خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

نمایندگی آاگ غرب تهران

نمایندگی آاگ غرب تهران
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

محدوده نمایندگی آاگ غرب تهران شامل: سعادت آباد، شهرک غرب، پونک، باغ فیض، شهران، ستارخان، صادقیه، گیشا، اکباتان، آیت ا… کاشانی، دهکده المپیک، آزادی، شهرآرا، شهر زیبا، مرزداران، فردوس، سردار جنگل) است. نمایندگی مجاز تعمیرات آاگ AEG غرب تهران تعمیرات انواع لوازم خانگی آاگ شامل تعمیر ماشین لباسشویی آاگ، تعمیر ظرفشویی آاگ، تعمیر ماکروویو آاگ، تعمیر جاروبرقی آاگ و… را انجام می دهد.

نمایندگی آاگ غرب تهران | نمایندگی مجاز آ ا گ (AEG)

نمایندگی آاگ غرب تهران تعمیر دستگاه های مختلف این برند از جمله مایکروفر (ماکروویو)، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر، ساید بای ساید، جارو برقی، اجاق گاز و غیره را انجام می دهد.

نمایندگی آاگ غرب تهران تعطیلی ندارد و همه روز در خدمت شماست، نمایندگی ما امتیازات خاصی را نیز برای محصولات آاگ دارد در کمتر از ۲۰ ساعت تعمیرات را انجام می دهد و همه مراحل در منزل انجام می شود و نیازی به حمل و نقل محصولات نمی باشد و اگر قطعه ها نیاز به تعویض باشند با قطعه اورجینال آاگ تعویض می شوند در ضمن همه قطعات نمایندگی ما گارانتی کتبی ۳۶ ماه دارند.

لطفا برای نمایندگی آاگ غرب تهران و تعمیرات لوازم خانگی آاگ بوسیله شماره تماس های نوشته شده در بخش تماس با ما و پایین صفحه با ما تماس حاصل نمایید. در ادامه با نمایندگی آاگ غرب تهران همراه باشید.

نمایندگی تعمیرات آاگ (AEG) | نمایندگی آاگ غرب تهران

تعمیرگاه و نمایندگی آاگ غرب تهران دارای سابقه کار و فعالیت می باشد و در عرصه تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر، ساید بای ساید، مایکروفر (ماکروفر، ماکروویو) و… نیروی با تجربه ای را به همراه دارد که می تواند باعث آسودگی خاطر شما عزیزان برای سپردن محصولات تان به شرکت ما شود.

نمایندگی آاگ غرب تهران تعمیر ماشین لباسشویی آاگ و بقیه لوازم خانگی آاگ نظیر ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر، ساید بای ساید و ماکروفر تان با اعتماد و اطمینان خاطر به نمایندگی آاگ غرب تهران بدهید و اطمینان داشته باشید که همه تلاشمان را در جهت جوابگویی به خواسته شما به کار خواهیم بست.

درباره آاگ (AEG)

در حال حاضر بیش از ۴۵% از دستگاه های لباسشویی و ظرفشویی موجود در منازل برند آلمانی آاگ هستند، این برند برتر (AEG) از خدمات بعد از فروش مناسبی نیز باید برخوردار باشد.

به همین خاطر شرکت ما نمایندگی آاگ غرب تهران را با کمال میل به عهده دارد و در لحظه و مکانی آماده خدمت رسانی به استفاده کنندگان محترم می باشد، برای نمایندگی تعمیرات آاگ فقط کافی با شماره های تماس ما در ارتباط باشید.

تاریخچه شرکت آاگ (AEG)

نمایندگی تعمیرات آاگ (AEG) که مخخف کلمه (Allgemeine Elektrizitäts-Gesellschaft) می باشد که به معنای شرکت برق همگانی است،

این شرکت یکی از عظیم ترین کمپانی های سازنده تجهیزات الکتریکی در جهان است که سال ۱۸۸۳ بوسیله امیل راتنا و آلمانی در برلین تاسیس شد. این شرکت فراز و نشیب های بسیاری را از سر گذرانده است و بالاخره در سال ۱۹۵۱ دفتر مرکزی آن به فرانکفورت انتقال یافت.
در سال ۱۹۱۹ کمپانی جنرال الکتریک بریتانیا و کمپانی زیمنس آلمان به منظور گسترش لامپ‌های رشته‌ای مبادرت به راه اندازی کمپانی نمودند.

