خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر دکمه های هود

تعمیر دکمه هود
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

تعمیر دکمه های هود،تعمیر هود  در مستر امداد انجام می شود

انجام تعمیر دکمه های هود با کمترین هزینه

در این مطلب ما قصد داریم که علت معیوب بودن صفحه لمسی هود آشپزخانه را بررسی کنیم و بدانیم که چرا برخی از صفحه های لمسی هود ها کار نمی کنند .

وقتی که صفحه لمسی شما از کار افتاده باشد هر چقدر هم که آن را فشار دهید عمل نمی کند پس بهتر است مطالب زیر را برای درک بهتر اوضاع به وجود آمده مظالعه کنید و آگاهی از چگونگی تعمیر دکمه های هود خود را بدست آورید .

بیشتر بدانید:تعمیرکار هود

تعمیر دکمه هود
تعمیر دکمه های هود

 

یکی از دلایلی که کاربران با آنها مواجه میشوند خراب شدن تاچ یا از کار افتادگی دکمه های آن می باشد .

از رایج ترین سوالاتی که کاربران از تعمیرکاران مستر امداد می پرسند به این صورت است که چرا برخی از دکمه های هود کار میکند و تعدادی ازآنها از کار افتاده اند .

یکی از دلایلی که می توان برای از کار افتادن دکمه های هود نام برد از کار افتادن برد الکترونیکی آنها می باشد .

عواملی که باعث از کار افتادن صفحه لمسی هود می باشند عبارتند از :

  •  خرابی برد صفحه نمایش
  • آسیب دیدگی صفحه لمسی
  • خرابی برد الکترونیکی
تعمیر دکمه هود
تعمیر دکمه های هود

 

و یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود دکمه های هود خراب شود روشن گذاشتن دکمه ها برای مدت طولانی می باشد پس در نظرداشته باشید در صورت نیاز نداشتن هود تکنیسین های مستر امداد به شما توصیه میکنند که حتما آن را خاموش کنید تا از خرابی احتمالی آن جلوگیری کنید .

و اکنون می خواهیم به این موضوع بپردازیم که اگر با هودی مواجه شدید که از کار افتاده بود از کجا تشخیص بدهید که کدام یک از عوامل بالا سبب بروز چنین خرابی و از کار افتادگی می باشد .

بهتر است بدانید:تعمیر هود آشپزخانه نارمک

علت اول :خرابی برد صفحه نمایش

خرابی این قطعه باعث کار نکردن صفحه لمسی می باشد.

تمام دستور های الکتریکی داخل صفحه لمسی توسط برد به برد اصلی دستگاه فرستاده می شوند و در صورتی که این قطعه خراب باشد قطعا کلید ما کار نخواهد کرد  .

در برخورد با چنین موقعیتی در ابتدا توصیه ما به شما این است که هود را حتما از برق بکشید تا از بروز خطر جلوگیری کنید و در مرحله بعد نسبت به عیب یابی از طریق باز کردن پانل هود اقدام کنید .

اما توجه داشته باشید که تعمیر این قطعه نیاز به تجربه دارد و در صورتی که شما تجربه کافی ندارید حتما از تعمیرکار تیم ما کمک بخواهید تا به بهترین صورت ممکن و در کمترین زمان ممکن  این کار را برای شما انجام دهند .

علت دوم :آسیب دیدن صفحه لمسی یا تاچ پد

اگر قسمتی از دکمه ها کار کنند و تعدادی از آنها ار کار افتاده باشند نشان دهنده چنین ایرادی می باشد زیرا اگر قطعات اصلی ایراد داشته باشد کل دکمه ها از کار ای افتادند .

برای تعمیر کردن این قطعه باید پانل آن را باز کنید تا ایرادش پیدا شود در این مرحله ممکن است اتصالات این صفحه جدا  یا خراب شده باشد اگر چنین اتفاقی افتاده باشد نیاز داریم که این قطعه از هود را تعویض کنیم و شما باز هم می توانید روی کمک  تعمیرکاران مستر امداد حساب کنید  .

علت سوم :خرابی برد الکترونیکی

اگر برد الکترونیکی اصلی هود شما خراب شده باشد صفحه لمسی هود شما از کار می افتد و در این صورت خرابی این قطعه به شما اطلاع داده می شود

و دلایلی که باعث خرابی برد الکترونیکی می شود ممکن است نیاز به تعویض آن نداشته باشد و فقط اتصالات آن قطع شده باشد اگر چنین نبود شما ناچار به تعویض قطعه هستید  توجه داشته باشید برای تعویض قطعات حتی الامکان از قطعات فابریک استفاده کنید .

