خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر اجاق گاز صفحه ای اخوان

تعمیر اجاق گاز صفحه ای اخوان
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

تعمیر اجاق گاز صفحه ای اخوان تعمیر اجاق گاز رومیزی یکی از انواع خدماتی است که در شرکت مستر امداد در شمال تهران، شرق و غرب تهران انجام می شود.

در شرکت مستر امداد تعمیرات مورد نیاز برای انواع برندها مانند ، اخوان و … در منزل و محل شما با تضمین کتبی تعمیرات ارائه می شود.

از جمله وسایل آشپزخانه که همه روزه بارها از آن استفاده می کنیم اجاق گاز است.

خراب شدن این وسیله می تواند در انجام امور روزمره ایجاد اختلال و مشکل کند، به همین دلیل، آشنایی با اصول تعمیر این وسیله کاربردی بسیار مهم می باشد.

حتما برای شما هم پیش آمده است که با خرابی یکی از وسایل خانه تان مثل اجاق گاز، زمان زیادی را برای پیدا کردن یک تعمیرکار قابل و ماهر صرف کرده باشین یا استرس این را داشته باشین که پس از تعمیر وسیله مورد نظرتون، این دستگاه دوباره خراب نشود و از قطعات ارجینال و اصل برای تعمیرات استفاده شده باشد. شرکت مستر امداد همه این نگرانی های شما را درک کرده و در کوتاه ترین زمین، متخصصین خودش را به محل مد نظر و خانه شما ارسال می کند تا همه وسایل خراب شده شما را با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان تعمیر کند و تعمیرات خودش را به صورت کتبی ضمانت نماید.

تعمیر اجاق گاز صفحه ای اخوان در تهران

اگه فر اجاق گاز کار نمی کند، فندکش روشن نمی شود، ترموستات اجاق گاز خوب کار نمی کند ، مشعل اجاق گاز روشن نمی شود ، شعله ‌های یکسانی نداره یا اینکه شعله ‌هایش زرد رنگ می‌سوزد، ما می‌ توانیم این مشلات را در کوتاه ترین زمان حل کنیم. شما فقط کافیست با شماره های درج شده در انتهای صفحه تماس بگیرید تا ضمن بهره مندی از مشاوره متخصصین ما، در کم ترین زمان ممکن تعمیر اجاق گاز صفحه ای اخوان شما انجام شود. ما با اعزام نزدیک ترین تعمیرکار به محل زندگی شما، فورا مشکل اجاق گاز شما را برطرف می ‌کنیم.

خب همه افراد به صورت روزانه برای انجام کار های پخت و پز به اجاق گاز نیاز دارند. تصور کنید اجاق گاز شما به دلیل خرابی برای مدتی از دسترس شما خارج شود. آن وقت شما باید کلی زمان صرف کنید تا یک تعمیر کار مناسب پیدا کنید و با خودتان به منزل بیاورید تا مشکل شما را حل کند. تازه اگر آن فرد از مشکل اجاق شما هم سر در بیاورد، ممکن است اجاق شما نیاز به قطعه ای داشته باشد که در دسترس آن فرد نیست یا اگر هم هست از نوع بی کیفیت و نامناسب می باشد.تعمیر اجاق گاز صفحه ای اخوان

در این شرایط ممکن است اجاق شما دوباره پس از تعمیر پس از گذشت مدتی دچار خرابی شود و روز از نو و روزی هم از نو! یا مثلا اگه شعله ‌های اجاق گاز شما به صورت زرد رنگ بسوزند و یا هنگام روشن بودن گاز، شما بوی گاز از فضای داخلی خود بشنوید. این حالات نیز بسیار خطرناک هستند و شما برای حفظ ایمنی خود هم که شده باید هر چه سریع تر تعمیر اجاق گاز صفحه ای اخوان خود را به یک متخصص آموزش دیده بسپارید.

انواع اجاق گاز

از نظر کاربری اجاق گاز را می توان به سه دسته کلی تقسیم نمود؛ اجاق گاز مبله (فردار یا کابینتی)، اجاق گاز صفحه ای و اجاق گاز رومیزی. اجاق گازهای مبله از سالیان گذشته در آشپزخانه تمامی خانه ها متداول بوده است. درانواع قدیمی تر این نوع اجاق گازها فقط شعله های مرکزی و یک محفظه فر وجود داشت که امروزه در این نوع اجاق گازها قابلیت های زیادی مانند انواع کباب پز، جایگاه های خاص برای ماهی تابه ، سرخ کن ها بزرگ و … اضافه شده است. این گاز ها به دلیل وزن بالا و فضای زیادی که اشغال می کنند امروزه کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

اجاق گاز صفحه ای یا رومیزی

اجاق گاز های رومیزی یا صفحه ای و به اصطلاح توکار برای آشپزخانه های کوچک بسیار مناسب هستند و زیبایی ظاهری آنها توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است. مدل رومیزی یا صفحه ای، یکی از جدیدترین مدل های اجاق گاز محسوب می شود که دارای زیبایی و تنوع زیادی بوده و به دلیل اشغال حداقل فضا در آشپزخانه بسیار پرطرفدار می باشد.