شماره های تماس نمایندگی آاگ غرب تهران در پایین این صفحه برای شما قرار داده شده است.
در ضمن نمایندگی آاگ غرب تهران تعطیلی ندارد و همه روز در خدمت شماست.

fcdebdc6dc6af9bd752ff184f1774eac
خدمات نمایندگی آاگ غرب تهران

نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی آ ا گ AEG غرب تهران

تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی آ ا گ

بازدید کننده گرامی ضمن تشکر از بازدید از سایت ،شما وارد صفحه مربوط به تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ شده اید برای جلوگیری از اتلاف وقت ابتدا پیشنهاد میشود ایراد های احتمالی که ممکن است برای ماشین لباسشویی شما پیش بیاید را مطالعه کرده و در صورت هرگونه سوال با تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آاگ که شماره های تماس آن در کنار و پایین صفحه قرار داده شده تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما در نمایندگی آاگ غرب تهران ضمن پاسخگویی به مشکلات پیش آمده درصورت لزوم برای تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ شما اقدامات لازم را به عمل آورند.

شماره های تماس نمایندگی آاگ غرب تهران در پایین این صفحه برای شما قرار داده شده است.

• ظرفشوئی خوب نمی شوید

در صورت کدر شدن ظروف درجه جلادهنده زیاد شود، در صورتی که رسوب سفید رنگ بر روی ظروف ایجاد می شود، حتماً نمک ریخته شود و درپوش ظرف نمک کامل بسته شده باشدو در صورت شکستگی، درپوش باید تعویض گردد.
در صورتی که ظروف چند ساعت بعد از مصرف شسته می شوند، ابتدا برنامه پیش شویی انتخاب شود(بدون شوینده) و بعد از پایان کار یکی از برنامه های شستشو انتخاب شود.

اگر لکه های چای روی ظروف خشک شده باشد، معمولا” در ماشین ظرفشویی پاک نمی شود و اگر لکه های آب بر روی ظروف دیده شود احتمالا” به علت استفاده نکردن از نمک یا مایع جلا دهنده می باشد.

آدرس های نمایندگی آاگ غرب تهران در پایین این صفحه برای شما قرار داده شده است.

در صورتی که فقط بعضی از ظروف یک طبقه تمیز شسته نشده باشند چیدمان ظروف به درستی انجام نشده بوده است.

درصورتی که دستگاه در حین کار آلارم کار دستگاه نیمه تمام مانده در این صورت با تعمیرگاه ماشین ظرفشویی آاگ – نمایندگی آاگ غرب تهران تماس بگیرید.

electroluxcomfortliftdishwasherifaphotos 5

• ظرفشوئی ظروف را خشک نمی کند

مشاهده آب در گودی ته لیوان و استکان عادی میباشد.

در برنامه های سریع و پیش شویی ظروف خشک نمی شوند.

بعد از اتمام کار، درب دستگاه باز شود تا بخار آب به صورت قطران روی ظروف تشکیل نشود.

در صورتی که از جلا دهنده استفاده شود و ظرفها کاملا” خیس باشند به نمایندگی آاگ غرب تهران اطلاع داده شود. تا جهت سرویس مراجعه شود.

• ظرفشوئی تخلیه نمی کند

فیلتر و قسمت لگنچه چک شود تا تمیز باشد.(جهت تمیزی فیلتر و لگنچه بعداز هر بار شستشو باید فیلتر و لگنچه را با آب داغ و شوینده و فرچه تمیز کرد.

شلنگ تخلیه حتما” باید به اندازه ارتفاع دستگاه بالا آمده و بعد به فاضلاب وصل شود پیچ و تاخوردگی نداشته باشد.

محلی که آب تخلیه می شود چک شود (ممکن است دستگاه سالم باشد ولی محلی که باید آب تخلیه شود مسدود باشد).

در صورت رفع نشدن ایراد، به نمایندگی آاگ غرب تهران اطلاع دهید.

• ظرفشوئی آبگیری نمی کند

شلنگ ورودی آب پیچ و تاخوردگی نداشته باشد.

