خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

نمایندگی تعمیر کولر گازی پاناسونیک

نمایندگی تعمیر کولر گازی پاناسونیک
فهرست عناوین این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

نمایندگی تعمیر کولر گازی پاناسونیک

مستر امداد به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی پاناسونیک (panasonic) در تهران همواره تمامی تلاش خود را برای ارائه خدماتی قابل اطمینان به مشتریان معطوف ساخته است، زیرا بهترین محصولات دنیا نیز اگر از خدمات پس از فروش یکپارچه ای برخوردار نباشند، قطعاً نتیجه کار، مشتریانی ناراضی خواهد بود که تمایلی به خرید هیچ یک از محصولات آن برند نخواهند داشت.

ما به‌خوبی درک می‌کنیم که در گرمای طاقت‌فرسای تابستان به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان در ارائه خدمات پس از فروش پاناسونیک به مشتریان، کوتاهی نمود. پس با خدماتی در دسترس همیشه در کنارتان خواهیم بود.

نمایندگی تعمیر کولر گازی پاناسونیک

آیا تعمیر کولر گازی پاناسونیک به‌صرفه است یا خرید یک کولر گازی نو؟

زمانی که در فصل گرم سال کولر گازی شما با مشکل مواجه می‌شود به دلیل شرایط حساسی که در آن قرار می‌گیرید ممکن است به یک تعمیرکار کولر گازی غیرحرفه‌ای اطمینان کرده و از ایشان درخواست کمک کنید مشکلاتی که این موضوع می‌تواند برای شما به وجود آورد علاوه بر تعمیر نشدن کولر گازی امکان تحمیل هزینه‌های اضافی به شما را نیز در بر خواهد شد اما در صورت تماس با تعمیرکاران متخصص کولر گازی پاناسونیک بدون هیچ مشکلی سرویس و تعمیرات کولر گازی شما انجام می شود.

روزانه ده‌ها مشتری با ما تماس گرفته و سؤالاتی دارند مبنی بر اینکه آیا کولر گازی ایشان قابل تعمیر می‌باشد یا راهی جز تعویض آن وجود ندارد ما این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورده‌ایم تا کارشناسان با بازدید اسپلیت شما با صرف وقت و تجربه تا حد امکان نسبت به تعمیر اسپیلت پاناسونیک شما اقدام کنند زیرا هزینه تعمیر کولر گازی ده‌ها برابر کمتر از تعویض آن با یک دستگاه اسپیلت نو است ولی در صورت هزینه‌بردار بودن این تعمیرات و به‌صرفه نبودن آن گزارشی کامل از میزان هزینه تعمیرات و نوع عیب خواهند داد تا شما بین تعمیر کولر گازی پاناسونیک یا تعویض آن تصمیم درست را اتخاذ کنید.

چرا 32524 نفر ما را شایسته اعتماد و انتخاب برای تعمیر کولر گازی پاناسونیک دانستند؟

تعمیرات در محل، پیگیری مداوم، راه های ارتباطی مختلف، و همواره به روز بودن اطلاعات تعمیرکاران ما و تعمیر تخصصی برند پاناسونیک میتواند تنها چند دلیل برای جلب اطمینان شما باشد.

از نکات مهم دیگر میتوان به زمان انجام تعمیرات اشاره کرد:

قطعا زمان برای شما با ارزشترین ملاک برای انتخاب یک تعمیرگاه مناسب است. پس برای هر چه بیشتر شدن رضایت شما از ارائه خدمات، هماهنگ شدن کامل تعمیرکار با زمان انتخابی شما را در دستور کار خود قرار داده ایم.

و مهم تر از تمامی دلایل فوق: با هدف تسریع و صرفه جویی در زمان، با ایجاد ۲۲ شعبه تعمیراتی در ۲۲ منطقه تهران، در هر کجا که باشید به شما نزدیکیم تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن برای انجام سرویس و تعمیر کولر گازی پاناسونیک ، کنارتان باشیم. همچنین برای انجام این کار متخصصینی را اعزام خواهیم کرد که به طور میانگین ۸ سال سابقه تعمیرات تخصصی کولر گازی پاناسونیک را در سوابق کاری خود دارند.

