خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

ما در تعمیرگاه مرکزی لباسشویی کنوود (kenwood) بر این باوریم که فروش یک محصول پایان کار ارتباط با مشتری نبوده

و این می‌توانید آغاز راهی لذت‌بخش و همراه با رضایت‌مندی باشد که مشتری با ارائه محصولی ارزشمند و باکیفیت نه‌تنها از محصول خریداری‌شده رضایت داشته باشد

بلکه در تمامی انتخاب‌های بعدی نیز یکی از گزینه‌های ایشان خرید لوازم خانگی کنوود باشد یکی از خدماتی که در رضایت‌مندی مشتری نقشه اساسی دارد

خدمات پس از فروش بوده مثلاً ماشین لباسشویی کنوود در صورت بروز هرگونه مشکل به یک تعمیرگاه مجاز لباسشویی کنوود دسترسی داشته باشید که بتواند تمامی قطعات و لوازم موردنیاز شمارا تأمین کند به همین منظور ما در نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کنوود این وظیفه مهم را برعهده‌گرفته‌ایم و از لحظه خرید شما تا زمانی که شما به ما کوچک‌ترین نیازی داشته باشید همواره در کنار شماییم.

تعمیرگاه مجاز لباسشویی کنوود با توجه به کیفت این محصولات در انتخاب افرادی که صلاحیت تعمیر لباسشویی کنوود را داشته باشند نهایت دقت و حساسیت را به‌کاربرده تا بتواند افرادی شایسته و آگاه را برای این کار به استخدام خود درآورد

که علاوه بر تخصص در تعمیر ماشین لباسشویی کنوود ازنظر اخلاقی و نوع برخورد صلاحیت ورود به حریم زندگی تمامی مشتریان را داشته باشند

زیرا تمامی اقدامات تعمیری ما در منزل شما و در حضورتان انجام خواهد شد.

تمامی تعمیرکارانی که در تعمیرگاه مجاز لباسشویی کنوود در سراسر تهران و کرج مشغول به کار هستند

علاوه بر تخصصی که به‌صورت تجربی در طی سال‌ها کسب کرده‌اند ما نیز با برگزاری کلاس‌های آموزشی در تمام طول سال آن‌ها را به‌صورت تخصصی برای تعمیر لباسشویی آموزش داده تا زمانی که پا به منزل شما می‌گذارند بدون از دست دادن کمترین زمانی عیب دستگاه را متوجه شوند و در قدم اول برای کم شدن هزینه شما سعی در تعمیر قطعه معیوب کنند و اگر با این کار مشکل دستگاه حل نشد نسبت به تعویض قطعه معیوب با یک قطعه باکیفیت اقدام کنند قابل‌ذکر است که تمامی قطعات استفاده‌شده از بهترین کیفیت قطعات بوده که همگی اصل و شرکتی است و دارای ضمانت است.

به متخصصان ما برای نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی کنوود اعتماد کنید

مهم نیست لباسشویی کنوود خود را از کجا خریداری کرده اید. متخصصان حرفه ای و باتجربه ما خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود را برای تمامی مدل ها انجام می دهند.

تمامی کارشناسان و تعمیرکارانی که در تعمیرگاه‌های مجاز ما در تهران و کرج مشغول به فعالیت هستند

از بهترین افراد در این زمینه بوده که هرساله با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید مناسب ترین فرد برای تعمیر ماشین لباسشویی کنوود شما خواهند بود.

به این دلیل که ما به تمام نقاط قوت و ضعف تعمیر لباسشویی کنوود آشنایی کامل داریم در صورت بروز هرگونه مشکل در کمترین زمان ممکن به مشکل پی خواهیم برد و تمامی سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار خواهیم بست.

ما در تعمیرگاه های مجاز ماشین لباسشویی با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر تهران و کرج و نزدیک بودن به شما این امکان را داریم که در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر ماشین لباسشویی کنوود به منزل یا محل کارتان مراجعه کنیم.