چک شود تا درب دستگاه به خوبی بسته شده باشد و برنامه هایی که برای شستشو در ساعات دیگری هستند فعال نباشد، ضمنا پس از شروع به کار دستگاه به طور میانگین حدود ۲ الی ۳ دقیقه طول میشکد تا دستگاه اقدام به آبگیری نماید.

در صورت رفع نشدن ایراد، به نمایندگی آاگ غرب تهران اطلاع دهید.

• ظرفشوئی قرص یا پودر را استفاده نمی کند

باز نشدن درب جاپودری: بعد از گذشت حدود ۲۰ دقیقه از شروع کار ، درب جاپودری به صورت اتومات باز می شود، در صورتی که در حین کار درب باز نشود می باید با نمایندگی آاگ غرب تهران تماس گرفته شود.

ممکن است دستگاه سالم باشد ولی قرص یا پودر در آب حل نمی شوند که باید مواد شوینده عوض شود.

ظروفی که در طبقه پایین – نیمه سمت چپ (ردیف جلو) چیده شده طوری قرار گرفته اند که مانع از باز شدن درب جاپودری می شوند.

در غیر این صورت با نمایندگی آاگ غرب تهران تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس نمایندگی آاگ غرب تهران در پایین این صفحه برای شما قرار داده شده است.
در ضمن نمایندگی آاگ غرب تهران تعطیلی ندارد و همه روز در خدمت شماست.

• صدای غیر طبیعی دارد

دقت کنید ظروف مطابق دستورالعمل دفترچه راهنما چیده شده باشد و با آبفشان تماس نداشته باشند.

ممکن است صدا بر اثر فشار زیاد آب در آبفشانها و برخورد آن با ظروف و بدنه باشد که این حالت طبیعی است.

اگر صدا در زمان آبگیری باشد(صدای شیر برقی) و یا در زمان تخلیه(پمپ تخلیه) این صدا ها کاملا” طبیعی می باشد.

در صورت رفع نشدن ایراد ، به نمایندگی آاگ غرب تهران اطلاع دهید.

• با باز کردن درب ظرف نمک ، آب دیده می شود

این مورد کاملا” طبیعی می باشد و می توانید بر روی آب نمک را بریزید. (قبل از ریختن نمک می توان مقداری از آب اضافه را با ابر جذب نمود)

آدرس های نمایندگی آاگ غرب تهران در پایین این صفحه برای شما قرار داده شده است.

لازم به توضیح است که نمایندگی آاگ غرب تهران تعطیلی ندارد و همه روز در خدمت شماست.

• زیر فیلتر ظرفشویی آب دیده می شود

در لگنچه همیشه مقداری آب باقی می ماند، زمانی که ظرفشویی روشن می شود و شروع به کار می کند (هر برنامه ای که انتخاب شده باشد) ابتدا پمپ تخلیه کار می کند و آب مرحله قبل را تخلیه می کند و بعد از یک دقیقه شروع به آبگیری جدید می کند.

نمایندگی آاگ غرب تهران ارائه دهنده تعمیرات لوازم خانگی آ ا گ با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در عرصه خدمات تعمیرات لوازم خانگی با برخورداری از کادری متخصص در خدمت شما همشهریان محترم می باشد.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ

نمایندگی آاگ غرب تهران، تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز می باشد، تمامی تعمیرات با قطعات اصلی و درمنزل شما انجام میپذیرد.

نمایندگی مجاز تعمیرات آاگ AEG غرب تهران به دلیل تعدد شعب این مجموعه در سطح شهر کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن در منزل شما حضور پیدا کرده و تعمیرات را به انجام خواهند رساند. نمایندگی تعمیرات مرکزی ارائه دهنده خدمات تعمیرات لوازم خانگی آاگ AEG می باشد.

شما تنها با یک تماس تلفنی با نمایندگی مجاز تعمیرات آاگ AEG غرب تهران میتوانید درخواست خود را اعلام کنید تا تکنسین های مربوط به تعمیر یخچال فریزر ،تعمیرات ساید بای ساید، تعمیرات ماشین لباسشویی،تعمیرات ماکروویو، تعمیرات کولرگازی و اسپیلت که همگی با تجربه و فنی می باشند در محل شما حاضر شده و تعمیرات را با بهترین کیفیت به انجام برسانند.

