خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر اجاق گاز صفحه ای

تعمیر اجاق گاز صفحه ای
فهرست عناوین این مطلب
4/5 - (2 امتیاز)

تعمیرات لوازم خانگی به ویژه تعمیر اجاق گاز، جز آن دسته از مهارت‌هایی است کهتعمیرکار باید دانش و تجربه بالایی داشته باشد، اگر برای تعمیر اجاق گازدر تهران نخود به دنبال مجرب‌ترین تکنسین می‌گردید، می توانید روی ما حساب کنید.اولین گام در تعمیر اجاق گاز رومیزی، تشخیص مشکلات و عیوب مربوط به آن است. تیم کارشناسان مستر امداد با استفاده از تجهیزات پیشرفته، می‌توانند به صورت دقیق و سریع، مشکلات اجاق گاز رومیزی شما را تشخیص دهند.سپس، با استفاده از قطعات اصلی و مرغوب، تعمیرات لازم را انجام داده و اجاق گاز رومیزی شما را به بهترین شکل ممکن به راه خواهند انداخت.

home appliance repair

ارائه خدمات تعمیر لوازم برقی خانگی در تمام تهران

home appliance repair

ارائه خدمات تعمیر لوازم برقی خانگی در تمام تهران

همچنین، تیم کارشناسان مستر امداد، قادر به تعمیر انواع اجاق گاز رومیزی از جمله گاز رومیزی با شعله و بدون شعله، اجاق گاز رومیزی چند سوز، اجاق گاز رومیزی تک سوز و… هستند. در مجموع، با انتخاب مستر امداد برای تعمیر اجاق گاز رومیزی خود، می‌توانید به یک خدمات تعمیراتی با کیفیت و قابل اعتماد دست پیدا کنید.

اجاق گاز رومیزی یکی از اصلی‌ترین وسایل آشپزخانه است که برای پخت و پز غذا استفاده می‌شود. با توجه به کاربری بالای این دستگاه، احتمال وجود مشکلات و خرابی‌های مختلف نیز افزایش می‌یابد. در این مواقع، تعمیرات اجاق گاز رومیزی می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای حفظ و بهبود عملکرد این دستگاه باشد.اگر شما هم مشکلی در عملکرد اجاق گاز رومیزی خود دارید، می‌توانید به مرکز تعمیرات مستر امداد مراجعه کنید تا با بهترین خدمات، این دستگاه را به حالت اولیه بازگردانید. در ادامه، به بررسی خدمات تعمیر اجاق گاز رومیزی در مجموعه مستر امداد می‌پردازیم:

تعمیر اجاق گاز صفحه ای
تعمیر اجاق گاز صفحه ای

تعمیر اجاق گاز رومیزی

اگر اجاق گاز رومیزی شما دچار مشکل شده است، تیم تعمیرات مستر امداد با بهره‌گیری از تخصص و تجربه خود، با روش‌های پیشرفته و مدرن، این دستگاه را تعمیر می‌کند. تیم متخصص این مرکز با ارائه خدمات کاملاً حرفه‌ای، مشکلات مختلف اجاق گاز رومیزی را به راحتی برطرف می‌کند.

تعویض قطعات

در برخی موارد، تعویض قطعات دستگاه نیز لازم می‌شود. تیم تخصصی مستر امداد با بهره‌گیری از قطعات اصلی و برند، قطعات معیوب و خراب شده را با قطعات جدید و اصلی جایگزین می‌کند.

تمیز کردن دستگاه

در برخی مواقع، کثیفی و رسوبات بر روی سطح اجاق گاز رومیزی، باعث کاهش عملکرد و حتی ایجاد خطرات جدی می‌شود. تیم تعمیرات مستر امداد با استفاده از محصولات مخصوص، دستگاه را کاملاً تمیز می‌کند و سطح آن را به حالت اولیه بازمی‌گرداند.

آموزش کار با دستگاه

تیم تعمیرات مستر امداد، به مشتریان خود نیز آموزش‌هایی ارائه می‌دهد تا بتوانند به بهترین شکل از دستگاه خود استفاده کنند و از راهنمایی‌های تخصصی و مفیداری این تیم برای استفاده بهینه از دستگاه، بهره ببرند.

تضمین کیفیت

تیم تعمیرات مستر امداد با ارائه خدمات با کیفیت، از جمله تضمین کیفیت برای تعمیر اجاق گاز رومیزی، مشتریان خود را راضی و اطمینان‌بخش می‌کند. این تضمین کیفیت به معنای این است که تیم تعمیرات، با بهره‌گیری از تجربه و تخصص خود، مشکلات دستگاه را به صورت کامل و دقیق برطرف می‌کند و دستگاه را به حالت کاری اولیه بازمی‌گرداند.

قیمت مناسب در تعمیر اجاق گاز صفحه ای

تیم تعمیرات مستر امداد با ارائه خدماتی با قیمت مناسب، مشتریان خود را راضی و خوش‌رو می‌کند. این مرکز با ارائه قیمت‌های مناسب، مشتریان خود را از نظر مالی هم راضی و خوش‌رو می‌کند و با این کار، رضایت مشتریان را به دست می‌آورد.