تعمیرگاه تخصصی و مجاز تعمیر ماشین لباسشویی کنوود

تعمیرگاه تخصصی و مجاز ما بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی کنوود شما می باشد. با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و کرج و گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب شما برای تعمیر ماشین لباسشویی کنوود شما هستیم. سیستم خدمات دهی ما نزدیکترین متخصص را جهت تعمیر در زمانی که شما تعیین می کنید به محل اعزام نموده تا در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کنند.

مشکلات متداول ماشین لباسشویی کنوود که نیاز به تعمیر دارند

  • آبریزش ماشین لباسشویی
  • ماشین لباسشویی روشن نمی شود.
  • لباسشویی بوی بد می دهد.
  • زمان شستشو بیش از حد طولانی می شود.

البته دلایل دیگری هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای ماشین لباسشویی شود.

اگر شما مشکلی دارید که در لیست بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت ماشین لباسشویی شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک متخصص جهت عیب یابی ماشین لباسشویی و در صورت تمایل جهت تعمیر آن برای شما اعزام شود.

آموزش عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی کنوود

دستگاه تمامی مراحل کار خود را تا زمان آبگیری انجام داده و زمانی که موتور باید عمل شستشو را انجام دهد صدای موتور شنیده‌شده ولی دیگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد.

تسمه موتور ماشین لباسشویی پاره شده یا بیرون افتاده است.
تسمه را تعویض کنید.

یک وسیله یا قطعه بین دیگ و سبد لباسشویی گیرکرده است.
به‌آرامی و بعد از چک کردن این وسیله را خارج کنید.

بلبرینگ خراب‌شده که باید تعویض شود.

پولی‌های موتور در جای خود لق می‌خوردند.
با سفت کردن و جای زدن آن این مشکل برطرف خواهد شد.

یاتاقان یا شفت دیگ خراب‌شده است.
آن را تعمیر یا تعویض کنید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی کنوود چگونه خدمات گارانتی را به مشتریان ارائه می‌دهد؟

شما با خرید هر یک از محصولات کنوود یک کد از نمایندگی رسمی کنوود (kenwood) برای محصول خود دریافت می‌کنید که این کد در همان لحظه در نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کنوود فعال‌شده و در طول این مدت‌ اگر به هر دلیل ماشین لباسشویی شما با مشکلی مواجه شود می‌توانید با مراجعه به هریک از نمایندگی تعمیرات لباسشویی کنوود در تهران و کرج برای استفاده از این خدمات پس از فروش استفاده کنید.

ولی اگر شما بنا بر هر علتی به نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کنووددسترسی ندارید یا اینکه مدت‌زمان استفاده از گارانتی شما به پایان رسیده است می‌توانید با تماس با تعمیرگاه مجاز لباسشویی کنوود از خدمات نوین تعمیراتی استفاده کرده و بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را دریافت کنید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در تهران توسط خدمات نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز مرکزی و رسمی در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران در محل عیب یابی و رفع عیب میگردد ، همچنین برای رفاه حال شما عزیزان هزینه تعمیر ماشین لباسشویی کنوود ، دفترچه آموزش راهنمای فارسی ، علت ارور ، رفع کد خطا ، عیب یابی و آموزش تعمیر لباسشویی کنوود را شرح داده ایم تا با دانش و آگاهی از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کنوود بهره مند شوید .

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در تهران

برای تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در تهران با کجا تماس بگیریم ؟

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در تهران کجاست ؟

تعمیرگاه مجاز لباسشویی کنوود در تهران کجاست ؟

عجله نکنید و نگران نباشید !!

مجموعه مستر امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز لباسشویی کنوود با استفاده از قطعات فابریک به طول عمر لباسشویی کنوود شما عزیزان کمک میکند ،

مستر امداد با استفاده از قوانین مشتری مداری ، اصول خدمات جهانی ، در راستای رضایتمندی شما عزیزان کوشا میباشد .

