خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر جاروبرقی پارس خزر

تعمیر جاروبرقی پارس خزر
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

تعمیر جاروبرقی پارس خزر در مستر امداد به شرح زیر میباشد:

در قدیم برای تمیز کردن محیط اطراف شامل خانه ها و متعلقات آنها از جاروهای دستی استفاده میشد. هنوز هم در  بعضی شهر های کوچک و روستاها دیدن ای جاروها مسئله عجیبی نیست. ولی با گذشت زمان و رشد و پیشرفت زندگی شهری و افزایش راهکارهایی برای صرفه جویی در وقت و هر چه بیشتر شدن آسایش و راحتی انسان ها، وسایل و تکنولوژی های برقی بیشتر و بیشتر شده و جارو برقی نیز یکی از وسایلی است که به همین منظور طراحی شده و مورد استفاده قرار گرفت.جاروبرقی ها یکی از پرکاربردترین وسایل در زندگی های امروزی هستند که نقش بسیار مهمی را در نظافت و پاکیزگی منازل و محیط اطراف ما بر عهده دارند. این وسیله  بسادگی و با استفاده از قدرت های متفاوت مکش می تواند به ما در پاکیزه کرده محیط و جمع آوری زباله ها و گرد و خاک کمک کند.

انواع مدل های جاروبرقی

1جاروبرقی سطلی

2. جاروبرقی خانگی

3. جاروبرقی شارژی

4. جاروبرقی صنعتی

5. جاروبرقی رباتیک

6. جاروبرقی آب و خاک

7. جاروبرقی و بخارشو

 

d1
تعمیر جاروبرقی پارس خزر

 

بهتر است بدانید:نمایندگی جاروبرقی الکترولوکس

جاروبرقی پارس خزر یکی از بهترین نوع جاروبرقی در ایران میباشد که برای نظافت سریع و آسان منزل یا محل کار شما گزینه ای مناسب است. پارس خزر با دهه ها تجربه درتولید انواع جاروبرقی، انتخاب های متنوعی را با قیمت های مناسب  و کیفیت خوب پیش روی شما قرار داده است. شما می توانید با مشاهده توضیحات  این محصولات  و با مقایسه ی جاروبرقی های مختلف انتخابی درست و بهتری داشته باشید. پارس خزر، برند نام آشنای ایرانی برای خانواده های ایرانی است که در ایران مورد استقبال قرار گرفته است.

تعمیر جاروبرقی پارس خزر
تعمیر جاروبرقی پارس خزر

بیشتر بدانید:تعمیر جاروبرقی سامسونگ

نمایندگی فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ

تعمیر جاروبرقی زیمنس

انواع مدل های جاروبرقی پارس خزر

  • جاروبرقی پارس‌خزر مدل KOMPRESSOR-VC-2500W، با توان 2500 وات
  • جاروبرقی پارس‌خزر مدل Turbo2000، با توان 2000 وات
  • جاروبرقی‌ پارس‌خزر مدل VC-2200W، با توان 2200 وات
  • جاروبرقی پارس‌خزر مدل Turbo2500WB، با توان 2400 وات
  • جارو برقی پارس خزر مدل Turbo 2000
  • جاروبرقی پارس‌خزر مدل Turbo2500WS، با توان 2500 وات
  • جاروبرقی پارس‌خزر مدل VC-2000W، با توان 2000 وات
  • جارو برقی پارس خزر مدل ECO 1900W با توان 1900 وات
  • جارو برقی پارس خزر مدل ECO-1800W با توان 1600 وات
  • جارو برقی پارس خزر سری آلفا مدل 707 با توان 1700 وات
  • جارو برقی پارس خزر مدل VC-625W با توان 1600 وات
تعمیر جاروبرقی پارس خزر
تعمیر جاروبرقی پارس خزر

بهتر است بدانید:نمایندگی جاروبرقی فیلیپس در تهران

انواع عیب یابی و تعمیر جارو برقی پارس خزر

جارو برقی روشن نمی‌شود:

پریز برق ندارد

جهت رویت برق پریز، بهترین روش استفاده از ولت‌متر آومتر است. رنج را بر روی ۲۵۰ ولت قرار داده و برق پریز را اندازه‌گیری نمایید. اگر مشکل از پریز است آن را رفع نمایید.

 

دوشاخه جارو و یا سیم رابط معیوب شده:

بدنه جارو را باز نموده و به وسیله ولت‌متر رسیدن برق را به سیم‌جمع‌کن مشاهده نمایید.