سرعت اقدام درتعمیر اجاق گاز صفحه ای

تیم تعمیرات مستر امداد با ارائه خدماتی سریع و به موقع، مشتریان خود را راضی و خوش‌رو می‌کند. این مرکز با ارائه خدماتی سریع و به موقع، مشتریان خود را از نظر زمانی هم راضی و خوش‌رو می‌کند و با این کار، رضایت مشتریان را به دست می‌آورد.

خدمات پس از فروش تعمیر اجاق گاز صفحه ای

تیم تعمیرات مستر امداد با ارائه  خدمات پس از فروش، مشتریان خود را از نظر پشتیبانی، فوق العاده عمل می‌کند. این مرکز با ارائه خدماتی پس از فروش، مشتریان خود را در صورت بروز مشکلات بعد از تعمیرات، پشتیبانی می‌کند و با این کار، رضایت مشتریان را به دست می‌آورد.با توجه به موارد فوق، می‌توان گفت که تعمیرات اجاق گاز رومیزی در مجموعه مستر امداد، یکی از بهترین خدمات در این زمینه است. با اعتماد به این مرکز، می‌توانید از بهترین خدمات تعمیرات اجاق گاز رومیزی بهره ببرید و به راحتی این دستگاه را به حالت اولیه بازگردانید. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارائه سفارش، می‌توانید با تیم پشتیبانی مستر امداد تماس بگیرید.اجاق گاز رومیزی، یکی از مهمترین وسایل آشپزخانه است که در بسیاری از خانواده‌ها استفاده می‌شود. اما مانند هر وسیله‌ی الکتریکی دیگری، اجاق گاز رومیزی نیز با گذر زمان و استفاده مکرر، ممکن است به مشکلات و خرابی‌هایی برخورد کند. در این شرایط، نیاز به خدمات تعمیر و سرویس اجاق گاز رومیزی پیدا می‌کنید.در مجموعه مستر امداد، تیمی از کارشناسان مجرب و با تجربه، آماده‌ی ارائه‌ی خدمات تعمیر و سرویس اجاق گاز رومیزی است. این تیم با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اصلی، می‌تواند به صورت دقیق و سریع، مشکلات اجاق گاز رومیزی شما را تشخیص دهد و آن را تعمیر کند.

تعمیر اجاق گاز صفحه ای
تعمیر اجاق گاز صفحه ای

در ادامه، به بررسی انواع اجاق گاز رومیزی و خدمات تعمیر و سرویس آنها در مجموعه مستر امداد می‌پردازیم:

  • اجاق گاز رومیزی با شعله: این نوع اجاق گاز، با شعله واقعی کار می‌کند و برای آشپزی در بسیاری از خانواده‌ها استفاده می‌شود. در صورت بروز مشکلات در این نوع اجاق گاز، تیم تعمیر و سرویس مستر امداد، با توجه به نوع مشکل، قطعات مورد نیاز را تعویض و مشکل را برطرف می‌کند.
  • اجاق گاز رومیزی بدون شعله: این نوع اجاق گاز، با استفاده از یک فن برای ایجاد شعله‌ی مصنوعی، کار می‌کند. در صورت بروز مشکلات در این نوع اجاق گاز، تیم تعمیر و سرویس مستر امداد، با توجه به نوع مشکل، قطعات مورد نیاز را تعویض و مشکل را برطرف می‌کند.
  • اجاق گاز رومیزی چند سوز: این نوع اجاق گاز، دارای چند شعله برای آشپزی همزمان در وسایل مختلف است. در صورت بروز مشکلات در این نوع اجاق گاز، تیم تعمیر و سرویس مستر امداد، با توجه به نوع مشکل، قطعات مورد نیاز را تعویض و مشکل را برطرف می‌کند.
  • اجاق گازرومیزی با سطح مستوی: این نوع اجاق گاز، دارای سطح صاف و مستوی است که برای آشپزی در وسایل بزرگ، مثل قابلمه‌های بزرگ، مناسب است. در صورت بروز مشکلات در این نوع اجاق گاز، تیم تعمیر و سرویس مستر امداد، با توجه به نوع مشکل، قطعات مورد نیاز را تعویض و مشکل را برطرف می‌کند.
  • اجاق گاز رومیزی با سطح غیرمستوی: این نوع اجاق گاز، دارای سطحی غیرمستوی است که برای آشپزی در وسایل کوچکتر، مثل تابه‌ها، مناسب است. در صورت بروز مشکلات در این نوع اجاق گاز، تیم تعمیر و سرویس مستر امداد، با توجه به نوع مشکل، قطعات مورد نیاز را تعویض و مشکل را برطرف می‌کند.

خدمات تعمیر و سرویس اجاق گاز رومیزی در مجموعه مستر امداد، شامل تعمیر مشکلات مختلف اجاق گاز، تعویض قطعات معیوب، تعمیر سطح اجاق گاز، تعمیر کنترل‌های دمایی و تعویض شعله‌دهنده‌ها و فنون است. همچنین، تیم تعمیر و سرویس مستر امداد، با استفاده از تجهیزات پیشرفته، از جمله دستگاه‌های تشخیص خطا، می‌تواند مشکلات اجاق گاز را به صورت دقیق تشخیص داده و آن را تعمیر کند.
بهتر است برای حفظ عمر و کیفیت اجاق گاز رومیزی خود، به صورت دوره‌ای و با توجه به شرایط استفاده، اقدام به تعمیر و سرویس آن کنید. با انتخاب مجموعه مستر امداد، می‌توانید از خدمات حرفه‌ای و قیمت مناسب، برای تعمیر و سرویس اجاق گاز رومیزی خود، بهره‌مند شوید.

