خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیرات هود صدرا

thumb1
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

تعمیر هود صدرا در سایت مستر امداد به تحلیل آن می پردازم

تعمیر هود صدرا

تعمیر هود صدرا: مستر امداد این اگاهی را دارد که اولین حالتی که برای افراد در صورت خراب شدن وسایل بویژه وسایل  برقی رخ میدهد در زمان جا ب جایی این وسایل این است که چگونه می توان ان را تعمیر کرد .

برای تعمیر هود میتوانید با خیال راحت به مستر امداد اعتماد کرده و تعمیر ان را به ا بسپارید .

برای تعمیر هود می توانید به سایت تعمیر لوازم خانگی مستر امداد مراجعه کنید .

آشپز خانه قلب یک خانه است و این قلب خانه همیشه باید تمیز باشد تا بتوان حس ارامش بیشتری را تجربه کرد.

هر آشپز خانه ای با داشتن یک هود مناسب می تواند به پاکیزه ماندن قلب خانه از طریق به داخل کشیدن بو،چربی و خارج کردن انها کمک شایانی کند.

هود چیست ؟

یک هواکش که در بالای اجاق قرار داده شده است تا تواند بوی ناشی از پختن غذا و چربی را از بین ببرد که باعث تهویه هوای اشپزخانه خواهد شد .

هود ها در مدل های مختلفی طراحی شده اند که خودشان به چند دسته تقسیم می شوند مانند مورب کابینتی، شومینه ای ، جزیره ای

هودهای مورد استفاده در منزل با آشپز خانه متفاوت هستند هود هایی که در مکان های صنعتی نصب می شوند با توجه به میزان هوایی که برای خروج از محیط نیاز است طراحی و نصب می شوند.

مستر امداد بلافاصله بعد از در خواست و ثبت شدن در مجموعه برای رفع عیب به محل شما مراجعه می کند.

هود صدرا را بهتر بشناسیم

اگر هودی با قیمت مناسب مدنظرتان هست باید به سری هودهای صدرا حتما سر بزنید زیرا قیمت این محصول نسبت به محصولات مشابه دیگر پایین تر است و با همان کیفیت

هود صدرا
تعمیرات هود صدرا

هود های برند صدرا در مدل های مختلفی طراحی شده اند مانند: پارمیس، هود مورب لصدرای صدرا، هود مورب، هود مخفی صدرا، مدل sd 72 و….

از ویژگی های هود صدرا میتوان به کم صدا بودن آن که یکی از مهمترین دغدغه های خرید مشتریان است اشاره کرد، ویژگی های دیگر شیشه نشکن، طراحی خوب و زیبا، موتور پلی کربنات (  پلاستیک نسوز ، و ورق روغنی که قطرش ۰.۶ میلیمتر است اما ضخامت ورق سایر برندهای که صدرا با ان رقابت می کند کمتر است که این خود در طولانی مدت موجب ایجاد لرزش در بدنه هود خواهد شد).  و همچنین دارای گارانتی ۲۴ ماهه است که خیال مشتریان را در جهت استفاده از خدمات سرویس دهی راحت کرده و اگر زمانی نیاز به تعمیر داشتند نیاز به پرداخت هزینه تعمیر کار آزاد نیست.

تعمیرات هود صدرا با داشتن گارانتی این کار را با کمترین هزینه انجام می دهد.

هود های صدرا در مدل و سری های متنوع طراحی شدند که یکی از طراحی های چشم نواز  آن سری اکونومی است که به به صورت مورب و لمسی می باشد.

چند نکته را خاطر نشان می کنیم تا با کیفیت خوب این محصول آشنا شوید

۱.صدای کم دستگاه که این کم بودن صدا به دلیل استفاده دو نوع موتور پلاستیکی و فلزی سایلنت است و باعث می شود در هنگام استفاده ارامش خانه از بین نرود که این موضوع باعث کیفیت محصول شده است.

تعمیر هود صدرا در مورد موتور هود هم انجام می شود.

۲. فیلتر : این هود مانند موتور که از دو نوع موتور تشکیل شده از دوفیلتر آلومینیومی با کیفیت استفاده کرده که  کار شستن فیلتر را راحت کرده و نیازی به تعویض آن مانند فیلتر های ذغالی در صورت کثیف شدن و جرم گرفتن نیست و این خود باعث طول عمر بیشتر فیلتر می شود.

تعمیرات هود صدرا در این زمینه هم انجام می شود.

۳.داشتن حسگر دود و حرارت : ممکن است هنگام اشپزی کار دیگری هم در همان لحظه پیش اید و حواستان پرت شده و غذا بسوزد، هود صدرا بدلیل به کار بردن سنسور دود و حرارت درصورتی که این اتفاق بیفتد به صورت خودکار روشن خواهد شد.

