خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در تهران

فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی کنوود اینجا است تا با استفاده از قطعات فابریک و ضمانتنامه رسمی به رفع عیب و خدمات ظرفشویی کنوود شما عزیزان بپردازد، در نظر داشته باشید که مستر امداد تعمیرگاه مجاز ظرفشویی کنوود با استفاده از قوانین مشتری مداری و رضایتمندی در اروپا به تعمیر ظرفشویی کنوود در محل میپردازد.

نمایندگی تعمیر ظرفشویی در تهران و کنوود (KENWOOD) طی سال‌ها تجربه در سرویس دهی و ارائه خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی کنوود به‌ خوبی به این نتیجه دست پیدا کرده است که تمامی لوازمی که ارتباط مستقیم با سلامت و بهداشت مردم دارد از اهمیتی خاصی برخوردار بوده و شرکت‌ها و برندها نیز برای این کار همه توان خود را به‌کاربرده‌اند تا بهترین کیفیت محصولات را تولید کنند اما با توجه به آمار فروش و تولید ظرفشویی کنوود به‌راحتی می‌توان متوجه شد که این لوازم‌خانگی مورد استقبال مردم واقع‌شده و تمامی کسانی که از این محصولات استفاده کنند در خرید بعدی خود مطمئناً به دنبال لوازم‌خانگی کنوود خواهند گشت.

زیرا ما اعتقاد داریم که تولید محصول باکیفیت نیازی به تبلیغات نداشته و تمامی هزینه‌های هنگفتی را که در بخش تبلیغات نیاز به‌صرف کردن است ر ا در بخش تولید و کیفیت تولید لوازم‌خانگی به کار می‌بریم.

مراحل از تماس تا رفع عیب ماشین ظرفشویی کنوود (عیب یابی ماشین ظرفشویی کنوود)

1: ابتدا با نزدیکترین شعبه تعمیرگاه و نمایندگی مجاز ظرفشویی کنوود خود در زیر تماس حاصل فرمایید.

2: در صورت تماس با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود؛ مشاوره رایگان انجام میگردد تا رفع عیب شود.

3: در صورتیکه با مشاوره تلفنی رفع عیب صورت نگرفت ، ظرف مدت کمتر از یک ساعت تکنسین متخصص (تعمیرکار ماشین ظرفشویی کنوود) به محل شما اعزام میگردد.

4: تمامی خدمات نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود دارای ضمانتنامه رسمی 3 الی 12 ماهه میباشد.

5: جهت نیاز به نمک ماشین ظرفشویی کنوود، مایع جلا دهنده ماشین ظرفشویی کنوود، قرص ماشین ظرفشویی کنوود، مایع براق کننده ماشین ظرفشویی کنوود با شماره نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در زیر (سراسر تهران) تماس حاصل نمایید.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود

قابل ذکر است تمامی تعرفه تعمیر ات ماشین ظرفشویی کنوود بر حسب تعرفه مصوبه خدمات ماشین ظرفشویی مجموعه مستر امداد میباشد .ما برای رفاه حال شما عزیزان هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی کنوود را تحت پوشش قرار داده ایت تا دیگر دغدغه ای در این امور نداشته باشید.

گارانتی تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود

خدمات ماشین ظرفشویی کنوود در مستر امداد گارانتی 3 الی 12 ماهه دارد . وقتی ماشین ظرفشویی کنوود به دست تعمیرکار مجموعه درست میشود، دیگر خیالتان راحت باشد؛ چون ما به کارمان مطمئن هستیم، تمام تکنسینها، آموزش دیده اند و تحصیلات مرتبط دارند (آموزش دیده محصولات کنوود)، بنابراین تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود رو برای شما گارانتی میکنیم که شما هم مطمئن باشید.

مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی کنوود در نمایندگی تعمیرات کنوود

تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود در تهران

هر چند ماشین های ظرفشویی در ظاهر به هم شباهت زیادی دارند ولی آزمایشگاه تخصصی کنوود ثابت کرد که نحوه عملکرد و شستشو ظروف در این ماشین ها با هم تفاوت های زیادی دارد، متخصصین کنوود با استفاده از مزایا و مشاهده معایب سایر ماشین های ظرفشویی از مدل های مختلف توانسته اند محصولی را تولید نمایند که بهترین عملکرد را برای مشتریان خود داشته باشد.

