خرید فیلتر، کیسه های جایگزین یا لوازم جانبی مفقود یا آسیب دیده داشته باشید، می توانید تا سال ها به جاروبرقی خود عمر کنید.

شما می توانید آنها را در بسیاری از فروشگاه های تخصصی و همچنین در نمایندگی جاروبرقی فیلیپس در تهران مجموعه مسترامداد پیدا کنید.

هر طور که باشد، بسته هایی از کیسه های 16 واحدی، فیلترها و سایر قطعات و لوازم جانبی را خواهید یافت که اغلب شکسته یا گم می شوند.

آیا جاروبرقی فیلیپس ارزش خرید دارد؟

فیلیپس یکی از آن برندهایی است که انتظار زیادی از آن دارید و حقیقت این است که جاروبرقی های آنها ناامید نمی شوند.

آنها دقیقاً همان چیزی را ارائه می دهند که از یک سازنده بزرگ مانند این انتظار می رود: نوآوری، فناوری بالا، عملکردهایی که تمیز کردن را آسان می کند،

فیلترهای کارآمد، قدرت بالا، کیفیت، قابلیت اطمینان، ارگونومی و راحتی.

همه اینها می تواند شما را به این فکر برساند که آنها بسیار گران هستند،

اما حقیقت این است که خبر خوب این است که آنها گران ترین بازار نیستند.

بنابراین، شما ویژگی های ممتاز و حداکثر تضمین ها را برای قیمت خوب از نمایندگی جاروبرقی فیلیپس در تهران دریافت خواهید کرد.

 چرا مکش جاروبرقی کار نمی کند؟

اگر به نظر می رسد جاروبرقی خانه شما، قدرت خود را از دست می دهد و چیزهایی را پشت سر می گذارد و نگران مبلغ قابل توجهی هستید که باید روی آن سرمایه گذاری کنید، ادامه مطلب را بخوانید.

در نتیجه، بهتر است قبل از قرار دادن جاروبرقی برای تعمیر در نمایندگی فیلیپس در تهران، بررسی های لازم را در مورد مکش از دست رفته جاروبرقی خود انجام دهید:

عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند باعث از دست دادن نیروی مکش جاروبرقی شود.

نمایندگی جاروبرقی فیلیپس در تهران
نمایندگی جاروبرقی فیلیپس در تهران
  1. زمانی که مخزن جاروبرقی پر است و اجازه مکش را نمی دهد.

ممکن است کمی پیش پا افتاده به نظر برسد، اما اگر این اولین جاروبرقی است، به احتمال زیاد آگاه نیستید که حجم گرد و غبار موجود در هوا نیز بر قدرت مکش جاروبرقی تأثیر می گذارد. سیستم مکش آن باید فضای زیادی برای جریان هوا داشته باشد تا به درستی کار کند. بهتر است کیسه و سطل جاروبرقی را تخلیه کنید تا کارآمدتر عمل کند. اگر مشکل حل نشد با نمایندگی فیلیپس در تهران تماس بگیرید.

  1. وقتی کیسه جاروبرقی پر شد.

اگر جاروبرقی شما هنوز در تنظیمات پایین تر جمع نمی شود، گام بعدی این است که تعیین کنید آیا کیسه جاروبرقی پر شده یا سطل جمع آوری مقصر عدم مکش جاروبرقی است یا خیر. خوشبختانه، تشخیص اینکه این دلیل اصلی عملکرد ضعیف جاروبرقی شما است، یک فرآیند ساده است.

علاوه بر قسمت جلوی جاروبرقی بدون کیسه، کیسه مکش هر دو وکیوم قائم و قوطی دارای یک خط پر کننده روی آن است. اگر کثیفی و مو به حدی جمع شده باشد که به خط پرکننده هر یک از نقاط جمع آوری رسیده باشد، دیگر جایی برای جمع شدن مواد باقی نمی ماند.

جاروبرقی همچنان صداهایی ایجاد می کند که گویی کار می کند، اما قدرت مکش لازم برای جمع آوری زباله های کف شما را ندارد. مشکلات مکش جاروبرقی اغلب با خالی کردن یا تعویض کیسه جاروبرقی حل می شود.

  1. اگر فیلترها مسدود شده باشند.

جاروبرقی ها با انواع فیلترهای فوم و توری موجود هستند. اگر اینها به درستی تمیز یا تعویض نشوند، ممکن است به مرور زمان مسدود شوند. در نتیجه مکش جاروبرقی شما کاهش می یابد. در صورت نیاز از نمایندگی فیلیپس در تهران کمک بخواهید.