خدمات ارائه شده توسط مستر امداد در زمینه تعمیر اجاق گاز رومیزی، شامل موارد زیر می‌شود:

  • تشخیص مشکلات اجاق گاز رومیزی و رفع عیوب آن
  • تعویض قطعات اجاق گاز رومیزی شامل بخش‌هایی مانند شعله‌ور، والو، ترموکوپل، سوئیچ و غیره
  • نصب و راه‌اندازی اجاق گاز رومیزی
  • خدمات تعمیرات پیشگیرانه و نگهداری از اجاق گاز رومیزی
  • تعمیر و تعویض سایر قطعات اجاق گاز رومیزی مانند شیشه‌های محافظ، درب و غیره
  • ارائه مشاوره در مورد نحوه استفاده و نگهداری از اجاق گاز رومیزی

در مجموع، با انتخاب خدمات تعمیر اجاق گاز رومیزی مستر امداد، می‌توانید به یک خدمات با کیفیت، قابل اعتماد و با قیمت مناسبه دست آورید.این شرکت با ارائه خدماتی با کیفیت و با استفاده از قطعات اصلی، توانسته است اعتماد مشتریان خود را جلب کند.علاوه بر این، مستر امداد با ارائه خدمات با قیمت مناسب، به مشتریان خود امکان می‌دهد تا بهترین خدمات را با هزینه کمتری دریافت کنند.اگر شما نیز به دنبال خدمات تعمیر اجاق گاز رومیزی هستید، می‌توانید با تماس با مستر امداد، از خدمات با کیفیت و با قیمت مناسب آن بهره‌مند شوید.تیم کارشناسان مستر امداد در طول هفته در خدمت شما هستند و با ارائه خدمات تعمیراتی با کیفیت و با استفاده از تجهیزات پیشرفته، می‌توانند به شما کمک کنند تا اجاق گاز رومیزی خود را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنید.

تعمیر اجاق گاز صفحه ای

قیمت و هزینه تعمیر اجاق گاز صفحه ای در تهران چقدر است؟ چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت تعمیرات اجاق گاز رومیزی تاثیر می گذارد ؟
اینها متداول‌ترین سوالاتی است که مشتریان هنگام درخواست خدمات تعمیر اجاق گاز از ما می‌پرسند.اکنون قبل از پاسخ به این سوالات می‌خواهیم خیالتان را زودتر آسوده کنیم و بگوییم که قیمت تعمیر اجاق گاز و تمامی تعرفه‌ها و نرخ‌ها از سوی اتحادیه و کارشناسان ما نظارت می‌شود و قیمت ها کاملا شفاف است.قیمت تعمیر اجاق گاز صفحه ای، کاملا به تعداد خدمات مورد نیاز (تعویض ترموکوپل اجاق گاز رومیزی، تعویض شیشه اجاق گاز، تنظیم شعله اجاق گاز رومیزی و…) و حجم کار تعمیر اجاق گاز شما بستگی دارد.آیا بهتر نیست به جای نگرانی، با مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی مستر امداد تماس بگیرید؟ آیا می دانید این مرکز خدمات در محل را در زمینه تعمیر اجاق گاز و تعمیرات دیگر لوازم خانگی برای شما عزیزان ارائه می کند؟

آشنایی با اجاق گاز و اجزاء تشکیل دهنده آن:

اجاق گاز وسیله‌ای برای آشپزی است که از گاز قابل اشتعالی مانند گاز طبیعی، پروپان یا بوتان به عنوان سوخت استفاده می‌کند.به‌طور معمول، یک اجاق گاز فردار امروزی، از بدنه، عایق، چند راهه‌ها، شیرها، نازل‌ها، محفظه یا لوله‌های رابط، مشعل‌ها، شمعک (پیلوت)، ترموکوپل، فندک، ترموستات، درجه تنظیم حرارت، ساعت زنگ‌دار و جوجه گردان تشکیل شده است.اجاق گاز به سه دسته اجاق گاز رومیزی، اجاق گاز توکار یا صفحه‌ای و اجاق گاز مبله تقسیم می‌شود.در اجاق گاز صفحه‌ای، گاز و فر از هم جدا بوده و هر کدام باید جداگانه خریداری شوند، از این رو تنوع بیشتری در انتخاب اجاق گاز و فر خواهیم داشت؛ و نکته مثبت دیگر این است که اجاق گاز توکار فضای کمتری را نسبت به اجاق گاز مبله اشغال می‌کند.اجاق گاز رومیزی ارزان‌ترین نوع اجاق گاز است؛ و بیشتر مناسب آشپزخانه‌هایی با پخت و پز کم و یا شرکت‌ها می‌باشد.مستر امداد میداند اولین نگرانی همه مشتریان در زمان خرابی برخی از وسایل برقی این است که چگونه آن را به تعمیرگاه ببریم. برای مثال درمورد تعمیر اجاق گاز رومیزی، جابجا کردن این وسیله واقعا سخت بوده و به چند نفر نیروی کمکی نیاز داریم. از طرفی ممکن است در حین انتقال، به آن آسیب وارد شود.