با تعمیر هود صدرا همراه باشید.

۴. از دیگر ویژگی های هود صدرا که خریداران هود هم به ان توجه دارند این است که هود مدنظر طول عمر زیادی داشته باشد و هود صدرا برای ساخت محصول با کیفیت خوب از محافظ حرارتی ( ترموگارد)که  طول عمر بالایی دارد استفاده کرده است.

همراهی با تعمیرات هود صدرا آرامش خاطر بیشتر

تعمیرات هود صدرا
تعمیرات هود صدرامیرکا

برای خرید موفق یک هود این چند نکته را رعایت کرد

  1. اندازه هود : هود باید هم اندازه یابزرگ تر از طول گاز باش در غیر این صورت همه سطح اجاق را پوشش نمیدهد و نمای زیبایی نخواهیم داشت . و اگر کوچکتر از سطح گفته شده باشد توان مکش بالا ندارد و محیط تمیز را تجربه نمی کنیم .
  2. قدرت هود : قدرت کش یک هود با واحد فوت مکع در دقیقه اندازه گیری می شود .
  3. ویژگی دیگر برای خرید هود فیلتر هود و روش نگهداری صحیح : برای اینکه بتوان هود با طول عمر بیشتری داشته باشد باید به نظاف مرتب ان اهمیت دهیم . یک سری از هودها نمایشگر اعالان تعویض فیلتر دارند .

دو نوع فیلتر داریم1. آلومینیومی برای هودهایی که دودکش دارند به صورت رتبشسته شوند با توجه میزان استفاده 2. فیلتر ذغالی هودهایی که خروجی هوا ندارد برای اینکه بتوان به راحتی چربی را جمع کرد . به دلیل اینکه نمیتوان شست تعویض انجام می شود . تعمیر راحت با تعمیرات هود صدرا

  1. فن های سرعت : این فن ها دو سطح سرعت دارند 1. پر سرعت در جهت استفاده همزان که به پخت و پز مشغول هسیتد . 2. کم زمانی که تهیه غذا تمام شده و می خواهیم هوا را تصفیه کنیم .
  2. میزان صدای هود : واحد اندازه گیری اش سونز که هر سونز کم تر باشد بهتر است . برای تعمیر هود می توانید با متخصصان ما تماس بگیرید .
  3. روشنایی هود : لامپ های به کار رفته دو نوع هستند led و یا هالوژن که هر دوی این ها نور کافی دارند اما از جهت طول عمر خرید led به صرفه تر است .
  4. مصرف برق هود : هودهای مورب میزان کمتری برق مصرف می کند پس دوستانی که به دنبال کاهش میزان مصرف برق خود هستند به این نکته توجه کافی را داشته باشند .
  5. تایمر روشن خاموش کردن خودکار : داشتن این ویژگی باعث می شود که خودمان راحت تر باشیم .
  6. ظاهر هود که در خرید تاثیر به سزایی دارد‌.
  7. گارانتی و خدمات پس از فروش : خوب میدانیم که این ویژگی در هر محصولی فارغ از هود نشان دهنده کیفیت یک محصول است.

 علت خرابی هود ها

دلایل متفاوتی باعث  ایجاد اشکال و خرابی در هود می شوند که عبارتند از :

۱.صدای بالای هود که می تواند ارامش را مختل کند در این خصوص باید به این نکته توجه داشت که میزان صدای هود ها بسته به نوع شرکت سازنده و برندها متفاوت بوده در برخی زیاد و در برخی کم می باشد و این عیب را باید با توجه به زمانی که هود خریداری و نصب شده است سنجید . همان طور که گفته شد هود صدرا صدای بسیار کمی دارد ونگرانی از جهت تعمیر بدلیل بالا بودن صدا ندارید.

دیگر مورد ایجاد صدا شل شدن و افتادن یکی از قطعات داخلی هود که برای ساماندهی این مشکل با کارشناسان و تعمیرات هود صدرا همراه باشید .

