خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک
فهرست عناوین این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران برای اطمینان از رضایت شما، بالاترین سطح خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می کند، از جمله خدمات جنرال الکتریک که در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می شود می توان به سرویس و تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک اشاره کرد.

چرا بهتر است تعمیر یخچال جنرال الکتریک خود را به نمایندگی جنرال الکتریک بسپارید؟

  • برآورد هزینه تخمینی قبل از انجام تعمیر یخچال جنرال الکتریک
  • قیمت‌ منصفانه برابر با نرخ تعیین‌شده از سوی نهادهای نظارتی
  • انعطاف در تعیین زمان تعمیرات یخچال جنرال الکتریک
  • متخصصان و انی با میانگین ۱۱ سال تجربه
  • داشتن انی که به طور مداوم در دوره های آموزشی دانش خود را به روز می کنند
  • رتبه یک در تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در تهران
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در تعویض قطعات
  • ۹۰ روز گارانتی خدمات ارائه شده
  • ب

بیشتر بخوانید:تعمیر یخچال در قیطریه

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک

اگر برای تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک خود به کمک نیاز دارید متخصصان حرفه ای و باتجربه نمایندگی یخچال جنرال الکتریک می توانند در سریعترین زمان ممکن به شما کمک کنند تا مشکل دستگاهتان برطرف شود.

از جمله مشکلات متداولی که نیاز به یخچال جنرال الکتریک دارد میتوان به صدای غیرطبیعی یخچال، کار نکردن کمپرسور یخچال، خراب شدن یخساز، روشن نشدن دستگاه و… اشاره کرد که صرف نظر از مشکل بوجود آمده میتوانید روی کمک نمایندگی جنرال الکتریک حساب کنید.

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در کرج و تهران سال های زیادی است که پشتیبانی و خدمات دهی به مشترکین محصولات لوازم خانگی جنرال الکتریک را بر عهده دارد و توانسته است در طی سال‌ها کار در این زمینه خاطره خوبی را از ارائه خدمات یخچال جنرال الکتریک در ذهن مشتریان خود ثبت کند.

این مرکز با داشتن متخصصان حرفه ای تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک توانسته است گام به گام با فناوری روز دنیا کار تعمیر و سرویس ساید بای ساید جنرال الکتریک را در تعمیرگاه جنرال الکتریک عهده‌دار شود.

بهتر است بدانید:تعمیر یخچال فریزر پارس

کارشناسان متخصص

تمامی کارشناسان و انی که در تعمیرگاه‌ جنرال الکتریک ما مشغول به فعالیت هستند از بهترین افراد در این زمینه بوده که هرساله با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید مناسب ترین فرد برای تعمیر یخچال و ساید بای ساید جنرال الکتریک شما خواهند بود.

صرفه هزینه های کمتر

به این دلیل که های یخچال جنرال الکتریک به تمام نقاط قوت و ضعف تعمیر یخچال جنرال الکتریک آشنایی کامل دارند در صورت بروز هرگونه مشکل در کمترین زمان ممکن به مشکل پی خواهند برد و تمامی سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار خواهند بست.

خدمات سریع

نمایندگی جنرال الکتریک در تهران و کرج با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر استان تهران و البرز و همچنین نزدیک بودن به شما این امکان را دارد که در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک به منزل یا محل کارتان مراجعه کند.

بیشتر بدانید:تعمیر یخچال فریزر هیمالیا  

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران

پشتیبانی و خدمات جنرال الکتریک در تهران شامل تمام محله های تهران از جمله صادقیه، گیشا، شهرک اکباتان، پونک، شهر زیبا، دهکده المپیک، شهرک غرب، تهرانپارس، نارمک، هفت حوض، پیروزی، حکیمیه، هنگام، رسالت، عباس آباد، مجیدیه، پاسداران، سعادت آباد، قیطریه، تجریش، الهیه، اختیاریه، نیاوران، دزاشیب، ولنجک، زعفرانیه و… می شود.

تعمیرگاه تخصصی و مجاز تعمیر یخچال جنرال الکتریک چگونه به من کمک می کند؟

تعمیرگاه تخصصی و مجاز ما بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای سرویس و تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک شما می باشد.

با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب شما برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک یا تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک شما هستیم.

مهم نیست که یخچال یا ساید بای ساید جنرال الکتریک شما از کدام مدل می باشد زیرا ما تمامی مدل ها را تعمیر می کنیم.

سیستم خدمات دهی ما نزدیکترین متخصص را جهت تعمیر در زمانی که شما تعیین می کنید به محل اعزام نموده تا در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کنند.