گاهی اوقات هم ایراد هایی در سیم کشی هود می توانند باعث بروز مشکلات متعددی در این دستگاه شوند و دردسر هایی برای کاربر به  وجود آورند .

 

تعمیر دکمه هود
تعمیر دکمه های هود

برای جلوگیری از مشگلات به وجود آمده :

حتما توجه داشته باشید که فاصله بین اجاق گاز و هود استاندارد باشد تا از داغ شدن و اتصالی جلوگیری شود و از خرابی صفحه لمسی جلوگیری شود و نیاز به تعمیر دکمه های هود به وجود نیاید .

ممکن است سیم های داخل دستگاه در هنگام جابه جایی های احتمالی شل شده باشد و از جای خود تکان خورده باشد و همین اتفاق باعث کار نکردن صفحه لمسی شما شود و در این حالت نیاز به تعمیر دکمه های هود ندارید بلکه با سفت کردن سیم ها می توانید مشکل را حل کنید.

یا ممکن است به دلیل کار کرد هود شما در ساعات طولانی و پشت سر هم باعث آب شدن سیم هایی که زیر پانل وجود دارد شده باشند و مجدد باعث اخلال در کار کردن کلید های صفحه شما شود .

نکات مهم دیگری وجود دارد که باعث کار نکردن صفحه لمسی می شوند از قبیل :

نیم سوز شدن موتور _یا ممکن است کلید های لمسی ما روشن باشد اما کارکردی برای ما نداشته باشد که باز هم در چنین شرایطی خبر از خرابی موتور می دهند و شما می توانید با تعمیر دکمه های هود خود این مشکل را حل کنید  _در چنین موارد مشابهی توصیه می شود حتما هود را از برق بکشید و سریعا با تعمیرکاران مستر امداد تماس بگیرید زیرا ممکن است خطری جدی شما را تحدید کند .

از رایج ترین مشکلاتی که به هودهای جدید مربوط میشوند کار نکردن صفحه لمسی آنها می باشند .

اگر شما با چنین مشکلی مواجه شدید نیاز ب رفع خرابی موجود در هر قسمت از قطعه مورد نظر را دارید و به دلیل این که هود های لمسی دارای برد و ساخت پیچیده ای نسبت به مدل های ساده و معمولی هستند پس انجام فرایند تعمیر دکمه های هود نیاز به تخصص می باشد پس هرگز برای تعمیر خودتان اقدام نکنید و از افرادی ک واجد شرایط هستند راهنمایی بخواهید تا از هزینه های بالا جلگیری کنید .

بهتر است بدانید:تست موتور هود

 

تعمیر دکمه هود
تعمیر دکمه های هود

نتیجه گیری کار نکردن صفحه های لمسی هود :

علت کار نکردن دکمه ها می تواند به دلیل های گفته شده در مقاله بالا باشد ک در قسمت پایین نگاه کلی به این دلایل می کنیم

1 –خرابی برد صفحه نمایش

2 –آسیب دیدگی تاچ

3 –خرابی برد الکترونیکی

4 –روشن نگه داشتن طولانی مدت دکمه ها

5 –نیم سوز شدن موتور

6 –عدم رعایت فااصله استاندارد با گاز

7 –شل شدن سیم های زیر پانل

8 –کار کردن طلانی مدت با هود

مسترامداد با داشتن تعمیرکارهای حرفه ای هود کارتعمیر دکمه های هود شما را انجام می دهد .

 

شماره تلفن تماس تعمیر هود در  مستر امداد

شمال تهران

22852095

غرب تهران

44044355

شرق تهران

88520173

جنوب تهران

66178763

 

 

بیشتر بدانید:تعمیر هود بیمکث

 

14 پاسخ

  1. یکی از دکمه های هود من نیز از کار افتاده است با مطالعه مقاله تعمیر دکمه های هود کمک بزرگی به من کرد ممنون

  2. تعمیر دکمه های هود با کمترین هزینه در مستر امداد انجام می شود

  3. تعمیر دکمه های هود با هزینه کم و کیفیت خوب انحام بدین

  4. هود از وسایل مهم در آشپزخانه است مقاله ی تعمیر دکمه های هود بسیار کاربردی بود.

  5. سلام این مقاله کمک بزرگی در تعمیر دکمه های هود برای من بود

  6. مطالب مقاله تعمیر دکمه های هود به من کمک کرد تا هود منزلمون رو تعمیر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  7. اطلاعات خوبی رو در زمینه تعمیر دکمه های هود بیان کردید که با استفاده از اون ها به راحتی می تونیم دکمه های هود منزلمون رو تعمیر کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.