  1. بررسی لوله خرطومی آن برای مسدود شدن

گرفتگی لوله باعث از بین رفتن مکش جاروبرقی شما می شود. شلنگ و اتصالات را بررسی کنید تا بررسی کنید که آیا مانعی در جریان هوا مانند یک جسم خارجی، گرد و غبار یا گلوله مو وجود دارد یا خیر. با کمک یک چوب بزرگ یا دسته جارو قدیمی می توان گرفتگی لوله خرطومی را باز کرد.

  1. بررسی شلنگ برای پارگی یا ترک

مهم است که شلنگ را از نظر آسیب بررسی کنید، زیرا ورود هوا از طریق شکاف یا پارگی باعث از بین رفتن مکش می شود. اگر متوجه پارگی شدید، با یک متخصص خدماتی که مجاز به تعمیر آن است تماس بگیرید.

نمایندگی فیلیپس در تهران

  1. چک کردن غلتک یا برس برای گرفتگی

برای تمیز کردن موها یا غلتک، آن را وارونه کرده و با آب و صابون پاک کنید. گرد و غبار و مو می تواند در آنها جمع شود و به مرور زمان باعث گرفتگی یا گیرکردن آنها شود و در نتیجه مکش جاروبرقی شما از بین برود.

برخی از برس ها را می توان جدا کرد تا تمیز کردن آنها آسان تر شود. برای اطلاعات در مورد نحوه جدا کردن قطعاتی که ممکن است جدا شوند، دفترچه راهنمای کاربر خود را بخوانید و اگر کمک لازم داشتید با نمایندگی فیلیپس در تهران در ارتباط باشید.

   7. مطمئن شوید که قطعات به درستی وصل شده اند.

مکش جاروبرقی شما در نتیجه اتصالات معیوب کاهش می یابد. بررسی کنید که محفظه کثیفی، لوله، شیلنگ و برس ها همه به خوبی به دستگاه بسته شده باشند.

نمایندگی جاروبرقی فیلیپس در تهران

  1. تنظیم ارتفاع را بررسی کنید.

ساده‌ترین و اساسی‌ترین دلیلی که جاروبرقی مواد را از روی زمین تمیز نمی‌کند این است که تنظیم ارتفاع جاروبرقی برای نوع طبقه‌ای که در حال جاروبرقی می‌کنید بسیار زیاد است، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

جارو برقی اغلب توسط یک صفحه یا اهرم کوچک کنترل می شود که می توان آن را بالا یا پایین آورد. علامتی که روی آن «طبقه برهنه» می‌خواند و سپس اعداد یک تا پنج را روی آن نشان می‌دهد، نمونه‌ای است.

اگر کاشی، چوب، یا حتی کفپوش سخت دارید، تنظیم کف لخت کمترین میزانی است که جاروبرقی را می‌توان استفاده کرد و باید از آن استفاده کرد، زیرا جاروبرقی را به کف متصل می‌کند و بیشترین قدرت مکش را می‌دهد.

هرچه صفحه و اهرم به محل قرارگیری کف ساده نزدیکتر باشند، فرش باید پایین تر روی زمین نصب شود. اگر جاروبرقی شما کار نمی کند، اولین کاری که باید انجام دهید این است که آن را به حداقل تنظیم کاهش دهید و ببینید که آیا مشکل برطرف می شود یا خیر و با نمایندگی جاروبرقی فیلیپس در تهران تماس بگیرید.

  1. غلتک های واحد سطح گیر کرده است.

اگر کیسه سرریز یا شلنگ گرفتگی نباشد، طبق گفته سازنده، اینها غلتک های خلاء مسدود شده هستند که وظیفه جمع آوری کثیفی از کفپوش و فرش را بر عهده دارند. برس های روی این غلتک ها هنوز در شرایط خوبی هستند و به گرد و غبار اجازه می دهند در آنها گیر کند. این غلتک ها توسط سیستمی از یاتاقان ها پشتیبانی می شوند که آنها را قادر می سازد به طور مداوم بچرخند.

شما باید تعیین کنید که یاتاقان ها خورده هستند یا غلتک آسیب دیده است. یک غلتک معیوب همچنان متوقف می شود و تنها ردی جزئی از گرد و غبار در پشت خود باقی می گذارد. می‌توانید به سرعت یک مورد جدید را بدون نیاز به بردن آن به تعمیرگاه نمایندگی فیلیپس در تهران تا بالا تغییر دهید.