شماره های تماس نمایندگی آاگ غرب تهران در پایین این صفحه برای شما قرار داده شده است.

نگهداری و استفاده صحیح از ماشین لباسشویی آاگ

تعمیرگاه مرکزی آاگ
آدرس نمایندگی آاگ غرب تهران

برای داشتن یک ماشین لباسشویی که به بهترین نحوه لباسهای شما را بشوید و در عین حال از عمر مفید بیشتری برخوردار باشد، دانستن و رعایت نکات زیر می تواند برای شما بسیار مفید باشد.

▪ ماشین لباسشویی را در جایی قرار دهید که به شیر آب ، پریز برق و خروجی فاضلاب نزدیک باشد.
▪ هر برنامه لباسشویی، شرایط خاص خود را دارد، البسه دارای دگمه فلزی و زیپ باید جداگانه شسته شوند، البسه کمرنگ جدا و الی آخر.
▪ آب اضافه داخل محفظه را پس از هر شستشو خالی کنید (در ماشینهایی که درب آن از بالا باز میشود)، شستن هر روزه محفظه لزومی ندارد مگر اینکه در آخرین شستشو از سفید کننده یا ماده افزودنی مشابه استفاده کرده باشید.

▪ برای شستن اشیایی چون کفش، عروسکهای پارچه ای و مانند آن به موارد ذکر شده بر روی آنها توجه کنید تا آسیبی به کفش یا عروسک وارد نشود.
▪ پس از شستن مواد پرز دار از قبیل عروسک، پتو و مانند آنها، فیلتر ماشین را به خوبی پاک کنید.

● بعضی از اشکالات رایج

اگر هنگام استفاده از ماشین لباسشویی متوجه ایرادی شدید، وحشت زده نشوید و موضوع را فورا به موتور آن ارتباط ندهید، در بسیاری از مواقع، مشکل تنها در اثر یک ریزه کاری مانند محکم نبستن درب ماشین یا محفظه پودر صورت گرفته است. بعضی از مشکلات معمول و دلایل آنها از این قرارند:

▪ اگر چرخش ماشین صدای زیادی دارد، مشکل میتواند به یاتاقان مربوط باشد که علامت آن تشکیل لکه های زنگ زده در زیر و پشت دستگاه است و باید توسط متخصص تعمیر شود، اگر محفظه مشکلی نداشته باشد، منبع صدا میتواند یک جسم خارجی در بخش موتور یا پمپ باشد، اما قبل از اینها، باید از طراز بودن ماشین بر روی سطح زمین مطمئن شوید.

شماره های تماس نمایندگی آاگ غرب تهران در پایین این صفحه برای شما قرار داده شده است.

● توصیه هایی برای صرفه جویی در انرژی مصرفی

▪ بیشتر البسه خود را با آب گرم (نه داغ) یا سرد بشویید و با آب سرد آب کشی نمایید، به این ترتیب در انرژی و پول صرفه جویی میکنید، از آب داغ تنها در زمانی که باید، استفاده نمایید. قرار دادن درجه ماشین از داغ به گرم، مصرف انرژی را به نصف تقلیل میدهد.

▪ پارچه های خیلی چرک را ابتدا خیس کنید. میتوانید برای این کار از برنامه خیساندن البسه استفاده کنید، به این ترتیب در یک دور شستشو و مصرف برق بیشتر، صرفه جویی کرده اید.
▪ از ترکیب شوینده ها و مواد شیمیایی بپرهیزید. این ترکیبات گاهی بسیار خطرناک هستند، برای مثال سفید کننده ها در برخورد با صافیهای شیمیایی دستگاه، گازهای خطرناکی متصاعد میکنند.

تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی آاگ ماشین لباسشویی

نمایندگی مجاز آاگ غرب تهران
نمایندگی آاگ غرب تهران

نمایندگی آاگ غرب تهران با بیش از 13 سال سابقه فعالیت در عرصه خدمات تعمیرات لوازم خانگی با برخورداری از کادری مجرب و کارآزموده در خدمت شما همشهریان محترم می باشد.

