خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر ساید بای ساید در ستارخان

تعمیر ساید بای ساید در ستارخان
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

تعمیر ساید بای ساید در ستارخان  و تعمیر ساید بای ساید و  تعمیر یخچال فریزر در سایت مستر امداد به شرح زیر می باشد که در زیر به آن اشاره خواهد شد:

 

ساید بای ساید چیست؟

یخچال فریزر یکی از وسایل پرکاربرد در آشپزخانه ی هر خانه ای می باشد که جهت نگهداری انواع مواد غذایی، میوه و سبزی به کار می رود وعلاوه بر آن امروزه در صنایع نفت، شیمیای و دارویی نیز کاربرد دارد.

یخچال فریزر در گذر زمان و با پیشرفت تکنولوژی ، تحول زیادی ایجاد کرده که محصولات با کیفیت تر و با ویژگی ها و امکانات بیشتر در بازار تولید شده و همین مساله باعث شده که در بازار لوازم خانگی ، با انواع مختلف و برندهای گوناگون مواجه شویم که انتخاب یخچال فریزر را برای ما سخت می کند.

یخچال های ساید بای ساید یکی از انواع یخچال فریزرها میباشد که یکی از بروز ترین و پرفروش ترین ها در بازار است که بر مبنای نیاز بیشتر خانواده ها طراحی شده چون ظاهر آشپزخانه مدرن تر به نظر می رسد.و ویژگی ها و زیبایی بیشتری دارد.

در واقع یحچال های ساید بای ساید، یخچال و فریزر های چسبیده به هم یا کنار هم هستند که از وسط با یک خط عمودی به دو نیم تقسیم شده اند که طرف راست آن یخچال و طرف چپ آن فریزر است ود ر واقع نیاز استفاده از یخچال های جداگانه برای ذخیره مواد غذایی را برطرف میکند.

بهتر است بدانید:تعمیر ساید بای ساید مابه در تهران

فرق یخچال ساید بای ساید با دیگر یخچال ها چیست؟

همانطور که قبلا به صورت کلی اشاره شد یخچال های ساید بای ساید به طور کلی جمع شده یک یخچال و فریزر به طور جداگانه است و قسمت یخچال و فریزر را در خود دارد که حجم کمی را در کل اشغال می کند و از این جهت برای خرید مناسب است.

 

خصوصیات مهم یخچال ساید بای ساید چیست؟

یکی از مهمترین ویژگی های یخچال ساید بای ساید که می توان به آن اشاره کرد، مصرف انرژی آن است.مصرف انرژی بیشتر یخچال های ساید بای ساید A است که بسیاری دیگر از یخچال ها به A+وA++ نیز می رسد همانطور که مشخص است این مصرف کم  انرژی برای یخچال یک ویژگی منحصر به فرد و عالی به شمار می رود که می تواند ملاک بسیار مهمی برای خرید یخچال باشد.

از دیگر خصوصیات ساید بای ساید ، ظرفیت آن است  که بسته به تعداد افراد خانواده ها دارای ظرفیت های مختلفی بوده و دارای فضای مناسبی برای جایگیری مواد غذایی ، سبزیجات و دیگر خوراکی هاست.

فضای داخلی این نوع، طوری طراحی شده است که بطری های بلند نیز در آن به راحتی جای میگیرند که این ویژگی از دید مشتریان بسیار مناسب ارزیابی شده است.

ظاهر بیرونی یخچال های ساید بای ساید یکی دیگر از ویژگی آن است که معمولا دارای دو درب با خط عمودی در وسط یخچال هستند اما در کنارشان یخچال های جدید تری  طراحی و به بازار ارائه شده اند که دارا سه یا چهار درب هستند و همچنین علاوه بر این دارای قابلیت در تو در Door in Door  هستند.

تنوع رنگ در ساید بای ساید خوب است و معمولا در سه رنگ سفید و استیل و سفید و تتانیوم ساخته می شوند و دارای بدنه ای با قابلیت ضد خش و ضربه هستند که به بازار عرضه می شوند.

ساید بای ساید معمولا دارای یخسازاتوماتیک و آبریز بر روی درب خود هستند که دارای ویژگی استحکام و ضد زنگ بودن و زیبایی خاصی هستند

همچنین  دارای فیلتر های بهداشتی هستند که آبی تصفیه شده و زلال را در اختیار اعضای خانواده قرار می دهد

ساید بای ساید یخ ها را معمولا در دو حالت مختلف به شما می دهد که همین امر به ویژگی آن میافزاید.