تعمیر جاروبرقی در سامسونگ

  1. نشتی فشار خلاء

فقط با دیدن نام جاروبرقی می توانید بفهمید که چه کار می کند و چگونه کار می کند. اگر کل آرایش هوا بسته نباشد، احتمالاً مکش به طور کلی از بین می رود. بررسی کنید که شلنگ جاروبرقی در امتداد لبه های خود شکسته نشده باشد یا توپی های اتصال شلنگ آسیبی ندیده باشد.

از نوار چسب می توان برای جلوگیری از مختل شدن مکش در کل سیستم یا به خطر افتادن آن استفاده کرد و برای اطلاعات بیشتر با نمایندگی فیلیپس در تهران در ارتباط باشید.

  1. موتور الکتریکی که قدرت مکش پایینی دارد.

موتور جاروبرقی قلب و روح کل تجهیزات است. همه چیز را هدایت می کند. شاید مهم ترین عاملی که باعث کاهش قدرت مکش جاروبرقی شما می شود این باشد. موتور الکتریکی جاروبرقی به یک فن متصل است که به گردش هوا کمک می کند. نمایندگی فیلیپس در تهران می تواند به شما کمک کند.

برخلاف سایر فن ها، این فن به صورت معکوس عمل می کند و فشار منفی را در دستگاه ایجاد می کند. اگر موتور الکتریکی جاروبرقی آسیب ببیند، ممکن است قدرت مکش جاروبرقی کاهش یابد. توصیه می شود موتور را تعویض کنید تا نظافت دوباره به مسیر خود بازگردد.

خدمات پس از فروش جاروبرقی نمایندگی فیلیپس در تهران

ما در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در تهران انواع مختلف مدل های جاروبرقی فیلیپس را در منزل شما به صورت تخصصی عیب یابی، سرویس و تعمیرجاروبرقی می کنیم.

از جمله مهم ترین مشکلاتی که برای جاروبرقی بوجود می آید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جاروبرقی مکش کافی ندارد.
  • خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی
  • روشن نشدن جاروبرقی
  • زیاد شدن صدای جاروبرقی

نمایندگی فیلیپس در تهران خدمات سرویس، تعمیرات و عیب یابی لوازم خانگی را در تمام مناطق تهران انجام می دهد.

سوالات متداول

نمایندگی فیلیپس در تهران چه خدماتی را ارایه می دهد؟

خدماتی که ما در نمایندگی فیلیپس در تهران ارائه می دهیم، شامل: سرویس، عیب یابی و تعمیرات انواع لوازم خانگی فیلیپس مانند جاروبرقی فیلیپس، ماکروفر فیلیپس، ظرفشویی، اجاق گاز، کولر گازی، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی فیلیپس و… می باشد.

از مهم ترین مزایای استفاده از خدمات ما، این موضوع است که ما برای انجام تعمیرات لوازم خانگی فیلیپس شما، فقط از قطعات و لوازم یدکی اصلی استفاده می کنیم.

چرا مکش جاروبرقی کار نمی کند؟

اگر به نظر می رسد جاروبرقی خانه شما، قدرت خود را از دست می دهد و چیزهایی را پشت سر می گذارد و نگران مبلغ قابل توجهی هستید که باید روی آن سرمایه گذاری کنید، ادامه مطلب را بخوانید. در نتیجه، بهتر است قبل از قرار دادن جاروبرقی برای تعمیر در نمایندگی فیلیپس در تهران، بررسی های لازم را در مورد مکش از دست رفته جاروبرقی خود انجام دهید.

هزینه تعمیر در نمایندگی جاروبرقی فیلیپس در تهران مستر امداد با توجه به نوع خرابی و آخرین نرخ مصوبه اتحادیه محاسبه می شود.

برای ثبت درخواست تعمیرکار نمایندگی فیلیپس در تهران در منزل چکار کنم؟

برای درخواست تعمیرکار جاروبرقی فیلیپس کافیست از طریق راه های ارتباطی که در اختیارتان قرار داده شده درخواست خود را ثبت نمایید.

شماره تماسهای نمایندگی فیلیپس در تهران

شماره نمایندگی شعبه شمال تهران

22852095

شماره نمایندگی مرکز و شرق تهران

88520173

شماره نمایندگی غرب تهران

44044355

شماره نمایندگی جنوب تهران

66178763

شماره نمایندگی های سراسر کشور

09124573404

09126183743

09356777642

شماره خدمات پس از فروش و گارانتی

66372846

66370613

شماره تماس نمایندگی فیلیپس در تهران :

44044355
88520173

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.