ماشین ظرفشویی کنوود در دو مدل یکپارچه و جداگانه و در انواع رنگ های سفید، نقره ای ، مشکی و خاکستری عرضه شده که متناسب با همه آشپزخانه ها باشد.

ماشین های ظرفشویی کنوود در نوع یکپارچه و با رنگ سفید محبوب ترین نوع ماشین ظرفشویی هستند که در حجم های مختلف عرضه شده اند.

اگر به دنبال ماشین ظرفشویی با مصرف آب و برق کم و برچسب انرژی A هستید بی شک بهترین انتخاب ماشین ظرفشویی کنوود می باشد.

بسته به مصرف خود نوع آن را انتخاب و از پاکیزگی بی حد ظروف خود لذت ببرید.

صرفه جویی در مصرف آب در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی کنوود

فراموش نشود که با استفاده از ماشین ظرفشویی کنوود تا حد بسیار باعث صرفه جویی در مصرف آب میشود.

اگر بخواهیم قیاس انجام دهیم ، باید بگوییم چنانچه یک دست ظرف 144 پارچه را با دست بشوییم 85 لیتر آب مصرف میشود ؛ در حالیکه با استفاده از ماشین ظرفشویی کنوود تنها 15 لیتر آب نیاز دارد و قابل ذکر است حتی در برخی از مدلها کمتر از 9 لیتر آب مصرف میشود.

مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی

  • ایجاد فرصت بیشتر برای خانمها

با استفاده از ماشین ظرفشویی کنوود این فرصت برای خانمها پیدا میشود تا زمان بیشتری در کنار فرزندان و همسر خود باشند.

  • لذت مهمانی

با استفاده از ماشین ظرفشویی کنوود از شست شو با دستها راحت میشوید و بعد از صرف شام به راحتی در کنار عزیزان و مهمانان خود باشید.

  • ضد عفوني

در شست شو با ماشین ظرفشویی کنوود از آب داغ استفاده میشود، بنابراین عمل ضد عفونی نیز تا حدی انجام میگیرد.

  • ظروف براق و شفاف

چنانچه از مواد شوینده مناسب (جهت خرید مواد شوینده ظرفشویی کنوود با شعبات ما در سراسر تهران تماس حاصل نمایید)

برای ظرفشویی کنوود خود استفاده نمایید، ظروف همیشه براق و شفاف باقی خواهد ماند .

  • صرفه جویی در شوینده ها

هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی کنوود به دلیل استفاده بهینه و مناسب از شوینده ها صرفه جویی میشود.

  • شوینده های مضر

مواد شوينده به پوست دست آسيب زيادي مي رسانند در حالي که در ماشين ظرفشويي کنوود دست شما با مواد شوينده هيچ گونه تماسي ندارد.

نمک ماشین ظرفشویی کنوود ، مایع جلا دهنده ماشین ظرفشویی کنوود، قرص ماشین ظرفشویی کنوود ، مایع براق کننده ماشین ظرفشویی کنوود

  • ظروف لب پر نمی شوند

امکان لب پر شدن ظروف چيني و کريستال شما در شست و شوی دستی وجود دارد در حاليکه در ماشين ظرفشويي کنوود اين امکان به حد صفر می رسد.

برای تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود همین حالا با ما تماس بگیرید.

مواد کلره و يا اکسيژنه موجود در پودرها و قرص هاي ماشين ظرفشويی کنوود، عمل ضد عفوني ظروف را تکميل مي کنند.

تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود

تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود توسط تعمیرکار ظرفشویی کنوود باعث طول عمر بالا در ظرفشویی شما میشود ، نمایندگی تعمیرات کنوود با استفاده از قطعات فابریک و بهترین شوینده برای ظرفشویی کنوود شما بهترین خدمات را ارائه مینماید.

