خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر ماشین ظرفشویی کندی

تعمیر ماشین ظرفشویی کندی
فهرست عناوین این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

ظرفشویی‌های کندی، با توجه به کارایی و طراحی منحصربه‌فردشان، مورد توجه قرار می‌گیرند. اگر ظرفشویی شما دچار خرابی شد بهتر است به نمایندگی تعمیرات ظرفشویی کندی مراجعه کنید. این نمایندگی‌ها دارای تیم فنی مجرب و قطعات اصلی برای تعمیرات هستند. با توجه به تعهد کندی به کیفیت، خدمات پس از فروش این برند بی‌نظیرند. تعمیرات، نگهداری منظم و مراقبت‌های لازم از ظرفشویی می‌تواند عمر مفید آن را افزایش دهد. استفاده از خدمات نمایندگی‌های کندی، اطمینان از بهترین عملکرد و دوام دستگاه را افزایش می دهد.
کندی یکی از برند های معتبر ایتالیایی در زمینه محصولات و دستگاه های آشپزخانه می باشد که نخستین ماشین لباسشویی خود را در سال 1945 تولید کرد و در اواخر دهه 50 میلادی ماشین لباسشویی مدرن را در بازار ایتالیا عرضه کرد.مستر امداد با سابقه ای درخشان آماده ارائه خدمات در سراسر تهران به شما عزیزان می باشد.

home appliance repair

ارائه خدمات تعمیر لوازم برقی خانگی در تمام تهران

home appliance repair

ارائه خدمات تعمیر لوازم برقی خانگی در تمام تهران

ماشین ظرفشویی کندی در انواع طرح ها و مدل ها به بازار عرضه شده و امکان شست ‌و شوی ظروف در حجم زیاد را دارد و برای یک میهمانی 16 نفره کافی است.شما با استفاده از ماشین‌ های ظرف‌شویی ضمن راحتی بیشتر در هنگام شستن ظروف غذا، در مصرف آب و برق نیز صرفه‌ جویی می ‌کنید.رده مصرف انرژی این محصولات در اکثر مواقع A+ است و در هر بار شست ‌و شو حدود 10 لیتر آب مصرف می‌ کند.با استفاده از ماشین ظرفشویی کندی علاوه بر راحتی در شستشوی ظروف، آب کمتری نیز مصرف می‌ شود.

ماشین ظرفشویی کندی

تعمیر ماشین ظرفشویی کندی
تعمیر ماشین ظرفشویی کندی

این دستگاه دارای سه سبد یا جایگاه برای قرارگیری ظروف است.طبقه‌ پایین مخصوص بشقاب و سینی و ظروف حجیم، طبقه میانی برای لیوان و فنجان و طبقه‌ بالا برای قرار دادن قاشق و چنگال و لوازم کوچک است.این تفکیک طبقات و قرار دادن ظروف در هر طبقه ضمن این که از نظر بهداشتی برای تمیزی هر چه بیشتر ظروف بسیار مهم است،برای نظم دهی به ظروف شما نیز بسیار کارآمد می باشد. این قابلیت موجب می‌ شود در پایان شستشو به راحتی تمامی ظروف را از دستگاه برداشته  و در جای خود قرار دهید.در ماشین ظرفشویی کندی 10 برنامه ‌شست ‌و شوی مختلف و از پیش تعیین ‌شده برای شستشو انواع ظروف شما طرح ریزی شده است که هر کدام از این برنامه ها دارای سرعت و مدت زمان متفاوتی برای شستشو انواع ظروف می باشد.

شما با توجه به میزان استفاده، سرعت مد نظر و تعداد ظروف یکی از این 10 حالت را انتخاب می ‌کنید.از مزیت ‌های بزرگ این دستگاه امکان شست‌ و شو با تاخیر تا 23 ساعت است.با استفاده از این قابلیت می‌ توان ظرف‌ ها را در زمانی خارج از پیک مصرف برق شست یا زمان شست ‌و شو را موقعی تعیین کرد که از سر کار به خانه می ‌رسید.با استفاده از این مزیت هزینه مصرفی برق خانه ‌شما نیز کاهش می یابد.

