خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر ماشین لباسشویی سطلی قدیمی: راهنمای حل مشکلات رایج از مستر امداد

تعمیر ماشین لباسشویی سطلی
فهرست عناوین این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

آیا پیشامدهای ناخوشایند ماشین لباسشویی سطلی شما نیازمند به یک دستگاه عیب‌یابی و تعمیرکار ماهردارد؟ آیا با چالش‌های ناگهانی در عملکرد ماشین لباسشویی خود روبرو شده‌اید؟ در چنین شرایطی، تیم تخصصی مستر امداد با تجربه و مهارت بالا، آماده به کمک به شماست. نگران نباشید ما میدانیم مشکل شما را چگونه حل کنیم، فقط کافیست با شماره های مستر امداد تماس بگیرید. مستر امداد یک سایت تعمیر لوازم خانگی می باشد که نزدیک به دو دهه تجربه در این زمینه و همچنین تربیت تعمیرکارانی مجرب در این حوزه را به عهده دارد.

home appliance repair

ارائه خدمات تعمیر لوازم برقی خانگی در تمام تهران

home appliance repair

ارائه خدمات تعمیر لوازم برقی خانگی در تمام تهران

تعمیر ماشین لباسشویی سطلی
تعمیر ماشین لباسشویی سطلی قدیمی

تجربه بی‌نظیر با تخصص مستر امداد جهت تعمیر ماشین لباسشویی سطلی

تیم تعمیرکاران مستر امداد با در اختیار داشتن تجربه و دانش گسترده در زمینه تعمیرات ماشین‌های لباسشویی سطلی قدیمی، به شما اطمینان می‌دهد که دستگاه شما با دقت و حرفه‌ای تعمیر خواهد شد. از ماشین لباسشویی کوچک گرفته تا مدل‌های پیشرفته‌تر، هر گونه مشکل فنی را با تجهیزات حرفه‌ای ما مدیریت خواهیم کرد.

راحتی و اطمینان با مستر امداد

با تصمیم به انتخاب تیم تعمیر ماشین لباسشویی مستر امداد، شما در دنیایی از راحتی و اطمینان غوطه خواهید شد. ما با رویکردی جذاب و کارآمد به مشکلات شما پرداخته و با بهره‌گیری از تخصص و تجربه، دستگاه شما را به سرعت به حالت ایده‌آل باز می‌گردانیم.

مراحل تعمیر ماشین لباسشویی سطلی قدیمی:

  • آشنایی با علائم مشکل:برای شروع، باید علائم مشکل را شناسایی کنید. آیا ماشین لباسشویی سطلی شما صداهای عجیب می‌دهد یا آیا آب به‌طور صحیح پمپ نمی‌شود؟ این علائم می‌توانند به شناسایی مشکل کمک کنند.
  • چک کردن لوله‌ها و اتصالات:اتصالات و لوله‌ها را به دقت بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که هیچ ترکیبی وجود ندارد. همچنین، از وجود مواد غیرضروری در فیلترها و لوله‌ها جلوگیری کنید.
  • بررسی پمپ و موتور:پمپ آب و موتور نیز از جمله قطعات مهم هستند. اگر آب به‌طور صحیح پمپ نشود، مشکل احتمالی در این قسمت است. از دستگاه خود تصاویری گرفته و به کارشناسان مستر امداد ارسال نمایید.
  • نگهداری و به‌روزرسانی:پس از تعمیر، بهتر است از دستگاه به درستی نگهداری کنید و به نکات به‌روزرسانی توجه کنید. این اقدامات باعث افزایش عمر مفید دستگاه می‌شود.

در صورتی که با تعمیرات مشکلی دارید یا نیاز به راهنمایی حرفه‌ای دارید، مستر امداد همواره آماده به کمک شماست. متخصصان ما با تجربه و تخصص خود به شما کمک خواهند کرد تا ماشین لباسشویی سطلی خود را به سرعت و به بهترین شکل ممکن تعمیر کنید.این راهنمای جامع تعمیر ماشین لباسشویی سطلی قدیمی نه تنها به شما کمک می‌کند تا مشکلات خود را شناسایی کنید بلکه با اشاره به خدمات حرفه‌ای مستر امداد، اطمینان حاصل می‌کنید که مشکلات شما با دقت و توسط متخصصان حل می‌شوند. بهره‌مندی از این راهنما و تماس با مستر امداد تجربه‌ای آسوده و خاطره‌انگیز برای شما خواهد بود.

