خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

خدمات نمایندگی فیلیپس تهرانپارس

نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس یکی از نمایندگی های موجود در شرکت مستر امداد می باشد که ضمن خدمت رسانی به کلیه مناطق تهران تمرکز خود را بیشتر بر نواحی مثل تهرانپارس گذاشته است. این امر باعث می شود خدماتی که توسط مستر امداد در این مناطق ارائه می شود در کوتاه ترین زمان ممکن و در منزل شما امکان پذیر باشد.

شرکت مستر امداد با 30 سال سابقه در حوزه تعمیر لوازم خانگی در سطح تهران در حال حاضر نمایندگی معتبر تعمیر و سرویس بسیاری از برندهای داخلی و خارجی موجود در بازار ایران می‌باشد. شرکت مستر امداد در سطح شهر تهران تعداد قابل توجهی مرکز رسمی تاسیس نموده است و با استفاده از قطعات اورجینال و تایید شده در بازار، تعمیرات مورد نیاز دستگاه و وسیله مورد نیاز شما را انجام می‌دهد.برای ارتباط با نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس،تماس بگیرید

نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس

امروزه به دلیل مشغله‌های زیادی که برای افراد در شهرهای بزرگ وجود دارد و همچنین وجود مواردی مثل بیماری کرونا و آلودگی هوا، ترافیک و …، همه افراد به دنبال انجام کارها به صورت غیر حضوری یا در منزل خود هستند. شرکت مستر امداد از جمله شرکت‌های خدماتی است که با بهره گیری از کادر متخصص و آموزش دیده در زمینه تعمیر انواع لوازم آشپزخانه در نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس آماده است تا کلیه مشکلات مرتبط با لوازم منزل شما را تنها با یک تماس و در کوتاه ترین زمان و با ارائه ضمانتنامه کتبی در منزل شما برطرف نماید.

کلیه خدماتی که در شرکت مستر امداد ارائه می شود با کم ترین هزینه و با ارائه ضمانتنامه کتبی می باشد تا خیال شما هم از بایت هزینه و هم از بابت کیفیت کار راحت باشد. نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس شرکت مستر امداد با بهره گیری از تکنسین های مجرب و کارآزموده در زمینه ی تعمیر لوازم خانگی ، با ارائه ی خدمات فوری جهت تعمیر لوازم خانگی برندهای مطرح در هفت روز هفته در خدمت مشتریان خود است.

برند فیلیپس و خدمات ارائه شده در نمایندگی فیلیپس تهرانپارس
نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس

برند فیلیپس و خدمات ارائه شده در نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس

نمایندگی فیلیپس به هلندی (Philips)، شرکت هلندی و چند ملیتی تجهیزات الکترونیکی است،که دفتر مرکزی آن در شهر آمستردام، هلند قرار دارد. این شرکت، در سال ۱۸۹۱ توسط جرارد فیلیپس در شهر آیندهوون تأسیس شد.

شرکت فیلیپس، یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم و تجهیزات الکترونیکی جهان است، که شمار کارکنان آن بیش از ۱۲۲٫۰۰۰ نفر می‌باشد و در ۱۰۰ کشور جهان، خدمات خود را ارائه می‌نماید. در سال ۲۰۱۲ شرکت فیلیپس به‌ عنوان بزرگترین تولید کننده تجهیزات روشنایی و نورپردازی در جهان، شناخته شد. سهام این شرکت در بازار بورس یورونکست آمستردام معامله می‌شود. شرکت فیلیپس، همچنین در فهرست ثانویه بازار بورس نیویورک ذکر شده‌ است.

نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس

نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس به ارائه خدمات تعمیرات و سرویس دهی به محصولات زیر در مستر امداد می پردازد :

  • تعمیر جاروبرقی فیلیپس
  • تعمیر ماکروفر فیلیپس
  • اتو فیلیپس
  • سرخ کن فیلیپس
  • قهوه ساز فیلیپس
  • اسپرسوساز فیلیپس
  • چایساز فیلیپس
  • جاروشارژی فیلیپس
  • توستر فیلیپس
  • چرخ گوشت فیلیپس
  • آبمیوه گیری فیلیپس
  • مخلوط کن فیلیپس

نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس برای تعمیرات وسایل برقی و خرد آشپزخانه کارگاه مجهزی را ترتیب داده است تا از نزدیک شاهد تعمیرات لوازم خانگی فیلیپس خود باشید.

