خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر اجاق گاز در حکیمیه

تعمیر اجاق گاز در حکیمیه
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

تعمیر اجاق گاز در حکیمیه که در سایت مستر امداد به آن میپردازیم.

 

 

اینکه برند یا مدل اجاق گاز شما چه باشد ( صفحه ای، مبله یا فر دار)، یا اینکه از کجا خریداری شده باشد، اصلا اهمیتی ندارد. متخصصان و تعمیر کاران مجرب مستر امداد” با تعهد و ضمانت کامل آماده خدمت گذاری به شماست و در کمترین زمان و با کمترین هزینه اجاق گاز شما را تعمیر خواهند کرد.

  • 12 ماه ضمانت خدمات با پشتیبانی شبانه روزی
  • تعیین زمان و محل تعمیر در اختیار شماست
  • حضور در کمترین زمان ممکن برای رسیدگی به مشکل شما
  • چرا باید فقط با “مستر امداد” تماس بگیریم؟
تعمیر اجاق گاز در حکیمیه
تعمیر اجاق گاز در حکیمیه

مستر امداد به عنوان مرکز تعمیر اجاق گاز در حکیمیه تهران شناخته شده است. و انواع برند ها و مدل ها را تحت پوشش خود قرار داده و به صورت 24 ساعت در تمام وقت سال حتی روز های تعطیل، فعالیت خود را انجام می دهند. ناگفته نماند که متخصصان مستر امداد از مجرب و با تجربه ترین ها در حوضه تعمیرات اجاق گاز هستند که جداگانه در هر مدل گاز آموزش دیده اند. و تنها بهترین کیفیت کار را میتوان از آنها انتظار داشت. همچنین تمام قطعاتی که استفاده میشوند اوریجینال و اصلی بوده و ضمانت 12 ماهه به همراه پشتیبانی 24 ساعته را همراه دارد.

 

با توجه به این که اجاق گاز استفاده ای زیاد در شبانه روز دارد باید انتظار خرابی آن را پس مدتی داشت. ولی چیزی که باعث نگرانی اکثر افراد در این هنگام میشود، این است که جا به جایی و انتقال گاز برای تعمیر کار دشواری بوده، ولی شرکت مستر امداد  این کار را بسیار آسوده کرده و تمامی تعمیرات در محل انجام شده و دیگر نیازی به این حمل و نقل وقت گیر و دشوار نیست.

 

بهترین کارگاه برای تعمیر اجاق گاز در حکیمیه تکا، بکو، ویرپول، هاردستون، میله، ماژیک شف، فریجیدر، نف، لتو، آریستون، مس، بوش، بلینی

پیداست که معایب زیادی در اجاق گاز های قدیمی وجود دارد که اجاق گاز های جدید بسیاری از آن ها را رفع کرده است. اما اجاق گاز های جدید نیز با مشکلاتی رو به میشود که میتوانید با تماس به مستر امداد برای رفع آن ها اقدام کنید.

 

 

تعمیر اجاق گاز در حکیمیه
تعمیر اجاق گاز در حکیمیه

مشکلات متداول اجاق گاز

فندک اجاق گاز خراب است؟

یکی از مشکلاتی که در اجاق گاز ها ممکن است با آن روبه رو شوید، جرقه نزدن فندک آن میباشد. به اینصورت که هر چه ولوم گاز را میچرخانید و نگه میدارید جرقه ای ایجاد نمیشود. ترانس جرقه میتواند گزینه ی مناسبی برای بررسی و چک کردن باشد چرا که ممکن است مشکل از آن بوده و جرقه ای تولید نمیشود. مرحله بعدی چک کردن سیم برق است که میتواند مشکل از قط شدن سیم برق حاصل شده باشد. کلید چینی جرقه نیز میتواند مرحله بعدی باشد ، در صورتی که شکسته باشد باید برای تعویض آن اقدام شود.

