خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

سرویس پکیج ایران رادیاتور

سرویس پکیج ایران رادیاتور
فهرست عناوین این مطلب
5/5 - (2 امتیاز)

ما به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات و سرویس پکیج ایران رادیاتور در تهران آماده ارائه ی خدمات تعمیر پکیج ایران رادیاتور و عیب یابی در تمام مناطق تهران هستیم.
مهم نیست پکیج خود را از کجا خریداری کرده اید، تعمیرکاران فنی ما خدمات تعمیرات و سرویس پکیج ایران رادیاتور در تهران را برای تمامی مدل ها و با استفاده از لوازم و قطعات اصلی در کمترین زمان ممکن ارائه می دهند.

home appliance repair

ارائه خدمات تعمیر لوازم برقی خانگی در تمام تهران

home appliance repair

ارائه خدمات تعمیر لوازم برقی خانگی در تمام تهران

ویژگی های سرویس پکیج ایران رادیاتور توسط ما

  • قیمت‌های منصفانه تعمیرات برابر با نرخ تعیین‌شده از سوی نهادهای نظارتی
  • برآورد هزینه تخمینی قبل از انجام تعمیرات
  • متخصصان و تعمیرکارانی با میانگین ۱۱ سال تجربه
  • انعطاف در تعیین زمان تعمیرات
  • داشتن فنی کارانی که به طور مداوم در دوره های آموزشی دانش خود را به روز می کنند
  • رتبه اول در تعمیرات
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در تعویض قطعات و در صورت لزوم در زمان سرویس پکیج ایران رادیاتور
  • ۱۸۰ روز گارانتی خدمات ارائه شده

خدمتی در جهت کارکرد بهینه و بی عیب پکیج دیواری ایران رادیاتور

پکیج دیواری، یکی از اجزا اصلی و اساسی خانه شماست، شما برای تأمین گرمای خانه و آب گرم مورد نیازتان در زمستان و تابستان به سیستم گرمایشی همچون پکیج دیواری نیاز دارید.

سرویس پکیج ایران رادیاتور

بازدید و سرویس پکیج ایران رادیاتور شما به کارکرد صحیح و بی‌عیب و نقص آن در تمامی طول سال کمک خواهد کرد و منجر به کاهش ریسک ازکارافتادگی آن در فصول سرد سال و همچنین موجب افزایش طول عمر مفید پکیج شما می‌گردد.
متخصصان و تعمیرکاران باتجربه و زبده ما همگی مورد تائید مراکز فنی و حرفه‌ای بوده و دارای مدارک ایمنی و حفظ اصول تعمیرات می باشند.
در صورت تماس با مراکز تخصصی تعمیر پکیج ایران رادیاتور ما در سراسر تهران، کارشناسان فنی ما آماده انجام هرگونه خدمات تعمیر و سرویس بوده و علاوه بر آن مشاوره‌های ارزشمندی در خصوص نحوه نگهداری از پکیج دیواری ایران رادیاتور برای کارکرد بهینه‌تر این سیستم گرمایشی به شما ارائه خواهند داد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تعمیرات پکیج ایران رادیاتور و خدمات ما می توانید از طریق تماس با تلفن های پایین این صفحه با مستر امداد در ارتباط باشید.

سرویس پکیج ایران رادیاتور

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور گرمای خدماتی لذت بخش

نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور سال‌هاست که به نگهداری، تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور مشغول است.همان‌طور که می دانید ایران رادیاتور یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده پکیج گرمایشی دیواری و زمینی است که از سال ۱۳۵۸ در تهران شروع به کار کرده و هرساله با گسترش دانش خود توانسته است قدم به عرصه‌های جدید بگذارد که توان رقابت با کالاهای خارجی را داشته باشد.به‌نحوی‌که نامی آشنا در صنعت گرمایش بوده و تمام مردم ایران با آن آشنایی کامل دارند و از محصولات آن استفاده کرده‌اند.