معرفی مختصری از انواع ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی به دو نوع : ماشین لباسشویی درب از بالا ( اتوماتیک و دوقلو) و ماشین لباسشویی درب از جلو در بازار به فروش میرسند .ماشین های دوقلو شکلی قدیمی تر و قدمتی نزدیک به 60 سال دارند که از مزایای این ماشین ها باید به قیمت پایین و کارکرد آسان آنها اشاره کرد و معایبی نظیر : کمبود ظرفیت برای قرار دادن ملحفه و البسه های بزرگ ، مصرف بالای آب و برق ، کمترین سازگاری با محیط زیست را میتوان نام برد ولی در مقابل این نوع ماشین ها ، ماشین لباسشویی هایدرب از بالا اتوماتیک تولید شدند که مزایایی نظیر : فیلتراسیون قوی و تمیزی بیشتر ، پیچ‌خوردگی کمتر لباس‌ها ، عملکرد هوشمند ، طراحی زیباتر ، نمایشگر LED ، عیب یابی آسان توسط برنامه گوشی را دارند .

تعمیر ماشین لباسشویی سطلی
تعمیر ماشین لباسشویی سطلی

لباسشویی های درب از بالا هم همانند ماشین های سطلی اتوماتیک دارای ویژگی های مشترکی هستند که این نوع ماشین ها به دلیل کارایی بالا و شستشوی بهتر از قیمت بالایی برخوردار هستند .ما در مستر امداد علاوه بر اینکه به عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی سطلی میپردازیم بلکه در این مقاله سعی داریم شما را با نحوه نگهداری صحیح و اصولی از ماشین لباسشویی سطلی آشنا کنیم تا با مراقبت های درست در استفاده از ماشین لباسشویی خود کمتر دچار مشکل بشوید ، در ادامه با مستر امداد همراه باشید.

تعمیر ماشین لباسشویی سطلی
تعمیر ماشین لباسشویی سطلی

میتوانید برای نصب مطمئن و صحیح ماشین لباسشویی سطلی و دیگر لوازم خانگی خود  با همکاران ما در مستر امداد تماس بگیرید .

  • در هنگام خرید و نصب ماشین لباسشویی از صحت و سالم بودن دستگاه مطمئن شوید .
  • دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی سطلی را یک بار با دقت مرور کرده و نحوه کار کردن و تنظیمات دستگاهرا با توجه به دفترچه راهنما انجام دهید .
  • ماشین لباسشویی را در جای صاف و مسطح قرار دهید و همچنین سعی کنید به دور از اجاق گاز و وسایلگرمایشی باشد و جهت تردد هوا فاصله ی آن را با دیوار حفظ کنید .
تعمیر ماشین لباسشویی سطلی
تعمیر ماشین لباسشویی سطلی
  • بیشتر از ظرفیت ماشین لباسشویی سطلی در آن لباس قرا ندهید ، زیرا تحمل بار زیاد برای ماشین لباسشویی موجب فشار بر درام ، موتور و اجزای دیگر ماشین لباسشویی سطلی میشود که متاسفانه باعث از کار افتادن دستگاه میشود .
  • در هنگام استفاده از ماشین لباسشویی اندازه مواد شوینده را براساس دستورالعمل‌های موجود برای جلوگیری از مصرف بیش از اندازه و همچنین تجمع آن در جا پودری بررسی کنید همچنین مواد شوینده بیش از حد می تواند به لباس ها نفوذ پیدا کند .
تعمیر ماشین لباسشویی سطلی
تعمیر ماشین لباسشویی سطلی
  • جا پودری ماشین لباسشویی را تمیز کنید : باقیمانده و تجمع مواد شوینده دستگاه می تواند باعث ایجاد بوی بد و یا کپک در محفظه جا پودری شود ، این محفظه ها قابلیت جابجایی دارند و تمیز کردن آن آسان است به این ترتیب که جاپودری را در آب گرم خیس کنید و با استفاده از یک مسواک و یا اسفنج نرم باقیمانده های مواد را پاک کنید و  قبل از قرار دادن کشو در داخل ماشین لباسشویی مطمئن شوید که کشو کاملا خشک شده است .

برخی از ماشین‌ های لباسشویی دارای تنظیمات خود تمیز شونده جا پودری هستند ، بنابراین قبل از اینکه خودتان کشو را تمیز کنید ، حتماً راهنمای ماشین لباسشویی را بررسی کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی سطلی
تعمیر ماشین لباسشویی سطلی
  • درام ( دیگ ) و فیلتر ماشین لباسشویی را نظافت کنید : شاید مثل اکثریت مصرف کنندگان فکر کنید که چونماشین لباسشویی وظیفه شستشو و تمیز کردن لباس ها را بر عهده دارد خود دستگاه دیگر نیازی به نظافت ندارد ،

گاهی اوقات بوی بد ماشین لباسشویی ناشی از کثیفی دیگ و فیلتر ماشین می باشد ، برای حذف بو و رسوب از سرکه و یا تمیز کننده های مخصوص دیگ ماشین لباسشویی استفاده کنید و برای تمیز کردن فیلتر دستگاه که کرک ها و پرزها را در خود جای میدهد از آب داغ برای شستشو استفاده کنید .

