خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک

تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک در این مقاله به بررسی عیبهای احتمالی این برند معروف پرداخته می شود .
جنرال الکتریک یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین برندهای لوازم خانگی است. بسیاری از صاحبان خانه این برند را برای لوازم خانگی خود انتخاب می کنند، از لوازم آشپزخانه تخصصی گرفته تا ماشین های لباسشویی اما هیچ وسیله‌ای همیشه سالم نمی ماند ، و اینجاست مستر امداد با تیم تخصصی خود به کمک شما می آید .  مستر امداد نمایندگی جنرال الکتریک ، ، تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک و نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک را ارائه می‌کنیم ، و با چندین دهه تجربه در انجام این کار داریم.مستر امداد امادگی تعیر و عیب یابی انواع محصولات لوازم خانگی جنرال الکتریک را دارد.

home appliance repair

ارائه خدمات تعمیر لوازم برقی خانگی در تمام تهران

home appliance repair

ارائه خدمات تعمیر لوازم برقی خانگی در تمام تهران

پیشنهادات خدمات لوازم خانگی جنرال الکتریک

  • تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک
  • تعمیر خشک کن جنرال الکتریک
  • تعمیر یخچال فریز جنرال الکتریک
  • تعمیر  ساید بای ساید جنرال الکتریک
  • تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک
  • تعمیر مایکروویو جنرال الکتریک
  • تعمیر فر، اجاق گاز جنرال الکتریک
  • تعمیر یخ ساز جنرال الکتریک
  • قطعات لوازم خانگی جنرال الکتریک
  • تعمیرکار ساید بای ساید جنرال الکتریک
  • تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک

آیا به قطعات لوازم خانگی جنرال الکتریک هم نیاز دارید؟ تمام نمایندگی های مستر امداد قطعات مورد نیاز تعمبر را خود فراهم میکند یکی از مزایای عالی کار با مستر مداد این است که تکنسین‌های ما  دقیقا می گویند که به کدام قطعات نیاز دارید، و وقتی مشتری تایید کرد قطعه فابریک و اصل را  تهیه کرده و سپس قطعه را برای شما نصب کنند. چه به قطعه ای برای تعمیر لوازم خانگی کوچک جنرال الکتریک نیاز داشته باشید یا یک  قطعه ای مهم  تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک خود ، مستر امداد بهترین قطعه را فراهم میکند .

مشکلات تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک

تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک
تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک

ماشین ظرفشویی تمیز نمی شوید

اگر ماشین ظرفشویی ظرف ها را به خوبی تمیز نمیکند . می تواند از ضعیف شدن قدرت بازوی آبپاشی، آسیب دیدن فیلترهای تمیز کننده ضعیف شدن قدرت، اسپینر شستشو ممکن است شل یا ترک خورده باشد
شیر ورودی آب دچار مشکل شده  که آب را پر نمی کند، قطعه ای که مواد غذایی را خورد می کند آسیب دیده، پخش کننده ی مواد شوینده یا مسدود و یا گرفته باشد .

ماشین ظرفشویی روشن نمی شود

قبل از هر چیزی دکه پاور را چک کرده و مطمئن شوید که دستگاه به منبع تغذیهیا همان برق متصل است .
اگر باز دستگاه روشن نشد ممکن است ایراد از بد کار کردن رله، خراب شدن فیوز حرارتی، مدارهای تایمر یا کنترل های الکترونیکی باشد اگر هرکدام ار این موارد نبود  به احتمال زیاد مشکل از موتور است و باید تعمیر ودر صورت لزوم تعویض گردد.

ماشین ظرفشویی خشک نمی کند

اول ترموستات را بررسی کرده اگر ترموستات مشکل داشته باشد . باعث قطع شدن گرما قبل از خشک شدن کامل ظروف شود.یا المنت حرارتی به درستی کار نمی کند . اگر این دو مشکلی نداشتند دیسپنسر( پخش کننده) را بررسی کنید تا مطمئن شوید خالی نیست و به درستی کار می کند. اگر دیسپنسر خراب باشد ، ظروف شما به خوبی خشک نمی شوند.

بوی بد ماشین ظرفشویی

باقی مانده  غذاهای قدیمی ومحیط  مرطوب عامل هرگونه بوی بد در ماشین ظرفشویی شماست. ماشین را با دقت بررسی کرده و به دنبال هرگونه بقایای غذا بگردید و صفحه ماشین ظرفشویی را تمیز کنید.
اگر ماشین ظرفشویی بوی ماندگی غذا یا رطوبت نمیدهد  و یک  بوی شیمیایی به مشم می رسد ممکن است یک صفحه پلاستیکی یا ظرف ظرفشویی روی المنت افتاده و ذوب شده باشد. بنابراین بهتر که ماشین ظرفشویی خود را با دقت بارگذاری کرده و ظروف خود را تمیز کنید تا از بوهای ناخواسته جلوگیری شود.
نمایندگی مجاز تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک اماده مشاوره رایگان درخصوص مشکلات رایج این وسیله پرکارد است . شما می توانید با مراجعه به سایت مستر امداد  مشکل خود را فرستاده و در اسرع وقت کارشناسان خبره با ما تماس می گیرند .