ویژگی های خدمات نمایندگی آاگ غرب تهران

سرویس در محل: در سالهای گذشته برای برخی از تعمیرات لوازم خانگی لازم بود لوازم را به تعمیرگاه ها منتقل و تعمیرات در آنجا انجام پذیرد ولی امروزه این مجموعه با داشتن کادری مجرب و گسترش فناوری و ابزارها ۱۰۰% تعمیرات را در محل انجام می دهد.

شما کافیست با یک تماس و اعلام آدرس و شرح خرابی دستگاه در سریعترین زمان ازخدمات نمایندگی آاگ غرب تهران بهره مند شوید.

قطعات اصلی: اصل بودن یا نبودن قطعات یکی از دغدغه های مشتریان است زیرا در صورت استفاده از قطعات غیراصل دستگاهها دچار صدمات جبران ناپذیری خواهند شد.این مجموعه با در نظرگرفتن این دغدغه همشهریان تعمیرات خود را تنها با قطعات اصلی شرکتی انجام می دهد.

ضمانتنامه: تعهد ما پس از تعمیر به پایان نخواهد رسید . به منظور اطمینان و رضایت مشتریان تمامی قطعات و خدمات انجام شده دارای یکسال گارانتی می باشد.

سرویس دوره ای در نمایندگی آاگ غرب تهران :

نمایندگی آاگ غرب تهران تعمیرات لوازم خانگی آاگ را با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در عرصه خدمات تعمیرات لوازم خانگی با برخورداری از کادری مجرب و کارآزموده در خدمت شما همشهریان محترم می باشد.

تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی آاگ | نمایندگی آاگ غرب تهران

تعمیرگاه و نمایندگی آاگ غرب تهران

اگر دارای یکی از محصولات برند اروپایی AEG هستید که به دلایل مختلفی دچار نقص فنی شده است، ما به عنوان نمایندگی آاگ غرب تهران و با برخورداری از کارشناسان فنی مجرب آماده ارائه سرویس های تعمیراتی لازم به مشتریان خود می باشیم . فقط کافی است که از طریق شماره های مندرج در پایین این صفحه با ما بعنوان نمایندگی آاگ غرب تهران تماس بگیرید.

خیلی از شما همشهریان عزیز، زمانی که با مشکل یا نقص فنی در یکی از انواع محصولات آاگ مواجه شدید، تصمیم بگیرید که به نمایندگی آاگ غرب تهران یا مراکز خدمات پس از فروش آاگ مراجعه کنید، چه کاری باید انجام بدهید؟

ما برای شما یک راه حل مناسب داریم.

در صورتی که بدنبال تعمیرگاه و نمایندگی آاگ غرب تهران هستید، راه آن مراجعه به ما بعنوان یک مراکز تعمیراتی معتبر و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آاگ می باشد. ارائه سرویس به منظور تعمیر انواع ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یخچال فریزر برند آاگ در هر ساعت از شبانه روز انجام خواهد شد.

شماره های تماس نمایندگی آاگ غرب تهران در پایین این صفحه برای شما قرار داده شده است.

اگر در شهر تهران ساکن هستید می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و از سرویس های ما بعنوان نمایندگی آاگ غرب تهران بهره مند شوید.

نمایندگی آاگ غرب تهران تعطیلی ندارد و همه روز در خدمت شماست.

ویژگی های خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات آاگ (AEG) به عنوان نمایندگی آاگ غرب تهران

نمایندگی مجاز آاگ غرب تهران
نمایندگی آاگ

تعمیر انواع لوازم خانگی در منزل شما
کارشناس فنی و تعمیرکاران ما در کمتر از ۲ ساعت پس از تماس شما در محل حاضر خواهند بود.
در صورت نیاز به تعویض قطعه، تضمین ارجینال بودن قطعات با ارائه ی ضمانت نامه کتبی ۳۶ ماهه صورت می پذیرد.

نمایندگی آاگ غرب تهران

برای دریافت سرویس نمایندگی آاگ غرب تهران ، لطفا از طریق شماره های ذکر شده در قسمت تماس با ما پایین صفحه یا منوی بالای صفحه با یکی از شعب ما تماس بگیرید.ما با سالها سابقه کاری موفق در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ و همچنین ماشین ظرفشویی و یخچال فریزر با اطمینان کامل به شما می گوییم که تعمیر لوازم خانگی آاگ خود را به نمایندگی آاگ غرب تهران بسپارید و مطمئن باشید که با تمام وجود پاسخ اطمینان شما را خواهیم داد.

