خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر ساید بای ساید جی پلاس

تعمیر ساید بای ساید جی پلاس
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

تعمیر ساید بای ساید جی پلاس در سایت مستر امداد به آن می پردازیم.

معرفی یخچال ساید بای ساید جی پلاس

یخچال فریزر جی‌پلاس در مدل‌ ساید بای ساید دو درب، ساید بای ساید چهار درب، یخچال پایین فریزر و یخچال بالا فریزر تولید شده است. ساید بای ساید جی پلاس دارای تکنولوژی کمپرسور اینورتر، طراحی مدرن با عایق پیشرفته، تکنولوژی گردش چندگانه هوای تازه، کشوی Fresh box و محفظه اختصاصی میوه و سبزیجات و سرمایش سریع می‌باشد.

تعمیر ساید بای ساید جی پلاس

مهم‌ترین و ضروری‌ترین وسیله‌ی هر اشپزخانه‌ای یخچال می‌باشد. از زمان‌های قدیم با شکل و امکانات متفاوت این وسیله در هر آشپزخانه‌ای چشم نوازی می‌کرد. طبیعتا نبود آن و ایجاد مشکل در عملکرد و کارکرد یخچال، مواد غذایی را خراب خواهد کرد و در زندگی روزمره ما نیز تاثیر خواهد گذاشت. به همین دلیل نیاز است که برای خراب نشدن این وسیله با ارزش، مراقبت‌های لازم صورت گیرد و در هنگام خرابی با اطلاعات کافی بتوانید مشکل یخچال را بررسی و رفع عیب نمایید. ساید بای ساید جی پلاس نیز دستگاهی نام آشنا این روزها جای خود را در قلب افراد بسیاری باز کرده است.

بیشتر بخوانید:

تعمیرکار ساید بای ساید جنرال الکتریک

 تعمیر یخچال فریزر

 تعمیر ساید بای ساید

چرا به هیچ وجه نباید سراغ تعمیرکاران غیرمجاز برویم؟

  • قطعات غیر استاندارد
  • بی اطلاعی از مهارت تعمیرکار
  • نبود مرجع رسیدگی
  • هزینه های بالا

آیا بهتر نیست به جای نگرانی، با مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی مستر امداد تماس بگیرید؟ آیا می دانید این مرکز خدمات در محل را در زمینه تعمیر یخچال و تعمیر ساید بای ساید و تعمیرات دیگر لوازم خانگی برای شما عزیزان ارائه می کند؟

مشکلات متداول یخچال ساید بای ساید جی پلاس چیست؟

مشکلات متداولی که ممکن است یخچال ساید بای ساید جی پلاس با آن مواجه شود شامل:

  • ایجاد صدای غیرمعمول در موتور و فن ها
  • عدم ایجاد دمای مناسب (سرمایش ضعیف)
  • مشکل در صفحه نمایش ساید بای ساید جی پلاس
  • عدم کارکرد درست کمپرسور
  • قطعی سیم های برق
  • اتصال برق به بدنه ساید بای ساید
  • ایجاد یخ زدگی در یخچال
  • شکستگی قفسه ها و قاب های داخلی
  • عدم کارکرد یخساز ساید بای ساید جی پلاس
  • پاره شدن واشر درب یخچال
  • و …

به محض بروز هر یک از این مشکلات در ساید بای ساید جی پلاس  می بایست فورا مراتب را به جهت تعمیر ساید بای ساید جی پلاس به یک تعمیرکار مجرب بسپارید که توانایی لازم را در این زمینه دارد.

ایرادات یخچال فریزرهای ساید بای ساید جی پلاس

تعمیر ساید بای ساید جی پلاس

خرابی فیلتر ساید بای ساید جی پلاس

معمولا فیلترهای داخلی یخچال عمر 6 ماهه دارند و فیلترهای بیرونی هم در 2 نوع 6 ماهه و یا 1 ساله هستند . حتما فیلترها را در زمان مقرر شده تعویض نمایید چرا که مواد داخلی آنها اشباع شده و عملا دیگر کار تصفیه را به درستی انجام نمی دهند و همچنین با گذشت زمان زیاد از زمان تعویض آن ها ، مواد موجود در ساید بای ساید فاسد شده و باعث رشد باکتری ها می شوند. که برای سلامتی مواد غذایی که در یخچال نگهداری می شود بسیار خطرناک است.