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود

میتوان گفت از مهم ترین لوزام منزل شما لباسشویی شماست بنابراین اگر از لباسشویی کنوود استفاده مینمایید دقت فرمایید که برای تعمیر و سرویس آن حتما از نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کنوود کمک بگیرید.

مستر امداد نمایندگی تعمیرات کنوود است که با بیش از 30 سال سابقه موفق در این زمینه آماده خدمت رسانی به شماست.

باید بدانید که مستر امداد برای ارائه ی خدمات به مشتریان در کمترین زمان و با پایین ترین هزینه اقدام به تاسیس شعب مختلف در سراسر تهران نموده است که در همه ی این شعب از تکنسین های مجرب و آموزش دیده بهره گرفته میشود.

همچنین مستر امداد استفاده از قطعات اصل را برای دستگاه های تعمیری جزء مهم ترین وظایف خود میداند.

از مهم ترن ویژگی های مستر امداد به موجب رضایت بیش از پیش مشتریان شده ارائه ضمانت نامه رسمی برای همه ی خدمات صورت گرفته شده است.

از مهم ترین مشکلات لباسشویی کنوود که ممکن است با آن مواجه شوید و نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود را برای کمک بخواهیدموارد زیر است:

1.تخلیه نشدن یا دیر تخلیه شدن آب ماشین لباسشویی

2.ایجاد صدای زیاد زمان تخلیه شدن آب دستگاه و یا در طول کار دستگاه

3.سرعت پایین آبگیری لباسشویی کنوود

4.عدم تخلیه کامل آب و پودر ماشین لباسشویی

5.چروک شدن بیش از حد لباس بعد از شستشو

6.تمیز نشدن لباس بعد شستشو توسط لباسشویی کنوود

7.بوی نامطبوع گرفتن درون ماشین لباسشویی

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود

شما میتوانید به صورت شفاف هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود ( تعرفه تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود ) خودتان را با کلیک کردن روی لینک زیر ببینید . البته زمان تماس تلفنی و صحبت با همکاران ما هم میتوانید هزینه خدمات ماشین لباسشویی کنوود را بپرسید !!! و اگر تمایل داشتید هماهنگی های لازم برای اعزام تکنسین به محل شما را انجام بدهیم .

ویژگی لباسشویی کنوود در نمایندگی تعمیرات مجاز

به طور کل باید گفت کمپانی کنوود یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی اروپایی با جوایز متعدد در سال های متمادی است.

لباسشویی های کنوود دارای طراحی منحصر به فرد و عملکرد بسیار عالی میباشند . لباسشویی کنوود دارای رده انرژی A+++ بوده که جزء کم مصرف ترین لباسشویی های بازار میباشد .

این لباسشویی ها دارای امکان تنظیم اتوماتیک مواد شوینده هستند که متناسب با میزان لباس و پارچه داخل ماشین از مواد شوینده استفاده میکند که همین امر موجب کاهش 11 لیتری در مصرف مواد شوینده در سال میشود.همچنین لباسشویی های کنوود دارای صفحه نمایشگر برای نمایش وضعیت دستگاه میباشند.

از مهمترین برنامه های شستشوی لباسشویی های کنوود میتوان به شستشوی اقتصادی قوی، شستشوی ظریف ، شستشو اتوماتیک با 60 درجه ، ملحفه ، الیاف نخی ، الیاف پشمی ،لباس های تیره ، سیستم آلرژی اشاره کرد.همچنین این لباسشویی دارای سیستم شستشو با تاخیر 24 ساعت نیزاست.

لباسشویی های کنوود با دارای بودن سیستم کف روی لباس میتوانند کف های باقیمانده را تشخیص و در صورت نیاز دوباره عملیات شستشو را انجام دهند.درضمن دستگاه دارای شستشوی خودکار دیگ و قفل کودک است .