تعمیر اجاق گاز صفحه ای اخوان
تعمیر اجاق گاز صفحه ای اخوان

در این نوع اجاق گازها، معمولا از شیشه های نشکن که تحمل حرارت زیاد را داشته باشند استفاده می شود. این روزها انواع مختلفی از اجاق گاز های رومیزی استیل، سرامیکی و شیشه ای در بازار وجود دارد. اجاق گازهای رو میزی استیل معمولا به دو شکل ساده و آجدار در بازار موجود هستند ، که به علت اینکه نظافت نوع ساده آسان تر است بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.اجاق گازهای رومیزی سرامیکی از مقاومت بالای در برابر حرارت برخوردار هستند و با ریختن اتفاقی آب سرد روی آن ها شکسته نمی شوند. این نوع اجاق گازها در برابر عواملی مثل سایش ، گردو غبار و چربی نیز مقاوم هستند.

اجاق گازهای رومیزی شیشه ای تنوع بسیار بالایی دارند. در این نوع گازها از شیشه های نشکن استفاده شده است. بهتر است پس از طبخ غذا کاملا سطح شیشه ای را از لکه و چربی پاک کنید و این لکه ها روی شیشه برای مدت طولانی باقی نمانند، که این مساله باعث ماندگاری و زیبایی این محصول در طولانی مدت می شود. تعمیر اجاق گاز صفحه ای اخوان در انواع شیشه ای، سرامیکی و استیل قابل انجام می باشد.

برای داشتن یک اجاق گاز رومیزی با عمر زیاد، می بایست نکات مرتبط با اصول صحیح نگهداری از این وسیله را رعایت کرد تا علاوه بر داشتن یک اجاق گاز زیبا، به ماندگاری آن نیز کمک کرد.

شایع ترین خرابی اجاق گازهای رومیزی و روش تعمیر آن

  • جرقه نزدن اجاق گاز :

معیوب بودن میکروسوئیچ، جعبه فندک و چینی فندک از دلایل جرقه نزدن اجاق گاز می باشند.

  • جرقه زده می شود اما برخی از شعله ها روشن نمی شوند :

خرابی چینی فندک می تواند دلیل آن باشد.

  • جرقه یکسره اجاق گاز پس از وصل به برق :

تعمیر اجاق گاز صفحه ای اخوان
تعمیر اجاق گاز صفحه ای اخوان

احتمال معیوب بودن میکروسوئیچ وجود دارد.

  • پس از روشن شدن شعله اجاق گاز، مجدد خاموش می شود :

خرابی ولوم، ترموکوپل و بوبین علت این مشکل در اجاق گاز رومیزی می باشد.

  • برخی شعله ها به وسیله جرقه روشن می شوند و برخی دیگر روشن نمی شوند :

علت اصلی آن، نیم سوز شدن جعبه فندک گاز رومیزی است.

لازم به توضیح است که ما علاوه بر تعمیر اجاق گاز صفحه ای اخوان، انواع برندهای زیر را نیز سرویس و عیب یابی می کنیم.

  • سفت شدن و غیر قابل حرکت شدن برخی از شیرهای اجاق گاز :

شیرهای گاز خراب شده و نیاز به تعویض آنها وجود دارد.

  • کم شدن شعله اجاق گاز :

برای رفع این مشکل، لازم است ژیگلورها تعویض شوند و داخل لوله ها سرویس شده و تمیز شوند.

برای تعمیر اجاق گاز صفحه ای اخوان در مناطق شرق تهران مانند رسالت ، نارمک و همچنین مناطق غرب تهران مانند صادقیه ، ستارخان و … همین الان از طریق تلفن های نوشته شده در پایین همین صفحه با ما تماس بگیرید.

تعمیر اجاق گاز در محل شما و در تمام نقاط تهران مانند شرق تهران ، شمال ، جنوب و غرب تهران توسط سرویس کاران متخصص مستر امداد انجام می شود. همین حالا با ما تماس حاصل فرمائید.

شماره تلفن تماس تعمیر اجاق گاز  مستر امداد

تعمیر اجاق گاز صفحه ای اخوان  شمال تهران

22852095

تعمیر اجاق گاز صفحه ای اخوان  غرب تهران

44044355

تعمیر اجاق گاز صفحه ای اخوان شرق تهران

88520173

تعمیر اجاق گاز صفحه ای اخوان جنوب تهران

66178763

خدمات مشابه:

تعمیر اجاق گاز صفحه ای

تعمیر اجاق گاز رومیزی اخوان

4 پاسخ

  1. مقاله تعمیر اجاق گاز صفحه ای اخوان بسیار آموزنده بود ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.