خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر ماشین لباسشویی دوو در شیخ بهایی

تعمیر ماشین لباسشویی دوو در شیخ بهایی
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

ماشین لباسشویی یکی از وسایل خانگی ضروری است که اگر خراب شود، بخشی از نظافت خانه مختل خواهد شد و مجبور هستید لباس ها را با دست بشویید. در این زمان لازم است از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید تا با سرعت و دقت بالا، عیب یابی و تعمیرات را انجام دهید. شما می توانید عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی دوو در شیخ بهایی را به متخصصین ما در نمایندگی مستر امداد بسپارید.

تنها وظیفه شما این است که با مرکز تماس گرفته و یا از طریق ورود به سایت، خرابی رخ داده را به کارشناسان ما اطلاع دهید. درخواست شما در اولین فرصت پیگیری خواهد شد.

عیوب رایج در ماشین لباسشویی دوو

عیوب رایج در ماشین لباسشویی جهت تعمیر ماشین لباسشویی دوو را در زیر بخوانید:

ماشین لباسشویی نمی تواند آبگیری انجام دهد

– در خانه های آپارتمانی این مشکل به وفور رخ می دهد چون فشار آب افت می کند. لذا همیشه نباید به دنبال عیب در دستگاه باشید بلکه ممکن است تنها یک افت فشار ساده منجر به این اتفاق شده باشد.

– عزیزان بررسی نمایید آیا شیر آب ورودی باز است؟

– اگر شلنگ های ورودی آب بنا به دلایل همانند گیر کردن دستمال یا دکمه، تا شدن شلنگ و… مسدود شده باشند، ماشین قادر به آبگیری نخواهد بود.

بیشتر بدانید:

تعمیرماشین لباسشویی دوقلو حایر

تعمیرلباسشویی سامسونگ

 

عیوب رایج در ماشین لباسشویی دوو

تخلیه ماشین لباسشویی دچار مشکل شده است

– زمانی که قرار است لباس ها را داخل دیگ تعمیر لباسشویی قرار دهید، حتما دستمال، کاغذ و… که داخل جیب ها هستند را خارج کنید. در غیر این صورت دستمال منجر به مسدود شدن مسیر خروجی آب خواهد شد.

– در صورتی که زیپ یا دکمه ای از لباس جدا شده باشد، در قسمت خروجی آب گیر می کند.

– این احتمال وجود دارد که شلنگ خروجی آب از جای خود خارج شده باشد.

ماشین لباسشویی روشن نمی شود

– در اولین قدم لازم است بررسی کنید جریان برق خانه یا قسمتی که ماشین لباسشویی در آن قرار گرفته است، قطع نشده باشد.

– از سلامت دوشاخه ماشین لباسشویی و یا پریز برق مطمئن شوید.

– این احتمال وجود دارد که اتصالات برقی در ماشین لباسشویی دچار عیب شده باشد و باید تعمیرکار وسیله را بررسی نماید.

بدنه ماشین لباسشویی برق دارد

– توجه داشته باشید که به محض دیدن این عیب، باید ماشین را از برق خارج کنید چون خیلی خطرناک است. یکی از دلایل بروز این مشکل، لخت شدن سیم ها و اتصال آن به بدنه دستگاه است.

– البته کشش جریان المنت یا خراب بودن عایق لباسشویی هم منجر به بروز این عیب خواهد شد.

– اگر یکی از قطعه های مدار ماشین لباسشویی دچار اتصالی شده باشد نیز این مشکل رخ بدهد.

بیشتر بخوانید:

تعمیرماشین لباسشویی آریستون

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیرلباسشویی

 

خدمات پس از فروش نمایندگی تعمیرات مستر امداد

خدمات پس از فروش نمایندگی تعمیرات مستر امداد

1- از مهمترین خدماتی که در نمایندگی تعمیرات مستر امداد برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است، تعمیر در محل است. تفاوتی نمی کند کدام یک از وسایل خانگی خراب شده است. علاوه بر تعمیر ماشین لباسشویی، می توانید تعمیر جاروبرقی، تعمیر اجاق گاز، تعمیر ماکروویو و… را نیز به کارشناسان ما بسپارید.

2- ممکن است خرابی رخ داده در وسیله به دلیل عیب در برخی از قطعات باشد. در این صورت اگر راهی برای تعمیر قطعات نباشد، تعهد داریم از انواع اصل دارای گارانتی استفاده خواهد شد.

3- لازم به ذکر است که تمامی خدمات ما در این مرکز دارای ضمانت نامه 6 ماهه است. اگر همین عیب در مدت اعتبار گارانتی رخ داد، بدون هزینه از شما حمایت خواهیم کرد.

4- در مورد هزینه ها جایی برای نگرانی نخواهد بود. در این مرکز تمامی هزینه ها براساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه خواهد شد. می توانید جزئیات کامل را در فاکتور تعمیرات که به شما عزیزان تحویل داده می شود، بررسی نمایید.

5- اگر گارانتی وسیله هنوز منقضی نشده است، حتما به تعمیرکار تحویل دهید. در این صورت برای شما تخفیف بیشتری در نظر گرفته خواهد شد.

6- ما در این مرکز خدمات مشاوره تلفنی رایگان برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است. ممکن است عیب سطحی بوده و خودتان بتوانید آن را رفع نمایید. در این صورت کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را ارائه خواهند کرد.

7- عزیزان می توانید نصب، راه اندازی و سرویس هر کدام از وسایل برقی خانه را به متخصصین ما بسپارید. ما تجهیزات کامل را برای این منظور در اختیار همکاران خود قرار می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.