تعمیر ماشین لباسشویی سطلی
تعمیر ماشین لباسشویی سطلی
  • برای جلوگیری از بوی بد ناشی از رطوبت پس از هر بار شستشو درب ماشین لباسشویی و کشوی مواد شوینده

را باز بگذارید تا هوای مرطوب و فضای خیس داخل دستگاه کامل خشک شود زیرا جای مرطوب مکان مناسبی برای رشد

باکتری های مضر می باشد .ما سعی کردیم به طور مختصر به نکات مهمی در مورد نگهداری اصولی از ماشین لباسشویی سطلی اشاره کنیم .امیدواریم با رعایت نکاتی که در مورد نگهداری از ماشین لباسشویی سطلی ذکر کردیم بدون مشکل از دستگاه خود

استفاده کنید .

تعمیر ماشین لباسشویی سطلی با مراجعه به سایت مستر امداد

تعمیر ماشین لباسشویی سطلی
تعمیر ماشین لباسشویی سطلی

همانطور که میدانید تمامی وسایل و لوازم الکتریکی که در خانه و یا محل کار از آنها استفاده میکنیم دارای طول عمرمتفاوتی هستند ، مدت استفاده از ماشین های لباسشویی اتوماتیک را در حدود 14 سال تخمین زده اند که اینمیزان بستگی به برند و همچنین چگونگی استفاده از دستگاه دارد .

ما در ادامه این مقاله سعی داریم به مشکلات و خرابی های رایج و معمول در ماشین های لباسشوییسطلی بیپردازیم :

ماشین لباسشویی روشن نمیشود : در ابتدا این مشکل نگران کننده به نظر میرسد ولی با کمی صبر و حوصله موارد زیر را بررسی کنید :

تعمیر ماشین لباسشویی سطلی
تعمیر ماشین لباسشویی سطلی

1-چک کردن برق ماشین لباسشویی از نظر سلامت سیم و برق دستگاه
2-بررسی برق منزل از جهت اتصالی
3- اشکال در درب ماشین لباسشویی و یا باز بودن درب دستگاه ، ماشین لباسشویی های هوشمند در صورت باز بودنو یا کامل بسته نشدن درب دستگاه شروع بکار نمیکند ، گاهی با گیر کردن قطعه ای و یا آسیب دیدن درب آن مواجهمیشود ، در صورت شکستگی دستگیره های درب در جهت رفع مشکل اقدام
5-تنظیمات دستگاه را یک بار بررسی کنید .

تعمیر ماشین لباسشویی سطلی
تعمیر ماشین لباسشویی سطلی

توجه داشته باشید که اگر خودتان میخواهید خرابی ماشین لباسشویی را چک کنید نکات ایمنی را رعایتکنید قبل از بررسی های لازم ماشین لباسشویی را از برق بکشید و بعلت سنگینی دستگاه آن را به هیچوجه کج نکنید و یا را حرکت ندهید زیرا احتمال واژگون شدن آن وجود دارد.نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی ، موارد زیر با دقت بررسی کنید :

تعمیر ماشین لباسشویی سطلی
تعمیر ماشین لباسشویی سطلی

1-شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی را از جهت اتصال بررسی کنید ، گاهی با گیر کردن قطعه ای در مسیر ،شلنگ تخلیه مسدود میشود .
2-پتو و لباس های سنگین را از ماشین خارج کنید.
3-خراب شدن تسمه و یا خازن ماشین لباسشویی
4-سوختن موتور ماشین لباسشویی سطلی

تعمیر ماشین لباسشویی سطلی

بوی سوختگی از ماشین لباسشویی سطلی ، صدای اضافی از ماشین لباسشویی ، لرزش های زیاد دستگاه ،اشکال در تسمه های اتصال میتواند موارد دیگری از اشکالات رایج در ماشین لباسشویی های سطلی باشد ،به محض مشاهده هرگونه ایراد ، خرابی لباسشویی سطلی خود اجازه دهید توسط یک متخصص در مستر امداد بررسی و تعمیر شود ، برطرف نکردن ایرادات جزئی و  اولیه از دستگاه میتواند به قسمت های دیگر ماشین لباسشویی سطلی آسیب وارد کند که در نهایت هزینه تعمیر آنها بیشتر خواهد شد .

تعمیر ماشین لباسشویی سطلی
تعمیر ماشین لباسشویی سطلی

تعمیر ماشین لباسشویی سطلی در محل شما و در تمام نقاط تهران مانند شرق تهران ، شمال ، جنوب و غرب تهران توسط سرویس کاران متخصص مستر امداد انجام می شود. همین حالا با ما تماس حاصل فرمائید.