انواع اجاق گاز: چه چیزی برای آشپزخانه شما بهتر است؟

اجاق‌ها وسایلی مستقل هستند که دارای یک سطح پخت و پز با مشعل یا عناصر هستند، اما بدون اجاق. اجاق‌های آشپزخانه انعطاف‌پذیری چیدمان آشپزخانه را فراهم می‌کنند، زیرا مستقیماً روی کانترها نصب می‌شوند، می‌توانند در یک جزیره قرار بگیرند و در مدل‌های گازی، برقی، القایی و کابینتی در طیف وسیعی از اندازه‌ها موجود هستند. همچنین مستر امداد انواع تعمیر اجاق گاز رومیزی را انجام می دهد.

تعمیر اجاق گاز رومیزی
تعمیر اجاق گاز رومیزی

کدام یک برای آشپزخانه من مناسب است؟

انتخاب اجاق گا ز صفحه ای در مقابل یک اجاق گاز ایستاده، وظایف اجاق گاز و اجاق را از هم جدا می کند و در عین حال ظاهری ساده و توکار ایجاد می کند. این پیکربندی برای آشپزخانه‌های بزرگ‌تر عالی است، این پیکربندی عملکرد زمان صرف غذا را به گونه‌ای پخش می‌کند که می‌تواند به شما کمک کند تا آشفتگی را مدیریت کنید و غذا را بدون خم شدن یا چمباتمه زدن زیاد حرکت دهید.اجاق‌های آشپزخانه رومیزی همچنین می‌توانند گزینه خوبی برای آشپزخانه‌هایی با فضای پیشخوان محدود باشند، زیرا در اندازه‌های باریک‌تری نسبت به اکثر طیف‌ها موجود هستند.
مهم ترین وسیله ای که در هر آشپزخانه ای به چشم می آید اجاق گاز می باشد. اجاق گاز ممکن است بزرگ یا کوچک باشد. جدید یا قدیمی.برای خرید اجاق گاز باید چند نکته را مدنظر داشته باشید: یکی از این موارد بزرگی یا کوچکی اشپزخانه و محل قرار گیری اجاق گاز در انتخاب اندازه و نوع اجاق گاز به شما کمک می کند. دومین مورد مقدار هزینه ای که می خواهید صرف خرید اجاق گاز می کنید در نوع خرید شما موثر است.

اجاق گازها انواع مختلفی دارند از جمله:

  • اجاق گازهای رومیزی
  • اجاق گاز های توکار یا صفحه ای
  • اجاق گازهای کشویی
  • اجاق گازهای فردار

انواع اجاق گاز براساس جنس ساخت شامل:

  • اجاق گاز استیل
  • اجاق گاز شیشه ای
  • اجاق گاز سرامیکی

همچنین اجاق گازها بر حسب برند خود ایرانی و خارجی را شامل می شوند، مانند:

  • اجاق گاز اسنوا
  • اجاق گاز سینجر
  • اجاق گاز تکنو
  • اجاق گاز اخوان
  • اجاق گاز پیلوت
  • اجاق گاز استیل البرز
  • اجاق گاز بوش
  • اجاق گاز فرامکو
  • اجاق گاز لتو
  • اجاق گاز داتیس
  • اجاق گاز گوفر
  • اجاق گاز ایندزیت
  • اجاق گاز تریم
  • اجاق گاز هافنبرگ
  • اجاق گاز طرح فر لوفر

در موقع خرید اجاق گاز مورد نظر به وجود گارانتی دقت داشته باشید و در مورد اجاق گازهای خارجی اینکه در مواقع خرابی با عدم وجود قطعه یدکی در بازار مواجه نشوید. بهترین راه مشورت با متخصص می باشد. و در موقع سرویس و خرابی مراجعه به تعمیرکار متخصص ضروری است.

سه سوته میام پیشت هرجای تهران که باشی کمتر از ۳۰ دقیقه میام واسه سرویس…

سه سوته میام پیشت
هرجای تهران که باشی کمتر از ۳۰ دقیقه میام واسه سرویس…

امروزه چه نوع اجاق گازی موجود است؟

  • اجاق گاز شعله ای

این نوع اجاق گاز از شعله باز برای گرم کردن ظروف استفاده می کند. اجاق‌های گازی کنترلی پاسخگو بر روی تنظیمات گرما ارائه می‌دهند، که آنها را برای تنظیم سریع ظروف ظریف و همچنین وعده‌های غذایی روزمره ایده‌آل می‌کند. شعله را می توان فوراً تنظیم کرد، بنابراین نیازی نیست منتظر گرم شدن یا خنک شدن یک عنصر الکتریکی باشید.

حرارت گاز بر حسب BTU اندازه گیری می شود، برخی از مشعل ها حرارت بالاتر و اغلب شعله بزرگتری نسبت به سایر مشعل ها برای کارهای مختلف پخت و پز ارائه می دهند. اجاق‌های گازی معمولاً دارای رنده‌های قابل جابجایی هستند.