نمایندگی فیلیپس تهرانپارس در تهران
نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس
  • جاروبرقی فیلیپس

 جاروبرقی فیلیپس یکی از انواع و مدلهای جاروبرقی در بازار است که به خاطر کیفیت بالایی که دارد و همچنین قدرت مکش آن  کاربران و مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کرده. اما این مدل جاروبرقی ممکن است مانند سایر وسایل برقی دیگر روزی به مشکل بربخورد و دچار ایراد فنی شود. در ادامه خرابی های عمده جاروبرقی فیلیپس نام برده می‌شود.

 یکی از خرابی هایی که این جاروبرقی دچارش می شود خرابی موتور است. اگر موتور جاروبرقی خراب شود عملاً جاروبرقی دیگر توانایی کار کردن را ندارد. دومین خرابی که در جاروبرقی فیلیپس شایعه است خرابی سیم جمع کن جاروبرقی است.این خرابی معمولاً برای اکثر جاروبرقی ها رخ می دهد. علاوه بر آن ممکن است این جاروبرقی پس از سالها استفاده صداهای زیادی از خود تولید کند و مکش آن کم شود.

ما لیستی از مشکلات رایج جاروبرقی را همراه با راه حل های ساده آنها گردآوری کرده ایم. در ادامه بخوانید تا یاد بگیرید که چگونه مشکلات خلاء خود را مانند یک حرفه ای نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس برطرف کنید!

  • جاروبرقی روشن نمی شود.

درست زمانی که شما برای تمیز کردن کاملاً روان هستید، ماشین تمیز کردن شما روشن نمی شود. چنین روحیه‌ای برهم زننده، درست است؟ نگران نباشید؛ ما اینجا برای شما هستیم روشن نشدن هوور یکی از مشکلات رایج اکثر دارندگان جاروبرقی است. با این حال، رسیدگی به آن بسیار آسان است.

اولین و واضح ترین کاری که باید در این مورد انجام دهید این است که بررسی کنید که آیا در خانه خود برق دارید یا خیر. ممکن است قطعی برق رخ دهد که تقریباً یک اتفاق رایج است. پس از تأیید وجود برق، بررسی کنید که جارو برقی به درستی وصل شده است. در صورت نیاز با نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس تماس بگیرید.

بیشتر بدانید: تعمیر جاروبرقی زیمنس

  • جاروبرقی روشن نمی ماند/خاموش می ماند.

ممکن است متوجه شوید که جاروبرقی شما همانطور که انتظار می رود روشن می شود اما در حین استفاده به طور تصادفی خاموش می شود. وحشت نکنید! رایج است، پس چه کاری باید انجام دهید؟ از جاروبرقی دست بکشید؟ نه!

در بیشتر موارد، دلیل خاموش شدن تصادفی، گرمای بیش از حد است. برخی از جاروبرقی ها با یک ویژگی ایمنی طراحی شده اند که از گرم شدن بیش از حد آنها جلوگیری می کند، بنابراین با رسیدن به دمای از پیش تعیین شده خاص، به طور خودکار خود را می بندند.

نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس

نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس
نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس
  • جاروبرقی مکش ندارد.

از دست دادن مکش یکی دیگر از مشکلات آزاردهنده است که صاحبان وکیوم تجربه می کنند. هنگامی که متوجه شدید که جاروبرقی شما آنطور که انتظار می رود مکش نمی کند، باید بدانید که چه کاری انجام دهید.

اگر از جاروبرقی کیسه ای استفاده می کنید، بررسی کنید که آیا کیسه پر است یا سوراخ هایی در آن وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که داخل محفظه کیسه را از نظر گرد و غبار و زباله های انباشته شده بررسی کرده اید. اگر ذرات کثیفی پیدا کردید، ممکن است نشانه واضحی باشد که کیسه سوراخ یا سوراخ دارد و زمان مناسبی برای تغییر است.

 خرابی های نام برده شده جزوه خرابی های شایع و زیاد است. شرکت مستر امداد تمامی خرابی های برند فیلیپس ازجمله جاروبرقی این مدل را برای شما در کوتاهترین زمان تعمیر می‌کند.همچنین برای خدمات نمایندگی فیلیپس تهرانپارس و یا نمایندگی فلیپس در تهرانپارس هم میتوانید با ما در ارتباط باشید.

