خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر جاروبرقی در تهران

تعمیر جارو برقی - مستر امداد
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

تعمیر جاروبرقی در تهران در سایت مستر امداد

جارو برقی وسیله ایست که شامل یک موتور است که توسط برق روشن می شود و شروع به کار می کند، موتور یک فن را به حرکت در می آورد که فشار هوا داخل جاروبرقی را کم می کند و در این حالت یک خلاء جزئی ایجاد می شود.

مستر امداد

ارائه خدمات نمایندگی لوازم خانه و آشپزخانه بوش

مستر امداد

ارائه خدمات نمایندگی لوازم خانه و آشپزخانه بوش

در نتیجه فشار هوای خارج به هوای داخل نیرو وارد می کند تا از طریق لوله به داخل جاروبرقی حرکت کند. وقتی هوا به داخل جاروبرقی رسید گرد و غبار و آشغال ها توسط فیلتر از هوا جدا می شوند.

جاروبرقی ها دارای فیلتر می باشند. در بیشتر جارو برقی ها یک کیسه مخصوص پارچه ای یا کاغذی وجود دارد که هوا می تواند از آن عبور کند ولی بیشتر گرد و غبار و آشغال ها نمی توانند عبور کنند و در نتیجه داخل آن جمع می شوند.
در بعضی جاروبرقی از یک محفظه ی مخصوص به نام کانیستر استفاده می شود که هوای مکیده شده به همراه آشغال ها داخل آن با سرعت می چرخد و وقتی گرد و غبار به دیواره برخورد می کنند به پایین افتاده و ته کانیستر جمع می شوند. هوای تقریبا تمیز از بالای آن به بیرون هدایت می شود.
در نوعی دیگر از جاروبرقی از آب برای تمیزکاری و شستشو استفاده می شود، در این حالت گرد و غبار داخل ذرات آب گیر می افتند. چون ذرات آب از هوا سنگین تر هستند، وقتی آن ها به داخل جاروبرقی می رسند در مخزن می افتند.

تعمیر جاروبرقی
تعمیر جاروبرقی

در موتور وکیوم استاندارد در قسمت زیرین فن قرار دارد که مکش هوا را ایجاد می کند. وقتی هوا داخل می شود به سمت موتور هدایت نمی شود و از طریق روزنه های کنار به بیرون منتقل می گردد. بنابراین در این مدل ها از یک فن دیگر برای خنک کردن موتور استفاد ه می شود که کاربردی است.

حتی اگر شما به بهترین شکل از جاروبرقی خود استفاده نموده و مراقب باشید مشکلی در آن رخ ندهد، به هر حال گاها بدون اینکه کنترل شرایط دست شما باشد،

وسیله خراب می شود و نیاز به تعمیر جاروبرقی خود پیدا می کنید. مثلا کافی است در حین جارو کشیدن خانه، ولتاژ برق به صورت ناگهانی تغییر کرده و موتور دستگاه بسوزد.

تعمیر جاروبرقی در تهران

در  چنین شرایطی به هیچ عنوان نگران نبوده و با خونسردی کامل با مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی مستر امداد تماس بگیرید، در این مرکز تیمی از تعمیرکاران حرفه ای و  ماهر فعالیت می کنند که هر گروه، در زمینه نوع خاصی از وسایل برقی همجون تعمیر اجاق گاز، تعمیر لباسشویی، تعمیر ظرفشویی و… توانمند هستند.

تعمیرکار با تمامی امکانات مورد نیاز به خانه شما مراجعه می کند و منزل شما به یک تعمیرگاه کوچک تبدیل می شود. بدون اینکه نگران کیفیت کار باشید، با خیال آسوده به متخصصین ما اعتماد کنید.

مهم نیست که دستگاه خود را از کجا خریداری کرده اید، متخصصان حرفه ای ما در تهران تمام برندها (سامسونگ، ال جی، دوو، زیمنس، پاناسونیک، کنوود، دلونگی و…) را در سریعترین زمان ممکن و با هزینه مناسب تعمیر می کنند.