ایران رادیاتور علاوه بر استفاده داخلی بخش گسترده‌ای از تولیدات خود را به خارج از مرزهای ایران صادر می‌کند.لازم به ذکر است که یکی از دلایل موفقیت ایران رادیاتور ارائه خدمات پس از فروش تولیدات از طریق نمایندگی های رسمی ایران رادیاتور است.در تمام دنیا هم اگر ۴۰ درصد توان کاری در زمینهٔ تولید و عرضه لوازم و محصولات شود، ۶۰ درصد باقی‌مانده را صرف ارائه خدمات و تعمیرات محصولات خود می‌کنند و این‌ یکی از اصول اصلی کار در بازار پر رقابت امروز است.

سرویس پکیج ایران رادیاتور توسط کارشناسان متخصص

تمامی کارشناسان و تعمیرکارانی که در مرکز تخصصی تعمیر پکیج ایران رادیاتور ما مشغول به فعالیت هستند از بهترین افراد در این زمینه بوده که هرساله با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید مناسب ترین فرد برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور شما خواهند بود.

صرفه هزینه های کمتر برای سرویس پکیج ایران رادیاتور

به این دلیل که کارشناسان و تعمیرکاران پکیج ما به تمام نقاط قوت و ضعف تعمیر پکیج دیواری آشنایی کامل دارند، در صورت بروز هرگونه مشکل در کمترین زمان ممکن به مشکل پی خواهند برد و تمامی سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار خواهند بست.از طریق تلفن های پایین این صفحه با ما تماس بگیرید.

خدمات سریع برای سرویس پکیج ایران رادیاتور در سراسر تهران

ما در مرکز تخصصی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر تهران و کرج و همچنین نزدیک بودن به شما این امکان را داریم که در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور به منزل یا محل کارتان مراجعه کنیم.

نحوه تعمیر پکیج ایران رادیاتور توسط تعمیرکاران ایران رادیاتور

زمانی که به هر دلیل، اختلالی در نحوه کارکرد پکیج دیواری شما بوجود آمده باشد، می‌توانید با مرکز تخصصی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور ما تماس گرفته تا در کمترین زمان ممکن با اعزام تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور به مشکل شما رسیدگی نماییم.
زمانی که سرویس کار پکیج ایران رادیاتور به محل شما اعزام شد اقدام به بررسی و چکاب کلی سیستم شما می کند. بعد از انجام یک بررسی کلی ضمن ارائه توضیحات درباره مشکل دستگاه شما، حدود هزینه تعمیراتی را به شما اعلام خواهد کرد تا بتوانید با بررسی و برآورد هزینه تصمیم بر تعمیر کردن پکیج خود بگیرید.
با توجه به این مورد که تعمیرکاران پکیج دیواری ایران رادیاتور به‌صورت کاملاً تخصصی اقدام به تعمیر و سرویس پکیج ایران رادیاتور می‌کنند، مطمئناً بهتر از هر تعمیرکار دیگری به نقاط ضعف و مشکلات احتمالی این دستگاه آشنایی دارند و در کمترین زمان ممکن به ایراد اصلی دستگاه پی برده و مشکل را حل خواهند کرد و تمام تلاش خود را می کنند که بدون تحمیل هزینه اضافی به تعمیر بخش های مشکل دار مانند تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور، تعمیر پمپ پکیج ایران رادیاتور و… بپردازند و در صورت نیاز به تعویض قطعه، از قطعات اصلی و شرکتی پکیج ایران رادیاتور استفاده کنند.
برای سرویس پکیج ایران رادیاتور از طریق تلفن های پایین این صفحه با ما تماس بگیرید.

نکاتی مهم در رابطه با سرویس و نگهداری از پکیج دیواری

مراحل ساده­ ای وجود دارند که می­ توانید با انجام آن­ ها پکیج خود را در وضعیت مطلوبی نگهداری نمایید و به این ترتیب در کاهش هزینه نگهداری و افزایش طول عمر مفید پکیج دیواری خود تاثیر گذار باشید؛ پس به خواندن مطالب پیش رو ادامه دهید تا با این نکات آشنا شوید.

