خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر جاروبرقی پاکشوما

تعمیر جاروبرقی پاکشوما
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

تعمیر جاروبرقی پاکشوما در سایت مستر امداد به تحلیل آن می پردازیم

جاروبرقی یکی از وسایل مهم و ضروری برای انجام امور منزل میباشد که وجودش در هر خانه ای ضروری میباشد. که اگر نباشد تمیز کردن محیط، کار بسیار سخت و دشواری میباشد. به همین دلیل  نیاز به مراقبت های خاصی دارد تا کمتر دچار مشکل شود و بتوانیم مدت طولانی تری از آن دستگاه استفاده کنیم.

جاروبرقی دارای انواع مختلفی از برندهای خارجی و داخلی میباشد که جاروبرقی پاکشوما یکی از جاروبرقی های ایرانی و تولید داخلی کشور میباشد که بخاطر داشتن ویژگی های خوب بسیار پرکاربرد بوده اما تمام وسایل برقی گاهی اوقات خراب میشوند و نیاز به تعمیر میداشته باشند که جاروبرقی پاکشوما هم از این قاعده مستثناء نمیباشد زیرا جاروبرقی ها به دلایل مختلف خراب میشوند که نیاز به بررسی و تعمیر آن میباشد. اگر تعمیر جاروبرقی به تعویق بیوفتد امکان دارد که قطعات سالم هم دچار مشکل شوند و خراب شوند که درینصورت نیاز به تعمیرات بیشتر و همچنان هزینه بیشتر میشود بنابراین بهتر هست در صورت مشاهده مشکل در جاروبرقی هر چه زودتر اقدام به رفع مشکل آن شود.

مشکلات رایج در جاروبرقی پاکشوما

بیشترین مشکلی که جاروبرقی پاکشوما با آن مواجه میشود اینست که هنگام استفاده از دستگاه یهویی جاروبرقی خاموش میشود و مشکل دیگر آن اینست که قدرت مکش جاروبرقی کم میشود.

علت کمبود قدرت مکش در جاروبرقی پاکشوما

بعضی اوقات در زمان استفاده از جاروبرقی با قدرت مکش کم دستگاه جاروبرقی مواجه میشوید که ابتدا باید قدرت مکش دستگاه جاروبرقی را چک کنید و روی مکش مناسب قرار دهید و اگر باز هم مشکل کمبود مکش رفع نشد باید علت را جویا شوید.

بعضی مواقع علت کمبود مکش در جاروبرقی بخاطر پر بودن کیسه ی دستگاه، بخاطر نبود چرخش در غلطک جاروبرقی، گیر کردن اجسام در لوله خرطومی جاروبرقی، کثیف بودن فیلتر جاروبرقی، و در نهایت امکان دارد به موتور جاروبرقی ربط داشته باشد.

بهتر است بدانید:تعمیر جاروبرقی تیوا 

 

 

تعمیر جاروبرقی پاکشوما
تعمیر جاروبرقی پاکشوما

دلایلی که باعث میشود جاروبرقی پاکشوما ضعیف کار کند که نیاز به تعمیر جاروبرقی پاکشوما میشود:

هر موقع که متوجه پر شدن کیسه ی جاروبرقی شدید باید در زودترین زمان ممکن آن را تخلیه کنید و همینطور حرکت برس های جاروبرقی را هم چک کنید اگر هنوز هم جاروبرقی ضعیف کار میکرد موتور را بررسی کنید اگر با قطعات موتور آشنایی دارید میتوانید موتور را چک کرده و قطعاتی که نیاز به روغن کاری دارد را روغن کاری کنید و در صورت نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه ریسک نداشته باشید و کار را به متخصصان بسپارید.

علت اینکه جاروبرقی بوی سوختگی میدهد چیست؟ و برای عیب یابی و تعمیر جاروبرقی پاکشوما چه کارهایی باید کرد؟

در صورت وجود بوی سوختگی و دود در دستگاه جاروبرقی میتوانید برای تعمیر جاروبرقی پاکشوما این نکات را انجام دهید:

یکی از دلایل خرابی بلبرینگ موتور میتواند باشد، و همچنان اتصالات، برس جاروبرقی و لوله خرطومی میتواند باشد، و دیگر دلایل آن میتواند سوختگی و نیمه سور شدن موتور جاروبرقی باشد.

