خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر ظرفشویی ال جی LG

تعمیر ظرفشویی ال جی LG
فهرست عناوین این مطلب
5/5 - (2 امتیاز)

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی LG با تخصص و حرفه‌ایی

در مستر امداد با استفاده از تیم متخصص و مجرب، مشکلات فنی و خرابی‌های ماشین ظرفشویی ال جی خود را به راحتی و با کیفیت برطرف کنید. با استفاده از قطعات اصلی و تکنولوژی روز، بهترین راه حل‌ها را برای بهینه‌سازی عملکرد و عمر مفید دستگاهتان ارائه می‌دهیم.

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی یکی از خدماتی است که می‌توانید از شرکت مستر امداد دریافت نمایید. این شرکت با داشتن متخصصین آموزش دیده و با تجریه در زمینه تعمیر انواع لوازم خانه و آشپزخانه LG و برندهای دیگر ایرانی و خارجی می‌تواند کمک شایانی به شما در زمان نیاز ارائه نماید.

home appliance repair

ارائه خدمات تعمیر لوازم برقی خانگی در تمام تهران

home appliance repair

ارائه خدمات تعمیر لوازم برقی خانگی در تمام تهران

کلیه خدماتی که در این شرکت ارائه می‌شود دارای ضمانتنامه کتبی می‌باشد و از بهترین و با کیفیت ترین قطعات برای تعمیر و سرویس دهی لوازم شما استفاده می‌شود و شما با خیال کاملا راحت می‌توانید تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی خود را به همکاران ما در شرکت مستر امداد بسپارید.

برای این کار فقط کافیست تا با شماره‌های شرکت تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، تعمیرکار ماشین ظرفشویی شرکت مستر امداد در منزل شما حاضر شده و نقص گاز شما را برطرف نماید. همچنین لازم به ذکر است که کلیه خدماتی که در شرکت مستر امداد ارائه می‌شود، طبق تعرفه های تعیین شده توسط اتحادیه می‌باشد و هیچ گونه هزینه اضافی از بایت خدماتی که به شما ارائه می‌شود، دریافت نمی‌گردد.

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی LG با تضمین کیفیت

با انتخاب نمایندگی رسمی تعمیرات ظرفشویی ال جی، از خدمات حرفه‌ای و با کیفیت برای ماشین ظرفشویی ال جی خود بهره‌مند شوید. تیم ما با دانش و تجربه خود، به سرعت خرابی‌ها را تشخیص داده و با استفاده از قطعات اصلی، به شما راه حل‌های دقیق و مطمئن را ارائه خواهد کرد.

در چه مواردی به تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی نیاز دارید؟

تمیز نشستن ظروف در ماشین ظرفشویی

اگر بعد از شستشو لکه سفید بر روی ظروف می‌ماند مواردی را که در ادامه بیان می‌شود را چک کنید.

• حتما چک کنید که دستگاه دارای جلادهنده می‌باشد یا خیر؟ مخزن دستگاه برای شستشو حتما باید دارای جلادهنده باشد.

• اگر از شوینده‌ای استفاده می‌کنید که همراه با جلادهنده است باید درجه‌ی جلادهنده را روی 1 تنظیم کنید.

• گر از شوینده‌ای استفاده می‌کنید ک بدون جلادهنده می‌باشد باید درجه‌ی آن 2 یا 3 تنظیم گردد.

• کیفیت مواد شوینده از جمله تاریخ انقضاء آن را چک کنید. اگر تاریخ انقضای آن تمام شده باشد در کیفیت شسشتو تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

• توجه کنید که این لکه سفید بر اثر رسوبات نمک بر روی ظروف و کابین نباشد. زیرا امکان دارد ماشین ظرفشویی شما نشت نمک داشته باشد که از کف کابین مشخص خواهد شد.

باقی ماندن لکه چربی و غذا روی ظروف

• در صورتی که ظروف چند ساعت بعد از مصرف شسته می‌شوند، ابتدا گزینه‌ی PREWASH انتخاب شود (بدون شوینده) و بعد از پایان کار یکی از برنامه‌های شستشو انتخاب شود.

• اگر لکه‌های چای روی ظروف خشک شده باشد، معمولا در ماشین ظرفشویی پاک نمی‌شود .

• در صورتی که درب جاپودری باز نشود و یا مواد شوینده در آب حل نشود، طبیعی می‌باشد که ظروف تمیز نشده باشند که برای این مساله نیاز به ثبت درخواست تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی می‌باشد.

• در صورتی که فقط بعضی از ظروف یک طبقه تمیز شسته نشده باشند، به علت چیدمان نامناسب می‌باشد، که نیاز است ظروف را به درستی در ظرفشویی بچینید. که ما در مقاله نحوه صحیح چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی ال جی طریقه چیدمان ظروف را بین کرده‌ایم..

• انتخاب برنامه متناسب با ظروف باشد. برنامه را بدرستی انتخاب کنید. در مقاله نحوه عملکرد دکمه‌های ماشین ظرفشویی ال جی به طور کامل در این باره صحبت کرده‌ایم.