درباره لوازم خانگی آاگ

اکنون بیش از ۴۵% از ماشین های لباسشویی و ظرفشویی مورد استفاده در خانه ها را برند آلمانی آاگ در بر می گیرد.شایسته است این برند برتر (aeg) از خدمات پس از فروش برتری نیز بهره مند گردد و این وظیفه خطیر تعمیرات، مسئولیت ما را ۲چندان کرده است و بر عهده نمایندگی آاگ غرب تهران می باشد!

نمایندگی آاگ غرب تهران :

تعمیر ماشین لباسشویی آاگ (AEG) خود را به متخصصان حرفه ای و با تجربه ما بسپارید.

نمایندگی آاگ غرب تهران طی سال‌ها تجربه در سرویس دهی و ارائه خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی آاگ به‌ خوبی به این نتیجه دست پیدا کرده است که تمامی لوازمی که ارتباط مستقیم با سلامت و بهداشت مردم دارد از اهمیتی خاصی برخوردار بوده و شرکت‌ها و برندها نیز برای این کار همه توان خود را به‌کاربرده‌اند تا بهترین کیفیت محصولات را تولید کنند اما با توجه به آمار فروش و تولید ماشین لباسشویی آاگ به‌ راحتی می‌توان متوجه شد که این لوازم‌خانگی مورد استقبال مردم واقع‌ شده و تمامی کسانی که از این محصولات استفاده کنند در خرید بعدی خود مطمئناً به دنبال لوازم‌خانگی آاگ خواهند گشت.

نمایندگی آاگ غرب تهران هرساله با برگزاری دورهای آموزشی برای تعمیرکاران ماشین لباسشویی آاگ این تعمیرکاران را با روش های تعمیر لوازم‌ خانگی آاگ آشنا کرده و نحوه تعمیر لباسشویی آاگ را به آن‌ها آموزش می‌دهد شما متوانید با خیالی آسوده زمانی که ماشین لباسشویی شما با مشکل مواجه شد با تعمیرگاه مجاز لباسشویی آاگ (aeg) تماس گرفته تا ما متخصص‌ترین تعمیرکار لباسشویی آاگ را برای شما اعزام کنیم تا در کمترین زمان ممکن نسبت به تعمیر آن اقدام کرده و آن را مانند روز اولش به شما تحویل دهد.

چرا بهتر است تعمیر ماشین لباسشویی آاگ خود را به نمایندگی آاگ غرب تهران بسپارید؟

رتبه یک در تعمیر لوازم منزل در شهر تهران

۹۰ روز گارانتی خدمات ارائه شده

متخصصان و تعمیرکارانی با تجربه

انعطاف در تعیین زمان تعمیرات

نمایندگی آاگ غرب تهران خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی آ ا گ AEG را هم ارائه می دهد.

نمایندگی آاگ غرب تهران سال‌هاست این وظیفه سنگین را برعهده دارد که تعمیرات و پشتیبانی تمامی محصولاتی که در نمایندگی رسمی ماشین لباسشویی آاگ گارانتی می‌شوند را به عهده داشته باشد.

اگر به هر دلیل مدت‌زمان گارانتی به پایان رسیده است با تماس با نمایندگی آاگ غرب تهران از خدمات تعمیرگاه مجاز لباسشویی آاگ در تهران در کمترین زمان ممکن به بهترین شکل بهره‌مند شوید.

تعمیرگاه و نمایندگی آاگ غرب تهران

تعمیرات تخصصی در نمایندگی آاگ غرب تهران:

نمایندگی آاگ غرب تهران به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین در خدمت شما سروران گرامی می باشد.
نمایندگی آاگ غرب تهران با چندین دهه سابقه کاری موفق در زمینه تعمیرات در سراسر تهران آماده ی خدمت رسانی می باشد، کلیه ی خدمات با قطعات اصلی می باشد و ضمانت نامه به صورت چاپی در فاکتور ارائه می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.