تعمیر اجاق گاز رومیزی

  • اجاق گاز برقی

اجاق‌های برقی ظروف آشپزی را با استفاده از کویل‌های فلزی یا عناصر گرمایشی گرم می‌کنند که ممکن است در معرض یا گاهی اوقات در زیر سطح صاف شیشه‌ای سرامیکی پنهان شوند که پاک کردن نشت‌ها را ساده می‌کند. بسیاری از مدل‌ها عناصری را ارائه می‌کنند که اندازه آن‌ها را می‌توان به ظروف کوچکتر یا بزرگ‌تر برای انعطاف‌پذیری بیشتر تنظیم کرد.

ظروف بسیار بزرگ با عناصر “پل” که فضای بین عناصر جلو و عقب را گرم می کنند و می توان آنها را بر روی اجاق های برقی انتخابی پیدا کرد، قرار دهید.

تعمیر اجاق گاز رومیزی
تعمیر اجاق گاز رومیزی
  • اجاق گاز القایی یا مغناطیسی

اجاق گاز القایی نوعی اجاق برقی است که از الکترومغناطیس برای گرم کردن ظروف استفاده می کند. فناوری القایی انرژی را مستقیماً به ظروف مغناطیسی برای پخت سریع منتقل می کند. این سیستم امکان افزایش یا کاهش سریع دما را فراهم می‌کند و چون سطح پخت سریع سرد می‌شود، احتمال نشت روی آن کمتر است.به خاطر داشته باشید که نمی توانید از ظروف آلومینیومی یا مسی روی اجاق القایی استفاده کنید مگر اینکه دارای هسته مغناطیسی باشد.

  • اجاق گاز کابینتی

یک اجاق گاز با جریان پایین، سیستم تهویه را مستقیماً در سطح پخت و پز ادغام می کند و نیاز به دریچه بالای سر را از بین می برد. اگر اجاق گاز خود را در جزیره ای آشپزخانه نصب می کنید که جایی برای هود وجود ندارد، یا اگر دوست دارید آشپزخانه خود را باز کنید، گزینه خوبی هستند. به خاطر داشته باشید که برای قرار دادن سیستم تهویه به فضای کابینت زیر پیشخوان نیاز دارید.

نکات نگهداری از اجاق گاز صفحه ای

خانه‌های امروزی مملو از وسایل و وسایلی است که در زمان صرفه‌جویی می‌کنند. اجاق گاز یک وسیله پخت و پز محبوب است که تهیه غذا را ساده تر و سریع تر کرده است.در برخی از خانه ها، این وسایل هر روز و گاهی بیش از یک بار استفاده می شوند. این فرسودگی دائمی به طور اجتناب ناپذیری بر میزان کیفیت و مدت زمان کارکرد اجاق گاز تأثیر می گذارد. به منظور بهبود عملکرد و افزایش طول عمر اجاق گاز خود، توصیه می شود که یک روال منظم از نگهداری و تمیز کردن را دنبال کنید تا نیازی به تعمیر اجاق گاز صفحه ای و رومیزی خود نداشته باشید.

1. محلول تمیز کننده خود را انتخاب کنید.

همانطور که قبلاً ذکر شد، مطمئن شوید که محلول تمیزکننده ای را انتخاب کرده اید که برای دستگاه شما مناسب است. اجاق‌های شیشه‌ای می‌توانند توسط پاک‌کننده‌ها با مواد ساینده آسیب ببینند، اما اجاق‌های فولادی ضد زنگ را می‌توان با یک چربی‌گیر قوی تمیز کرد. اگر ترجیح می دهید از یک پاک کننده طبیعی استفاده کنید، می توانید یک قاشق غذاخوری جوش شیرین، نمک و آب را با هم ترکیب کنید. از یک پارچه نرم استفاده کنید تا خمیر را روی غذاهای سخت چسبیده و آشفته بمالید در صورت کمک با متخصصان تعمیر اجاق گاز رومیزی تماس بگیرید..

2. از آب در اطراف دستگیره ها و صفحه ها استفاده کنید.

اگر آب از طریق دهانه های اطراف شفت دستگیره عبور کند، می تواند باعث کوتاه شدن کلیدها و آسیب به سیستم جرقه زنی داخلی یا سایر سیستم های الکتریکی شود. استفاده کم از آب در اطراف این مناطق مهم است. به جای اسپری مستقیم آب یا پاک کننده روی این نواحی، سعی کنید از یک پارچه مرطوب استفاده کنید.

3. هر دو قسمت بیرونی و داخلی اجاق گاز/ فر را تمیز کنید.

تعمیر اجاق گاز صفحه ای
تعمیر اجاق گاز صفحه ای

هر ریزش، لکه یا تکه‌های غذا می‌تواند هنگام کار با اجاق گاز گرم شود، چه در داخل و چه در بیرون اجاق گاز باشد. با گرم شدن غذا، ممکن است آتش بگیرد، منجر به دود زیاد شود یا به سطح اجاق گاز، عناصر گرمایشی یا سایر اجزای اجاق گاز آسیب برساند. نشانگرهای صفحه کنترل را برای پخت و پز کارآمد تمیز نگه دارید. پانل جلویی در، پنجره و شیشه بیرونی در را تمیز کنید تا از ایجاد لکه جلوگیری شود و از تعمیر اجاق گاز رومیزی جلوگیری شود.