• میزان پودر با برنامه مطابقت داشته باشد.

• تمیز کردن فیلتر های دستگاه بعد از هر بار شستشو بهتر است انجام شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در محل

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در شرکت مستر امداد، این امکان را فراهم می نماید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، نسبت به خدمات درخواستی آن ها اقدام گردد. فقط کافیست گوشی تلفن خود را بردارید و با شرکت مستر امداد تماس بگیرید تا کلیه خدمات مد نظر شما در کوتاه ترین زمان درب منزل شما باشد.

متخصصین ما در شرکت مستر امداد ضمن گذراندن کلیه دوره های تخصصی مرتبط با تعمیر لوازم منزل، دارای تعهد کاری و تجربه کافی نیز هستند تا مشکل دستگاه شما با کمترین هزینه و با بیشترین بازدهی تعمیر ماشین ظرفشویی انجام شود.

تعمیر ظرفشویی ال جی در تعمیرگاه مجاز و مرکزی ال جی با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن در تهران ارائه می باشد.

نمایندگی تعمیر ظرفشویی ال جی (LG) سال های زیادی است که پشتیبانی و خدمات دهی به برند ال جی به عنوان یکی از معتبرترین و باکیفیت ترین محصولات لوازم خانگی را بر عهده دارد و توانسته است در طی سال‌ها کار در این زمینه خاطره خوبی را از خدمات دهی در ذهن مشتریان خود ثبت کند.

این مرکز با داشتن متخصص‌ترین و با سابقه ترین تعمیرکاران ماشین ظرفشویی ال جی در سراسر تهران و کرج توانسته است گام به گام با فناوری روز دنیا کار سرویس و تعمیر ظرفشویی ال جی را در تمامی تعمیرگاه های مجاز ال جی عهده‌دار شود.

تمامی کارشناسان و تعمیرکارانی که در تعمیرگاه‌های مجاز ما در تهران و کرج مشغول به فعالیت هستند از بهترین افراد در این زمینه بوده که هرساله با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید مناسب ترین فرد برای تعمیر ظرفشویی ال جی شما خواهند بود.

صرفه جویی در هزینه تعمیرات
به این دلیل که ما به تمام نقاط قوت و ضعف تعمیر ظرفشویی ال جی آشنایی کامل داریم در صورت بروز هرگونه مشکل در کمترین زمان ممکن به مشکل پی خواهیم برد و تمامی سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار خواهیم بست.

خدمت رسانی سریع
ما در تعمیرگاه مجاز ال جی با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر شهر تهران و کرج و همچنین نزدیک بودن به شما این امکان را داریم که در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر ظرفشویی ال جی به منزل یا محل کارتان مراجعه کنیم.

چرا بهتر است تعمیر ظرفشویی ال جی خود را به ما بسپارید؟

  • قیمت‌ منصفانه تعمیر ظرفشویی ال جی برابر با نرخ تعیین‌شده از سوی نهادهای نظارتی
  • برآورد هزینه تخمینی قبل از انجام تعمیر ظرفشویی ال جی
  • متخصصان و تعمیرکارانی با تجربه
  • انعطاف در تعیین زمان تعمیر ظرفشویی ال جی
  • داشتن فنی کارانی که به طور مداوم در دوره های آموزشی دانش خود را به روز می کنند
  • رتبه یک در تعمیر ظرفشویی ال جی در شهر تهران و کرج
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در تعویض قطعات
  • ۹۰ روز گارانتی خدمات ارائه شده

تعمیر ظرفشویی ال جی خود را به متخصصان حرفه ای و با تجربه ما بسپارید.

مهم نیست ماشین ظرفشویی ال جی خود را از کجا خریداری کرده اید متخصصان حرفه ای و باتجربه تعمیر ظرفشویی ال جی ما تمام برندها و مدل های مختلف را پشتیبانی و تعمیر می کنند.

‘نظرات مشتریان درباره نمایندگی تعمیر ظرفشویی ال جی

اکبر علی پور
تعمیرکار کار تعمیر ظرفشویی ال جی ما رو خیلی خوب و سریع انجام داد واقعا از گروه مستر امداد متشکرم

محمد داوود آبادی
تعمیرکاری که از طرف مستر امداد برای تعمیر ظرفشویی ال جی ما به منزل ما اومد خیلی باسواد و باادب بودند.

نادر محمودی
روند ارائه خدمات توسط شما مشکلات مرتبط تعمیر ظرفشویی ال جی را برای مردم خیلی راحت کرده تشکر بابت زحماتتان.

م. مردانی
تعمیرکار عیب یابی و تعمیر ظرفشویی ال جی ما را سریع و حرفه ای انجام داد و ما راضی هستیم.

تعمیرگاه تخصصی و مجاز تعمیر ظرفشویی ال جی

تعمیرگاه تخصصی و مجاز ما بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای سرویس و تعمیر ظرفشویی ال جی شما در سراسر تهران و کرج می باشد.

با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در تهران و کرج و گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب شما برای تعمیر ظرفشویی ال جی شما هستیم.