علت روشن نشدن ماکروویو

اگر ماکروویو شما روشن نمی شود از اتصال آن به برق مطمئن شوید یا بررسی کنید که فیوز برق یا دوشاخه ماکروویو سالم باشد.

  • خرابی میکروسوئیچ: میکروسوئیچ قسمتی در درب ماکروویو می باشد که در صورت بسته نشدن در به دیگر قسمتها اجازه کار کردن نمی دهد. میکروسوئیچ خرای برق را دریافت نمی کند. اگر میکروسوئیچ ماکروویو شما خراب شده باشد حتما به تکنسین متخصص برای تعمیر آن مراجعه کنید تعمیر میکروسوئیچ توسط خودتان یا شخص غیرمتخصص دیگر بسیار خطرناک می باشد.
  • خراب بودن فیوزهای ماکروویو: فیوز وظیفه محافظت از ماکروویو را در هنگام نوسانات برق بر عهده دارد و در صورت سوختن این فیوز ماکروویو روشن نمی شود. تعمیر و تعویض فیوز فقط بر عهده متخصص آن می باشد.

چرا ماکروویو غذا را گرم نمی کند؟

  • اولین دلیل بعلت انتخاب برنامه اشتباه می باشد قبل از هر چیز مطمئن شوید که تنظیمات درستی را برای گرم کردن غذا در ماکروویو انتخاب کرده اید.
  • وجود اختلال در خازن در صورت سوختن خازن باید آن را توسط تکنسین خارج کرد.
  • مگنترون سوخته است: مگنترون با تولید فرکانس دستگاه ماکروویو را گرم می کند و در صورت سوخته شدن قابل تعمیر نمی باشد و حتما باید آن را با قطعه جدید تعویض کرد.
  • کار نکردن ترانسهای ولتاژ: در صورتی که هنگام کار با ماکروویو بوی سوختگی استثمام کردید ترانس های ولتاژ مارپکروویو خراب شده و غذا گرم نمی شود.
  • دیود ماکروویو سوخته است: وظیفه دیود تبدیل برق مستقیم با ولتاژ مناسب به مگنترون برای گرم کردن است که در صورت سوخته شدن برق به مگنترون نمی رسد و در نتیجه غذا گرم نمی شود .
  • استهلاک قطعات ماکروویو: که در نتیجه استفاده زیاد و طولانی مدت از دستگاه ماکروویو روی می دهد و حاصل آن کاهش کارایی ماکروویو است. دستگاه ماکروویو باید هر شش ماه یکبار سرویس گردد.
  • برد اصلی خراب شده است: اگر موارد بالا را کاملا بررسی کردید و از سالم بودن آنها مطمئن شدید و دستگاه ماکروویو شما همچنان کار نکرد علت آن خراب شدن برد اصلی می باشد. تشخیص خراب بودن برد اصلی و تعویض آن بر عهده متخصص ماهر می باشد.

مایکروفر برند فیلیپس

 یکی از انواع مدلهای مایکروفر که بسیار معروف است مایکروفر فیلیپس است. این مایکروفر به خاطر کیفیت بالایی که دارد جزو برترین مایکروفر های موجود در بازار است. شرکت تعمیرات لوازم خانگی مستر امداد خرابی های زیر را برای مایکروفر فیلیپس شما تعمیر می کند.

 در برخی  از مواقع ممکن است مایکروفر روشن نشود.  و یا غذا را به خوبی گرم نکند.  همچنین در بعضی از مواقع ممکن است صفحه چرخان و یا همان سینی نچرخد و…

بنابراین اگر فرد آموزش دیده ای نیستید، ریسک نکنید، بهتر است از یک فرد آموزش دیده استفاده کنید یا با یک ارائه دهنده نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس تماس بگیرید. در اذامه برخی از مشکلات رایج ماکرفر آورده شده است:

  • مشکل چرخش صفحات

 این رایج ترین و عمده ترین مشکلی است که ما در اجاق مایکروویو خود با آن روبرو هستیم. گاهی اوقات صفحه ای که در فر قرار می گیرد به طور ناگهانی چرخش خود را متوقف می کند یا به درستی کار نمی کند. هر وقت این اتفاق می افتاد، غذا یا نوشیدنی ها به درستی پخته نمی شدند.