تعمیر ماشین ظرفشویی کندی در تهران توسط مستر امداد

آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ظرفشویی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.ارائه مشاوره رایگان برای خرید ماشین ظرفشویی در مرکز نمایندگی ماشین ظرفشویی کندی به منظور بهینه سازی مصرف انرژی، کاهش هزینه برق مصرفی و انتخاب دستگاه با راندمان و طول عمر مفید بالا، یکی دیگر از خدمات این مجموعه به مشتریان عزیز می باشد.

۱۲ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر ماشین ظرفشویی کندی:۱ – روشن نشدن ماشین ظرفشویی و یا صفحه نمایش

۲ – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
۳ – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
۴ – تمیز نشستن ظرف ها
۵ – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین ظرفشویی
۶– بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی
۷ – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
۸ – باز نشدن درب ماشین ظرفشویی
۹ – آبریزش آب از زیر ماشین ظرفشویی
۱۰ – عدم ورود آب به ظرفشویی
۱۱ – گرم نشدن
۱۲ – مشاهده پیغام خطا و تعمیر ماشین ظرفشویی کندی آب به مقدار لازم

تعمیر ماشین ظرفشویی کندی
تعمیر ماشین ظرفشویی کندی

علاوه بر موارد گفته شده، در برخی مواقع، ممکن است ماشین ظرفشویی کندی شما به درستی کار کند، اما سر و صدای زیادی را هنگام کار تولید کند. این سر و صدا چندین دلیل می تواند داشته باشد. یکی از مهم ترین دلایل، وجود ایراد در فن دستگاه می باشد. اگر فن به درستی کار می کند، مشکل دوم می تواند از موتور ماشین باشد. همچنین وجود ایراد در پمپ تخلیه نیز می تواند باعث ایجاد صدا در دستگاه باشد.
پمپ تخلیه در کف ماشین ظرفشویی قرار دارد و از دو قسمت شستشو و گردش و قسمت تخلیه تشکیل شده است. پروانه ها توسط موتور الکتریکی کار می کنند و به پایین یا اطراف پمپ چسبیده اند. اگر تیغه های از بین برنده باقیمانده غذا خوب کار نکنند و یا در آن ها زباله گیر کرده باشد، در موقع کار کردن دستگاه صدا ایجاد می شود. به علاوه ممکن است تکه های غذا، ظروف، خلال دندان یا … در پروانه بالا گیر کرده باشد که موجب ایجاد صدا می شود. همچنین هر گونه فرسودگی در پروانه ها و تیغه از بین برنده باقی مانده غذا، باعث ایجاد صدا می شود.

نکات مهم در استفاده و نگهداری از ماشین ظرفشویی کندی

  • ماشین ظرفشویی را بیش از حد ظرفیت آن پر نکنید
  • متناسب با میزان کثیفی ظرف ها برنامه شستشوی مناسب را انتخاب کنید
  • از شوینده های مرغوب و دارای استاندارد بالا و متناسب با مدل ماشین ظرفشویی خود استفاده کنید
  • از نمک های مناسب و اصلی برای ماشین ظرفشویی استفاده کنید
  • هرگونه نشتی در دستگاه را جدی بگیرید و برای تعمیر ماشین ظرفشویی کندی با ما تماس حاصل نمایید
  • تا حد امکان ته مانده های غذا را از ظروف حذف کنید تا مانع گرفتگی پمپ و یا دیگر شیلنگ های دستگاه نشود.

ماشین ظرفشویی کندی مدل CDPN 2D622O

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی کندی شمال تهران

نیاوران، جردن، میرداماد، پارک وی، پاسداران، شریعتی، گاندی، سید خندان، ولی عصر، ظفر، زعفرانیه، فرمانیه، الهیه، فرشته، دروس، یوسف آباد، عباس آباد

نمایندگی رسمی تعمیر ماشین ظرفشویی کندی شرق تهران

نارمک، هفت حوض، رسالت، مجیدیه، سبلان، دردشت، علم و صنعت، پیروزی، حکیمیه، پلیس، کرمان، امام حسین، تهران نو، هنگام، فرجام، دلاوران

نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین ظرفشویی کندی غرب تهران

پونک، صادقیه، جنت آباد، شهرک اکباتان، فردوس، شهران، شهرزیبا، مرزداران، سردار جنگل، دهکده المپیک

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی کندی جنوب تهران

افسریه، کیان شهر، شهرری، نازی آباد، خاوران، نواب، جیحون، آذری، ترمینال جنوب، یافت آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.