مهم نیست که ظرفشویی شما از کدام مدل می باشد زیرا ما خدمات تعمیر ظرفشویی را برای تمامی مدل ها ارائه می دهیم.

سیستم خدمات دهی ما نزدیکترین متخصص را جهت تعمیر در زمانی که شما تعیین می کنید به محل اعزام نموده تا در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کنند.

مشکلات متداول ماشین ظرفشویی ال جی که نیاز به تعمیر دارند :

  1. پایین بودن کیفیت شستشو
  2. کدر بودن ظروف شیشه ای پس از شستشو
  3. عدم تخلیه آب ماشین ظرفشویی بعد از شستشو
  4. بوی نامطبوع ظروف بعد از شستشو
  5. باقی ماندن مواد غذایی روی ظروف بعد از پایان شستشو

البته دلایل دیگری هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای ماشین ظرفشویی ال جی شود.

اگر شما مشکلی دارید که در لیست بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت ظرفشویی شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک متخصص جهت عیب یابی و در صورت تمایل جهت تعمیر ظرفشویی ال جی برای شما اعزام شود.

سه سوته میام پیشت هرجای تهران که باشی کمتر از ۳۰ دقیقه میام واسه سرویس…

سه سوته میام پیشت
هرجای تهران که باشی کمتر از ۳۰ دقیقه میام واسه سرویس…

مشکلات متداول ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی روشن نمی شود
اگر ماشین ظرفشویی ال جی شما روشن نمی شود…
درب ماشین ظرفشویی ال جی را باز کرده و محکم ببندید تا از درست بسته شدن آن مطمئن شوید. مطمئن شوید که سیم برق به پریز برق متصل باشد. بررسی کنید که برق وارد ماشین ظرفشویی میشود. اگر چراغ صفحه نمایش ماشین ظرفشویی ال جی روشن نمی شود فیوز را چک کنید

اگر مشکل از فیوز نبود پریز برق را بررسی کنید، برای بررسی پریز برق می توانید یک وسیله برقی دیگر را به آن وصل کنید تا از برق رسانی پریز مطمئن شوید.اطمینان حاصل کنید که شیر آب وصل شده به ماشین ظرفشویی باز است.

ظرف ها را تمیز نمی شوید
اگر ماشین ظرفشویی ال جی شما ظرف ها را تمیز نمی شوید..
مطمئن شوید مایع ظرفشویی درون مخزن آن وجود دارد. مخزن مواد شوینده را تمیز کنید تا توزیع مواد شوینده به درستی انجام شود.

ماشین ظرفشویی ال جی خود را بدون مواد شوینده روشن کنید تا مطمئن شوید که مشکل از استفاده بیش از حد از مواد شوینده نیست.

نشتی آب دارد
اگر ماشین ظرفشویی ال جی شما آبریزش دارد…
درب ماشین ظرفشویی ال جی را باز کرده و محکم ببندید تا از بسته شدن صحیح آن اطمینان حاصل کنید. تراز بودن ماشین ظرفشویی با سطح زمین را بررسی کنید.

ماشین ظرفشویی ال جی را بدون مواد شوینده روشن کنید تا مطمئن شوید که مشکل از استفاده بیش از حد از مواد شوینده نیست. شلنگ وصل شده به ماشین ظرفشویی را بررسی کنید که نشتی نداشته باشد.

درب ماشین ظرفشویی بسته نمی شود
اگر درب ماشین ظرفشویی ال جی بسته نمی شود…
قابلمه و دسته های آن و همچنین هر ظرفی که ممکن است باعث جلوگیری از بسته شدن ماشین ظرفشویی شده باشد را بررسی کنید. لاستیک دور درب ماشین ظرفشویی را تمیز کنید.

درب ماشین ظرفشویی ال جی را باز کرده و محکم ببندید تا از بسته شدن صحیح آن اطمینان حاصل کنید. تراز بودن ماشین ظرفشویی با سطح زمین را بررسی کنید.

استفاده از خدمات پس از فروش ال جی و نمایندگی تعمیر ظرفشویی ال جی

نمایندگی تعمیر ظرفشویی ال جی درصورتی‌ که ظرفشویی شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد می تواند در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی ال جی در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با نمایندگی مجاز تعمیر ظرفشویی ال جی از این خدمات بهره‌مند شوید.

اما اگر شما به هر دلیلی از جمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی ال جی بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران و کرج یا دفتر مرکزی ال جی تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود در این بخش بهترین راه را برای سرویس یا تعمیر ظرفشویی ال جی خود به دست آورید.

مستر امداد

ارائه خدمات نمایندگی لوازم خانه و آشپزخانه بوش

مستر امداد

ارائه خدمات نمایندگی لوازم خانه و آشپزخانه بوش

مراحل از تماس تا رفع عیب ماشین ظرفشویی LG ( عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی) :

تعمیر ظرفشویی ال جی
تعمیر ظرفشویی ال جی

1- ابتدا با نزدیکترین شعبه تعمیرگاه و نمایندگی مجاز ماشین ظرفشویی ال جی تماس حاصل فرمایید.