انواع جاروبرقی

1. جاروبرقی خانگی
2. جاروبرقی سطلی
3. جاروبرقی شارژی
4. جاروبرقی صنعتی
5. جاروبرقی رباتیک
6. جاروبرقی آب و خاک
7. جاروبرقی و بخارشور

 

تعمیرگاه تخصصی و مجاز تعمیر جاروبرقی

تعمیرگاه تخصصی و مجاز مستر امداد بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای سرویس و تعمیر دستگاه شما می باشد، با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب شما برای تعمیر جارو برقی شما هستیم.

مهم نیست که جارو برقی شما از کدام برند و مدل می باشد زیرا ما تمامی برندهای معتبر و معروف از جمله سامسونگ، الکترولوکس، ال جی، آاگ، پاناسونیک، دوو، دلونگی و… را تعمیر میکنیم.

سیستم خدمات دهی ما نزدیکترین متخصص را جهت تعمیر در زمانی که شما تعیین میکنید به محل اعزام نموده تا در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کنند.

مشکلات متداول جارو برقی که نیاز به تعمیر دارند:

  • جارو برقی در هنگام روشن شدن و یا در حین کار کردن سر و صدای زیادی می دهد.
  • جاروبرقی روشن نمی شود.
  • قدرت مکش جاور برقی کم شده است.
  • جارو در حین کار یک دفعه خاموش می شود و کار نمی کند.
  • سیم جمع کن جارو برقی خراب شده است.

البته دلایل دیگری هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای جاروبرقی شود.

اگر شما مشکلی دارید که در لیست بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت دستگاه شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک متخصص جهت عیب یابی و در صورت تمایل جهت تعمیر جاروبرقی  شما اعزام شود.

اگر با کاهش قدرت مکش جاروبرقی روبرو شدیم چه اقدامی باید انجام دهیم؟

تعمیر جاروبرقی
تعمیر جاروبرقی

اگر متوجه شدید که جاروبرقی خوب تمیز نمی‌کند و قدرت مکش آن کاهش یافته است:

ابتدا جارو را خاموش کنید. اجازه دهید دستگاه سرد شود و گردوخاک معلق در آن فروکش کند.
کیسه جارو را بررسی کنید، اگر بیش‌ازحد پر شده است، آن را خالی کنید.
اگر مشکل از کیسه نبود، اتصالات لوله جاروبرقی را از هم باز کنید.
قسمت‌هایی که با چشم می‌توانید ببینید را بررسی کنید که چیزی راه لوله را مسدود نکرده باشد.
بخش‌هایی از لوله‌های جاروبرقی که با چشم قابل‌دیدن نیستند را با فرستادن یک سیم بلند بررسی کنید و اگر راه آن مسدود شده، متوجه شوید و آن را باز کنید.

برای اطمینان بیشتر از تمیز بودن لوله خرطومی و اتصالات فلزی جاروبرقی، آن‌ها را آب بشویید تا کاملاً تمیز شوند.
از تمیز بودن فیلتر جارو نیز اطمینان حاصل کنید.
حتماً پس از شستشو لوله خرطومی جارو، صبر کنید تا به‌خوبی خشک شوند و هیچ‌گونه رطوبتی نداشته باشند.

تعمیر جاروبرقی
تعمیر جاروبرقی

بعد از اینکه از تمیز بودن لوله و اتصالات جارو مطمئن شدید، مجدداً دستگاه را روشن کنید و قدرت مکش دستگاه را چک کنید. اگر بازهم جاروبرقی قدرت مکش لازم را نداشت و مشکل آن همچنان پابرجا بود احتمالاً دستگاه دچار اشکال شده است.

اگر در این زمینه اطلاعات و دانش کافی ندارید. به‌هیچ‌وجه قسمت‌های داخلی آن را باز نکنید. چراکه ممکن است باعث آسیب بیشتر به آن شوید. برای این کار بهتر است با کارشناسان متخصص تعمیر جاروبرقی تماس بگیرید.

خراب بودن سیم جمع کن جاروبرقی

یکی از مشکلات آزاردهنده در جاروبرقی ها این است که بعد از بعد از مدتی سیم جمع کن ها خراب می‌شوند. اگر سیم جاروبرقی را بیرون کشیدید و دیگر سیم به جای قبلی خودش برنگشت بدانید که ترمز سیم جمع کن جاروبرقی شما دچار ایراد شده است و باید تعمیر گردد. مهمترین و اصلی ترین دلیلی که این مشکل رخ می دهد این است که سیم جاروبرقی را تا انتها باز می کنید. در نتیجه اگر سیم جاروبرقی را تا انتها باز نکنید این مشکل برای شما به وجود نمی آید .