مشکلات رایج کولر گازی پاناسونیک چیست؟

بیشترین مشکلات تعمیراتی که مشتریان برای رفع آن با نمایندگی تعمیر کولر گازی پاناسونیک تماس می گیرند موارد زیر می باشد:

  • کولر گازی باد خنک تولید نمی کند.
  • سرمای کولر گازی کم شده است.
  • کولر گازی گرمایش ندارد.
  • ریموت کنترل کار نمی کند.
  • تولید صدای ناهنجار هنگام کار از پنل داخلی (اواپراتور)
  • کم شدن پرتاب باد کولر پاناسونیک
  • آبریزش هنگام کارکرد کولرگازی
  • پرتاب آب در هنگام کارکرد.
  • روشن نشدن کولر گازی
  • نشان دادن پیغام خطا یا کد ارور کولر پاناسونیک به محض روشن شدن
  • روشن نشدن کولر گاز و فرمان نگرفتن از ریموت کنترل کولر گازی
  • یخ زدن پنل داخلی یا اواپراتور کولر گازی
  • و …

نگران این مشکلات نباشید، متخصصین ما به تمامی این مشکلات آگاهند و بعد از انجام تعمیرات لذت یک باد خنک را به شما هدیه خواهند داد.

ویژگی هایی که نمایندگی تعمیر کولر گازی پاناسونیک ما را از سایرین متمایز می کند

  • تمامی قطعات مورد استفاده در تعمیرات کولر گازی شما کاملاٌ اصل و شرکتی می باشند.
  • خروجی سال ها برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی تعمیرکارانی متخصص و با تجربه بوده است.
  • زمان شما ارزشمند است. اعزام تمام تکنسین ها با زمان درخواستی شما برای سرویس دهی هماهنگ خواهد شد.
  • ۱۲ ماه از بابت خرابی کولر گازی پاناسونیک خود نگرانی نداشته باشید، تمامی تعمیرات شامل ضمانت 365 روزه می باشند.

راه های ارتباط با مراکز و نمایندگی تعمیر کولر گازی پاناسونیک در تهران

سوالات متداولی که شاید شما هم تمایل به دانستن آن داشته باشید.

تعمیرگاه مجاز کولر گازی پاناسونیک

آیا متخصص بدون هماهنگی با من در زمان مقرر مراجعه میکند؟

خیر، تمام متخصصان نمایندگی تعمیر کولر گازی پاناسونیک علاوه بر زمان حدودی که شما برای حضور آنها مشخص می کنید حتما قبل از مراجعه تماس گرفته و از حضور و آمادگی شما مطمئن خواهند شد.

در صورت بروز مجدد مشکل دوباره هزینه ای دریافت می شود؟

خیر، در صورتی که مشکلی که شما برای برطرف شدن آن با مرکز خدمات تماس گرفته اید در کمتر از 365 روز دوباره ایجاد شود این مرکز با توجه به گارانتی خدمات ارائه شده موظف است با اعزام مجدد تکنسین و بدون دریافت هزینه این مشکل را به صورت کامل برطرف نماید.