2-در صورت تماس با اپراتور؛ مشاوره رایگان انجام میگردد تا رفع عیب شود.

3-در صورتیکه با مشاوره تلفنی رفع عیب صورت نگرفت، ظرف مدت کمتر از یک ساعت تکنسین متخصص به محل شما اعزام میگردد.

4-: تمامی خدمات مجموعه مستر امداد دارای یکسال ضمانتنامه رسمی میباشد.

سرویس و نگهداری ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی ال جی باید در مکان خود به طور صحیح تراز باشد، برای تراز کردن از پیچهای زیر ماشین استفاده کنید.
در مکانی که در معرض مستقیم اشعه آفتاب یا بارندگی یا سرما هست، ماشین ظرفشویی ال جی خود را نصب نفرمایید.
ظرفشویی شما از سطح دیوار بیش از 5 سانتی متر باید فاصله داشته باشد.
در هنگام کار ولوم تایمر ماشین را تغییر ندهید.

برای تعمیر ظرفشویی ال جی در منزل همین حالا از طریق تلفن های نوشته شده در پایین همین صفحه با ما تماس بگیرید.

هنگام تغییر برنامه ابتدا آن را خاموش و سپس اقدام به تغییرات نمایید.
هنگامی که ماشین ظرفشویی شما خاموش است ، فلکه شیر تغذیه آب را ببندید.

بعد از شستشو ، آب باقیمانده لاستیک دور در ماشین ظرفشویی ال جی را تخلیه و سپس آن را توسط پارچه نرم خشک نمایید.
هر چند وقت یکبار مطمئن شوید که لوله تخلیه یا شیلنگ خروجی وصل بوده و مسیر خروج آب مسدود نباشد.

استفاده از لوله کشی با شیر مخلوط و تولید آب ولرم ، برای کاهش مصرف برق بسیار مفید خواهد بود.

نمایندگی تعمیر ظرفشویی ال جی

یکی از مهمترین معضلات که در سال های اخیر خانم های شاغل با آن روبرو هستند، مسئله رسیدگی به امور داخلی منزل در کنار شغل خارج از منزل است.

این دسته از بانوان، فرصت زیادی در اختیار ندارند و به همین دلیل به دنبال راه هایی برای کاهش کارهای منزل و به دست آوردن وقت زیادی هستند.

در این راستا، تکنولوژی به یاری انسان ها آمده و با ساخت وسایلی همانند ماشین ظرفشویی، کارهای منزل را آسان کرده است و وظیفه شستن ظروف از دوش افراد برداشته شده است.

برندهای مختلفی برای ساختن این وسیله در بازار جهانی مشغول به فعالیت هستند که بهترین و محبوب ترین برندهای شناخته شده در بازار جهانی و در ایران، ماشین ظرفشویی ال جی است.

ال جی همیشه در ساخت وسایل برقی خانگی، ابتدا به بررسی فناوری نوین پرداخته و طراحی وسایل تولیدی خود را متناسب با این فناوری انجام می دهد.

این موضوع در مورد ماشین ظرفشویی هم صدق می کند.

همچنین برند ال جی علاوه بر کیفیت بالا در تولید ماشین ظرفشویی، مسئله خدمات پس از فروش را نیز برای این کالا در نظر گرفته و با راه اندازی نمایندگی تعمیر ظرفشویی ال جی از تولید خود حمایت کرده است.

ماشین ظرفشویی مدل XD90DB

14 نفره ، مجهز به فناوری بخارشوی TrueSteam , QuadWash، مصرف انرژی A+++، مجهز به اینترنت اشیا (loT)، ده سال گارانتی موتور اینورتر دایرکت درایو و درب خودکار

ماشین ظرفشویی مدل XD90DB  
ماشین ظرفشویی مدل XD90DB

ماشین ظرفشویی مدل XD77W

14 نفره ، مجهز به فناوری بخارشوی TrueSteam , QuadWash، مصرف انرژی A+++، مجهز به اینترنت اشیا (loT)، ده سال گارانتی موتور اینورتر دایرکت درایوو سبد قابل تنظیم و هوشمند SmartRack

ماشین ظرفشویی مدل XD77W
ماشین ظرفشویی مدل XD77W

ماشین ظرفشویی مدل XD64S6

14 نفره ، مجهز به فناوریQuadWash، مصرف انرژی A++، ده سال گارانتی موتور اینورتر دایرکت درایوو سبد قابل تنظیم و هوشمندplus SmartRack، با فناوری NFC

ماشین ظرفشویی مدل XD64S6
ماشین ظرفشویی مدل XD64S6

ماشین ظرفشویی مدل DC655

14 نفره ، مجهز به فناوری بخارشوی TrueSteam,، مصرف انرژی A+++، دارای جت اینورتر دایرکت درایو و سبد قابل تنظیم و هوشمند SmartRack، دارای لامپ  UV برای از بین بردن باکتری ها.