حتما بخوانید:تعمیر یخچال سامسونگ  

 نکات و روش های نگهداری از یخچال

خیلی آسان است که یخچال خود را بدیهی بدانید. اما بدون یک روال نگهداری منظم، به زودی متوجه اثرات آن خواهید شد. از صورت‌حساب‌های آب و برق بالاتر گرفته تا مواد غذایی فاسد، یخچال بد نگهداری به سرعت به یک مشکل پرهزینه تبدیل می‌شود و روال خانگی شما را به هم می‌ریزد. خوشبختانه، تنها چند مرحله اساسی در نمایندگی جنرال الکتریک لازم است تا یخچال خود را در بهترین حالت نگه دارید.

  • کویل ها را تمیز نگه دارید.

کویل های کندانسور مبرد را خنک و متراکم می کند که همه چیز را در یخچال شما سرد نگه می دارد. پس چه اتفاقی می افتد که آنها با خاک، گرد و غبار و شوره مسدود شوند؟ آنها نمی توانند به طور موثر گرما را آزاد کنند. این بدان معناست که یخچال شما باید سخت‌تر کار کند و طول عمر آن را کاهش دهد و قبض آب و برق شما را افزایش دهد.

بسته به مدل خود، کویل های کندانسور را در پشت یخچال یا در قسمت پایینی آن خواهید دید. یک بار در فصل، پوشش های توری را باز کنید و به آرامی زباله ها را با جاروبرقی تمیز کنید. همچنین می توانید از برس تمیز کننده سیم پیچ استفاده کنید.

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک

  • واشرهای درب را تمیز کنید.

از قبل می دانید که نباید درب یخچال را برای مدت طولانی باز نگه دارید. خوب، این دقیقاً همان چیزی است که 24 ساعته اتفاق می افتد اگر واشر درب هوابند نباشد. خرده‌ها و سایر زباله‌ها می‌توانند در مهر و موم درب گیر کنند و باعث نشت هوای سرد شوند. ریزش ها نیز می توانند مشکل ساز باشند: اگر واشر چسبنده شود، ممکن است در نهایت پاره شود یا شل شود.

تمیز کردن واشر شاید ساده ترین کار تعمیر و نگهداری باشد. از آب گرم و یک اسفنج استفاده کنید تا به آرامی درزگیر درب را به طور منظم پاک کنید. نیازی به استفاده از مواد شیمیایی خشن نیست، که در نهایت ممکن است مهر و موم را شکننده کند.

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک
نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک
  • سوراخ تخلیه و تشتک را پاک کنید.

در اکثر یخچال‌های بدون یخ، میعانات حاصل از چرخه یخ‌زدایی از طریق یک لوله در زیر یا پشت کشوهای ترد به سمت پایین هدایت می‌شود. از آنجا در تابه ای زیر یخچال جمع می شود و تبخیر می شود. وقتی آن کانال مسدود می شود، ممکن است نشتی در داخل یخچال تجربه کنید (اگرچه این تنها دلیل نشتی یخچال نیست).

ذرات غذا و رسوبات معدنی را از سوراخ تخلیه خارج کنید، اما حتماً ابتدا با دفترچه راهنمای مالک مشورت کنید. همچنین می توانید ظرف تخلیه را تمیز کنید، به خصوص اگر در اطراف پایه یخچال نشتی داشته باشید. اگر کمک نیاز داشتید با نمایندگی جنرال الکتریک ارتباط بگیرید.

مشکلات متداول یخچال جنرال الکتریک که نیاز به تعمیر دارند :

  • یخچال صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال پاره شده است.
  • یخساز یخچال به درستی کار نمی کند.
  • یخچال جنرال الکتریک برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار نمی کند.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • آب در مخزن وجود ندارد.

البته دلایل دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک شود.

اگر شما مشکلی دارید که در لیست بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک متخصص جهت عیب یابی و در صورت تمایل جهت تعمیر یخچال جنرال الکتریک یا تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک برای شما اعزام شود.

بهتر است بدانید:نمایندگی یخچال فریزر امرسان

چرا بهتر است نمایندگی یخچال جنرال الکتریک را انتخاب کنید ؟

مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک تشکیل شده از مجرب ترین و باتجربه ترین ان یخچال ساید بای ساید و یخچال فریزر که تمامی مدل های جنرال الکتریک را تعمیر می کنند.

با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و کرج و همچنین گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب برای تعمیر لوازم خانگی هستیم.

اصلا مهم نیست که ساید بای ساید جنرال الکتریک شما از کدام مدل می باشد زیرا ما تمامی مدل های جدید و قدیمی را تعمیر میکنیم.