4. داخل فر را حدود 3 بار در سال تمیز کنید.

اگر پخت و پز زیاد انجام می دهید یا اگر فر به طور مرتب در معرض ریزش است، باید بیشتر از سه بار در سال فضای داخلی را تمیز کنید. هرگونه ریزش و چکه باید فوراً تمیز شود تا از دود کردن و آتش گرفتن آنها جلوگیری شو تا نیاز به تعمیر اجاق گاز رومیزی خود نداشته باشید.از استفاده از هرگونه مواد شوینده یا صابون در قسمت داخلی فر خواه خود تمیز شونده یا غیر خود تمیز شونده خودداری کنید. فقط از پاک کننده هایی استفاده کنید که توسط سازنده فر توصیه شده است. ویژگی خود تمیز شوندگی را بعد از ریختن زیاد و برداشتن قفسه ها اجرا کنید. قفسه ها را در سینک آب گرم و صابون بشویید.

رایج‌ترین مشکلات اجاق گاز، عیب یابی و تعمیر آن

تعمیر اجاق گاز رومیزی
تعمیر اجاق گاز صفحه ای

ما در زیر چند مورد از اشکالات متداولی که در اجاق گازها پیش می‌آید را برای شما بیان کرده‌ایم.همچنین صورت توصیه می‌کنیم که برای تعمیر اجاق گاز صفحه ای با ما از طریق تلفن های نوشته شده در پایین همین صفحه تماس بگیرید.

اجاق گاز شما جرقه نمی‌زند.

علت: ممکن است یکی از اجزاء ترانس جرقه، کلید یا ولوم جرقه معیوب شده باشد و یا سیمها قطع شده باشد. باید با تکنسین های تعمیر اجاق گاز رومیزی مستر امداد تماس بگیرید.

شعله‌ های اجاق گاز روشن نمی‌شود.

علت 1: علت روشن نماندن شعله اجاق گاز رومیزی و روشن نشدن آن سوراخ‌های مشعل است. ممکن است سوراخ‌های مشعل یا پیلوت اجاق گاز شما مسدود شده است‌، جهت رفع عیب باید در ابتدا با یک وسیله باریک یا برس، پیلوت را تمیز کنید.

در غیر این صورت اقدام به تعویض آن نمایید.

علت 2: امکان دارد پیلوت خاموش باشد، جهت رفع عیب، پیلوت را روشن نمایید.

زمان زیادی طی شود تا شعله‌های اجاق گاز روشن شود.

مستر امداد بعد از تماس شما و ثبت درخواست تعمیر اجاق گاز رومیزی، تعمیرکار مربوطه براساس عیب یابی اولیه که به کمک توضیحات شما انجام داده است، با تجهیزات کامل و در اولین فرصت به منزل شما مراجعه کرده و شما از نزدیک شاهد روند کار خواهید بود.

عیب یابی و تعمیر اجاق گاز صفحه ای در تهران

شعله اجاق گاز زرد می‌سوزد.

علت: نسبت هوای موجود در مخلوط کم است. جهت رفع عیب، باید صفحه مخلوط کن اجاق گاز خود را کمی باز کنید.

حرارت به یک اندازه در شعله پخش کن مشاهده نمی‌شود.

تعمیر اجاق گاز صفحه ای

علت: ژِیگلور یا تنظیم هوا یا سوراخ‌های شعله پخش کن عیب دارد (هر چیزی که سوخت از آن رد شود، ژیگلور نام دارد).

پیلوت خاموش می‌شود.

علت: آن مقدار گازی که باید به پیلوت برسد اندک است یا هوای زیادی به مخلوط کن وارد می‌شود.

جهت رفع عیب باید در اجاق گازی که از نوع مخلوط کن‌دار است، صفحه محفظی آن را اندکی ببندید.

چرا شعله اجاق گاز یک دست نیست؟

احتمالا مشاهده کردید که تمامی شعله های اجاق گاز شما پراکندگی یکسانی دارد و همچنین شعله ای که از آن بیرون می آید رنگ مناسبی دارد که معمولاً آبی است. ولی این شعله ها در بعضی از مواقع  ممکن است پراکندگی این شغل ها عوض شود. و یا به زبان ساده شعله ها کم یا زیاد شود. اما دلیل اصلی این مشکل چیست و چه باید کرد.اولین دلیلی که باعث رخ دادن این مشکل می شود چرب شدن یا ریخته شدن تکه های غذا بر روی مشعل گاز شما می باشد. پس شعله ها را از اجاق گاز جدا کنید و آن را خوب تمیز کنید تا مشکل شما حل شود. نظافت شعله های اجاق گاز در صحت و درست کار کردن آن نقش بسیار مهمی دارد. پس این مورد را حتما به یاد داشته باشید.