ماشین ظرفشویی مدل DC655
ماشین ظرفشویی مدل DC655

ماشین ظرفشویی مدل DC65T

شستشوی قوی بدون نیاز به شستشوی اولیه، عیب یابی هوشمند،  مصرف انرژی A+++، موتور اینورتر دایرکت درایو، کم مصرف ، صدای کم و در رنگ های سفید و نقره ای.

ظرفشویی مدل DC65T
ماشین ظرفشویی مدل DC65T

ماشین ظرفشویی مدل DE14W

مصرف انرژی A++، 14 نفره، دارای سنسور تشخیص میزان کثیفی ظروف، موتور اینورتر دایرکت درایوف صدای کم و مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند.

ماشین ظرفشویی مدل DE14W

سه سوته میام پیشت هرجای تهران که باشی کمتر از ۳۰ دقیقه میام واسه سرویس…

سه سوته میام پیشت
هرجای تهران که باشی کمتر از ۳۰ دقیقه میام واسه سرویس…

ویژگی های نمایندگی تعمیر ظرفشویی ال جی

بهترین کار پس از خراب شدن ماشین ظرفشویی ال جی، تماس با نمایندگی تعمیر ظرفشویی ال جی است.

با توجه به مزیت های این نمایندگی که در ادامه بیان خواهیم کرد، متوجه خواهید شد که مراجعه به آن ، بهترین کار خواهد بود:

1- وجود تیم تعمیرکاران متخصص و حرفه ای در نمایندگی

2- ارائه دوره های آموزشی برای تعمیرکاران به منظور ارتقا سطح دانش و مهارت آن ها متناسب با دانش روز و در نتیجه بهبود کیفیت تعمیرات

3- ارائه خدمات پشتیبانی آنلاین به صورت 24 ساعته

4- استفاده از روش های به روز و تجهیزات پیشرفته به جهت تعمیرات بهتر و ماندگارتر

5- ارائه خدمات مشاوره رایگان به مشتری پس از تماس او با نمایندگی

6- استفاده از قطعات اصلی و ارجینال در صورت نیاز به تعویض برخی از قطعات ماشین ظرفشویی ال جی

7- انجام تعمیرات ماشین ظرفشویی در منزل مشتری بدون نیاز به جابجایی وسیله

8- اعزام تعمیرکار در اسرع وقت به منزل مشتری به منظور سرعت بالا در تعمیر ظرفشویی ال جی

9- کاهش هزینه تعمیرات و یا تعویض قطعات به منظور اقتصادی تر بودن تعمیر از نظر مشتری

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در تهران

ماشین ظرفشویی یکی از اجزای ثابت آشپزخانه در همه جای دنیاست. استفاده مداوم و روزانه از ماشین ظرفشویی در اغلب خانواده ها اجتناب ناپذیر است.

بدون شک ماشین ظرفشویی یکی از کاربردی ترین لوازم خانگی است که همه خانواده ها به آن نیاز دارند. خرابی ماشین ظرفشویی یک مشکل جدی است.

عیب یابی و تعمیر ظرفشویی

عیب یابی و تعمیر ظرفشویی ال جی یکی از سرویس های خدماتی پر تقاضا در مستر امداد است.

به طور معمول مشکلات ماشین ظرفشویی ال جی شامل موارد زیر است:

  1. پس از شستشو، ماشین ظرفشویی تمیز نمی کند.
  2. آب داخل ماشین ظرفشویی تخلیه نمی شود.
  3. دکمه های ماشین ظرفشویی کار نمی کند.
  4. چراغ های نمایشگر دستگاه ERROR می دهد.
  5. برنامه شستشو نیمه کاره قطع می شود.
  6. آب ماشین ظرفشویی نشتی دارد.
  7. بدنه ماشین ظرفشویی بسیار داغ می شود.

همچنین

  1. بدنه دستگاه برق دارد ، در این حالت به شما پیشنهاد میکنیم حتما در اولین فرصت برای تعمیر ظرفشویی ال جی با ما تماس حاصل نمایید.
  2. ماشین ظرفشویی روشن نمی شود.
  3. شوینده بر روی ظروف باقی می ماند.
  4. پودر در محفظه مخصوص باقی می ماند.
  5. آب ماشین ظرفشویی پر نمی شود.
  6. ماشین ظرفشویی صدای زیاد می دهد.
  7. خشک کن دستگاه کار نمی کند.