بیشتر بدانید:تعمیر جاروبرقی در غرب تهران

نکاتی که باید در مواقع استفاده از جاروبرقی پاکشوما در نظر گرفته شود:

  • تخلیه کیسه ی جاروبرقی قبل از پر شدن
  • چک کردن قسمت سر لوله جاروبرقی بخاطریکه مسدود نشده باشد.
  • سعی کنید بیشتر از 30 دقیقه بطور مدام از جاروبرقی استفاده نکنید چون استفاده طولانی مدت از جاروبرقی باعث میشود تا موتور آن آسیب ببیند.
  • مدت زمان خاصی را برای بررسی و تمیز کرن فیلتر جاروبرقی در نظر بگیرید چون کثیف بودن فیلتر باعث کاهش مکش و همینطور باعث آسیب رسیدن به موتور میشود.
  • هرگز برای جمع آوری مایعات از جاروبرقی استفاده نکنید اگر آب وارد جاروبرقی شود موتور دستگاهتان آسیب جدی میبیند.

تعمیر جاروبرقی پاکشوما
تعمیر جاروبرقی پاکشوما

رفع مشکل خرابی در قسمت سیم جمع کن جاروبرقی پاکشوما:

گاهی اوقات سیم جاروبرقی بطور کامل بیرون نمیشود و یا برعکس هنگام جمع کردن سیم بطور کامل جمع نمیشود. قطعه ای که وظیفه ی جمع کردن سیم را به عهده دارد شامل: ترمز، شفت، فنر، پایه و قرقره میباشد. و زمانیکه بطور نامناسبی سیم جمع کن ها را جمع کرده و در زمان بیرون آوردن سیم را تا آخر از جای اصلی بیرون آورده مشکل بوجود میاید، و شما باید هنگام بیرون کردن سیم آنرا تا آخر بیرون نیارید که موجب قطعی سیم جاروبرقی نشود و معمولا اکثر جاروبرقی ها روی سیم یک علامتی دارند که از آن بیشتر سیم را بیرون نیارید تا دچار مشکل قطعی سیم نشوید. و اگر با چنین مشکلی مواجه شدید برای تعمیر جارو برقی این قسمت بهتر هست با متخصصین تعمیر جاروبرقی پاکشوما در تماس شوید.

بیشتر بدانید:تعمیر جارو برقی تولیپس

نکاتیکه در زمان خرید جاروبرقی باید توجه داشت:

  • کیسه ی جاروبرقی بزرگ باشد.
  • داشتن دکمه برای تنظیم قدرت مکش.
  • مجهز به سیستم خنک کننده باشد.
  • در زمان روشن کردن صدای پایینی داشته باشد.
  • قدرت مکش بالایی داشته باشد.
  • سیم آن طولانی باشد.

تعمیر جاروبرقی پاکشوما

 

بهتر است بدانید:تعمیر جارو برقی سپاهان

9 پاسخ

  1. من تعمیر جاروبرقی پاکشومارو به شما سپردم هم به موقع تحویل دادین هم قیمتا عالیه باتشکر

  2. تعمیر جاروبرقی پاکشوما خداروشکر به سرعت انجام شد. خیالم راحت شد وقتی با کمترین هزینه درستش کردین

  3. از نمایندگی پاکشوما اومدن قیمت خیلی بالا گفتن و از سایت مستر امداد اومدن و تعمیر جاروبرقی پاکشوما رو انجام دادن بدون دردسر

  4. تعمیر جاروبرقی پاکشوما هزینه زیادی برامون نداشت خداروشکر

  5. بهترین مقاله تعمیر جاروبرقی پاکشوما با تشکر از سایت مستر امداد

  6. تعمیر جاروبرقی پاکشوما از مستر امداد اومدن انجام دادن خیلی ممنون ازشون

  7. تعمیر جاروبرقی پاکشوما رو به مستر امداد سپردم و عالی عمل کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.