خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر ماشین ظرفشویی بکو

تعمیر ماشین ظرفشویی بکو
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

آیا شما خانواده پر جمعیتی دارید و یا هر هفته پذیرای تعداد زیادی میهمان می باشید و مجبور هستید که تعداد زیادی ظرف را بشویید و از این کار خسته شده اید .
آیا شما در این مواقع دوست دارید چنین کار کلافه کننده ای را به وقت دیگری موکول کنید یا دوست دارید در این شرایط شخصی به کمک شما بیاید و شما را از انجام این کار وقت گیر نجات دهد .
ماشین ظرفشویی یک وسیله کارآمد در خانه است که باعث آسایش و راحتی شما می شود و دیگر نگرانی برای شستن ظروف برای شما باقی نمی ماند .


اما در صورتی که ظرفشویی شما ظروف را به خوبی تمیز نکند و در کار کردش اختلال هایی وجود داشته باشد یا کلا از کار افتاده شود هم آسایش شما را می گیرد و هم شما را دچار دردستر می کند .تعمیر ماشین ظرفشویی بکو خود را با خیالی آسوده به مستر امداد بسپارید .

تعمیر ماشین ظرفشویی بکو

ظرفشویی بکو با تکنولوژی پیشرفته ای ساخته شده است و ساختارش پیچیده می باشد به همین دلیل است که تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل نیاز به مهارت های خاص دارد پس آن را به تکنسین های مجرب مستر امداد بسپارید .
پس بهترین انتخاب در مواقعی که نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی بکو دارید این است که به متخصص برند دستگاهی که دارید مراجعه نمایید مستر امداد در خدمت شماست .

تعمیر ماشین ظرفشویی بکو

ماشین ظرفشویی بکو :

ماشین ظرفشویی بکو یک ظرفشیی حرفه ای می باشد که کثیف ترین ظروف و قابلمه ها را به تمیزی در می آورد  و آرامش و دلگرمی را به خانواده شما هدیه می کند .ماشین ظرفشویی بکو مشکل تولید صدای زیاد در هنگام شست و شو و مصرف بالای انرژی را حل کرده است پس با خیال راحت شستن ظروف را به ماشین ظرفشویی بکو بسپارید .ماشین ظرفشویی بکو برندی است که با خیال راحت می توانید آن را انتخاب کنید .

اجزای تشکیل دهنده ماشین ظرف شویی بکو :

میکروسوییچ در ، فلومتر ایرگاید، تایمر الکترومکانیکی ،کلید روشن و خاموش، برد الکتریکی ماشین ظرفشویی ،شیر برقی ،در ماشین ظرفشویی، آکوا استاپ ،هیدروستات موتور شستشودر ماشین ظرفشویی، غلطک قفسه و محور ماشین ظرفشویی فیلتر در ،ماشین ظرفشویی افشانک، المنت سنسور، دما جاپودری و جا مایع پمپ تخلیه سنسور تشخیص کثیفی فلوتر سوییچ از اجزای تشکیل دهنده ظرفشویی است.
نکته بسیار مهم این است که نصب اصولی ماشین ظرفشویی اهمیت بسیار زیادی دارد به این دلیل که جلوگیری می کند از بروز مشکلات متعدد و مراقب از این وسیله الکتریکی نیز بسیار اهمیت دارد و سرویس این دستگاه هر چند وقت یکبار باعث برطرف شدن مشکلات جزئی این دستگاه می شود و عمر مفید دستگاه را افزایش می دهد با این حال اگر نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی بکو پیدا شد حتما سریعا اقدام نمایید تا از شدید شدن خرابی جلوگیری کنید .

مشکلات رایج در ماشین ظرفشویی ها متفاوت می باشند اما همگی آن ها قابل حل هستند .

تعمیر ماشین ظرفشویی بکو

در هنگام خرید ماشین ظرفشویی باید نکاتی از قبیل ظرفیت بار ,انرژی , درجه بندی و یکسری ویژگی های خاص را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین ماشین ظرفشویی را انتخاب کنید .