در نظر داشته باشید برای تعمیر ات ماشین ظرفشویی کنوود حتما از قطعات فابریک کنوود استفاده نمایید نه متفرقه !! همچنین با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی کنوود تا 75 % در هزینه ها صرفه جویی نمایید.

سه سوته میام پیشت هرجای تهران که باشی کمتر از ۳۰ دقیقه میام واسه سرویس…

سه سوته میام پیشت
هرجای تهران که باشی کمتر از ۳۰ دقیقه میام واسه سرویس…

مشتریان مجموعه مستر امداد در رابطه با شوینده ظرفشویی کنوود مکرر از نمایندگی تعمیر ظرفشویی کنوود سوال پرسیدند که:

  • بهترین قرص ماشین ظرفشویی کنوود چیست؟
  • مایع جلا دهنده برای ظرفشویی کنوود چی بخریم؟
  • آیا نیازی به نمک ماشین ظرفشویی کنوود میباشد؟

در اینجا میخواهیم به بهترین قرص ماشین ظرفشویی کنوود، نحوه کار نمک ماشین ظرفشویی و مایع جلا دهنده بپردازیم.

قرص ماشین ظرفشویی کنوود در نمایندگی تعمیرات کنوود

اجزای مکانیکی و الکترونیکی ماشین ظرفشویی به تنهایی نمیتوانند ظروف تمیز را تحویل شما دهند ، بنابراین به شوینده ای مناسب نیاز دارید تا، به فرایند شستشوی ظرفشویی کنوود شما کمک نماید.

کلا 3 تا شوینده برای ظرفشویی کنوود شما نیاز هست.

  • قرص ماشین ظرفشویی کنوود (پودر شستشو)
  • نمک ظرفشویی کنوود
  • مایع جلا دهنده ظرفشویی کنوود

قرص ماشین ظرفشویی فینیش (فول) برای ظرفشویی کنوود شما به تنهایی کفایت میکند !!! به دلیل آن که هم شوینده دارد، هم جرم گیر، هم مایع جلادهنده، بنابراین پیشنهاد ما به شما، قرص ظرفشویی فینیش فول اصل میباشد که تنها از مجموعه مستر امداد نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود میتوانید تهیه نمایید.

قیمت قرص ماشین ظرفشویی کنوود و تمام شوینده ها به قیمت عمده به سراسر ایران برای مصرف کننده (حتی 1 عدد) میباشد.

نمک ماشین ظرفشویی کنوود در نمایندگی تعمیرات کنوود

کار قطعه ای به نام رزین گرفتن سختی آب برای شستشو در ماشین ظرفشویی کنوود میباشد، این سختی آب در رزین جمع شده و نیاز به تمیزی دارد تا خود را برای شستشوی بعدی آماده نماید، کار نمک ماشین ظرفشویی کنوود این است که در 5 دقیقه آخر رزین را شستشو نموده و برای شسشوی بعدی آماده میکند.

سختی آب در مناطق مختلف ایران متفاوت است بنابراین در ریختن نمک ظرفشویی کنوود دقت فرمایید.

مایع جلادهنده ظرفشویی کنوود در نمایندگی تعمیرات کنوود

شاید برای شما یا آشنایان شما این مشکل پیش آمده است که ظرفشویی ظرفها را خش میندازد و یا ظرفها بعد از شستشو در ظرفشویی کنوود لکه دار است !!! دلیل این مشکل ، مایع جلادهنده میباشد.

در اینجا به شرح کار مایع جلادهنده ظرفشویی کنوود میپردازیم: مایع جلادهنده ظرفشویی کنوود در 5 دقیقه آخر همراه با بخار آب ظرفها را براق میکند، که اگر مقدار مایع جلادهنده زیاد باشد ظرفها را خش میندازد و اگر مقدار آن کم باشد باعث لکه دار شدن ظرفها میشود.

این مشکل لکه دار شدن ظرفها و یا خش افتادن برروی آنها به اندازه دستی مایع جلادهنده برای ظرفشویی کنوود نمیباشد، مشکل این است که یا برنامه اشتباه به ظرفشویی کنوود خود داده اید و یا برد الکترونیکی ظرفشویی کنوود شما مشکل دارد.

WhatsApp Image 2018 10 25 at 01.07.49

 

 

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.