خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر ماشین ظرفشویی در مرزداران

تعمیر ماشین ظرفشویی در مرزداران
فهرست عناوین این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

اینکه برند یا مدل ماشین ظرفشویی شما چه باشد یا اینکه از کجا خریداری شده باشد، اصلا اهمیتی ندارد. متخصصان و تعمیر کاران مجرب ” مستر امداد” با تعهد و ضمانت کامل آماده خدمت گذاری به شماست و در کمترین زمان و با کمترین هزینه ماشین ظرفشویی شما را تعمیر خواهند کرد.12 ماه ضمانت خدمات با پشتیبانی شبانه روزی ،تعیین زمان و محل تعمیر مطابق زمان بندی شما، حضور در کمترین زمان ممکن برای رسیدگی به مشکل شما از خدمات و مزایا مستر امداد می باشد.

سه سوته میام پیشت هرجای تهران که باشی کمتر از ۳۰ دقیقه میام واسه سرویس…

سه سوته میام پیشت
هرجای تهران که باشی کمتر از ۳۰ دقیقه میام واسه سرویس…

چرا باید فقط با “مستر امداد” تماس بگیریم؟

مستر امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات ظرفشویی در تهران و در مرزداران تهران شناخته شده است. و انواع برند ها و مدل ها را تحت پوشش خود قرار داده و به صورت 24 ساعت در تمام وقت سال حتی روز های تعطیل، فعالیت خود را انجام می دهند. ناگفته نماند که متخصصان مستر امداد از مجرب و با تجربه ترین ها در حوضه تعمیرات ماشین ظرفشویی هستند که جداگانه در هر مدل گاز آموزش دیده اند. و تنها بهترین کیفیت کار را میتوان از آنها انتظار داشت. همچنین تمام قطعاتی که استفاده میشوند اوریجینال و اصلی بوده و ضمانت 12 ماهه به همراه پشتیبانی 24 ساعته را همراه دارد.


با توجه به این که ماشین ظرفشویی استفاده ای زیاد در شبانه روز دارد باید انتظار خرابی آن را پس مدتی داشت. ولی چیزی که باعث نگرانی اکثر افراد در این هنگام میشود، این است که جا به جایی و انتقال ماشین ظرفشویی برای تعمیر کار دشواری بوده، ولی شرکت مستر امداد  این کار را بسیار آسوده کرده و تمامی تعمیرات در محل انجام شده و دیگر نیازی به این حمل و نقل وقت گیر و دشوار نیست.

تعمیر ماشین ظرفشویی در مرزداران
تعمیر ماشین ظرفشویی در مرزداران

 بهترین کارگاه برای تعمیر ماشین ظرفشویی در مرزداران

پیداست که معایب زیادی در ماشین ظرفشویی های قدیمی وجود دارد که ماشین ظرفشویی های جدید بسیاری از آن ها را رفع کرده است. اما ماشین ظرفشویی های جدید نیز با مشکلاتی رو به میشود که میتوانید با تماس به مستر امداد برای رفع آن ها اقدام کنید.

مشکلات متداول ماشین ظرفشویی در تعمیر ماشین ظرفشویی در مرزداران

برخی از مشکلات رایج مدل های ماشین ظرفشویی ( بوش، سامسونگ، ال جی و …) به همراه نحوه رفع آنها در ادامه بیان شده است.

تعمیر ماشین ظرفشویی در مرزداران
تعمیر ماشین ظرفشویی در مرزداران

بوی بد ماشین ظرفشویی

گاهی ممکن است بوی بپدی که از داخل ماشین ظرفشویی تان احساس میکنید، شما را از شستشوی ظروف خود با ماشین ظرفشویی پشیمان کند.یکی از دلایل بوی بد داخل ماشین ظرفشویی، گرفته شدن فیلتر تخلیه توسط پسماند ها و ذرات باقیمانده غذایی است.گاهی این ذرات غذایی در سوراخ های بازو های آبپاش قرار گرفته و علاوه بر مسدود شدن آنها ، پس از مدتی موجب ایجاد بوی بد در ماشین ظرفشویی میشود.یا تمیز کردن ماشین ظرفشویی به صورت منظم مشتوانید به راحتی مانع ایجاد بوی بد در دستگاه شوید.

تعمیر ماشین ظرفشویی در مرزداران
تعمیر ماشین ظرفشویی در مرزداران

روشن نشدن ماشین ظرفشویی

روشن نشدن ماشین ظرفشویی میتواند دلایل بسیاری داشته باشد که برای عیب یابی ماشین ظرفشویی موارد زیر را بررسی کنید:
اگر دلیل روشن نشدن دستگاه ماهیت الکتریکی داشته باشد ، مشکل میتواند از پریز برق یا دوشاخه برق ماشین ظرفشویی باشد. از سالم بودن این دو و وجود جریان الکتریکی در آنها به وسیله فازمتر اطمینان حاصل کنید.
به علاوه جعبه تقسیم و فیوز ها را هم بررسی کنید که نپریده باشد. ممکن استخرابی قفل درب یا میکروسوییچ درب، باعث بسته شدن آن و درنتیجه روشن نشدن دستگاه شده است.
درصورتی که درب و سیستم قفل آن سالمند، تایمر یا کنترل الکترونیکی ماشین ظرفشویی را بررسی کنید.