خرابی کمپرسور یخچال فریزر ساید بای ساید

اتومات نکردن کمپرسور ساید بای ساید یکی از مهم ترین و اصلی ترین مشکلات این قطعه به شمار می رود. در این حالت کمپرسور به صورت مستمر و بدون توقف کار کرده و هیچ گونه سرمایی تولید نمی نماید.  یکی دیگر از اختلالات رایج این قطعه، غیر طبیعی بودن صدای کمپرسور است که گاهی برای کاربران نیز آزار دهنده است. لذا چناچه از خرابی کمپرسور یخچال خود اطمینان دارید برای عیب یابی دقیق تر و یا تعمیر ساید بای ساید جی پلاس می توانید به تعمیرکار مجرب مراجعه کنید.

بیشتر بدانید:

تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک

تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک

تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک

خرابی فن کندانسور یخچال فریزر ساید بای ساید

کندانسور یخچال همان رادیاتور خنک کننده گاز (مبرد) یخچال می باشد. در پروسه‌ی سردسازی یخچال ، هوای اتاق از بین لوله‌های مبرد که ( کویل ) یا ( کنداسور ) خوانده می‌شوند ، جریان پیدا می‌کند تا گرمای گاز یا همان مبرد به بیرون منتقل گردد.

در طول زمان، گرد و غبار هوای اتاق در کندانسور جمع می‌شود. وقتی گرد و غبار زیاد شود ، کندانسور دیگر نمی‌توانند به طور موثر وظیفه‌ی خود را برای خنک کردن گاز ساید بای ساید انجام دهد، از این رو عملیات خنک سازی یخچال درست صورت نمی گیرد و به کمپرسور فشار زیادی وارد می شود و حتی ممکن است باعث آسیب جدی و یا سوختن کمپرسور یخچال نیز شود.

مستر امداد میداند اولین نگرانی همه مشتریان در زمان خرابی برخی از وسایل برقی این است که چگونه آن را به تعمیرگاه ببریم. برای مثال درمورد تعمیر یخچال و تعمیر ساید بای ساید، جابجا کردن این وسیله واقعا سخت بوده و به چند نفر نیروی کمکی نیاز داریم. از طرفی ممکن است در حین انتقال، به آن آسیب وارد شود.

بیشتر بدانید:

تعمیر یخچال فریزر هیمالیا

نمایندگی یخچال فریزر امرسان

تعمیر ساید بای ساید جی پلاس

خرابی فن اوپراتور یخچال فریزر ساید بای ساید

اولین دلیل برای تعویض فن اواپراتور یخچال، خرابی و صدای بسیار زیاد و آزار دهنده آن می باشد. زمانی که فن اواپراتور معیوب باشد ، سرمای تولید شده توسط اواپراتور در یخچال انتقال پیدا نمی کند و جابجا نمی شود. به همین دلیل به مرور و به صورت تدریجی یخچال سرمای کمی خواهد داشت تا جایی که اواپراتور به خاطر سرمای زیاد ، کاملا یخ بزند یا برفک بسازد. در این حالت یخچال ساید  بای ساید اصلا سرما نخواهد داشت و دمای درون آن گرم خواهد بود. لذا چناچه دمای درون یخچال فریزر شما گرم شده است و تمایل دارید که به صورت تخصصی به عیب یابی و یا تعمیر ساید بای ساید جی پلاس خود بپردازید به افراد متخصص مراجعه کنید.

خرابی یخساز یخچال فریزر ساید بای ساید

عوامل یخ نساختن یخچال ساید بای ساید معمولا عبارتند از : تازه نصب کردن یخچال ، تنظیم نبودن دمای یخچال ، متصل بودن لوله آب پشت یخچال به لوله آب خانگی ، روشن نبودن یخ ساز در داخل یخچال و یا خرابی ، وجود مشکل دیگری که از فرآیند یخسازی توسط یخساز یخچال ممانعت به عمل می آورد.