 

عیب از سیم جمع کن است

در اکثر موارد این گونه دیده می‌شود که برق وارد سیم‌جمع‌کن شده ولی به سبب عدم اتصال شاخک‌های سیم جمع کن به حلقه‌های گردان قرقره، فاز یا نول و گاها هر دو وارد دستگاه نمی‌شوند و در نتیجه جاروبرقی روشن نخواهد شد. جهت رفع عیب کافی است شاخک‌ها را کمی به حالت عمود نزدیک نموده، سپس قرقره را بر روی آن‌ها قرار دهیم. در نتیجه این عمل حلقه‌های گردان برشاخک‌ها فشار وارد نموده و آن‌ها را به طرف پایین می‌راند. حالت فنری شاخک ها، ارتباط بین آن‌ها و حلقه‌های گردان را من بعد ایجاد خواهد نمود.

کلید قطع و وصل خراب است

جارو را از برق جدا نموده و به وسیله اهم‌متر کلید را تست نمایید. اگر کلید روشن باشد عقربه عدد صفر و در حالت خاموش کلید عقربه بی‌نهایت را نشان خواهد داد. در غیر این صورت کلید را تعویض نمایید.

رله سوخته است

در جارو برقی‌هایی که مجهز به رله هستند تا مدار رله بسته نشود و کلید قدرت آن متصل نشود، جاروبرقی روشن نمی‌شود برای تست رله بهترین روش آن است که سیم‌های متصل شده به کلید روی دسته جارو برقی را ابتدا به وسیله اهم‌متر چک نمایید. سپس کلید روی دسته و در صورت سالم بودن آن‌ها خود رله را عملا آز مایش می‌کنیم جاروبرقی را به برق متصل نموده و با یک پیچ گوشتی دسته عایق کلید قدرت رله را بندید. اگر جارو برقی روشن نشد، عیب از رله نیست، اما اگر جارو برقی روشن شد سیم‌های رابط رله و یا ساختمان داخلی‌اش آسیب دیده است.

بیشتر بدانید:تعمیر جاروبرقی ال جی

مدار سری موتور قطع است

همان گونه که در مبحث موتور‌های یونیورسال آورده شده مدار این موتور‌ها کاملا سری است. اگر ارتباط یکی از اجزاء با سائرین قطع شود موتور روشن نخواهد شد. مثلا اگر به سبب خرابی یکی از فنرها، زغال مربوطه به کلکتور نچسبد مدار سری موتور قطع است. اگر موتور را مستقلا به برق زده‌اید و روشن نشده، آن را از برق جدا نموده و به وسیله اهم‌متر ارتباط یک یک اجزاء را به سائرین مورد بررسی قرار دهید و اگر در ارتباط کلی آن‌ها قطع‌شدگی دیده شود، مورد معیوب را رفع نمایید تا جارو برقی روشن شود.

موتور کاملا سوخته است

اگر موتور کاملا سوخته باشد در حالت اتصال مستقیم برق به آن روشن نخواهد شد زیرا بسیاری از پیچک‌های آرمیچر و همچنین پیچک‌های قطب‌ها کاملا سوخته‌اند. سوختن کامل موتور معمولا پس از مرحله نیم‌سوز شدن است. معمولا موتور‌ها در حالت نیم‌سوز مدتی به کار ادامه می‌دهند تا اینکه پیچک‌های بیشتری آسیب خواهند دید و ارتباط سری اجزاء موتور کاملا قطع می‌شود. (مرحله سوختگی کامل). جهت تشخیص سوختگی در آرمیچر یا بالشتک به مبحث موتور‌های یونیورسال مراجعه نمایید.

بهتر است بدانید:تعمیر جاروبرقی زیمنس  

موتور جارو برقی روشن می‌شود اما قدرت چندانی ندارد

کلکتور کثیف است

جهت تمیز نمودن کلکتور بهترین روش استفاده از تینر‌های فرار قوی و یا بنزین است. توصیه می‌گردد برای تمیز کردن کلکتور از سمباده استفاده نکنید زیرا ممکن است ذرات مسی ساییده شده مابین شیار تیغه‌ها قرار گرفته و سبب اتصال آن‌ها به یکدیگر شود که در نتیجه آرمیچر خواهد سوخت. به هنگام شستشوی آرمیچر با مسواک و مواد فرار، آرمیچر را به گونه‌ای در دست بگیرید که کلکتور بر روی زمین قرار گرفته و محور آرمیچر به طرف بالا باشد. چون ریختن مواد پاک‌کننده روی سیم‌پیچ‌ها به آن‌ها آسیب می‌رساند به همین سبب می‌بایست سیم‌پیچ‌ها نسبت به کلکتور در سطح بالاتری قرار داشته باشند.