به جز این دو مورد اگر فن موجود در هود دچار اشکال شده باشد باعث ایجاد سر و صدا خواهد شد . که بازهم با تعمیر کاران صدرا همراه باشید . آخرین مورد صدای بالای هود قدرت و توان زیاد موتور هود است که این مورد نیاز به تعمیر خاصی ندارد و همان شرکت سازنده بر می گردد . تعمیرات ص

  1. یکی دیگر از این مشکلات خرابی کار کردن پی در پی و یکسره هود می باشد . اگر به دنبال تعمیر این مشکل نباشیم موجب اسیب و خرابی بیشتر و در نتیجه مجبور به تعویض هود و پرداخت هزینه بیشتر برای ان خواهیم شد . سه مورد باعث فعالیت مداوم و یکسره هود می شود : الف) زمانی که در سیم ها اتصالی پدید می اید ب) اگر هود لمسی باشد خراب بودن تاچ پد می تواند باعث بوجود امدن این مشکل شود ج) ممکن است خود موتور هود دچار خرابی شده باشد . برای رفع این موانع گفته شده شما عزیزان کافی است با مرکز تعمیر هود صدرا تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان تعمیرکاران صدرا برای حل مشکل در محل حضور پیدا کنند .
  2. مکش ضعیف و عیب یابی این خرابی با تعمیر هود صدرا

الف) گاهی پروانه موجود در هود کثیف می شود که میتوان با تمیز کردن ان این مشکل را بر طرف کرد ب) خراب شدن موتور دستگاه که باید در سریع ترین زمان ممکن این مشکل را با کمک تعمیرکاران هود صدرا حل کرد . ج) در پنل طراحی شده برای استفاده از هود میزان مکش متفاوتی طراحی شده که میتوان آن را تنظیم کرد تا این دلیل کاهش برطرف شود .

دلیل روشن نشدن چراغ هود

اگر برق محل زندگی مشکلی داشته باشد در این شرایط باید برق محل زندگی را بررسی نمود . ممکن است کلیدی که برای روشن خاش شدن تعبیه شده دچار اشکال شده باشد و یا اگر لامپ ها به مدت طولانی روشن باشد که به داغ شدن پلاستیک دور لامپ ها می شود و این خود موجب خرابی چراغ و عدم روشنایی انها ست در جهت رفع این مشکلات حتما با تعمیرکاران صدرا در ارتباط باشید تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل بر طرف شود .

بهتر است بدانید:تعمیر هود در حکیمیه

علت خرابی هود

  1. کار نکردن صفحه لمسی در هودهای لمسی و کلید های تعبیه شده بر روی هود های غیر لمسی

4. خراب شدن به علت روشن نکردن و عدم استفاده در طولانی مدت

  1. با توجه به قطعی برق ک خصوصا در فصول گرم سال رخ می دهد که در نتیجه منجر به ایجاد نوسان در برق شده و می تواند به عنوان یکی از دلایل خرابی هود شناسایی شود .
  2. اگر فیلتر هود در فواصل معین و به صورت مرتب تمیز نشود باعث ایجاد اختلال و خرابی خواهد شد .( هود صدار فیلتر الومینیومی دارد ودر نهایت شست و شوی راحتی دارد) پس بهتر است که در تمیز کردن فیلتر فعال باشیم و در صورت کهنه شدن آن را تعویض کنیم.
  3. یکسری از افراد از آب زیاد و با فشار زیاد دست برای تمیز کردن هود استفاده می کنند که این عمل خود باعث آسیب رساندن و حتی سوختگی موتور هود می شود .
تعمیر هود در منزل ( تعمیرات هود صدرا)

با توجه به پیشرفت هر روزه جامعه و فاصله گرفتن از زندگی سنتی و قرارداشتن اشپزخانه در منزل نیاز است که محیط خانه عاری از هر گونه چربی یا بوباشد بنابراین باید از هودها استفاد کرد ممکن است این وسیله مانند هر وسیله دیگری خراب شوند پس نیاز به تعمیر دارند که میتوانید برای تعمیر ما در ارتباط باشید.

و باز هم به این نکته توجه داشته باشید که اگر می خواهید هزینه کمتر بپردازید اما هود مناسبی تهیه کنید هود صدرا یکی از ان گزینه هایی است که می توانید به ان توجه کرده و برای خریدی مطمئن اقدام کرده.

تعمیرات هود صدرا یار همیشگی شماست.

شماره تلفن تماس تعمیرکار هود مستر امداد

تعمیر هود صدرا شمال تهران

22852095

تعمیر هود صدرا غرب تهران

44044355

تعمیر هود صدرا شرق تهران

88520173

تعمیر هود صدرا جنوب تهران

66178763

بهتر است بدانید: تعمیر هود در گیشا

10 پاسخ

  1. بنده از خدمات شما در زمینه ی تعمیر هود بسیار راضی هستم. سپاسگزارم

  2. تعمیرات هود صدرا برای مستر امداد مثل آب خوردنه عالیییه کارشون.

  3. مرکز تعمیرات هود صدرا بسیار تو کارشون خبره هستن ممنون

  4. مستر امداد تعمیرات هود صدرا رو برای من بخوبی انجام داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.