خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر لباسشویی ال جی غرب تهران

تعمیر لباسشویی ال جی غرب تهران
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

تعمیر لباسشویی ال جی غرب تهران توسط تعمیرگاه مرکزی ال جی به صورت تخصصی انجام می شود.از مزایای خدمات ما استفاده از قطعات یدکی اصلی ال جی و ارائه ضمانت کتبی تعمیرات انجام شده می باشد.امروزه ماشین لباسشویی یکی از لوازم خانگی بسیار ضروری در هر خانه ای است. اما بیشتر مردم بدون توجه و مراقبت های لازم فقط از آن استفاده می کنند تا زمانی که لباسشویی دچار مشکل شده یا از کار بیفتد و حجم زیادی از لباس های کثیف روی دست آنها بماند.

تعمیر لباسشویی ال جی غرب تهران

لباسشویی لرزش و صدای زیاد دارد

  • خرابی بلبرینگ باعث می شود که لباسشویی هنگام کار کردن با صدا و لرزش زیاد کار کند
  • ممکن است پایه های کابین که زیر لباسشویی قرار دارد و وظیفه ایجاد اصطکاک با سطح را دارند دچار فرسودگی و خوردگی شده باشند. بنابراین متوازن نبودن پایه ها هم باعث ایجاد لرزش حین کار کردن می شود
  • ممکن است کمک فنر ها ضعیف و یا شکسته شده باشند، همان طور که می دانید در بخش بیرونی دیگ لباسشویی چندین کمک فنر وجود دارد که برای ایجاد تعادل و تکان نخوردن دیگ تعبیه شده اند. به مرور زمان این کمک ها ممکن است دچار شکستگی ، نشتی و یا ضعیف شوند که در این صورت نیاز به تعمیر یا تعویض خواهند داشت
  • برای تعمیر لباسشویی ال جی غرب تهران می توانید از طریق تلفن های تماس نوشته شده در پایین همین صفحه با ما تماس حاصل نمایید.
  • یکی دیگر از دلایلی که باعث لرزش لباسشویی می شود ، زیاد بودن لباس ها داخل دیگ لباسشویی می باشد که باعث بر هم خوردن تعادل می شود و بهتر است از این کار پرهیز شود چون باعث خرابی بلبرینگ ها می شود.
  • یک نکته مهم این است که اگر صدای لباسشویی زیاد شد و بوی سوختگی آمد احتمال خرابی موتور وجود دارد و بهتر است با نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی غرب تهران از طریق تلفن های نوشته شده در پایین همین صفحه تماس حاصل نمایید و ما تعمیر لباسشویی ال جی شما را در منزل و محل شما انجام می دهیم.

بهترین مدل لباسشویی بوش; کدام مدل از ماشین لباسشویی بوش را بخریم؟ | به‌نظر

آب وارد ماشین لباسشویی ال جی نمی شود

خراب بودن شیر برقی ، میکرو سوییچ درب ، برد الکترونیک یا تایمر (مدل های تایمری) می تواند از دلایل این عیب باشدهمچنین ممکن است شلنگ ورودی آب پیچ خورده باشد ، ورودی بسته باشد و یا فیلتر تصفیه آب در اثر جمع شدن رسوب و جرم مسدود شده باشد

ماشین لباسشویی ال جی آب ریزی دارد

برای تعمیر لباسشویی ال جی غرب تهران می توانید از طریق تلفن های تماس نوشته شده در پایین همین صفحه با ما تماس حاصل نمایید.آب در لباسشویی در یک مسیر مشخص جریان پیدا می کند. آبریزی در لباسشویی بیانگر این است که در قسمتی از مسیر نشتی ایجاد شده است.رایج ترین آنها سوراخ شدن لاستیک دور درب ، پوسیدگی لوله شلنگ ها ، سوراخ شدن جا پودری ، خراب شدن پمپ تخلیه ، خراب شدن شیر برقی

درب ماشین لباسشویی ال جی باز نمی شود

خراب شدن میکرو سوییچ یا قفل درب می تواند یکی از دلایل این عیب باشدممکن است پمپ تخلیه یا رله مربوط به پمپ تخلیه آب خراب شده باشد و آب داخل لباسشویی تخلیه نشود در این زمان میکرو سوییچ درب عمل نمی کند و درب باز نمی شودبرای تعمیر لباسشویی ال جی غرب تهران می توانید از طریق تلفن های تماس نوشته شده در پایین همین صفحه با ما تماس حاصل نمایید.