زغال خراب است

اکثرا پس از تعویض زغال قدرت موتور کاهش می‌یابد و علت آن است که قبل از جاگذاری زغال جدید، سطحی از زغال که می‌بایست در تماس با کلکتور باشد به حالت حلال در نیامده و چون به هنگام سایش شکل حلال به خود گرفته سبب کثیف شدن کلکتور شده. بنابر این قبل از جازدن زغال جدید اجبارا می‌بایست حالت حلال را در سطح تماس زغال‌ها با کلکتور ایجاد نمود. و اگر اشتباها در جهت خلاف به گردش در آمده، کلکتور سطح زغال را از بین می‌برد و در گردش مجدد حتی در جهت درست از آنجایی که نیاز است حالت هلالی زغال اصلاح شود، مدتی طول خواهد کشید تا جرقه‌های بین زغال و کلکتور از بین رفته و موتور به قدرت نامی خود دست یابد.

بیشتر بخوانید:نمایندگی فروش قطعات جاروبرقی سامسونگ

خرابی یاطاقان‌ها

آرمیچر به کمک یاطاقان‌ها قادر خواهد بود که به راحتی بچرخد و اگر بلبرینگ‌ها یا بوش‌ها خراب شوند آرمیچر در حال چرخش دچار مشکل می‌شود. (اگر یاطاقان‌ها خراب شوند آرمیچر در حال چرخش با کفشک‌های قطب درگیر شده و صدای ناهنجاری را بوجود می‌آورد).

می‌توان با رویت سایش هسته فلزی آرمیچر که در نتیجه درگیری آرمیچر و کفشک‌های قطب است به شکل یاطاقان‌ها پی برد و بلافاصله نسبت به عیب اقدام نمود.

 

در صورت بروز هرگونه مشکل جهت تعمیر جاروبرقی پارس خزر و تعمیر جاروبرقی خود با متخصصین ما در مستر امداد تماس گرفته تا در اسرع وقت نسبت به تعمیر یا تعویض قطعه مورد نظر اقدام کنند.

30 پاسخ

  1. مقاله ارائه شده برای تعمیر جاروبرقی پارس خزر بسیار مفید بود.

  2. تعمیر جاروبرقی پارس خزر در مستر امداد به خوبی انجام میشه

    1. من برای تعمیر جارو برقی پارس خزر به مستر امداد مراجعه کردم و بسیار راضی بودم ممنون

  3. تعمیر جاروبرقی پارس خزر رو خیلی عالی انجام دادین ممنونم

  4. اطلاعات کاربردی زیادی از این مقاله بدست آوردم. سپاس مسترامداد

  5. نوشتتون درمورد جاروبرقی پارس خزر مفید و جامع بود. لطفا در مورد تعمیر جاروبرقی صنعتی هم مطالب بیشتری بگذارید.

  6. ممنون از توضیحات تون در مورد تعمیر جاروبرقی پارس خزر

  7. ازخدمات تعمییر جارو برقی پارس خزر تیم مستر امداد بسیار راضی بودم

  8. جاروبرقی پارس خزر برند خوبیه من ترجیح میدم برای حمایت از تولید ملی از این برند استفاده کنم و اگه نیاز به تعمیرات داشت تعمیر جاروبرقی پارس خزرم رو به مستر امداد میسپارم

  9. با توجه به محتوای سایت فهمیدن که چقد کار شما در این زمینه سخت هستش

  10. از محتوای تعمیر جاروبرقی پارس خزر استفاده کردم ممنون

  11. تعمیر جارو برقی پارس خزر توسط تیم متخصص مستر امداد خیلی عالی انجام شد من بسیار راضی بودم

  12. با تعمیر جاروبرقی خود آن را دوباره به چرخه مصرف برسانید.

  13. جاروبرفی تازه خریداری داری شده باید تعویض بشه تعمیری ب چ درد میخوره من نو خریدم ی ماهم کار نکرد 😣

  14. “جارو برقی پارس خزر” یک وسیله ی کارآمد است که میتواند در تمیز نگه داشتن خانه ی شما بسیار مفید باشد. این جارو برقی دارای توان مکش بالا و قدرتی قابل تنظیم است که به شما اجازه می‌دهد تا کاملاً کثیفی را از کف خانه ی خود از بین ببرید. همچنین طراحی زیبا و سبک این دستگاه مطمئناً شما را جذب خواهد کرد. بهترین بخش این است که جارو برقی پارس خزر استفاده آسان و قابلیت حمل آن نیز ایده آل است.چند محصول خوب دیگر هم معرفی میکنم:
    محصولات پر فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.