دلیل روشن نشدن جاروبرقی

اگر جاروبرقی شما روشن نشد احتمالاً یکی از مشکلات زیر برایش پیش آمده و باید حتماً تعمیر گردد. پس نگران سوخته بودن آن نباشید و به نکات زیر توجه کنید.

ابتدا چک کنید که پریز برق سالم باشد. بعد از این مرحله سیم رابط جاروبرقی و سیم جمع کن جاروبرقی را چک کنید. ممکن است این دو قطع شده باشند و دچار مشکل شده باشند. همچنین در این مواقع که جاروبرقی روشن نمی شود برد الکترونیکی ممکن است خراب شده باشد. و طبق گفته کارشناسان ما این مشکل می تواند از موتور جاروبرقی هم باشد.

جاروبرقی در حین کار خاموش میشود

در بعضی از مواقع ممکن است وقتی از جاروبرقی استفاده میکنید  خاموش و روشن شود که آزار دهنده است. این مشکل معمولا مربوط به سیم جاروبرقی می باشد .به این صورت که احتمالا سیم مدام از برق جدا می شود و دوباره وصل میشود. این خرابی می تواند در مدت زمان کوتاهی به موتور جاروبرقی آسیب برساند و باعث سوختن قطعه اصلی آن شود.

وقتی این مشکل برای شما رخ داد حتماً با تکنسین‌های مستر مداد در تماس باشید تا در کوتاه ترین زمان به مشکل جاروبرقی شما رسیدگی شود.برای تعمیر جاروبرقی با شماره های ثبت شده تماس حاصل فرمایید!

سوالات متداول تعمیر جاروبرقی

مستر امداد چه برندهای از جاروبرقی را تعمیر می کند؟

تمامی برندهای  جاروبرقی ایرانی و خارجی در تعمیر لوازم خانگی مستر امداد تعمیر می شوند. همچنین خدمات مستر امداد در سراسر تهران می باشد.

شماره تماس تعمیر جاروبرقی مستر امداد چه شماره ای می باشد؟

خدمات تعمیرات جاروبرقی مستر امداد به صورت 24 ساعته است و شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز حتی روز های تعطیل با شماره 88520173 در ارتباط باشید.

چه زمانی به تعمیر جاروبرقی نیاز داریم؟

زمانی که مشکلاتی از قبیل کم شدن مکش ، خاموش شدن ، ایجاد صدای زیاد و بلند ، احساس بوی سوختگی ، باز و جمع نشدن سیم ، ورود آب به جاروبرقی و بیرون زدگی خاک و موارد دیگر روبرو شدید برای تعمیرات جاروبرقی خود باید اقدام کنید .

مشکلات بالا از مهم ترین و پرتکرار ترین مشکلات جاروبرقی ها میباشند که بارها بوجود آمده اند .

تعمیرات جاروبرقی در محل مجموعه مستر امداد چگونه است؟

جاروبرقی یکی از وسایل مهم و اصلی در خانه است که نداشتن یا خراب‌شدن آن سبب بروز مشکل و تداخل در امور نظافت منزل می‌شود. حتماً این اتفاق را تجربه کرده‌اید که جاروبرقی روشن نشود یا صدای ناهنجاری تولید کند و یا بوی دود و سوختنی ایجاد نماید.

در این مواقع با حفظ آرامش کافی است دستگاه را خاموش و سیم آن را از پریز خارج کنید و با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی در محل مستر امداد تماس بگیرید، چرا که تعمیرکاران با تجربه ما در سریع‌ترین زمان ممکن به محل اعزام می‌شوند.

هزینه تعمیر جاروبرقی چقدر است؟

هزینه تعمیر جاروبرقی شما بستگی به مدل دستگاه، علت خرابی آن، قطعات مورد نیاز دستگاه به تعویضات و دیگر مواردی مانند این ها بستگی دارد که تکنیسین های مستر امداد پس از بررسی دستگاه شما هزینه را خدمتتان اعلام میکنند.