آب داخل ماشین لباسشویی تخلیه نمی شود

یکی از دلایل مهم که باعث می شود آب در داخل دیگ ماشین لباسشویی بماند خراب بودن پمپ تخلیه می باشد که برای رفع این عیب باید پمپ تعویض شودممکن است رله مربوط به پمپ تخلیه که در قسمت برد الکترونیکی قرار دارد عمل نکندهمچنین ممکن است شلنگ خروجی آب (شلنگ تخلیه) پیچ و تاب خورده باشد و مسیر خروجی بسته شده باشد

تعمیر لباسشویی ال جی غرب تهران

لباس ها به خوبی شسته نمی شود .وقتی عمل شستشو با درجه حرارت پایین صورت بگیرد باعث می شود که چرک و کثیفی لباس ها به خوبی از بین نرودعمل نکردن هیتر یا المنت در لباسشویی ها دلیل این موضوع است.سوختن هیتر ، عمل نکردن سنسور هیتر و خراب شدن رله هیتر موجب می شود تا هیتر وارد مدار شستشو نشود و لباس ها با آب سرد شسته شوند.

همچنین ممکن است جرم و آهک های رسوب شده در دیگ باعث شود تا لباس ها این رسوبات را به خود گرفته و خوب شستشو نشوند.هنگام دست زدن به لباسشویی ال جی دچار برق گرفتگی می شویدوقتی سیم ارت (earth) لباسشویی به درستی به مسیر تخلیه زمین هدایت نشود ، هنگام دست زدن به بدنه لباسشویی دچار برق گرفتگی خواهید شد.برای تعمیر لباسشویی ال جی غرب تهران می توانید از طریق تلفن های تماس نوشته شده در پایین همین صفحه با ما تماس حاصل نمایید.همچنین ممکن است بخشی از سیم کشی داخل لباسشویی لخت شده باشد و به دلیل تماس با بدنه لباسشویی موقع تماس دست به آن دچار برق گرفتگی شوید.آب وارد لباسشویی می شود اما عملیات شستشو انجام نمی شود.

بهترین مدل های ماشین لباسشویی بوش در بازار 1402 [مقایسه و بررسی]

ماشین لباسشویی از کار افتاده است

در بیشتر موارد اين مشکل ناشي از فعال شدن سوئيچ عدم تعادل است که به دليل متوازن نبودن بار به وجود مي آيد. براي رفع اين مشکل مي توانيد لباس ها را به صورت يکنواخت در داخل دیگ ماشين لباسشويي قرار دهيد و دوباره ماشین لباسشویی را روشن کنیداگر مشکل برطرف نشد ممکن است ايراد از برد فرمان بوده يا تايمر الکترونيکي دچار خرابی شده است.

نکات مهم در استفاده و نگهداری از ماشین لباسشویی ال جی

  • لباسشویی ال جی باید از دیوار حداقل ۵ سانتیمتر فاصله داشته باشد.
  • از پودرها و شوینده های غیر استاندارد استفاده نکنید.
  • تا لباسشویی کاملا متوقف نشده درب آن را باز نکنید
  • از پودرها و شوینده که زیاد کف می کنند استفاده نکنید.
  • هیچوقت بیش از حد ظرفیت دستگاه در آن لباس نریزی

برای ارتباط با نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی غرب تهران همین حالا از طریق تلفن های نوشته شده در پایین همین صفحه با مستر امداد در تماس باشید.

3 پاسخ

  1. ازخدمات خوب شما برای تعمیر لباسشویی ال جی غرب تهران سپاسگزارم بسیار عالی

  2. می تونم با قطعیت و اطمینان صددر صد مستر امداد رو به عنوان یک مرکز تضمینی و همه جانبه در زمینه تعمیر انواع لوازم خانه و آشپزخانه معرفی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.