بیشتر بدانید :نمایندگی یخچال فریزر امرسان

تعمیر ساید بای ساید

خرابی سنسور یخچال فریزر ساید بای ساید

سنسور قطعه ای است که با تبدیل دما ، سردی و گرمی محیط به پالس های الکتریکی و ارسال آن به برد الکتریکی اصلی یخچال، باعث می شود ما دمای فعلی یخچال را مشاهده نماییم. سنسور برای یخچال یک قطعه حیاطی به حساب می آید. از این رو سنسور در تمام یخچال ها وجود دارد. اگر سنسور معیوب شود ساید بای ساید ارور می دهد. و باید سنسور معیوب حتما تعویض گردد.

لازم به ذکر است که امکان تعمیر سنسور وجود ندارد و باید حتما تعویض شود. محل قرار گیری سنسور در برندهای مختلف یخچال متفاوت می باشد. اما تقریبا 70 درصد برندها از یک نوع سنسور برای دما استفاده می کنند. در نتیجه پیدا کردن سنسور دمای یخچال کار مشکلی نمی باشد.

مستر امداد بعد از تماس شما و ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر  و تعمیر ساید بای ساید، تعمیرکار مربوطه براساس عیب یابی اولیه که به کمک توضیحات شما انجام داده است، با تجهیزات کامل و در اولین فرصت به منزل شما مراجعه کرده و شما از نزدیک شاهد روند کار خواهید بود.

خرابی ترموفیوز یخچال فریزر ساید بای ساید

تعمیر ساید بای ساید جی پلاس
ترموفیوز

ترمو فیوز در یخچال های ساید بای سایدی که از سیستم بدون برفک ( نوفراست ) بهره می برند از اهمیت زیادی برخوردار است و نقش کنترل کردن دمای هیتر المنت نوفراست را بر عهده دارد. پایه کار ترموفیوزها در یخچال ساید بای ساید بدون برفک به این شکل است که در دمای مشخصی سوخته می شود تا برای بخش هیتر المنت دستگاه  ایرادی پیش نیاید.

سوالات متداول درباره تعمیر ساید بای ساید جی پلاس

تعمیر ساید بای ساید جی پلاس

 علت یخ زدن مواد غذایی در یخچال  ساید بای ساید جی پلاس چیست؟

  • قبل از هر چیز چک کنید که تنظیم دما بصورت صحیح درساید بای ساید جی پلاس انجام شده است. برای تنظیم دما در محفظه یخچال دکمه Set یا Regulate را فشار دهید. زمانیکه دکمه Set یا Regulate را یک بار فشار میدهید دما یک درجه پایین می‌آید. پس از انتخاب دمای مناسب دکمه را فشار ندهید و 5 ثانیه منتظر باشید، سپس دما تنظیم و تایید میشود.
  • بهتر است بدانید که در یخچال طبقات بالای یخچال خنکترین قسمت میباشند پس میوه، سبزیجات و لبنیات را در طبقات بالا قرار ندهید.
  •  در ساید بای ساید جی پلاس هرچه از سمت درب به طرف دیواره عقب نزدیک میشویم خنک‌تر میشود.میوه و سبزیجات حتما باید در کشوی جا میوه‌ای قرار گیرد و قرار دادن بر روی طبقات، آنها را بصورت نیمه فریز نگه میدارد.
    چنانچه با تغییر تنظیم دما به گرمترین درجه و رعایت کردن موارد فوق، مواد غذایی هنوز یخ میزند بهتر است برای  تعمیر ساید بای ساید جی پلاس دست به کار شوید.

چرا دما یخچال جی پلاس را نمی توان تنظیم کرد؟

اگر احساس کردید که نمی توانید تنظیم دما را در ساید بای ساید جی پلاس انجام دهید امکان دارد که پنل کلیدها به صورت اتومات قفل باشد پس ابتدا باید قفل کودک غیر فعال شود تا بتوانید تنظیمات را انجام دهید.
فراموش نکنید برای تعمیر ساید بای ساید جی پلاس در منزل حتما با تکنسین های مجاز تعمیر یخچال جی پلاس در تماس باشید.

