خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

آموزش تعمیر اجاق گاز سینجر

آموزش تعمیر اجاق گاز سینجر
فهرست عناوین این مطلب
1/5 - (1 امتیاز)

آموزش تعمیر اجاق گاز سینجر، تعمیر اجاق گاز رومیزی در سایت مستر امداد به آن می پردازیم.

یکی از وسایل بسیار ضروری هر آشپزخانه اجاق گاز می باشد. اجاق گازها در سایزهای مختلف و مدلهای گوناگون کوچک و بزرگ، رومیزی و مبله، صفحه ای و توکار می باشند. اجاق گازها از هر نوعی که باشند ساده یا فردار جزو واجبات آشپزخانه ها بشمار می روند و بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از اجاق گاز بسیار ساده و راحت است و سرویس و نگهداری آنها نکات کوچکی را رعایت کنید مشکلی در کارکرد آنها پیش نمی آید.

از جمله اجاق گازهای با کیفیت و مجهز تولید داخل که توانسته مشتری های خودش را در بازار داشته باشد اجاق گازهای سینجر می باشد.

آموزش تعمیر اجاق گاز سینجر
آموزش تعمیر اجاق گاز سینجر

انواع اجاق گازهای سینجر

  • اجاق گاز سینجر رومیزی
  • اجاق گاز سینجر فردار
  • اجاق گاز سینجر طرح فر

در تعمیر اجاق گاز سینجر اگر عیب یابی درست و اصولی انجام بدهید قادر خواهید بود تا سالیان استفاده بهینه از آن بکنید. و در صورت نیاز به تعویض قطعات تامین قطعات این محصول ،برعکس تولیدات اجاق گازهای خارجی، برای شما آسان است. و شما مشکلی در تهیه لوازم یدکی آن بوجود نمی آید.

آموزش تعمیر اجاق گاز سینجر
آموزش تعمیر اجاق گاز سینجر

نکاتی در مورد استفاده از اجاق گاز سینجر در اینجا متذکر می شویم.

  • از نصب اجاق گاز در مسیر وزش باد مانند جلوی پنجره خودداری کنید.
  • نصب اجاق گاز در محیطهای خیلی کوچک باعث می شود گازهای بوجود آمده امکان خروج نداشته باشند.
  • نباید از شلینگ بیش از ۱٫۵ متر استفاده شود و بست مناسب شلینگ آن را بکار ببرید.
  • محل اتصال دو سر شلینگ را با کف صابون برای جلوگیری از نشت گاز چک کنید.
  • برای تمیز کردن سینی اجاق گاز از سیم ظرفشوئی استفاده نکنید.

ایراداتی که منجر به آموزش تعمیر اجاق گاز سینجر می شود شامل:

  • شعله اجاق گاز کم می سوزد: که دلایل آن یا بعلت خرابی دریچه های هوا می باشد که باعث می شود میزان ورودی هوا دچار نوسان شده و شعله زیاد کم یا زیاد بشود. ودلیل دیگر انسداد روزنه های نازل می باشد که باعث می شود گاز کمتری به سمت شعله جاری شود که با تمیز کردن و رفع گرفتگی لوله ها این مشکل برطرف می شود.
  • شعله اجاق گاز یکسان نیست: ممکن است جرم ها و چربی ها روزنه های سر شعله را مسدود کرده باشد که با تمیز کردن رفع می شود یا اینکه رنده سرشعله دچار نقص شده که باید تعمیر و تعویض گردد .
  • شعله اجاق گاز زیاد است و بالاتر از حد استاندارد خود می باشد: یکی از دلایل آن بخاطر خرابی سنسور دما است که دمای داخل فر دچار خطا در اندازه گیری می شود این مشکل بخاطر قطع شدن برق سنسور ایجاد می شود که با برقراری اتصالات برق آن درست میشود. دلیل دیگر اینکه منافذ نازل گشاد شده اند که باید نازل تعویض گردد.
  • از کار افتادن فندک اجاق گاز سینجر: که می تواند بعلت ایجاد جرم در آن باشد که با تمیز کردن دوباره درست می شود و باید از درست قرار گرفتن سرشعله و اجزای آن مطمئن باشید.
  • گاهی ترموکوپل اجاق گاز سینجر بخوبی کار نمی کند که ممکن است بخاطر دود گرفتگی انتهای بخش ترموکوپل بوده باشد که با تمیز کردن آن این مسئله حل شود.
  • فندک مشعل بطور مداوم جرقه می زند: امکان دارد به دلیل نوسانات برق و یا خیس شدن ترانس و فندک اتصالی در داخل جعبه فندک پیش بیاد که بررسی اتصالات داخل جعبه توسط کارشناس تعمیر اجاق گاز سینجر مشکل جرقه زدن برطرف خواهد شد.
  • دلیل دیر روشن شدن شعله اجاق گاز سینجر: به دلیل نقص در ترموکوپل است. وقتی که شعله خاموش است و شیر گاز باز می باشد بوبین یا ترموکوپل گاز را قطع کرده و از انتشار گاز در داخل گاز جلوگیری می کند، پس با بررسی بوبین دیر روشن شدن شعله مشخص و تعمیر می شود.

سخن آخر در مورد اجاق گازهای سینجر

بعضی مواقع ایرادات پیش امده در اجاق گاز سینجر با تمیز کردن و رفع مسدودی بعضی اجزای گاز برطرف می شود ولی به دلیل حساسیت وسایل گازی و امکان اشتعال در صورت عدم تعمیر صحیح حتما آموزش تعمیر اجاق گاز سینجر را مطالعه کرده و در عدم توانایی تعمیر با تکنسین مربوطه در مستر امداد تماس گرفته و مشکل اجاق گاز خود را برطرف نمایید.

آموزش تعمیر اجاق گاز سینجر
آموزش تعمیر اجاق گاز سینجر

آموزش تعمیر اجاق گاز سینجر،  تعمیر اجاق گاز در محل شما و در تمام نقاط تهران مانند شرق تهران ، شمال ، جنوب و غرب تهران توسط سرویس کاران متخصص مستر امداد انجام می شود. همین حالا با ما تماس حاصل فرمائید.

شماره تلفن تماس تعمیر اجاق گاز  مستر امداد

آموزش تعمیر اجاق گاز سینجر شمال تهران

22852095

آموزش تعمیر اجاق گاز سینجر غرب تهران

44044355

آموزش تعمیر اجاق گاز سینجر شرق تهران

88520173

آموزش تعمیر اجاق گاز سینجر در جنوب تهران

66178763

خدمات بیشتر مستر امداد:

تعمیر اجاق گاز سینجر در تهران

تعمیر اجاق گاز سینجر

تعمیر لولای درب اجاق گاز سینجر

تعمیر اجاق گاز سینجر در غرب تهران

 

 

 

 

12 پاسخ

  1. اجاق گاز ینجر از اجاق گاز های قدیمی می باشد چه خوب که مستر امداد امکانات تعمیر اجاق گاز سیجر را به مشتریان این محصول ارائه می دهد

  2. آموزش تعمیر اجاق گاز سینجر در سایت مستر امداد خیلی خوب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.