از قابلیت های دیگر آن ها وصل شدن بعضی از مدل های ساید بای ساید به آب شهری است که دیگر نیاز به پر کرن محفظه آن نمی باشد همچنین جدا بودن یخچال و فریزر باعث می شود که بوی داخل فریزر به داخل یخچال راه پیدا نکند.

 

تعمیر ساید بای ساید در ستارخان
تعمیر ساید بای ساید در ستارخان

انواع قطعات ساید بای ساید:

  • کمپرسور (موتور یخچال)
  • کندانسور
  • لوله مویی یا شیر انبساط
  • خشک‌کن (درایر)
  • اواپوراتور
  • ترموستات یا دستگاه کنترل دما
  • رله استارت
  • یخچال فریزر ساید بای ساید از لحاظ مدل در 3 طرح وجود دارد که به آن اشاره خواهد شد:
  • یخچال فریزر دو درب
  • یخچال فریزر سه درب
  • یخچال فریزر چهار درب

بهتر است بدانید:نمایندگی تعمیر یخچال فریزر ایندزیت

انواع ساید بای ساید

۱. یخچال فریزر ساید بای ساید ۳۰ فوت دوو مدل D2S-3033

۲. یخچال فریزر ساید بای ساید ۱۸ فوت جی پلاس مدل GSS-K717

۳. یخچال فریزر ساید بای ساید ۲۷ فوت بوش مدل KAG90AI204

۴. یخچال فریزر ساید بای ساید ۲۰ فوت اسنوا مدل S8-2261S

۵. یخچال فریزر ساید بای ساید ۱۵ فوت ایکس‌ ویژن مدل TF540

۶. یخچال فریزر ساید بای ساید ۱۶ فوت ایکس ویژن مدل TS550-AWD/ASD

۷. یخچال فریزر ساید بای ساید ۳۰ فوت دوو مدل DES-2915W

۸. یخچال و فریزر ساید بای ساید ۳۵ فوت اسنوا مدل S8-3350GW

۹. یخچال و فریزر ساید بای ساید ۳۰ فوت دوو مدل D2S-0033SS

۱۰. یخچال فریزر ساید بای ساید ۲۸ فوت ال جی مدل MDN73

۱۱. یخچال فریزر ساید بای ساید ۳۰ فوت بوش مدل KAN58A104

۱۲. یخچال فریزر ساید بای ساید ۳۲ فوت امرسان مدل NRF3292D

 

تعمیر ساید بای ساید در ستارخان
تعمیر ساید بای ساید در ستارخان

در هنگام خرید ساید بای ساید بهتر است ، بهترین برند استفاده شود تا عمر مصرف طولانی داشته باشد و نیازی به تعمیر یا تعویض نباشد.

 

تعمیر ساید بای ساید در ستارخان

اما گاهی اوقات علیرغم رسیدگی ممکن است مشکلاتی در کارکرد ساید بای ساید ایجاد شود. مثلا خوب خنک نکند یا هنگام استفاده از دستگاه صداهای عجیبی ایجاد کند.  که این مشکل ممکن است در انواع یخچال فریزر مشاهده شود.

در این صورت شما نیاز به یک تعمیرکار حرفه ای  برا تعمیر ساید بای ساید خود در منزل دارید. کسی که بتواند به راحتی مشکل را تشخیص دهد و در صدد عیب یابی آن براید

برای انجام این کار و صرفه جویی در وقت ، شما میتوانید با متخصاصان ما  در مستر امداد تماس گرفته و از راهنمایی های آنها جهت تعمیر ساید بای ساید در ستارخان و تعمیر ساید بای ساید بهره مند شوید. متخصصین ما در اولین فرصت و با بهترین قطعات به منزل شما خواهند آمد و نسبت به تعمیر یا تعویض قطعه همراه با ارائه فاکتور اقدام خواهند کرد.

بیشتر بدانید:تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک در غرب تهران

6 پاسخ

  1. برای تعمیر ساید باید ساید در ستارخان به مستر امداد مراجعه کنید. من که راضی هستم ازشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.