دستورالعمل های مهم ایمنی برای ماشین ظرفشویی ال جی

  • ماشین ظرفشویی ال جی برای مصارف خانگی عادی طرحی شده است و استفاده از ماشین ظرفشویی برای کاربرد تجاری و یا سایر موارد مجاز نیست.
  • دستگاه درهنگام نصب باید در موقعیتی باشد که دسترسی به دو شاخه آسان باشد.
  • برای اتصال ماشین ظرفشویی به جریان آب از شلنگ نو استفاده کنید. استفاده از شلنگ های کهنه مجاز نیست که استفاده از شلنگ های کهنه باعث نشتی آب و البته خرابی و در نتیجه نیاز به تعمیر ظرفشویی ال جی احساس می شود.
  • فقط از ظروف مناسب برای شستشو در ماشین ظرفشویی استفاده کنید و از قرار دادن ظروفی که در برابر حرارت مقاوم نیستند و همچنین استفاده از ظروف دارای تزئینات فلزی مجاز نیست.
  • از استفاده از هرگونه حلال در ماشین ظرفشویی خودداری کنید، ممکن است منجر به انفجار یا آتش سوزی شوند و در آن صورت باید تعمیر ظرفشویی ال جی انجام گردد.
  • ماشین ظرفشویی ال جی مجهز به عملکرد ایمنی است که در صورت قرار دادن بیش از حد ظروف در آن به طور خودکار متوقف می شود.
  • از تماس مواد شوینده ظرفشویی با پوست و چشمها خودداری کرده و در هنگامی که درب ماشین ظرفشویی باز است کودکان را از آن دور نگه دارید.
  • در هنگام نصب ماشین ظرفشویی ال جی برای اتصال آسان به لوله آب و فاضلاب، محلی در نزدیکی سینک ظرفشویی را انتخاب کنید.

آموزش تعمیر ظرفشویی ال جی

اگر شما تعمیرکار ماشین ظرفشویی ال جی و یا صاحب یک دستگاه ظرفشویی LG هستید، ممکن است در دراز مدت با مشکلات و خطاهایی در زمان استفاده از ماشین ظرفشویی ال جی خود مواجه شده باشید.

در این مقاله، سعی ما بر این است که به عیب یابی، علل احتمالی بروز خطاها، راه حل های موجود و آموزش تعمیر ظرفشویی ال جی به طور جامع پرداخته شود.

تعمیر ظرفشویی ال جی
تعمیر ظرفشویی ال جی

آموزش تعمیر ظرفشویی ال جی LG

درادامه مقاله به شرح پیغام هایی که در نمایشگر ماشین ظرفشویی ال جی نمایان می شود و نحوه عیب یابی آن و تعمیر ظرفشویی ال جی می پردازیم.

شما می توانید با توجه به اروری که در صفحه نمایشگر ماشین ظرفشویی دیده می شود و جست و جو آن پیغام در موارد زیر، خودتان برای تعمیر ظرفشویی دست به کار شوید و از راهنمای آموزش تعمیر ظرفشویی ال جی استفاده نمایید.

نمایش خطای AE و E1

خطای AE و E1 معمولا به دلیل نصب نامناسب و درست پر نکردن ماشین بروز می کند که می تواند باعث نشتی در دستگاه شود، در زیر به علل احتمالی که ممکن است باعث بروز این مشکل شود اشاره شده است:

  1. شلنگ تخلیه خم شده است.
  2. فیلتر مسدود شده است.
  3. موتور ایراد دارد. (موتور شستشو یا موتور تخلیه)

در زیر راه حل هایی که می تواند منجر به رفع خطای AE و E1 شود، ذکر شده است:

  • شلنگ را صاف کنید.
  • فیلتر را تمیز کنید.

در صورت برطرف نشدن مشكل با ما که مرکز خدمات تعمیر ظرفشویی ال جی هستیم تماس بگیرید.

نمایش خطای OE

زمانی خطای OE بروز می کند که آب به بیرون تخلیه نمی شود. در زیر به علل احتمالی که می تواند باعث بروز این مشکل شود اشاره شده است:

  • شلنگ تخلیه خم شده است.
  • فیلتر مسدود شده است.
  • موتور ایراد دارد. (موتور شستشو یا موتور تخلیه)

در زیر راه حل هایی که می تواند منجر به رفع خطای OE شود، ذکر شده است:

  • شلنگ را صاف کنید.
  • فیلتر را تمیز کنید.

برای اطلاع از هزینه عیب یابی و تعمیر ظرفشویی ال جی در تهران می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

نمایش خطای IE

در زیر به علل احتمالی که می تواند باعث بروز خطای IE شود اشاره شده است:

  • آب قطع است.
  • شیر آب باز نیست.
  • حس گر آب ایراد دارد.

در زیر راه حل هایی که می تواند منجر به رفع خطای IE شود، ذکر شده است:

  • شیر آب را بررسی کنید.
  • در صورت برطرف نشدن مشكل با ما که مرکز خدمات تعمیر ظرفشویی ال جی در تهران هستیم تماس بگیرید.

نمایش خطای EI

زمانی خطای EI بروز می کند که پمپ تخلیه به طور خودکار عمل می کند. در زیر به علل احتمالی که می تواند باعث بروز این مشکل شود اشاره شده است:

  • آب از اتصالات شلنگ نشت می کند.
  • دستگاه بر اثر نشتی آب ایراد پیدا کرده است.

در زیر راه حل هایی که می تواند منجر به رفع خطای EI شود، ذکر شده است:

شیر آب را بسته و دوشاخه را از پریز بیرون بكشید.

در صورت برطرف نشدن مشكل با مرکز خدمات تعمیر ظرفشویی ال جی از طریق تلفن های نوشته شده در پایین همین صفحه تماس بگیرید.