علت بسته نشدن  درب‌ ساید بای ساید جی پلاس چیست؟

ابتدا کنترل گردد لاستیک دور درب یخچال سالم باشد. در صورتیکه لاستیک دور درب دفرمه باشد مثل پارگی، پوسیدگی و … نیاز به مراجعه تکنسین است.

در غیر اینصورت غذا و ظروف داخل دستگاه عامل این مشکل هستند که باید جابجا شوند.

تراز نبودن ساید بای سایدجی پلاس و یا ناهمواری سطح زیر آن میتواند سبب خوب بسته نشدن درب شود.

اما اگر با بسته شدن یکی از درب ها درب دیگر باز میماند و حتما باید با فشار دست، درب بسته شود و یا اگر درب بسته باشد و خودبخود باز شود نیاز است که درخواست تعمیر ساید بای ساید جی پلاس را به تعمیرکار ماهر کنید.

تعمیر ساید بای ساید جی پلاس

علت صدای غیر طبیعی  یخچال جی پلاس چیست؟

  • صدای کمپرسور از لحظه‌ای که روشن می‌شود تا زمانی که  خاموش شود یک صدای یکنواخت می‌باشد یعنی این صدا کم و زیاد نمی‌شود و هر زمانی که کمپرسور یخچال کار می‌کند به یک اندازه صدا می‌دهد. این صدا طبیعی میباشد.
  • ممکن است صدای دیفراست (یخ زدایی) باشد که در زمان دیفراست فوم های بدنه در اثر اختلاف دما گرم و سرد می‌شوند و از فومهای بدنه صدا شنیده می‌شود، که این صداها صدای ممتد نمی‌باشد و صدا‌های تکی و با فاصله می‌باشد.
  • گاهی صدا به خاطر تراز نبودن ساید بای ساید است که برای مطمئن شدن از تراز یخچال جی پلاس با دست بدنه را نگه داشته و فشار دهید، اگر صدا قطع شود یا کم شود و با جدا کردن دست از بدنه مجدد صدا شروع شد یخچال تراز نیست و احتیاج به تنظیمات تراز دارد.
  • در صورتیکه، در زمان باز یا بسته شدن درب‌ها صدای غیر عادی از لولا شنیده شد درخواست تعمیر ساید بای ساید جی پلاس  را به تکنسین ماهر دهید.

چرا کمپرسورساید بای ساید جی پلاس بیش از اندازه کار می‌کند؟

  • فاصله یخچال از پشت، نسبت به دیوار بایستی حداقل 10 سانتیمتر،از کناره‌ها نیز 5 سانتیمتر و از سقف 30 سانتی مترباشد. اگر این فاصله رعایت گردد ،در عملکرد کمپرسور یخچال موثر است.
  • دقت داشته باشید که حتما یخچال باید از وسایل حرارت زا مثل گاز،شوفاژ،بخاری،آبگرمکن و یا نور مستقیم آفتاب فاصله داشته باشد .
  • باز وبسته کردن زیاد درب یخچال و قرار دادن غذای گرم داخل ساید بای ساید جی پلاس  می‌تواند سبب کارکردن بیش از اندازه کمپرسور شود.

تعمیر یخچال و تعمیر ساید بای ساید در محل شما و در تمام نقاط تهران مانند شرق تهران ، شمال ، جنوب و غرب تهران توسط سرویس کاران متخصص مستر امداد انجام می شود. همین حالا با ما تماس حاصل فرمائید.

مطالب بیشتر :

تعمیر یخچال فریزر پارس

شماره نمایندگی یخچال الکترواستیل

تعمیر یخچال سامسونگ

تعمیر یخچال در قیطریه

شماره تماسهای نمایندگی

شماره نمایندگی شعبه شمال تهران

22852095

شماره نمایندگی مرکز و شرق تهران

88520173

شماره نمایندگی غرب تهران

44044355

شماره نمایندگی جنوب تهران

66178763

شماره نمایندگی های سراسر کشور

09124573404

09126183743

09356777642

شماره خدمات پس از فروش و گارانتی

66372846

66370613

شماره تماس:
44044355
88520173

 

 

5 پاسخ

  1. تعمیر ساید بای ساید در مستر امداد خیلی حرفه ای انجام میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.