بهتر است بدانید:نمایندگی جاروبرقی پارس خزر

تعمیرکار جاروبرقی
تعمیر جاروبرقی

[/av_one_full][av_textblock textblock_styling_align=” textblock_styling=” textblock_styling_gap=” textblock_styling_mobile=” size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” template_class=” av_uid=’av-ljmfv01c’ sc_version=’1.0′ admin_preview_bg=”]

چرا جارو برقی من صدا می دهد؟ در تعمیر جاروبرقی

جارو برقی‌ها ممکن است به دلایل مختلفی صدا کنند. در ادامه به برخی از این دلایل اشاره می‌کنیم:

1- فیلتر کثیف: وجود گرد و غبار در فیلتر جارو برقی می‌تواند باعث ایجاد مانع در جریان هوا شده و در نتیجه صدای بالایی را ایجاد کند. در صورتی که فیلتر کثیف باشد، بهتر است آن را پاک کنید یا تعویض کنید.

2- شیارهای هوا: جارو برقی‌ها برای جمع آوری گرد و غبار از طریق شیارهای هوا عمل می‌کنند. در صورتی که این شیارها با گرد و غبار یا مواد دیگری مسدود شده باشند، جریان هوا را مسدود کرده و صدای بالایی را ایجاد می‌کنند. برای رفع این مشکل، بهتر است شیارهای هوا را با دقت پاک کنید.

3- قطعات پویا: وجود قطعات پویا در جارو برقی مانند موتور، توربین و… می‌تواند به دلیل فرسایش و ساییدگی، صدای بالایی را ایجاد کند. در صورتی که صدای جارو برقی شما بسیار بلند است، بهتر است آن را به یک تکنسین مربوطه برای تعمیر مراجعه کنید.

4- شکستن یا خراشیدن قطعات: شکستن یا خراشیدن قطعات جارو برقی مانند موتور، توربین و… می‌تواند به دلیل جابجایی غیرمعمول قطعات، صدای بالا و نامنظمی را ایجاد کند. در صورتی که این مشکل وجود دارد، بهتر است جارو برقی را به یک تکنسین مربوطه برای تعمیر مراجعه کنید.

در کل، صدای بالای جارو برقی ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شود. برای رفع این مشکل، بهتر است با بررسی وضعیت جارو برقی و شناسایی دلایل مشکل، مراحل لازم را برای رفع صدای بالای جارو برقی انجام دهید.

علت صدای جاروبرقی
تعمیر جاروبرقی

 

صدای بالای جارو برقی ممکن است به دلایل فنی مختلفی ایجاد شود. در ادامه به برخی از این دلایل و نحوه رفع آن‌ها اشاره می‌کنیم:

1- فیلتر هوا: فیلتر هوا در جارو برقی برای جمع‌آوری گرد و غبار از هوا استفاده می‌شود. در صورتی که فیلتر هوا کثیف شده باشد، جریان هوا را مسدود کرده و صدای بالایی را ایجاد می‌کند. برای رفع این مشکل، بهتر است فیلتر هوا را پاک کنید یا تعویض کنید.

2- شیارهای هوا: شیارهای هوا برای جمع‌آوری گرد و غبار در جارو برقی استفاده می‌شوند. در صورتی که این شیارها با گرد و غبار یا مواد دیگری مسدود شده باشند، جریان هوا را مسدود کرده و صدای بالایی را ایجاد می‌کند. برای رفع این مشکل، بهتر است شیارهای هوا را با دقت پاک کنید.

3- موتور: موتور جارو برقی ممکن است به دلیل سایش و فرسایش بیش از حد، صدای بالایی را ایجاد کند. برای رفع این مشکل، بهتر است موتور جارو برقی را تعمیر یا تعویض کنید.

4- کوپلینگ: کوپلینگ قطعه‌ای است که موتور جارو برقی را با توربین یا مکش قطعات دیگر متصل می‌کند. در صورتی که کوپلینگ خراب یا کثیف شده باشد، ممکن است جریان هوا را مسدود کند و صدای بالایی ایجاد کند. برای رفع این مشکل، بهتر است کوپلینگ را تعویض کنید.

تعمیر موتور جاروبرقی
تعمیر جاروبرقی

5- توربین: توربین جارو برقی به دلیل سایش و فرسایش بیش از حد می‌تواند صدای بالایی ایجاد کند. برای رفع این مشکل، بهتر است توربین را تعمیر یا تعویض کنید.