سرویس پکیج ایران رادیاتور در محل شما

حتی اگر پکیج شما به درستی کار می­ کند، سرویس پکیج ایران رادیاتور به صورت منظم و طبق برنامه می­ تواند به کارکرد بهینه و طولانی شدن طول عمر مفید آن بیافزاید. لذا همواره برنامه سرویس کردن پکیج ایران رادیاتور خود را توسط سرویسکار ماهر و تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور در نظر داشته باشید.
توصیه می­ شود که این کار را سالانه و در ابتدای شروع فصل سرما انجام دهید تا در میانه زمستان با مشکلات ناخواسته مثل گرم نکردن آب، خاموش شدن ناگهانی و… مواجه نگردید.
در صورتی که به سرویس پکیج ایران رادیاتور خود نیاز دارید می توانید از طریق تماس تلفنی، ما را از درخواست خود مطلع سازید.

چک کردن مشعل پکیج در پکیج های باز

در پکیج­ های قدیمی (معمولا مدل­ هایی که مربوط به ۱۰ سال قبل می­ باشند) پنجره ه­ایی تعبیه شده که از طریق آن می ­توان مشعل پکیج را مشاهده نمود.
اگر پکیج شما به درستی کار کند و احتراق کاملی داشته باشد، رنگ شعله باید آبی باشد، هر زمان که رنگ شعله پکیج به زرد تغییر پیدا کرد، با ما که نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور هستیم تماس بگیرید.

چک کردن مشعل پکیج در پکیج های باز

اگر شعله پکیج خاموش شد، با استفاده از دفترچه راهنما از دستورات و مراحل روشن کردن دوباره شعله پیروی کنید، بطور معمول، این کار با گرفتن کلید ریست و سپس فشار دادن دکمه احتراق انجام می ­شود.بعد از اینکه شعله دوباره روشن شد، احتمالا لازم است که کلید ریست را برای حداقل ۳۰ ثانیه نگه دارید، اگر با چند بار امتحان موفق به راه اندازی آن نشدید، با همکاران ما از طریق تلفن های پایین این صفحه تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل شما را حل نمایند.
برای سرویس پکیج ایران رادیاتور در غرب تهران کافی است همین حالا با یکی از شماره تلفن های نوشته شده در پایین همین صفحه تماس حاصل نمایید.

عدم گرما و یا علت گرم نشدن آب پکیج (در پکیج های دریچه باز یا قدیمی)

در سیستم ­های دریچه باز، اگر شعله پیلوت روشن بوده اما همچنان گرما یا آب گرمی وجود ندارد، احتمالا مشکل از شیر توپی است. شیر در مخزن تغذیه و انبساط گیر کرده است.

سرویس پکیج ایران رادیاتور

نشانه­ های معمول این مشکل سرد بودن رادیاتورهای طبقات بالا و نبودن آب و هوا در داخل رادیاتورها به هنگام هواگیری آن­ها می ­باشد. همچنین پمپ چرخشی نیز ممکن است بسیار پر سرو صدا باشد.

اگر به مخزن تغذیه و انبساط سر بزنید (معمولا در کنار تانک آب سرد است) آن را خالی می ­بینید، در این حالت بالا و پایین کردن شیر توپی را امتحان نمایید، با این کار شیر باید دوباره به کار بیوفتد و مخزن تغذیه و انبساط پر شود.سرویس پکیج ایران رادیاتور و تعمیر پکی در محل شما انجام می شود.

پکیج های جدید (پکیج بسته)

سیستم ­های قدیمی، دریچه باز و غیر چگالشی پکیج، هوا را از محیط داخل خانه می ­گیرند، اما در مدل ­های جدید پکیج دیواری یا همان سیستم­ های بسته و چگالشی، هوای پکیج از بیرون تامین می­ شود.این بدین معنی است که مدل­ های بسته و چگالشی جدید پکیج، معمولا هوای تازه ­تری را استفاده نموده و در بازدهی و مصرف انرژی عملکرد بهتری دارند.سری­ های بسته و چگالشی پکیج حداقل ۲۵% کارآمدتر و بهینه­ تر از سری­ های قدیمی غیر چگالشی عمل می ­کنند.