  • پد لمسی کار نمی کند.

 این نیز رایج ترین مشکل در سایرین است. بهترین راه برای بررسی این است که ابتدا باید ببینید تاچ پد به درستی کار می کند یا آسیب دیده است. اگر سوئیچ غشایی یا صفحه لمسی کار نمی کند، آن را تعویض کنید. اگر صفحه لمسی کار می کند، دکمه ها را ببینید، به ویژه اینکه کدام دکمه کار نمی کند و برای کمک بیشتر با نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس ارتباط بگیرید.

  • مایکروویو صدا می دهد.

 اگر اجاق مایکروویو شما صداهای عجیبی تولید می کند، صفحه چرخان را بررسی کنید که آیا درست کار می کند یا گیر کرده است. سپس راهنمای غلتک را بررسی کنید که آیا کوپلر کار می کند یا معیوب است. اگر یکی از این دو قطعه آسیب دید، آن را تعویض کنید و یا با نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس تماس بگیرید.

نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس
نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس
  • مایکروویو خاموش نمی شود.

  گاهی اوقات ما با مشکل خاموش نشدن مایکروویو مواجه می شویم. در این شرایط ابتدا باید برق فر خود را قطع کنید. هنگامی که برق فر خود را با خیال راحت قطع کردید، قفل درب را بررسی کنید و سوئیچ درب به درستی کار می کند یا خیر.

  • مایکروویو گرم نمی شود.

 وقتی اجاق مایکروویو ما کهنه می شود، ممکن است به درستی گرم نشود. برای رفع این مشکل باید سوئیچ درب را با مولتی متر چک کنید تا ببینید تداوم دارد یا نه و اگر نه آن را تعویض کنید.

برای تعمیر مایکروفر برند فیلیپس می‌توانید با خدمات نمایندگی فیلیپس تهرانپارس مسترامداد تماس بگیرید.

اطلاعات بیشتر: نمایندگی جاروبرقی فیلیپس در تهران

  • قهوه ساز فیلیپس

فیلیپس به دنبال بهبود کیفیت زندگی مردم از طریق تمرکز بر سلامت آنها است و رفاه. خیلی ساده، ما می خواهیم به مردم کمک کنیم تا زندگی سالم و رضایت بخشی داشته باشند. ما بخش سبک زندگی مصرف کننده به پاسخگویی به خواسته های مصرف کنندگان در سراسر جهان اختصاص دارد.

مزیت رقابتی منحصر به فرد ما ترکیبی از ماست نام تجاری قدرتمند جهانی، درک روشنگر ما از مردم، فوق العاده ما شایستگی در فناوری و طراحی، و هم افزایی های فراوان با کانال های ما، شرکا و زنجیره تامین در سبک زندگی مصرف کننده فیلیپس، چهار پلتفرم رشد شناسایی شده است. بلوک های اساسی استراتژی ما آنها زندگی سالم، زندگی در خانه، مراقبت شخصی هستند و زندگی تعاملی زندگی در خانه ایجاد یک مکان راحت برای زندگی است. ما استراتژی قهوه ساز در نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس قرار دارد.

هدف اصلی لوازم نوشیدنی فیلیپس این است که اطمینان حاصل شود که همه می توانند به راحتی از قهوه انتخابی خود در خانه لذت ببرند – چه قهوه فوری، چه فیلتر قهوه، اسپرسو یا کاپوچینو. استراتژی ما این است که به مقوله قهوه نزدیک شویم یک کل یکپارچه، به جای تمرکز بر بخش های مختلف به صورت جداگانه. ماموریت ما تبدیل شدن به یک برند پیشرو در سراسر جهان در قهوه ساز است.

  • اتو فیلیپس در نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس

اتو یکی دیگر از لوازم مورد نیاز در هر خانه ای به حساب می آید. داشتن اتوی مناسب و با کیفیت برای داشتن لباسی مرتب لازم می باشد.