علت پخش بوی گاز در اطراف اجاق چیست؟

یکی از خطرناک ترین و مهم ترین مسائل در اجاق گاز این است که در بعضی از مواقع ممکن است بوی گاز در اطراف اجاق گاز پخش شود. که می تواند بسیار خطرناک باشد. اولین دلیلی که باعث رخ دادن این اتفاق خطرناک می شود آن است که احتمالاً شلنگ گاز اجاق گاز شما شل شده است. پس در اولین قدم شلنگ را چک و بررسی کنید و مطمئن شوید که گاز از آن خارج نمی شود.اگر مشاهده کردید که مشکل از شلنگ است حتماً آن را تعویض کنید. همچنین طبق گفته متخصصین مستر نداد اگر کپسول گاز دستگاه شما ایراد فنی داشته باشد و  یا نشتی داشته باشد، این مشکل رخ می دهد.برای تعمیر اجاق گاز صفحه ای با شماره های ثبت شده تماس بگیرید.

تعمیر اجاق گاز صفحه ای
تعمیر اجاق گاز صفحه ای

شعله اجاق گاز شما وزش دارد و تولید سر و صدا می‌کند.

علت: باز هم نسبت هوا به گاز در مخلوط زیاد است. جهت رفع عیب باید صفحه مخلوط کن را اندکی ببندید.

تعمیر اجاق گاز در محل شما و در تمام نقاط تهران مانند شرق تهران ، شمال ، جنوب و غرب تهران توسط سرویس کاران متخصص مستر امداد انجام می شود. همین حالا با ما تماس حاصل فرمائید.

آیا خدمات تعمیر اجاق گاز صفحه ای در محل یا منزل انجام می پذیرد؟

از خدمات مجموعۀ مستر امداد می توان به اعزام متخصصان ماهر و مجرب در محل اشاره کرد. مزیت مهم استفاده خدمات تعمیر اجاق گاز در محل یا منزل، دانش و مهارت تعمیرکاران مجموعۀ مستر امداد در تعمیر انواع برندهای داخلی و خارجی و مدل های مختلف اجاق گاز می باشد. سرویس تعمیر گاز در محل باعث بهره‌مندی مشتریان از مهارت های تعمیرکاران مجرب بدون نیاز حمل و نقل این دستگاه می شود.

برای تعمیر اجاق گاز رومیزی در مجموعه مستر امداد با چه شماره ای تماس بگیریم؟

خدمات ما به صورت 24 ساعته است و توجه داشته باشید که نمایندگی های معتبر تعطیلی ندارند و شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز حتی روز های تعطیل با شماره های ما 22852095، 44044355، 88520173، 66178763  در ارتباط باشید.

نظر آقای فلاحی درباره تعمیر گاز رومیزی

نظر خانم مماسی ، تعمیر اجاق گاز رومیزی

بیشتر بدانید:تعمیر اجاق گاز رومیزی اخوان

گذر زمان و تاثیر آن در خرابی اجاق گاز

تعمیر اجاق گاز رومیزی و انجام این کار توسط کارشناس حرفه ایی بسیار مهم می باشد. در صورت رعایت نشدن عوامل استاندارد میتواند بسیار خطر آفرین باشد.
اجاق گاز رومیزی یکی از مهمترین وسایل آشپزخانه است که در پخت غذاهای دل چسب در بسیاری از خانواده‌ها استفاده می‌شود.جالب است بدانید با توجه به گوناگونی مدل ها و طرح های جدید و حتی اشاره به مقوله رنگ اجاق گاز رومیزی ،این وسیله برای استایل کردن و داشتن یک دکوراسیون زیبا در آشپزخانه بسیار مهم است.
اما مانند هر وسیله‌ی الکتریکی دیگری، اجاق گاز رومیزی نیز با گذر زمان و استفاده مکرر، ممکن است به مشکلات و خرابی‌هایی برخورد کند. در این شرایط، نیاز به خدمات تعمیر و سرویس اجاق گاز رومیزی پیدا می‌کنید.
در مجموعه مستر امداد، تیمی از کارشناسان مجرب و با تجربه، آماده‌ی ارائه‌ی خدمات تعمیر و سرویس اجاق گاز رومیزی است. این تیم با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اصلی، می‌تواند به صورت دقیق و سریع، مشکلات اجاق گاز رومیزی شما را تشخیص دهد و آن را تعمیر کند.

 بررسی انواع اجاق گاز رومیزی و خدمات تعمیر و سرویس آنها در مجموعه مستر امداد

اجاق گاز رومیزی با شعله:

این نوع اجاق گاز، با شعله واقعی کار می‌کند و برای آشپزی در بسیاری از خانواده‌ها استفاده می‌شود. در صورت بروز مشکلات در این نوع اجاق گاز، تیم تعمیر و سرویس مستر امداد، با توجه به نوع مشکل، قطعات مورد نیاز را تعویض و مشکل را برطرف می‌کند.

اجاق گاز رومیزی بدون شعله:

این نوع اجاق گاز، با استفاده از یک فن برای ایجاد شعله‌ی مصنوعی، کار می‌کند. در صورت بروز مشکلات در این نوع اجاق گاز، تیم تعمیر و سرویس مستر امداد، با توجه به نوع مشکل، قطعات مورد نیاز را تعویض و مشکل را برطرف می‌کند.