نمایش خطای FE

زمانی خطای FE بروز می کند که پمپ تخلیه به طور خودکار عمل می کند. در زیر به علل احتمالی که می تواند باعث بروز این مشکل شود اشاره شده است:

میزان آب بیش از حد عادی وارد دستگاه شده است.
در شیر ورودی مشكل ایجاد شده است.

در زیر راه حل هایی که می تواند منجر به رفع خطای FE شود، ذکر شده است:

شیر آب را بسته و دوشاخه را از پریز بیرون بكشید.
در صورت برطرف نشدن مشكل با مرکز خدمات تعمیر ظرفشویی ال جی تماس بگیرید.

تعمیر ظرفشویی ال جی

نمایش خطای HE

در زیر به علت احتمالی که می تواند باعث بروز خطای HE شود اشاره شده است:

مدار گرم کن آب آسیب دیده است و ماشین نمی تواند آب را گرم کند و یا اینکه آب بیش از حد گرم شده است.
در زیر راه حل هایی که می تواند منجر به رفع خطای HE شود، ذکر شده است:

شیر آب را ببندید.
دوشاخه را از پریز بیرون بكشید.
دوباره جریان برق را برقرار کنید.
مجددا ماشین را روشن کنید و یک برنامه شست و شو انتخاب کنید.

برای سرویس، عیب یابی و تعمیر ظرفشویی ال جی در تهران می توانید با ما در ارتباط باشید.

نمایش خطای TE

در زیر به علت احتمالی که می تواند باعث بروز خطای TE شود اشاره شده است:

مشكل از ترمیستور یا سنسور حرارت است و یا دمای آب ورودی بسیار زیاد است.
در زیر راه حل هایی که می تواند منجر به رفع خطای TE شود، ذکر شده است:

شیر آب را بسته و دوشاخه را از پریز بیرون بكشید.
دوباره جریان برق را برقرار کنید.
ماشین را روشن کنید و یک برنامه شست و شو را انتخاب کنید.

برای تعمیر ظرفشویی ال جی در سعادت آباد و شهرک غرب کافی است با تلفن های نوشته شده در پایین همین صفحه با ما در ارتباط باشید.

نمایش خطای LE یا CE

در زیر به علت احتمالی که می تواند باعث بروز خطای CE یا LE شود اشاره شده است:

موتور دستگاه دچار مشكل شده است.
در زیر راه حل هایی که می تواند منجر به رفع خطای CE یا LE شود، ذکر شده است:

دستگاه را خاموش کنید.
شیر آب را بسته و دوشاخه را از پریز بیرون بكشید.
دوباره جریان برق را برقرار کنید.
ماشین ظرفشویی ال جی خود را روشن کنید و یک برنامه شست و شو را انتخاب کنید.

پیغام هایی که رفع آنها نیازی به تعمیرکار ظرفشویی LG ندارد

گاهی اوقات ممکن است ماشین ظرفشویی ال جی شما با مشکل جدی مواجه نباشد ولی شما بر روی صفحه نمایش پیغام هایی را مشاهده کنید که مانع عملکرد صحیح دستگاه شما شود.

در این شرایط نیازی نیست تا از یک تکنسین تعمیر ظرفشویی ال جی LG کمک بگیرید بلکه با کمک راهنمای زیر به سادگی قادر هستید تا مشکل را رفع نمایید.

نمایش کد CR

زمانی که ماشین روی حالت تست قرار دارد پیغام CR نمایش داده می شود، که معمولا تکنسین و یا نصاب ماشین ظرفشویی برای چک کردن کارآیی ماشین از این عملکرد استفاده می کند.

برای اینکه حالت تست غیر فعال شود می بایست دستگاه را خاموش کنید و به مدت ۱ الی ۲ دقیقه صبر کنید و مجددا ماشین ظرفشویی را روشن کنید.

نمایش کد PF

زمانی پیغام PF بروز می کند که جریان برق قطع شده باشد و یا اتصالی رخ داده باشد. دستگاه به طور خودکار از ماشین ظرفشویی در هنگام قطع جریان برق محافظت می کند.

پس از اینکه جریان برق وصل شد می توانید به دلخواه دکمه ای را به مدت ۱۰ ثانیه فشار دهید تا این پیغام از نمایشگر ماشین ظرفشویی ال جی شما محو شود.

برای تعمیر ظرفشویی ال جی در شمال تهران کافی است با ما از طریق تلفن های نوشته شده در پایین همین صفحه تماس بگیرید.

نمایش کد CD

پیغام CD به معنی خشك شدن با باد سرد است.

این برنامه خشك کننده به منظور کمك به شستشوی سریع است، این عملكرد ۳۰ دقیقه پس از پایان یافتن برنامه ادامه می یابد و به محض باز شدن در ماشین ظرفشویی، این عملكرد قطع می شود.

نمایش کد CL

پیغام CL به معنی قفل کودك است، از این عملكرد برای قفل یا باز کردن قفل دکمه ها، جهت جلوگیری از تغییر برنامه توسط کودك استفاده می شود و این عملكرد فقط در طول شستشو فعال می شود.