علت نچرخیدن ماشین لباسشویی دوقلو

دلایلی برای نچرحیدن ماشین لباسشویی دو قلو وجود دارد؛ که شامل:

  • تسمه موتور: ممکن است است تسمه موتور خراب شده یا پاره شده باشد. پس جک کنید ببینید تسمه موتور سالم می باشد یا نه و حالت پوسیدگی نداشته باشد. اگه تسمه سالم بود آن را با دست بچرخانید تا از اندازه تسمه مطمئن شوید چون طول بلند یا کوتاه باعث نچرخیدن ماشین لباسشویی می شود.
  • گرفتگی پمپ تحلیه: گرفتگی پمپ تخلیه توسط لباس های کوچک یا اشیائی که در داخل جیب لباسها هستند باعث نچرخیدن ماشین لباسشویی می شود. پس پمپ را چک کنید و گرفتگی آن را برطرف سازید.
  • خرابی بلبرینگ: خرابی یا ساییدگی بلبرینگ در ماشین لباسشویی دوقلو از دیگر دلایل نچرخیدن آن است. در صورتی خرابی بلبرینگ نیاز به تعویض قطعه آن است که توصیه می شود توسط تعمیرکار متخصص انجام شود.
  • باز بودن در ماشین لباسشویی: بسته نشدن کامل در ماشین لباسشویی باعث نچرخیدن آن می شود، مخصوصا در مدلهای جدید .
  • پر کردن بیش از اندازه لباس در لباسشویی: مقدار لباسها را چک کنید و اگر بیش از اندازه بودند آن را خالی کرده و اجازه بدهید ماشین لباسشویی با اندازه متناسب لباس به شستشو بپردازد. در اینصورت لباسهای شما تمیزتر شسته خواهد شد.
  • موتور لباسشویی: خرابی موتور یا وجود هر علل دیگری در موتور لباسشویی باعث نچرخیدن لباسشویی می شود. پس آن را بررسی کنید و در صورت نیاز دست به تعمیر موتور آن بزنید.
  • آسیب دیدگی کلاچ: وظیفه کلاچ انتقال نیرو از موتور به چرخنده دیگ است که در صورت آسیب دیدگی در عملکرد خود مشکل بوجود آمده و باعث نچرخیدن ماشین لباسشویی می شود.

جهت نصب ، سرویس ، بررسی و تعمیر ماشین لباسشویی سطلی ، شما عزیزان می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید :

تعمیر ماشین لباسشویی سطلی شمال تهران : 22852095
تعمیر ماشین لباسشویی سطلی غرب تهران : 44044355
تعمیر ماشین لباسشویی سطلی شرق تهران :  88520173
تعمیر ماشین لباسشویی سطلی جنوب تهران : 66178763

اگر ماشین لباسشویی شما از کار افتاد و ساکن تجریش هستید ،نگران نباشید.مستر امداد با قرار دادن یکی از شعب خود در این منطقه به صورت تعمیر لباسشویی  سام در کوتاه ترین زمان،آماده تعمیرات ماشین لباسشویی شما توسط بهترین متخصصین می باشد. در حال حاضر متخصصین مستر امداد حاضر به تعمیر تمامی مدل ها و برند های تعمیر ماشین لباسشویی ،ازجمله ال جی،سامسونگ ،زیرووات ،پاکشوما،دوو،ایندزیت،حایر،امرسان ،ارج ،ویرپول ،اسنوا ،اوشن و تمامی برند های ایرانی و خارجی!

23 پاسخ

  1. مقاله اتون درباره تعمیر لباسشویی سطلی مفید و کاربردی بود ممنون

  2. سلام مقاله اعمیر ماشین لباسشویی سطلی بسیار مفید بود واقعا خسته نباشید

  3. ماشین لباسشویی های سطلی برای شستن بعضی پتوهای سبک خیلی خوبه و تمیزمیکنه به نظرم کسی که داره تعمیر ماشین لباسشویی سطلی و باید هرکسی راجبش بدونه من خودم استفاده کردم از این مقاله ممنون

  4. ماشین لباسشویی دوست من سطلی می باشد و در حال کار همیشه سر و صدای زیادی تولید می کند من مطالعه مقاله تعمیر ماشین لباسشویی سطلی را به دوستم پیشنهاد دادم

  5. تعمیر ماشین لباسشویی سطلی واسه ما که قبلا از این نوع داشتیم مفید بود. LIKE

  6. مطالب در مورد ماشین لباسشویی سطلی خیلی برای من مفید بود

  7. تعمیر ماشین لباسشویی سطلی در این مقاله خیلی خوب و کابردی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.