ماشین ظرفشویی درست تخلیه نمی کند

هنگام باز کردن درب ماشین ظرفشویی کف آن را پر از آب می کند. ابتدا سعی کنید ماشین ظرفشویی را برای بار دوم روشن کنید. اگر ماشین ظرفشویی به طور ناگهانی خاموش شود می تواند در داخل خود همچنان آب خود داشته باشد زیرا چرخه شستشو هنوز کامل نشده است. اجرای مجدد چرخه شستشو می تواند این مشکل را برطرف کند.


اگر مشکلی در سیستم خلیه دفع شما مانند رسوب مواد غذایی وجود داشته باشد می تواند مانع تخلیه مناسب آب ماشین ظرفشویی شود. ممکن است لوله تخلیه آب به ماشین ظرفشویی متصل نباشد. اگر سیستم تخلیه جدیدی نصب کرده اید ، اطمینان حاصل کنید که شلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی به درستی متصل شده است.

تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک
تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک

ماندن لک برروی ظروف در ظرفشویی و تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک

تشکیل جرم روی شیشه ماشین ظرفشویی می تواند برای هرکسی ناخوشایند باشد. این مشکل اغلب با گذشت زمان اتفاق می افتد و معمولاً راه حل سریعی برای حل آن وجود ندارد. شاید تعجب کنید وقتی بفهمید که ممکن است مشکل از ماشین ظرفشویی شما نباشد ، بلکه بخاطر سختی آب است.
آب سخت به این معنی است که آب شهر شما دارای مواد معدنی بسیار کوچکی مثل کلسیم و منیزیم است که در آب گرم رسوب کرده و به سطوح دیگر مانند شیشه می چسبد. خوشبختانه می توانید با استفاده از مواد شوینده و افزودنی های ماشین ظرفشویی که مخصوص آب سخت هستند از این مشکل جلوگیری کنید.

ماشین ظرفشویی سر و صدای زیادی دارد و تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک

اگر ماشین ظرفشویی شما صداهای عجیب و غریبی تولید می کند ، باید قسمت های داخلی ماشین ظرفشویی را بررسی کنید تا بفهمید مشکل از کجاست. به عنوان مثال، یک بازوی شستشوی کج شده می تواند باعث ایجاد صداهای عجیب و غریب شود.واشر های آب بندی و حلقه های بلبرینگ که نیاز به تعویض دارند نیز می توانند سروصدا ایجاد کنند. اگر عامل مشکل به آسانی قابل تشخیص نیست ، باید با یک تعمیرکار متخصص تماس بگیرید تا پمپ و موتور ماشین ظرفشویی را بررسی کرده و مشکل را برطرف کند.
برای برطرف کردن این ایراد مهم شما می توانید با نمایندگی تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک و تعمیر ماشین ظرفشویی در مرکز تخصصی مستر امداد تماس گرفت تا کارشناسان و تکنسین های با تجربه در محل حضور یافته و دتگاه شما را تعمیر کنند .

علت پخش نشدن شوینده در ماشین ظرفشویی و تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک

وقتی پودر یا مواد شوینده را در محفظه مخصوص ماشین ظرفشویی می ریزید اما ماشین آن را پخش نمی کند باعث بروز مشکل می شود. این مشکل ممکن است به دلیل کمبود جریان آب درون محفظه و حل شدن و پخش شدن صابون باشد.
سعی کنید از مواد شوینده کمتری استفاده کنید یا بجای آن از مایع شوینده استفاده کنید. اگر مشکل حل نشد ، خود محفظه ی شوینده را بررسی کنید ، زیرا ممکن است هنگام کار کردن ماشین ظرفشویی به درستی باز نشود.  از چیدمان درست ظروف در ماشین ظرفشویی آنها اطمینان حاصل کنید ، زیرا گاهی اوقات می توانند مانع  بازشدن و پخش صابون کردن محفظه شوند.

علت طولانی شدن شستشو در ماشین ظرفشویی

طولانی تر شدن مدت زمان فرآیند شستشوی ظروف، به عنوان یکی از مشکلات رایج ماشین ظرفشویی به حساب می آید که بخاطر عواملی مثل انسداد در مسیر گردش آب، خرابی ترموستات، خرابی المنت ماشین ظرفشویی، خرابی سنسورهای شستشو ، خرابی برد کنترل و … ایجاد میشود.
در صورت بروز هرگونه مشکل جهت تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک  و  تعمیر ماشین ظرفشویی با متخصصین ما در مستر امداد تماس گرفته تا در اسرع وقت نسبت به تعمیر یا تعویض قطعه مورد نظر اقدام کنند.

تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک

18 پاسخ

  1. تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال اکلترونیک خدماتشون عالی بود

  2. با تیم حرفه ای شما تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک کار بسیار آسانی است.

  3. مطالب درباره تعمیر ماشین ظرفشویی بسیار مفید بود.

  4. ممنون بابت مقاله تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک در سایت مستر امداد

  5. خیلی ممنون از سرعت عمل و کیفیت کارتون من که خیلی راضی بودم

  6. تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال اکلترونیک خیلی خوب بود ممنون از مقاله خوبتون

  7. تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک در مستر امداد گامی در رفاه خانواده شما

  8. تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک بسیار مقاله خوب و عالی بود

  9. تعمیر ظرفشویی جنرال الکترونیک توسط متخصصین مستر امداد عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.