نگهداری و سرویس پکیج ایران رادیاتور مدل دود کش دار

صاحبان پکیج­ های خانگی دودکش ­دار که بصورت داخلی در خانه نصب می ­شوند، باید از خطرات موجود آگاه و به فکر ایمنی دودکش ­های پکیج خود باشند.
این مدل پکیج ­ها از فن و دودکش برای خروج گازهای حاصل از احتراق و تامین هوا و اکسیژن مورد نیاز خود استفاده می­ کنند.
دودکش ها معمولا لوله­ های فلزی بوده که از بالای پکیج خارج و گازهای حاصل از احتراق را که عمدتا از CO2 (مونواکسید کربن) تشکیل شده است به خارج هدایت می ­کنند.
وضعیت نامطلوب یک دودکش به همراه پکیجی که به درستی کار نمی ­کند، می­ تواند شما و خانواده­ تان را در معرض خطر جدی مسمومیت مونواکسید کربن قرار دهد، این امر موجب خطرات مرگ و میر ناشی از خفگی و آسیب ­های جدی می­ گردد.

سرویس پکیج ایران رادیاتور

بررسی دودکش ها

تعمیرکاران و متخصصان نصب پکیج، باید دودکش ­ها را از لحاظ نشتی و وجود هرگونه سوراخ و عیب و نقص بازرسی نمایند و به درستی و با مهارت در جای خود نصب نمایند.همچنین بازرسی نقاط حساس همچون چفت و بست کردن لوله­ ها در قسمت زانویی نباید فراموش گردد.سرویس پکیج ایران رادیاتور به صورت دوره ای باعث کاهش هزینه های تعمیرات می شود.در معرض دید بودن دودکش­ های پکیج کار بازرسی را توسط متخصص فنی راحت ­تر می ­سازد، لذا در صورت امکان از پنهان کردن دودکش ­ها و تعبیه آنان در پشت دیوارها پرهیز نمایید.همواره از مسدود نبودن دودکش­ های خود در پشت بام اطمینان حاصل نمایید و هیچگاه پکیج خود را با چیزی نپوشانید و مانع مسدود شدن دریچه­ های هوا نشوید.

به یاد داشته باشید که حل مشکلات مربوط به پکیج پکیج ایران رادیاتور می­ تواند پیچیده باشد. لذا در صورتی که برای پکیج شما مشکلی پیش آمده، بهترین کار تماس با افراد فنی و متخصصین باصلاحیت برای عیب یابی و سرویس پکیج ایران رادیاتور و رفع مشکل آن می­ باشد.

سرویس و عیب یابی پکیج در مناطق شمال تهران :

نیاوران، جردن، میرداماد، پارک وی، پاسداران، شریعتی، گاندی، سید خندان، ولی عصر، ظفر، زعفرانیه، فرمانیه، الهیه، فرشته، دروس، یوسف آباد، عباس آباد

سرویس پکیج ایران رادیاتور در مناطق شرق تهران :

نارمک، هفت حوض، رسالت، مجیدیه، سبلان، دردشت، علم و صنعت، پیروزی، حکیمیه، پلیس، کرمان، امام حسین، تهران نو، هنگام، فرجام، دلاوران

نمایندگی سرویس پکیج ایران رادیاتور در مناطق غرب تهران :

پونک، صادقیه، جنت آباد، شهرک اکباتان، فردوس، شهران، شهرزیبا، مرزداران، سردار جنگل، دهکده المپیک

سرویس پکیج ایران رادیاتور در مناطق جنوب تهران :

افسریه، کیان شهر، شهرری، نازی آباد، خاوران، نواب، جیحون، آذری، ترمینال جنوب، یافت آباد

ما در تلاش هستیم بجای تعویض خرابی ها ،آن هارا تعمیر کنیم که مشتریان عزیز رضایت کامل داشته باشند.برای مشاوره رایگان با تعمیر پکیج  ،با شماره های ثبت شده تماس حاصل فرمایید…از مهم ترین مراحل در فرآیند تعمیر پکیج  توسط تعمیرکار پکیج  انجام می شود.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.