سیستم خدمات دهی ما نزدیکترین متخصص را جهت تعمیر در زمانی که شما تعیین میکنید به محل اعزام نموده تا در سریعترین زمان ممکن مشکل یخچال فریزر جنرال الکتریک شما را برطرف کنند.

برای ارتباط با نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک با توجه به منطقه زندگی خود از پایین همین صفحه با تلفن مورد نظر تماس بگیرید.

بیشتر بدانید:تعمیر ساید بای ساید

ما متخصص هستیم در :

  • سرویس و نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک
  • تعویض فیلتر یخچال در نمایندگی جنرال الکتریک
  • تعمیر آبسرد کن و یخساز ساید بای ساید جنرال الکتریک
  • تعمیر و یا تعویض قطعات یخچال فریزر و ساید جنرال الکتریک

نحوه ارائه خدمات در نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک

نمایندگی جنرال الکتریک همیشه بر آن بوده است که بهترین خدمات جنرال الکتریک را به مشتریان خود ارائه دهد که از جمله این خدمات میتوان به تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک، سرویس یخچال جنرال الکتریک و تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در تهران و کرج اشاره کرد.

همکاران ما در نمایندگی تعمیریخچال جنرال الکتریک با تلاش شبانه روزی و گذراندن دوره های تخصصی سرویس و تعمیرات توانسته اند خدمات قابل قبولی را به مشتریان لوازم خانگی جنرال الکتریک ارائه دهند.

مشکلات متداول یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک

  • چرا یخچال جنرال الکتریک شما روشن نمی شود…

در صفحه نمایشگر یخچال فریزر جنرال الکتریک به دنبال نشانه ای از حالت نمایشگاهی یا دمو بگردید.

در این حالت چراغ ها و صفحه نمایشگر روشن است ولی یخچال جنرال الکتریک شما کار نمی کند، در بعضی مواقع یخچال ها به اشتباه در حالت نمایشگاهی(دمو) برای مشتری ارسال می شوند و یا در هنگام تمییز کردن حالت نمایشگاهی یخچال سهوا فعال می شود.

مطمئن شوید که سیم برق به پریز برق متصل باشد. بررسی کنید که برق وارد یخچال میشود. اگر چراغ داخل یخچال هنگام باز شدن درب روشن نشد فیوز را چک کنید.

اگر مشکل از فیوز نبود پریز برق را بررسی کنید، برای بررسی پریز برق می توانید یک وسیله برقی دیگر را به آن وصل کنید تا از برق رسانی پریز مطمئن شوید. در صورت نیاز با نمایندگی جنرال الکتریک در تماس باشید>

  • چرا یخچال شما یخ نمی سازد…

اطمینان حاصل کنید که یخ ساز فعال است، بسته به مدل یخچال جنرال الکتریک تنظیمات فعال سازی متفاوت بوده است که برای برسی بیشتر باید به دفترچه راهنما رجوع کنید.

شیر آبی که به یخچال جنرال الکتریک متصل شده است را بررسی کنید تا از آبرسانی به یخ ساز مطمئن شوید. همچنین بررسی کنید که آیا یخی در یخساز گیر کرده است یا نه و اگر نتوانستید یخ گیر کرده را جدا کنید سعی کنید با آب گرم و یا سشوار آن را ذوب کنید.

با مشاهده صفحه نمایشگر مطمئن شوید که حالت قفل فعال نباشد چون فعال بودن حالت قفل باعث غیرفعال شدن یخ ساز می شود.

برای ارتباط با نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک با توجه به منطقه زندگی خود از پایین این صفحه با تلفن مورد نظر تماس بگیرید.

  • چرا یخچال فریزر جنرال الکتریک زیادتر ازحد سرد است…

بعد از تغییر درجه حرارت(دمای) یخچال مطمئن شوید که زمان کافی را برای تغییر دمای یخچال صبر کرده اید(بعضی مواقع تغییر دما تا حدود ۴۸ ساعت طول می کشد. اگر شیر آب به یخچال جنرال الکتریک شما متصل نیست یخ ساز را غیرفعال کنید تا برای تولید یخ دمای یخچال پایین نیاید.

اگر شما به تازگی مقدار زیادی یخ استفاده کرده اید ممکن است برای تولید بیشتر یخ دمای یخچال را پایین اورده باشد.حدود ۲۴ ساعت صبر کنید و بعد بررسی کنید که آیا دمای یخچال به حالت عادی برگشته است یا نه.

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک

  • چرا یخچال جنرال الکتریک زیاد گرم است…

بعد از تغییر درجه حرارت(دمای) یخچال مطمئن شوید که زمان کافی را برای تغییر دمای یخچال صبر کرده اید(بعضی مواقع تغییر دما تا حدود ۴۸ ساعت طول می کشد.