لازم به توضیح است که ما تعمیر ظرفشویی ال جی را در تمامی مناطق شرق تهران و در منزل شما هم انجام می دهیم.

نمایش خطای F

اگر برنامه AUTO را انتخاب کنید، پیغام F روی صفحه نمایش ظاهر می شود، در این حالت سنسور هوشمند فعال می شود و بر اساس چربی ظروف، دما و زمان و تعد

اد آبکشی را بطور خودکار تنظیم می کند و بعد از گذشت مدتی از شروع به کار ماشین ظرفشویی، به جای حرف F زمان مورد نیاز برای شست و شو را نشان می دهد.

نمایش اعداد ۱ تا ۱۹ در صفحه نمایش

این اعداد نشانگر تنظیمات شروع تاخیر است، برای لغو آن می بایست دستگاه را خاموش کنید.

برای تغییر برنامه و گزینه، درب ماشین ظرفشویی را باز کرده و گزینه یا برنامه دیگری را انتخاب کنید. پس از بسته شدن دوباره ی درب، شمارش معكوس آغاز می شود.

برای تعمیر ظرفشویی ال جی در غرب تهران می توانید با ما از طریق تلفن های نوشته شده در پایین همین صفحه تماس حاصل نمایید.

صدای زنگ (هشدار دمای زیاد)

اگر پس از شستشو، آبكشی یا خشك کن، درب ماشین را باز کنید و صدای زنگ به صدا درآید، نشان دهنده این است که دمای فضای داخلی بسیار زیاد شده است.

توجه داشته باشید که این صدا نشان دهنده مشکل و ایراد در ماشین ظرفشویی LG شما نمی باشد.

تعمیر ظرفشویی ال جی

چگونه بوی بد ماشین ظرفشویی را از بین ببریم؟

برای رفع بوی بد ماشین ظرفشویی LG در صورتیكه از ماشین ظرفشویی خود به طور روزانه استفاده نمی کنید، توصیه می شود تا قبل از پر شدن ماشین ظرفشویی، برنامه را یك یا دوبار اجرا کنید.

چنانچه بوی ماشین از بین نرفت، ۲ فنجان (۲۰۰ میلی لیتر) سرکه سفید را داخل یك کاسه در سبد تحتانی ماشین قرار دهید و بدون استفاده از مواد شوینده برنامه را اجرا نمایید.

توصیه می شود به صورت دوره ای و مرتب اقدام به تمیز کردن فیلتر ماشین ظرفشویی خود نمایید.

امیدواریم که مقاله آموزش تعمیر ظرفشویی ال جی راهنمای مفیدی برای شما بوده باشد و در صورتی که مشکل ماشین ظرفشویی LG شما برطرف نشد، با مرکز خدمات مستر امداد تماس حاصل نمایید تا همکاران ما در این بخش به صورت تلفنی پاسخگوی شما بوده و یا در اولین فرصت نیروی متخصص و باتجربه ای که دوره های آموزش تعمیر ظرفشویی ال جی را دیده است به محل مورد نظر شما اعزام نمایند.

چنانچه با ارور و یا پیغام دیگری در ماشین ظرفشویی ال جی مواجه شدید که در آموزش تعمیر ظرفشویی ال جی ما نبود، سوالات خود را در بخش نظرات مطرح فرمایید تا همکاران متخصص ما در حوزه عیب یابی ، راهنمایی های لازم را به شما دوست عزیز ارائه دهند.

سه سوته میام پیشت هرجای تهران که باشی کمتر از ۳۰ دقیقه میام واسه سرویس…

سه سوته میام پیشت
هرجای تهران که باشی کمتر از ۳۰ دقیقه میام واسه سرویس…

سوالات متداول

تعمیر ظرفشویی در تهران در مستر امداد به چه صورت است؟

مستر امداد با دارا بودن دفاتر مختلف در شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران، در سریع‌ترین زمان ممکن نیروهای متخصص را جهت تعمیر ظرفشویی به محل مدنظر شما اعزام می‌کند.

همچنین این مجموعه به‌صورت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته مشغول فعالیت است. بنابراین هر زمانی از روز که تمایل داشته باشید، می‌توانید درخواست تعمیرکار کنید.

تعمیر ظرفشویی ال جی در محل چگونه است؟

مهم ترین هدف تعمیرگاه ظرفشویی ال جی، جلب رضایت و اعتماد مشتریان است. همین امر موجب شده تا مجموعه ما با ارائه خدمات با کیفیت رضایت تمامی مشتریان را به دست آورد. همچنین برای راحتی بیشتر شما عزیزان تمامی خدمات را به صورت آنلاین و در محل ارائه کرده است.

در این صورت شما می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید. تکنسین ما در کمتر از 1 ساعت در محل تان حاضر خواهد شد.

ثبت درخواست در سایت ما رایگان می باشد، شما میتوانید به صورت آنلاین و تلفنی در خواست تعمیرات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در تهران به نوع خرابی دستگاه شما، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و بعد از عیب یابی دستگاه شما توسط متخصص اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه، طبق نرخ مصوب اتحادیه و نهاد های نظارتی می باشد.

 

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.