در کل، صدای بالای جارو برقی ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شود و برای رفع این مشکل، باید دلیل آن را تشخیص داده و برای آن، روش‌های متناسب با مشکل را انتخاب کرد. در صورتی که مشکل صدای بالای جارو برقی خود را نمی‌توانید رفع کنید، بهتر است به یک تکنسین تعمیر جاروبرقی مربوطه مراجعه کنید.

چگونه می‌توانم یک تکنسین مربوطه برای تعمیر موتور جارو برقی پیدا کنم؟

شما می‌توانید به روش‌های مختلفی برای پیدا کردن یک تکنسین مربوطه برای تعمیر موتور جارو برقی استفاده کنید. در ادامه به برخی از این روش‌ها اشاره می‌کنیم:

1- مراجعه به مرکز خدمات فنی: شما می‌توانید به یک مرکز خدمات فنی جارو برقی مراجعه کنید و از آن‌ها برای تعمیر موتور جارو برقی خود کمک بگیرید. این مراکز خدمات فنی اغلب توسط تکنسین‌های ماهر و مجرب تشکیل شده‌اند و می‌توانند به شما کمک کنند.

2- استفاده از اینترنت: شما می‌توانید از اینترنت برای پیدا کردن تکنسین‌های مربوطه استفاده کنید. برخی از وب‌سایت‌هایی که به جستجوی تکنسین‌های مربوطه می‌پردازند، می‌توانند به شما کمک کنند.

3- استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل: برخی از اپلیکیشن‌های موبایلی مانند سرویس‌های درخواست تعمیرات، می‌توانند به شما کمک کنند تا یک تکنسین مربوطه برای تعمیر موتور جارو برقی پیدا کنید.

4- پرسش از دوستان و آشنایان: شما می‌توانید از دوستان، آشنایان و همکاران خود برای پیدا کردن یک تکنسین مربوطه برای تعمیر موتور جارو برقی خود سؤال کنید. این روش معمولاً باعث می‌شود که به تکنسین‌هایی با تجربه و ماهر دسترسی پیدا کنید.

در هر صورت، همیشه بهتر است از تکنسین‌هایی با تجربه و مجرب برای تعمیر موتور جارو برقی استفاده کنید. همچنین، قبل از اینکه تکنسین را برای تعمیر موتور جارو برقی خود استخدام کنید، از تجربه و صلاحیت او اطمینان حاصل کنید.

تعمیر جارو برقی به طور کلی باید توسط تکنسین‌های ماهر و مجرب انجام شود، اما در برخی موارد ساده و کوچک، شما می‌توانید خودتان نیز به برخی از مشکلات جارو برقی خود رسیدگی کنید. در ادامه به برخی از این موارد اشاره می‌کنیم:

1- تعویض کیسه گرد و غبار: کیسه گرد و غبار جارو برقی شما پس از مدتی پر می‌شود و بهتر است که هرچه زودتر تعویض شود. شما می‌توانید با توجه به نوع جارو برقی خود، کیسه گرد و غبار مناسب را خریداری کرده و با دقت و صحیح آن را تعویض کنید.

2- پاکسازی فیلتر: فیلتر جارو برقی نیز پس از مدتی پر می‌شود و بهتر است که آن را پاکسازی کنید. شما می‌توانید با توجه به نوع جارو برقی خود، از روش‌های مختلفی برای پاکسازی فیلتر استفاده کنید، مانند شستشو، تعویض و یا تمیز کردن با برس.

3- برطرف کردن مشکل اتصال: در برخی موارد، اتصالات جارو برقی ممکن است به دلیل کثیف بودن یا تعمیر ناصحیح خراب شود. در این صورت، شما می‌توانید با دقت و با استفاده از ابزار مناسب، اتصالات را بررسی کنید و در صورت لزوم، آن‌ها را تعمیر کنید.

در هر صورت، در صورتی که مشکل جارو برقی شما بزرگتر از موارد فوق است، بهتر است به یک تکنسین تعمیر جاروبرقی مربوطه مراجعه کنید تا مشکل را بررسی و رفع کند. همچنین، قبل از انجام هرگونه تعمیراتی بر روی جارو برقی خود، باید از راهنمایی تکنسین‌های مجرب استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.