اجاق گاز رومیزی چند سوز:

این نوع اجاق گاز، دارای چند شعله برای آشپزی همزمان در وسایل مختلف است. در صورت بروز مشکلات در این نوع اجاق گاز، تیم تعمیر و سرویس مستر امداد، با توجه به نوع مشکل، قطعات مورد نیاز را تعویض و مشکل را برطرف می‌کند.

اجاق گازرومیزی با سطح مستوی:

این نوع اجاق گاز، دارای سطح صاف و مستوی است که برای آشپزی در وسایل بزرگ، مثل قابلمه‌های بزرگ، مناسب است. در صورت بروز مشکلات در این نوع اجاق گاز، تیم تعمیر و سرویس مستر امداد، با توجه به نوع مشکل، قطعات مورد نیاز را تعویض و مشکل را برطرف می‌کند.

اجاق گاز رومیزی با سطح غیرمستوی:

این نوع اجاق گاز، دارای سطحی غیرمستوی است که برای آشپزی در وسایل کوچکتر، مثل تابه‌ها، مناسب است. در صورت بروز مشکلات در این نوع اجاق گاز، تیم تعمیر و سرویس مستر امداد، با توجه به نوع مشکل، قطعات مورد نیاز را تعویض و مشکل را برطرف می‌کند.

خدمات تعمیر و سرویس اجاق گاز رومیزی در مجموعه مستر امداد

  1.  شامل تعمیر مشکلات مختلف اجاق گاز،
  2. تعویض قطعات معیوب
  3.  تعمیر سطح اجاق گاز،
  4. تعمیر کنترل‌های دمایی و تعویض شعله‌دهنده‌ها و فنون

همچنین، تیم تعمیر و سرویس مستر امداد، با استفاده از تجهیزات پیشرفته، از جمله دستگاه‌های تشخیص خطا، می‌تواند مشکلات اجاق گاز را به صورت دقیق تشخیص داده و آن را تعمیر کند.بهتر است برای حفظ عمر و کیفیت اجاق گاز رومیزی خود، به صورت دوره‌ای و با توجه به شرایط استفاده، اقدام به تعمیر و سرویس آن کنید. با انتخاب مجموعه مستر امداد، می‌توانید از خدمات حرفه‌ای و قیمت مناسب، برای تعمیر و سرویس اجاق گاز رومیزی خود، بهره‌مند شوید.

تعمیر اجاق گاز رومیزی

23 پاسخ

  1. تعمیر اجاق گاز صفحه ای بسیار عالی بودممنون از تیم مستر امداد

  2. تعمیر اجاق گاز صفحه ای مطلبی عالی و کاربردی بود ممنونم

  3. با استفاده از این مطلب توانستم اجاق گاز رومیزی مناسب انتخاب کنم
    سپاس

  4. مطالبتون در مورد اجاق گاز رومیزی اموزنده و کاربردی میباشد

  5. چه خوب، خیالم از بابت قابل تعمیر و تعویض بودن اجاق گاز صفحه ای راحت شد.

  6. مقاله‌ی بسیار مفید تعمیر اجاق گاز صفحه ای را مطالعه کردم. متشکرم

  7. از مطالب ارائه شده در مقاله تعمیر اجاق گاز صفحه خیلی استفاده کردیم با تشکر از مستر امداد.

  8. محتوا تعمیر اجاق گاز صفحه ای در سایت مستر امداد خیلی مفید بود.

  9. مطلب تعمیر اجاق گاز رومیزی خیلی کامل و دقیق بود و اطلاعات مفیدی بدست آوردم ممنونم.

  10. در مقاله تعمیر اجاق گاز رومیزی نکات مهم و کاربردی توضیح داده شده مرسی

  11. تعمیر اجاق گاز صفحه ای کار حساسیه نباید به هرکسی سپرد
    من از خدمات مستر امداد استفاده کردم کارشون عالیه

  12. برای تعمیر جاق گاز صفحه ای ام از مستر امداد کمک خواستم و با تیم خرفه ایشان به سرعت مشکلم را حل کردند

  13. تعمیر اجاق گاز صفحه ای در مستر امداد خیلی عالی انجام میشه

  14. بهترین تعمیر کار اجاق گاز صفحه ای در تهران هستید

  15. تعمیر اجاق گاز صفحه ای در مستر امداد عالی انجام میشه

  16. واقعا اطلاعات خوب و مفیدی در مورد تعمیر اجاق گاز داده شد.ممنون از مستر امداد

  17. ممنون از مستر امداد بابت مقاله ی تعمیر اجاق گاز رومیزی

  18. باتشکر از مستر امداد بابت مقاله ی جامع در رابطه با تعمیر اجاق گاز رومیزی. برای تمیز کردن اجاق های شیشه ای در صورت استفاده از سیم ظرفشویی خط روی صفحه میفته یا بستگی به جنس شیشه و فشار دست داره؟

  19. بابت مقاله ی تعمیر اجاق گاز رومیزی ار مستر امداد. میشه خواهش کنم بفرمایید ایا خدمات شما شامل شهرستان شهریار هم می شود/

  20. برای تعمیر اجاق گاز صفحه ای سایتهای خیلی زیادی زدن ولی من سایت مستر امداد رو پیشنهاد میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.