اتوی مناسب از چه معیارهایی برخوردار است؟

  • کفی اتو: در هنگام خرید اتو باید به کفی اتویی که می خواهید بخرید دقت داشته باشید. کفی های سرامیکی بسیار بهتر از کفی های استیل هستند. چسبندگی لباس در کفی های استیل بیشتر روی می دهد.
  • درجه تنظیم دما: تنظیم دما در اتو کردن اهمیت زیادی دارد و با توجه به جنس پارچه ای که اتو می کنید احتیاج دارید تا دمای مناسب آن را تنظیم کنید تا باعث سوختگی یا برق افتادگی پارچه نشوید.
  • توان مصرفی اتو: ولت مورد نیاز اتو در گرم شدن اتو و بخار کردن آب آن اهمیت زیادی دارد . اتوهای بخار معمولا تا 3000 وات می باشند.
  • طول سیم اتو، وزن اتو و گنجایش مخزن آب از دیگر معیارهای مهمی هستند که در انتخاب اتو حائز اهمیت می باشد.

ایراداتی که در رابطه با اتو فیلیپس با آنها برخورد می کنیم، شامل:

  • نشتی آب اتو فیلیپس: دلیل آن می تواند، عدم تنظیم دمای مناسب و یا شکستگی در اتو فیلیپس باشد. و یا شاید حالت بخار اتو روشن است.
  • عدم گرم شدن اتو فیلیپس: المنت و ترموستات دستگاه اتو فیلیپس را چک کنید، سیم پیچی داخلی اتو را بررسی کنید.
  • ایجاد لکه بر روی لباس: علت آن می تواند کثیفی کف اتو، یا آب مصرفی در اتو باشد.
  • چسبیدن پارچه به کف اتو : دمای مناسب پارچه را انتخاب کنید، کف اتو کثیف است

 

اتو بخار فیلیپس یکی از انواع و مدلهای اتو بخار در بازار است که به خاطر کیفیت بالایی که دارد و همچنین قدرت بخار آن  کاربران و مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کرده. اما این مدل اتوبخار ممکن است مانند سایر وسایل برقی دیگر روزی به مشکل بربخورد و دچار ایراد فنی شود.

اگر اتو فیلیپس یا بخارشوی لباس شما باعث قطع برق می شود، آنچه می توانید در اینجا بیابید، برای حل مسئله انجام دهید.

اتو/بخار بخار به درستی به برق وصل نشده است، بررسی کنید که آیا اتصال به برق خانگی شل است یا به درستی وصل نشده است.

سیم برق آسیب دیده است. سیم برق را برای علائم قابل مشاهده آسیب بررسی کنید.

تعداد زیادی از لوازم خانگی به یک پریز وصل شده اند. خرابی ممکن است به دلیل جریان بیش از حد برق اصلی شما باشد. سایر وسایل برقی را از برق بکشید و دوباره اتو یا بخارشو روشن کنید.

 

هیچ کدام از موارد بالا آن را حل نکرد، اگر همه موارد بالا را بررسی کردید و اتو یا بخار پز شما همچنان قطع برق داشت، پس با خدمات نمایندگی فیلیپس تهرانپارس تماس بگیرید.

خدمات نمایندگی فیلیپس تهرانپارس
نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس
  • سرخ کن فیلیپس در نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس

فیلیپس یکی از برندهای درجه یک تجهیزات آشپزخانه و لوازم الکترونیکی است. این به این دلیل است که آنها ماشین های با کارایی بالا دارند.

سرخ‌کن‌های فیلیپس تنها سرخ کن‌هایی هستند که دارای فناوری حذف چربی هستند که چربی اضافی را استخراج و جذب می‌کنند و چربی بیشتری نسبت به سایر رقبای سرخ‌کن‌های هوا حذف می کنند. اکنون می توانید غذاهای مورد علاقه خود را با روغن کم یا بدون اضافه شده سرخ کنید و چربی غذا را نیز حذف کنید. نتیجه غذای سرخ شده خوشمزه و سالم تری است که به همان اندازه سرخ شده با 90 درصد چربی کمتر ترد است!

سرخ کن فیلیپس می تواند بیشتر از سرخ کردن انجام دهد. همچنین کبابی، برشته، پخت، گرم کردن، آبگیری و نان تست که نقش چندین لوازم آشپزخانه، حتی اجاق های توستر را بر عهده می گیرند.