ویژگی های ماشین ظرفشویی بکو :

1 – کم مصرف بودن : ظرفشویی های بکو بسیار کم مصرف می باشند و کلاس انرژی ظرفشویی بکو مکرر می باشد .همین ویژگی باعث شده است مشتریانی که ماشین ظرفشویی بکو را خریداری کرده اند حدود 20 درصد مصرف برق آن ها کاهش پیدا کند .
2 – وجود عملکردی آرام : ماشین ظرفشویی بکو به دلیل استحکامی که دارند باعث این شده تا شست و شوی ظروف با صدای بسیار کمی همراه باشد و همین ویژگی باعث محبوبت ماشین ظرفشویی بکو در میان افراد شده است .
3 – کم مصرف کردن آب : ظرفشویی های بکو طوری ساخته شده اند که در هنگام شستن ظروف آب بسیار کمی مصرف شود .در این مدل ظرفشویی حالت نیمه بار تعبیه شده است و به کمک این حالت می توانید بدون نیاز به پر کردن ماشین ظرفشویی از ظروف حتی تعداد کمی لیوان هم شست و شو کنید .
4 – داشتن فضای بزرگ : بکو دارای سبد کشویی است و شما می توانید سبد زیری را بر اساس نیازی که دارید پر کنید و همین موضوع باعث می شود ظروف بیشتری در ماشین جا بگیرد .
5 – مواظبت از ظرف های شیشه ای : چون ظروف شیشه ای حساس هستند و در معرض خطر بیشتری قرار دارند بکو فناوری هایی دارد که در هنگام شست و شوی ظروف چینی یا شیشه ای مراقب آن ها باشد و سختی و دمای آب را کنترل کند .
با توجه به همین ویژگی های خاصی که این دستگاه دارد پس تعمیر ماشین ظرفشویی بکو نیز حساس است .

تعمیر ماشین ظرفشویی بکو

مشکلات رایج در ماشین ظرفشویی بکو :

عدم آب گیری ظرفشویی بکو :
1/ صافی و شلنگ های تامین آب
2/ سوئیچ سطح آب یا سوئیچ فشار
3/ سلکتور، تایمر یا برد الکترونیکی
4/ فشار آب

ظرفشویی بکو تخلیه آب را انجام نمی دهد :

1 / فیلتر پمپ ظرفشویی مسدود شده است .
2 / شیلنگ تخلیه ظرفشویی مسدود شده است .
3 / پمپ تخلیه آب لباسشویی خراب شده است
4 / برد یا تایمر ظرفشویی خراب شده است .

پمپ جت ظرفشویی بکو خراب شده است :

1 / جرم گرفتگی پمپ
2 / قفل شدن پمپ جت
3 / نیم سوز شدن یا سوختن سیم پیچ جت
4 /محافظ گرمایی داخل پمپ عمل می کند
5 /شکستن پروانه جت پمپ

آب ریزی و نشتی ظرفشویی بکو :

1 / آب از زیر ماشین ظرفشویی نشتی دارد
2 / مشکل از شیلنگ تخلیه ظرفشویی می باشد .
3 / مشکل از دریچه ورودی آب است .
4 / لاستیک دور در ظرفشویی خراب است .

ماشین لباس شویی بکو به دلیل قیمت و ویژگی های خاصی که دارد باعث رقابت این برند با برند های دیگر شده است .همین ویژگی های خاص باعث شده است که تعمیر ماشین ظرفشویی بکو نیاز تخصص های ویژه داشته باشد .پس تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران را با خیال راحت به مستر امداد واگذار کنید .

شماره تلفن تماس تعمیر ماشین ظرفشویی بکو  مستر امداد

تعمیر ماشین ظرفشویی بکو شمال تهران

22852095

تعمیر ماشین ظرفشویی بکو  غرب تهران

44044355

تعمیر ماشین ظرفشویی بکو شرق تهران

88520173

تعمیر ماشین ظرفشویی بکو  جنوب تهران

66178763

20 پاسخ

  1. خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی بکو در مستر امداد بي نظير است

  2. از خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی بکو در سایت مستر امداد بسیار راضی هستم.

  3. مرسی اب مطالعه مقاله تعمیر ماشین ظرفشویی بکو خیلی از مشکلات رو خودمون میتونیم حل کنیم

  4. خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی بکو خیلی با کیفیت بود ممنون از پرسنل متخصص تون.

  5. نکات مهمی درمورد ماشین ظرفشویی نوشته بودید ممنون از شما

  6. خدمات تعمیر سایت مستر امداد خیلی عالیه علی الخصوص تعمیر ماشین ظرفشویی بکو خیلی کارا بود

  7. مقاله ی تعمیر ماشین ظرفشویی بکو مقاله ی خیلی خوبی بود . با استفاده از مقالتون تا حد زیادی تونستم مشکلات مربوط به ماشین ظرفشوییم رو حل کنم .

  8. تعمیر ماشین ظرفشویی بکو یک کار تخصصی هستش که سایت امداد من این کارو عالی انجام میده

  9. تعمیر ماشین ظرفشویی بکو در سایت مستر امدادخیلی خوب بود

  10. تعمیر ماشین ظرفشویی بکو خیلی عالی و تمیز انجام میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.