اگر مشکل بالا رفتن دمای هوا در بالا و کشوهای میوه و گوشت و… وجود دارد جریان هوای آن را بررسی کنید.

تغییر تنظیمات کشوها به دمای سردتر باعث تغییر جریان هوا و سردتر شدن محتوای داخل کشوها می شود.

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک شمال تهران:

نیاوران، جردن، میرداماد، پارک وی، پاسداران، شریعتی، گاندی، سید خندان، ولی عصر، ظفر، زعفرانیه، فرمانیه، الهیه، فرشته، دروس، یوسف آباد، عباس آباد

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک غرب تهران:

پونک، صادقیه، جنت آباد، شهرک اکباتان، فردوس، شهران، شهرزیبا، مرزداران، سردار جنگل، دهکده المپیک

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک شرق تهران:

نارمک، هفت حوض، رسالت، مجیدیه، سبلان، دردشت، علم و صنعت، پیروزی، حکیمیه، پلیس، کرمان، امام حسین، تهران نو، هنگام، فرجام، دلاوران

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک جنوب تهران:

افسریه، کیان شهر، شهرری، نازی آباد، خاوران، نواب، جیحون، آذری، ترمینال جنوب، یافت آباد

خدمات پس از فروش جنرال الکتریک در تهران

خدمات پس از فروش جنرال الکتریک (general electric) یکی از مؤثر ترین اهداف بارازیابی محصولات و لوازم خانگی شرکت جنرال الکتریک است که توانسته است طی سال‌ها تلاش در صدها نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک گام بزرگی را در زمینه تعمیر، سرویس و خدمات پس از فروش لوازم خانگی جنرال الکتریک بردارد.
با وجود این پشتیبانی شما حتی بعد از سال ها استفاده از لوازم خانگی جنرال الکتریک تنها نیستید و اگر مشکلی هر چند کوچک داشته باشید تیم خدمات پس از فروش جنرال الکتریک به صورت شبانه روز در نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در سراسر ایران در کمترین زمان ممکن آماده خدمات رسانی به شما هستند.

برای ارتباط با نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک و تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک  و تعمیرکار ساید بای ساید جنرال الکتریک با توجه به منطقه زندگی خود از پایین این صفحه با تلفن مورد نظر تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

آیا تعمیر یخچال قدیمی به صرفه است؟

 اگر یخچال شما بیش از 16 سال سن دارد، عمر خود را کرده و به دلیل کمیاب بودن قطعات، احتمالا قابل تعمیر نیست. تعمیر یخچال قدیمی در شرایطی که مکانیزم قدیمی آن، باعث صرف انرژی برق و در کنار آن تعمیرات مداوم شده است، به صرفه نیست. یخچال فریزرهای جدید مصرف برق کمتری دارند. اما در مورد تعمیر یا عدم تعمیر آن، می‌توانید از کارشناسان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک مستر امداد، مشاوره رایگان بگیرید.

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک مستر امداد چه خدماتی را ارایه می دهد؟

  • برآورد هزینه تخمینی قبل از انجام تعمیر یخچال جنرال الکتریک
  • قیمت‌ منصفانه برابر با نرخ تعیین‌شده از سوی نهادهای نظارتی
  • انعطاف در تعیین زمان تعمیرات یخچال جنرال الکتریک
  • متخصصان و انی با میانگین ۱۱ سال تجربه در نمایندگی جنرال الکتریک
  • داشتن انی که به طور مداوم در دوره های آموزشی دانش خود را به روز می کنند
  • رتبه یک در تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در تهران
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در تعویض قطعات
  • ۹۰ روز گارانتی خدمات ارائه شده

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران شامل چه مناطقی می شود؟

پشتیبانی و خدمات نمایندگی جنرال الکتریک در تهران شامل تمام محله های تهران از جمله صادقیه، گیشا، شهرک اکباتان، پونک، شهر زیبا، دهکده المپیک، شهرک غرب، تهرانپارس، نارمک، هفت حوض، پیروزی، حکیمیه، هنگام، رسالت، عباس آباد، مجیدیه، پاسداران، سعادت آباد، قیطریه، تجریش، الهیه، اختیاریه، نیاوران، دزاشیب، ولنجک، زعفرانیه و… می شود.

هزینه تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در نمایندگی مستر امداد چقدر است؟

هزینه نهایی تعمیرات یخچال کاملاً به مشکل یخچال بستگی دارد. در حالت کلی هزینه تعمیرات در نمایندگی جنرال الکتریک بر اساس تعرفه می‌باشد و به هیچ عنوان هزینه اضافی از مشتری گرفته نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.