خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر برد کولر گازی اینورتر

تعمیر برد کولر گازی اینورتر
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

تعمیر برد کولر گازی

ما تعمیر برد کولر گازی اینورتر را برای تمام برندها انجام می دهیم مانند ال جی، سامسونگ، اجنرال و… اینورتر یک دستگاه برای تبدیل فرکانس است، این فناوری در بسیاری از لوازم خانگی ها مورد استفاده قرار می گیرد و ولتاژ، جریان و فرکانس را کنترل می کند.

در حقیقت اینورتر یا درایو AC به دستگاهی گفته می شود که به کمک آن می توان یک موتور AC سه فاز را کنترل کرد بدون آنکه قدرت و گشتاور موتور کاهش یابد.

تعمیر برد کولر گازی اینورتر

در صورتی که اسپلیت یا کولر گازی شما دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر برد کولر گازی اینورتر دارید، لطفا همین حالا با ما از طریق تلفن های نوشته شده در پایین همین صفحه تماس بگیرید.

ما در سراسر تهران و در محل شما تعمیرات تخصصی برد انواع کولر گازی مانند هیتاچی، ال جی، جنرال، پاناسونیک و… را با تضمین انجام می دهیم.

مزایای استفاده از اینورتر ها چیست ؟

  • کاهش انرژی مصرفی و لذا کاهش هزینه برق
  • کاهش جریان راه اندازی و در نتیجه طولانی شدن عمر موتور
  • امکان تغییر سرعت و حرکت موتور
  • امکان کنترل از راه دور

عملکرد کولر گازی اینورتر

به طور خلاصه میتوان گفت که کولر گازی های اینورتر دار سرعت کمپرسور را تنظیم می کنند تا جریان گاز مبرد تنظیم شود، بنابراین جریان و برق کمتری مصرف می شود.

تفاوت کولر گازی معمولی و اینورتر دار در این است که کولر گازی های بدون اینورتر امکان کنترل سرعت دقیق کمپرسور را ندارند و فقط با راه اندازی و یا متوقف کردن کمپرسور کار تنظیم خنکی را انجام می دهند.

اما کولر گازی های دارای اینورتر این توانایی را دارند که سرعت کمپرسور را تنظیم کنند و این موضوع باعث کاهش مصرف انرژی برق می شود.

برای هماهنگی زمان دقیق می توانید همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مطلب مرتبط :

تعمیر کولر گازی تجریش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.