 

تعمیر اجاق گاز در حکیمیه
تعمیر اجاق گاز در حکیمیه

شعله روشن نمیشود؟

یکی دیگر از مشکلاتی که در اجاق گاز ها بسیار رایج است، این است که وقتی شما تماما آماده پختن غذایی لذیذ برای خانواده خود میباشید، پیچ  اجاق گاز را میچرخانید اما شعله روشن نمیشود. اما نگران نبشاید و با ما همراه باشید.

در مرحله اول باید چک کنید که آیا گاز در اجاق گاز جریان دارد یا خیر. چنان که همانطور که میدانید اگز گازی در اجاق گاز در جریان نباشد، بنابراین نباید انتظار داشته باشیم که شعله روشن شود. برای این کار تنها لازم است پیچ یکی از شعله ها را چرخانده و بوی گاز را استشمام کنید. در مرحله بعد شاید لازم باشد نگاهی نیز به لوله های خط گاز بیندازید، که برای این کار سوپاپ گاز را تا نیمه باز کرده و با استفاده از یک فندک یا کبریت روشن ببینید که آیا فندک گاز را روشن میکند یا نه. در صورت روشن نشدن باید از تکنسین تعمیر اجاق گاز در حکیمیه کمک بگیرید.

تعمیر اجاق گاز در حکیمیه
تعمیر اجاق گاز در حکیمیه

 

درجه حرارت تنظیم نمیشود؟

گاهی اوقات پیش می آید که هرچه پیچ گاز را کم و زیاد میکنیم تغییری در حرارت شعله ایجاد نمیشود. که این یک مشکل با سوئیچ بی نهایت است که به شماره گیری وصل شده است که سطح قدرت را تنظیم می کند و نیاز به تعویض دارد که این کار باید توسط تکنسین تعمیر اجاق گاز در حکیمیه انجام شود.

شعله صدای زیادی دارد؟

زمانی پیش می آید که بعد از این که اجاق را روشن میکنید، متوجه سر و صدای بسیار زیادی میشوید که از شعله سرچشمه میگیرد. .دلیلی که برای این فرایند میتوان نام برد، وجود هوای بیش از حد یا گاز بیش از حد در مشعل است. برای رفع این مشکل شاتر هوا را بررسی کنید که آیا مشکل دارد یا ندارد.

بهتر است بدانید:تعمیر اجاق گاز رومیزی

 

تعمیر اجاق گاز در حکیمیه
تعمیر اجاق گاز در حکیمیه

توضیحاتی از  تعمیر اجاق گاز در حکیمیه و فروش قطعات اجاق گاز توسط مستر امداد

در صورت نیاز به قطعات برای جایگزینی، تمامی قطعات قابل استفاده در شرکت ما اصل و اورجینال می باشند. همچنین این قطعات دارای گارانتی 12 ماهه هستند. بنابراین شرکت ما یکی از مطمئن ترین مکان ها برای خرید قطعات اوریجینال می باشد. خدمات فروش قطعات ما در داخل و در خارج از تهران در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد..

 

 

 

شماره تلفن تماس تعمیر اجاق گاز در  حکیمیه مستر امداد
تعمیر اجاق گاز در حکیمیه شمال تهران
22852095
تعمیر اجاق گاز  حکیمیه تهران
44044355
تعمیر اجاق گاز  حکیمیه تهران
88520173
تعمیر اجاق گاز  حکیمیه تهران
66178763

 

11 پاسخ

  1. مطالبتون درباره تعمیر اجاق گاز در حکیمیه بسیار مفید بود

  2. من براي تعويض سوييچ بينهات از خدمات مسترامداد استفاده كردم و رضايت دارم

  3. ما از خدمات تعمیر اجاق گاز در حکیمیه شما رضایت کامل داریم.

  4. خدمات تعمیر اجاق گاز در حکیمیه مسترامداد کاملا تخصصی و حرفه ای هستند

  5. چقدر عالی.عالیه که تعمیر اجاق گاز در حکیمیه هم انچام میشه

  6. از خدمات شما در زمینه تعمیر اجاق گاز در حکیمیه استفاده کردم و راضی بودم.

  7. خدمات شما در زمینه تعمیر اجاق گاز در حکیمیه بسیار رضایتبخش بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.