خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر برد یخچال دوو

تعمیر برد یخچال دوو
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

ما به صورت تخصصی تعمیر برد یخچال دوو را در سراسر تهران و در منزل شما انجام می دهیم، هر گونه عیبی که برد الکترونیکی یخچال فریزر یا سابد بای ساید دوو شما داشته باشد، ما می توانیم به سرعت آن عیب را شناسایی و بر طرف کنیم.برد الکترونیکی یخچال فریزر به عنوان مهم ترین قطعه در دستگاه یخچال شناخته می شود.عیب یابی یخچال دوو به صورت صحیح و اصولی خواسته بسیاری از مردم می باشد.اگر یخچال دوو شما خراب شده است و به گونه ای متوجه شده اید که برد یخچال شما دچار مشکل شده است، همین حالا از طریق تلفن های نوشته شده در پایین همین صفحه با ما تماس بگیرید.

home appliance repair

ارائه خدمات تعمیر لوازم برقی خانگی در تمام تهران

home appliance repair

ارائه خدمات تعمیر لوازم برقی خانگی در تمام تهران

آیا بهتر نیست به جای نگرانی، با مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی مستر امداد تماس بگیرید؟ آیا می دانید این مرکز خدمات در محل را در زمینه تعمیر یخچال فریزر و تعمیر ساید بای ساید  و تعمیرات دیگر لوازم خانگی در نمایندگی تعمیر یخچال برای شما عزیزان ارائه می کند؟

راهنمای استفاده از یخچال‌‍ دوو Daewoo | نصب و راه اندازی

تعمیر برد یخچال فریزر دوو

فریزر های شرکت دوو به دلیل زیبایی و قیمت مناسب یکی از محبوب ترین فریزر های موجود در ایران می باشد.اگر درباره هزینه و قیمت تعمیر برد یخچال دوو در تهران سوالی دارید، در پاسخ باید به شما دوست عزیز باید عرض کنیم که این مورد با توجه به نوع عیب ایجاد شده مشخص می شود.

در بسیاری از حالت ها که یخچال (Daewoo) مشکل داشته باشد می توان این مشکل را به برد یخچال مربوط دانست. از جمله :

  • خاموش و روشن شدن خودکار و اتوماتیک یخچال
  • سرما نداشتن یخچال در صورتی که تمام قطعات دیگر سالم باشد
  • وارد شدن آسیب فیزیکی به یخچال

تعمیر یخچال فریزر  و تعمیر ساید بای ساید  تعمیر برد یخچال دوو در محل شما و در تمام نقاط تهران مانند شرق تهران ، شمال ، جنوب و غرب تهران توسط سرویس کاران متخصص مستر امداد  در نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دوو انجام می شود. همین حالا با ما تماس حاصل فرمائید.

شماره تماسهای نمایندگی تعمیر برد یخچال دوو

شماره نمایندگی شعبه شمال تهران

22852095

شماره نمایندگی مرکز و شرق تهران

88520173

شماره نمایندگی غرب تهران

44044355

شماره نمایندگی جنوب تهران

66178763

شماره نمایندگی های سراسر کشور

09124573404

09126183743

09356777642

شماره خدمات پس از فروش و گارانتی

66372846

66370613

شماره تماس:
44044355
88520173

4 پاسخ

  1. با سلام
    مدتی است که برد یخچال (بالا)فریزر (پائین)ما دچار مشکل شده و شماره و اعداد روی برد خوانا نیست و بطور کامل روشن نیستند و در تنظیمات و تشخیص درجه برودت مارا دچار مشکل کرده است ، سرمای یخچال و فن مشکلی نداره لطفا راهنمائی بفرمائید چه باید بکنم ؟
    متشکرم .

  2. با سلام
    مدتی است که برد یخچال (بالا)فریزر (پائین) مدل دوو ، دچار مشکل شده و شماره و اعداد روی برد خوانا نیست و بطور کامل روشن نیستند و در تنظیمات و تشخیص درجه برودت مارا دچار مشکل کرده است ، سرمای یخچال و فن مشکلی نداره لطفا راهنمائی بفرمائید چه باید بکنم ؟
    متشکرم .

  3. تشکر از اینکه برد یخجال دووی ما رو تعمیر کردین. واقعا میشه به تخصصی بودن کارتون اعتماد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.