با خدماتی که از نمایندگی تعمیر کولر گازی پاناسونیک دریافت میکنید بیشتر آشنا شوید…

کولر گازی پاناسونیک دارای محصولات متنوعی ازجمله: کولر گازی اینورتر پاناسونیک ، کولرگازی پنجره ای پاناسونیک ، کولر گازی ایستاده پاناسونیک ، کولر گازی پرتابل پاناسونیک و اسپلیت پاناسونیک می باشد که ما به عنوان نمایندگی تعمیر کولر گازی پاناسونیک در تهران موظف به پشتیبانی و ارائه خدمات تعمیراتی این محصول از جمله شارژ گاز کولر گازی پاناسونیک ، تعویض و تعمیر کمپرسور، تعمیر برد، نصب و جابجایی کولر کولر گازی پاناسونیک و… هستیم

نمایندگی تعمیر کولر گازی پاناسونیک (panasonic) با خدماتی متفاوت در سراسر تهران

آیا سرویس کولر گازی پاناسونیک (panasonic) هرساله لازم است؟

کولر گازی که با نام‌هایی همچون اسپلیت یا کولر دو تیکه نیز شناخته می‌شود به دلیل ساختاری که برای تولید صدای کمتر در آن به کار رفته است، کندانسور یا اصطلاحاً موتور آن در فضای باز بیرون نصب می‌شود که با توجه به قرار گیری در مجاورت گرد و خاک درصورت سرویس نشدن سالانه علاوه بر کاهش عمر مفید هر ساله نیز از راندمان آن کم شده و بر هزینه برق مصرفی افزوده خواهد شد.

همچنین شما می‌توانید با سرویس سالیانه کولر گازی پاناسونیک خود در صورت وجود هر گونه مشکل، قبل از فرارسیدن فصل گرم سال از آن مطلع شده و آن را برطرف نمایید تا با از کار افتادن کامل اسپلیت خود مواجه نشوید.

ضمانت نمایندگی تعمیر کولر گازی پاناسونیک در قبال تعمیرات خود چیست؟

تعمیر کولر گازی پاناسونیک

ما در نمایندگی تعمیر کولر گازی پاناسونیک (panasonic) به‌تمامی مشتریان خود که خواستار خدمات پس از فروش پاناسونیک هستند این نکته را یادآور می‌شویم که در صورت خرید از نمایندگی رسمی پاناسونیک در شهر یا شهرستان خود تمام محصولاتی که تهیه می‌کنند به دلیل کیفیت در تولید دارای ۱۲ ماه ضمانت خدمات می‌باشند که بعد از خرید می‌توانند با تماس با شماره‌های تماس پایین همین صفحه از نزدیک ترین شعبه درخواست نصب محصولات و ارائه تعمیرات و خدمات را داشته باشند همچنین اگر مدت زمان ضمانت کولر گازی خود به اتمام رسیده باشید شما می‌توانید با تماس با ما به عنوان تعمیرگاه‌ مجاز کولر گازی پاناسونیک ، در کمترین زمان ممکن به خدمات پس از فروش پاناسونیک دسترسی داشته باشید و این راز سال‌ها ماندگاری ما در بازار پر رقابت تهویه مطبوع است.

نمایندگی تعمیر کولر گازی پاناسونیک در شمال تهران :

نیاوران، جردن، میرداماد، پارک وی، پاسداران، شریعتی، گاندی، سید خندان، ولی عصر، ظفر، زعفرانیه، فرمانیه، الهیه، فرشته، دروس، یوسف آباد، عباس آباد

نمایندگی تعمیر کولر گازی پاناسونیک در غرب تهران :

پونک، صادقیه، جنت آباد، شهرک اکباتان، فردوس، شهران، شهرزیبا، مرزداران، سردار جنگل، دهکده المپیک

نمایندگی تعمیر کولر گازی پاناسونیک در شرق تهران :

نارمک، هفت حوض، رسالت، مجیدیه، سبلان، دردشت، علم و صنعت، پیروزی، حکیمیه، پلیس، کرمان، امام حسین، تهران نو، هنگام، فرجام، دلاوران

نمایندگی تعمیر کولر گازی پاناسونیک در جنوب تهران :

افسریه، کیان شهر، شهرری، نازی آباد، خاوران، نواب، جیحون، آذری، ترمینال جنوب، یافت آباد

مطالب مرتبط با نمایندگی تعمیر کولر گازی پاناسونیک :

نمایندگی تعمیرات یخچال پاناسونیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.