اما ممکن است مشکلات سرخ کن هوای فیلیپس بسیار خسته کننده باشد. این به این دلیل است که عملکرد پخت و پز را خدشه دار می کند. مشکلاتی مانند:روشن نشدن سرخ کن، ترد نشدن غذا، دود کردن سرخ کن وجود دارد. اگر با این مشکلات روبرو شدید از خدمات نمایندگی فیلیپس تهرانپارس در مجموعه مستر امداد کمک بگیرید.

نحوه درخواست خدمات از نمایندگی فیلیپس تهرانپارس

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی و  خدمات نمایندگی فیلیپس تهرانپارس در تهران به شرح زیر می باشد:

  • ابتدا از طریق شماره های موجود در همین مقاله با نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیرات فیلیپس تماس بگیرید.
  • یا از طریق اینترنت و ثبت درخواست اینترنتی انجام دهید
  • بعد از ثبت نام و تایید درخواست به هر یک از دو روش بالا کد اشتراک و مشخصات تعمیرکار فیلیپس برای شما پیامک می شود
  • در کمتر از یک ساعت تعمیرکار درب منزل شما حاضر خواهد شد
  • در انتها گارانتی و فاکتور هزینه ها را دریافت می نمایید

شما در شرکت مستر امداد می‌توانید انواع تعمیر و سرویس دهی لوازم منزل از جمله تعمیر لباسشویی، تعمیر هود آشپزخانه، تعمیر اجاق گاز و دیگر لوازم آشپزخانه را در منزل خود داشته باشید. تعمیر کلیه لوازم آشپزخانه و منزل توسط نمایندگی فیلیپس تهرانپارس در منزل این حسن را دارد که شما در روند کلیه کارهایی که بر روی دستگاه شما انجام می‌شود، قرار می‌گیرید و همچنین دیگر نیازی نیست که وقت و هزینه خود را برای حمل و جا به جایی دستگاه به تعمیرگاه صرف نمایید.

نمایندگی مجاز تعمیرات فیلیپس با رعایت استانداردهای لازم در امور خدمات به عیب یابی و رفع عیب می پردازد ، همچنین در نظر داشته باشید که جهت حفظ کیفیت محصولات فیلیپس از قطعات فابریک برای عیب یابی و تعمیر در نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس استفاده می کنیم.

چرا نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس را به مستر امداد بسپاریم؟

شما این سوال پیش بیاید که چرا تعمیر لوازم خانگی فیلیپس را به شرکت تعمیر لوازم خانگی مستر امداد بسپاریم. باید در جواب گفت که این شرکت با ۴۰ سال سابقه در تعمیرات لوازم خانگی از جمله برند فیلیپس آماده تعمیر و سرویس هرگونه لوازم خانگی برند فیلیپس می باشد. تمامی متخصصین و تکنسین های ما تمامی دوره های مهارت آموزی و تعمیر برند فیلیپس را گذرانده‌اند.

شما عزیزان میتوانید هر لوازمی که جزو برند فلیپس هست را توسط مستر امداد تعمیر کنید. این شرکت با کارت گارانتی معتبری که به شما ارائه می کند، اطمینان از صحت تعمیر برند فیلیپس می دهد. در هر ساعت از شبانه روز می توانید با کارشناسان خبره ما تماس بگیرید. بعد از تماس شما بهترین متخصص در تعمیر فیلیپس به محل مورد نظر شما اعزام می‌شود تا مشکل لوازم خانگی فیلیپس شما در کوتاهترین زمان ممکن حل شود. اصلا نگران نباشید و اگر لوازم خانگی فیلیپس شما دچار هر ایرادی شد میتوانید با مستر امداد آن را حل کنید.

برای ارتباط با خدمات نمایندگی فیلیپس تهرانپارس تماس بگیرید.

 

سوالات متداول نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس

شماره تلفن نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس چه شماره ای می باشد؟

تلفن تماس : 8520173

مستر امداد چه محصولاتی از برند فیلیپس را در نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس تعمیر می کند؟

تمامی محصولات برند فیلیپس در تعمیر لوازم خانگی مستر امداد تعمیر می شوند. خدمات مستر امداد در سراسر تهران می باشد.

چرا بهتر است خدمات نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس را به مستر امداد بسپارید؟

ما دارای رتبه یک در خدمات نمایندگی فیلیپس در تهرانپارس هستیم و هر فردی که به دنبال تعمیرکار فیلیپس است ، ما را به عنوان اولین گزینه انتخاب می کند.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.