خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر کولر گازی در شمال تهران

تعمیر کولر گازی شمال تهران
فهرست عناوین این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی اقدام به راه اندازی مرکز تعمیر کولر گازی شمال تهران نموده است تا تعمیر کولر گازی در زعفرانیه، ولنجک، آجودانیه، فرمانیه و کلیه ی مناطق شمال تهران را به طور تخصصی انجام بدهد.

مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی شمال تهران

ما در مرکز تعمیر کولر گازی شمال تهران با داشتن بیش از ۲۰۰ تعمیرکار متخصص و با تجربه در تهران آماده خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن به شما هستیم.

وجود کارشناسان متخصص

تمامی کارشناسان و تعمیرکارانی که در تعمیرگاه‌های مجاز ما مشغول به فعالیت هستند از بهترین افراد در این زمینه بوده که هرساله با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید مناسب ترین فرد برای تعمیرات اسپیلت شما خواهند بود.

صرف هزینه های کمتر

به این دلیل که ما به تمام نقاط قوت و ضعف تعمیر کولر گازی آشنایی کامل داریم در صورت بروز هرگونه مشکل در کمترین زمان ممکن به مشکل پی خواهیم برد و تمامی سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار خواهیم بست.

دریافت خدمات سریع در نمایندگی تعمیر کولر گازی شمال تهران

نمایندگی تعمیر کولر گازی شمال تهران با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر استان تهران و نزدیک بودن به شما در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند تعمیرکار کولر گازی خود را به محل اعزام نماید.

چرا بهتر است تعمیرات کولر گازی خود را به ما که نمایندگی مرکزی کولر گازی هستیم بسپارید؟

  • رتبه یک در تعمیر لوازم منزل در تهران
  • ۹۰ روز گارانتی خدمات ارائه شده
  • متخصصان و تعمیرکارانی با میانگین ۱۱ سال تجربه
  • انعطاف در تعیین زمان تعمیرات

زمانی که در فصل گرم سال کولر گازی شما با مشکل مواجه می‌شود به دلیل شرایط حساسی که در آن قرار می‌گیرید ممکن است به یک تعمیرکار کولر گازی غیرحرفه‌ای اطمینان کرده و از ایشان درخواست کمک کنید، اما باید این نکته را در نظر بگیرید که اینکار ممکن است علاوه بر تعمیر نشدن کولر گازی باعث تحمیل هزینه‌های اضافی شود.

در صورتی که تعمیرات کولر گازی خود را به تعمیرکاران متخصص ما بسپارید با توجه به ۹۰ روز گارانتی خدمات ارائه شده توسط ما خیالتان از بابت برطرف شدن مشکل کولر گازی راحت خواهد بود.

روزانه ده‌ها مشتری با ما تماس گرفته و سؤالاتی دارند مبنی بر اینکه آیا کولر گازی ایشان قابل تعمیر می‌باشد یا راهی جز تعویض آن وجود ندارد؟

ما این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورده‌ایم تا کارشناسان با بررسی و عیب یابی کولر گازی با صرف وقت و تجربه تا حد امکان نسبت به تعمیر اسپیلت شما اقدام کنند زیرا هزینه تعمیر کولر گازی ده‌ها برابر کمتر از تعویض آن با یک دستگاه اسپیلت نو است ولی در صورت هزینه‌بردار بودن این تعمیرات و به‌صرفه نبودن آن گزارشی کامل از میزان هزینه تعمیرات و نوع عیب خواهند داد تا شما بین تعمیر کولر گازی یا تعویض آن تصمیم درست را اتخاذ کنید.

مراکز تعمیرات و سرویس اسپیلت و کولر گازی

پشتیبانی و خدمات ما شامل تمام محله های واقع در شمال تهران از جمله قیطریه ، تجریش، الهیه، اختیاریه، نیاوران، دزاشیب، ولنجک، زعفرانیه و… می شود.

مطلب مرتبط :

سرویس کولر گازی

عیب یابی کولر گازی اینورتر ال جی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.