خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر جاروبرقی تیوا

تعمیر جاروبرقی تیوا
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

تعمیر جاروبرقی تیوا توسط تیم مجرب مستر امداد در کمترین زمان ممکن انجام می شود. در این مقاله از این وب سایت قصد داریم تا به بررسی مشکلات رایج در جاروبرقی بپردازیم.

 

تعمیر جاروبرقی تیوا

تعمیر جاروبرقی تیوا یکی از مواردی است روزانه به میزان قابل توجهی انجام می شود. برای حل این مشکلات حتما باید به یک تعمیرکار با تجربه مراجعه نمود. جاروبرقی یکی از مهم ترین لوازم خانگی است که نبود آن در هر خانه ای احساس می شود. با توجه به حجم استفاده و دفعات بالای استفاده از این وسیله، نیاز است تا تعمیر جاروبرقی در اسرع وقت انجام شود.

ما در این مقاله نیاز شما به یادگیری تعمیر جاروبرقی در شرایطی که مشکل حادی برای آن پیش نیامده است، برطرف خواهیم کرد. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بیشتر بدانید:

نمایندگی جاروبرقی الکترولوکس

 

تعمیر جاروبرقی تیوا
تعمیر جاروبرقی تیوا

مکانیزم کارکرد جاروبرقی

در مورد تعمیر جاروبرقی تیوا و یا هر مدل دیگر از جاروبرقی ها باید بدانید که نحوه کارکرد آن ها به چه صورتی است. با ورود هوا به داخل جاروبرقی، زباله ها و گرد و غبار توسط فیلتر هوا جدا می شوند. نوع فیلتر در جاروبرقی های مختلف، متفاوت است. اما در اکثر آن ها، یک کیسه از جنس پارچه یا کاغذ وجود دارد که هوا را از خود عبور می دهد.

این کیسه مانع از خارج شدن زباله ها و ذرات گرد و غبار شده و آن ها را درون خود محبس می کند. به طبع با گذشت یک دوره زمانی خاص و یا بعد از چندین بار استفاده از جاروبرقی تیوا، باید کیسه آن را تخلیه و یا در صورت نیاز تعویض نمود.

 

برخی از مشکلات جاروبرقی که می توانید رفع کنید:

پیش از تعمیر جاروبرقی تیوا یا هر مدل جاروبرقی دیگر، می توانید نسبت به شناسایی و رفع برخی از مشکلات آن اقدام کنید. البته باید توجه داشته باشید که در شرایط حاد و در صورت نیاز به باز کردن برد و تجهیزات داخلی جاروبرقی، بهتر است از یک تکنسین ماهر و کارآزموده کمک بگیرید.

بیشتر بدانید:

تعمیر جاروبرقی زیمنس

کار نکردن موتور خلاء

اگر موتور خلاء کار نکرد، در ابتدا مطمئن شوید که برق به جارو می رسد. در این حالت اقدام به چک کردن سوئیچ و موتور یونیورسال نیز کرده و سیم کشی را نیز بررسی کنید.

 

تعمیر جاروبرقی تیوا
تعمیر جاروبرقی تیوا

کند کار کردن موتور

اگر موتور کار می کند اما کند است، سعی کنید تا در ابتدا زباله ها و گرد و غبار را از درون جاروبرقی زدوده و فن آن را تمیز کنید. در بسیاری از موارد در چنین مواقعی نیاز به تعویض فن هم احساس می شود. گاهی اوقات نیز باید روغن یا گریس سبک را از روی یاتاقان ها خشک کرد و یا در صورت فرسوده بودن، آن ها را تعویض نمود.

به طور کل برای تعمیر جاروبرقی تیوا و رفع مشکل کند کار کردن آن، بهتر است از یک تعمیرکار راهنمایی بخواهید.

بیشتر بدانید:

تعمیر جاروبرقی سامسونگ

باقی ماندن پرز روی فرش

در این بخش از مقاله مستر امداد به شما خواهیم گفت که در صورت باقی ماندن پرز روی فرش، چه کاری را باید انجام دهید. این مشکل بسیار آزاردهنده است. چرا که تصور می کنید فرش به میزان قابل توجهی تمیز نشده است. برای رفع این مشکل ابتدا برس ها را بررسی کنید.

تمیز نبودن آن ها و یا تنظیم نبودنشان در بسیاری از موارد موجب بروز این مشکل می شود. در برخی از مواقع نیز باید این برس ها را با برس های جدیدی جایگزین نمود تا تمیز کردن فرش ها به درستی اتفاق بیفتد.

بیشتر بدانید:

تعمیر جاروبرقی ال جی

نمایندگی جاروبرقی فیلیپس در تهران

 

مراجعه به تعمیرکار

همان طور که در بخش های قبل از مقاله تعمیر جاروبرقی تیوا بیان شد، باید تلاش کنید تا در ابتدا علت بروز مشکل در جاروبرقی را بدانید. پس از آن در صورت نیاز به تمیزکاری و … اقدام اولیه را انجام داده و برای تعویض، تنظیم یا تعمیر قطعات جاروبرقی به نمایندگی فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ یا تیوا و … مراجعه کنید. در نظر داشته باشید که تکنسین مستر امداد با حضور به موقع در هر جای تهران می توانند تعمبرات مرتبط با جاروبرقی شما را انجام دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا ارتباط با تعمیرکاران با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

 

شماره تلفن تماس تعمیر جاروبرقی تیوا و نمایندگی های جاروبرقی مستر امداد
تعمیر جاروبرقی تیوا در شمال تهران
22852095
تعمیر جاروبرقی تیوا در غرب تهران
44044355
تعمیر جاروبرقی تیوا در شرق تهران
88520173
تعمیر جاروبرقی تیوا در جنوب تهران
66178763

در صورت نیاز به مشاوره در مورد تعمیر جاروبرقی با ما در ارتباط باشید.تعمیر جاروبرقی تیوا در این مقاله از وب سایت مستر امداد مورد بررسی قرار گرفت. ما در اینجا سعی کردیم تا علاوه بر معرفی اجزای یک جاروبرقی، شما را با نکات مرتبط با رفع ایرادات آن هم آشنا کنیم.

 

16 پاسخ

  1. مستر امداد تعمیر جاروبرقی تیوا رو خیلی خوب انجام میده.

  2. جاروبرقی من روشن نمیشد مستر امداد به خوبی تعمیرش کرد

  3. روش کارتون در کورد تعمیر جاروبرقی تیوا خیلی عالیه، لایک دارید

  4. من دیگه نگران تعمیر جاروبرقی تیوا نیستم چون مستر امداد کار رو خیلی عالی انجام میده.

  5. تعمیر جاروبرقی تیوا با توجه به مطالب فوق تا حدودی انجام دادم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.