تعمیر ماشین ظرفشویی در مرزداران
تعمیر ماشین ظرفشویی در مرزداران

ماشین ظرفشویی ظرف ها را تمیز نمیشوید

گاهی اوقات پیش می آید که پس از مدتی متوجه میشوید که  ماشین ظرفشویی به خوبی ظرف ها را نمی شوید! در این مواقع عیب یابی ماشین ظرفشویی می تواند به این روش پیش برود:

ابتدا از تمیز بودن دستگاه خود اطمینان حاصل کنید.هرگونه پسماند غذایی، چربی و ذرات باقی مانده از غذا در ماشین ظرفشویی، کناره ها و اطراف واشر لاستیکی درب، فیلتر تخلیه و نیز منافذ بازوهای اسپری را پاک کنید.سپس بازو های اسپری و آبپاش را بررسی کنید.ممکن است این بازو ها معیوب بوده و قابلیت حرکت و چرخش نداشته باشند.همچنین ممکن است فشار آب آنها کم باشد.دلیل دیگر مناسب نبودن ماده شوینده برای شستشوی ظروف است.

تعمیر ماشین ظرفشویی در مرزداران

نشتی آب ماشین ظرفشویی

یکی از رایج ترین مشکلات ماشین ظرفشویی که باعث خسارات جدی به دستگاه میشود، نشتی آب یا آبریزش از دستگاه است.در چنین مواقعی ، اگر در طول شستشو یا پس از اتمام آن، با حجمی از آب بر روی زمین مواجه شدید، طبق گفته های زیر عمل کنید:
از جمله دلایل وجود نشتی در ماشین ظرفشویی، میتوان به سالم نبودن واشر لاستیکی و بست درب اشاره کرد.امکان دارد شیلنگ تخلیه آب ماشین ظرفشویی مسدود یا پاره شده باشد.مواردی چون پمپ یا بست پمپی که شل شده و ترک نیز دارد میتواند باعث بروز آبریزش ماشین ظرفشویی شود.

ماشین ظرفشویی آبگیری نمیکند

ماشین ظرفشویی شما برای استارت سیکل شستشو نیاز به آب دارد.اگر دستگاه آبگیری نمیکند، علت این مشکل میتواند موارد زیر باشد :یک دلیل ساده میتواند خرابی قفل درب باشد، با وجود اینکه درب دستگاه ممکن است بسته باشد، اما خراب بودن قفل به برد دستگاه فرمان باز بودن درب را ارسال میکند و آبگیری شروع نخواهد شد.
دلیل دیگر معیوب بودن شیر ورودی آب یا شیر برقی و نیز شیلنگ های متصل به آن است.اگر شناور یا سوئیچ شناور معیوب شده باشد نیز ممکن است آبگیر انجام نشود.

تعمیر ماشین ظرفشویی در مرزداران
تعمیر ماشین ظرفشویی در مرزداران

دکمه های ماشین ظرفشویی کار نمیکند

اگر دکمه های ماشین ظرفشویی کار نمیکند، ابتدااز فعال بودن قفل کودک دستگاه مطمئن شوید.گاهی امکان دارد کنترل پنل یا برد الکترونیکی معیوب شده باشد که لازم است توسط تکنسین تعمیر ظرفشویی در تهران بررسی شود.

سه سوته میام پیشت هرجای تهران که باشی کمتر از ۳۰ دقیقه میام واسه سرویس…

سه سوته میام پیشت
هرجای تهران که باشی کمتر از ۳۰ دقیقه میام واسه سرویس…

ظروف در ماشین ظرفشویی خشک نمیشود

اگر ظروف در ماشین ظرفشویی خشک نمیشود، علت آن میتواند موارد زیر باشد:اولین دلیل میتواند خراب بودن هیتر یا المنت گرمایی باشد.دلیل دوم به ترموستات مربوط است.اگر ترموستات دستگاه که مسئول کنترل محدوده مجاز دمایی دستگاه است، خراب شده و ایراد داشته باشد، امکان دارد ظروف به درستی خشک نشوند.دلیل سوم وجود مشکل در مخزن آبکشی و کلاهک شوینده است.

تعمیر ماشین ظرفشویی در مرزداران
تعمیر ماشین ظرفشویی در مرزداران

توضیحاتی از  قطعات ماشین ظرفشویی و فروش قطعات ماشین ظرفشویی توسط مستر امداد

در صورت نیاز به قطعات برای جایگزینی، تمامی قطعات قابل استفاده در شرکت ما اصل و اورجینال می باشند. همچنین این قطعات دارای گارانتی 12 ماهه هستند. بنابراین شرکت ما یکی از مطمئن ترین مکان ها برای خرید قطعات اوریجینال می باشد. خدمات فروش قطعات ما در داخل و در خارج از تهران در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد.

 

7 پاسخ

  1. من ازنمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی در مرزداران استفاده کردم و راضی بودم

  2. چه جالب درباره تعمیر ماشین ظرفشویی در مرزداران توضیح دادید.

  3. تعمیر ظرفشویی در مرزداران با بهترین خدمات ارائه می شود.

  4. از خدمات شما در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی در مرزداران خیلی راضی هستم.

  5. از نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی در مرزداران تعمیرکار گرفتم خداروشکر کارش خوب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.