نکات مهم نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کنوود

افزودن مواد شوینده به ماشین لباسشویی کنوود

در افزودن مایع شوینده به ماشین لباسشویی دقت فرمایید که مواد متناسب با مقدار لباس ها به لباسشویی اضافه شود زیرا مقدار بیش از حد مواد شوینده هم به لباس ها و هم به لباسشویی کنوود آسیب میرساند.نکته دیگر در این باره این است که توصیه می شود مواد شوینده را طوری به لباسشویی کنوود خود اضافه کنید که هنگام شستشو مواد به درستی حل شده باشد.برای اینکار ساده ترین راه این است که مواد شوینده را در نصف پیمانه آب حل کنید وسپس آن را به دستگاه اضافه کنید.

شستشو متناسب با جنس لباس: در لباسشویی کنوود

قبل از شستشوی لباس ها با لباسشویی کنوود جنس لباسها را چک کنید.به عنوان مثال پارچه های پنبه ای می توانند آهن و آب گرم را تحمل کنند، در حالی که ترکیب پلی استر نیاز به یک محیط خنک تر دارد.برچسب های اولیه لباس ها به وضوح درباره جنس لباس توضیح داده است اما در صورت شک و تردید با سرعت کم و دمای متوسط لباس ها با لیاسشویی کنوود بشویید.

شستشوی لکه های سخت در لباسشویی کنوود

گاهی ممکن است لکه هایی که از بین بردن آنها دشوار است لباس ها را کثیف کرده باشد مانند لوازم آرایش.در این صورت ابتدا پودر لباسشویی را بر روی لباس و دقیقا بر روی لکه ی مورد نظر بریزید.در ریختن مواد صرفه جویی نکنید.پس از گذشت 20 دقیقه بدون شستن مواد از روی لباس آن را داخل لباسشویی کنوود انداخته و لباسشویی را با روشن بودن برنامه مراقبت از لباس ها و با درجه ای متعادل و متوسط روشن کنید.حال میتوانید مطمئن شوید که دیگر لکه ای بر روی لباس شما قرار ندارد.

خطاها و ارور های ماشین لباسشویی کنوود

در این بخش کد خطای ماشین لباسشویی کنوود را برای شما عزیزان شرح داده ایم تا چنانچه بر روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی کنوود اروری نمایان شد ، دلیل آن را بدانید تا راحت تر به تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود خود بپردازید .

علت ارور (خطاها)

  1. F01 ترمینال موتور اتصالی کرده
  2. F02 خرابی تاخو یا خرابی موتور
  3. F03 خرابی سنسور ترموستاتی شستشو
  4. F04 خرابی هیدروستات
  5. F05 عملکرد پمپ تخلیه یا هیدروستات مشکل دارد.
  6. F07 خرابی المنت
  7. F08 رله المنت شستشو اتصالی کرده است.
  8. F09 خرابی EEPROM
  9. F10 هیدروستات درست عمل نمیکند.
  10. F11 خطای پمپ تخلیه
  11. F12 ارتباط برد دیسپلی و برد اصلی قطع شده است.
  12. F13 سنسور خشک کن خراب شده است.
  13. F14 المنت خشک کن مشکل دارد.

چگونه لباسشویی کنوود را در محل تعمیر نماییم و تعمیرکار کنوود خود شویم ؟

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود گاهی هزینه های زیادی را در پی دارد، برای جلوگیری از خرج این هزینه ها باید موارد پیشگیرانه را رعایت کنید،

نصب اصولی ماشین لباسشویی کنوود یکی از موثرین راهکارهای کاهش هزینه های تعمیرات و سلامت ماشین لباسشویی است،

راهکار بعدی رعایت اصولی مانند استراحت دادن به ماشین در حین شستشو ها، استفاده از مواد شوینده مناسب است و هم چنین سرویس دوره ای دستگاه که در طول عمر آن بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

دو مشکل شایع در ماشین لباسشویی کنوود عدم تخلیه آب و سر و صدای غیر قابل تحمل در این راهنما مورد بررسی قرار گرفته است که با توجه به تواناییتان در خدمات فنی می توانید از آن بهره بگیرید.

چرا ماشین لباسشویی کنوود پس از شستشو آب را تخلیه نمی کند، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد ؟

عدم تخلیه آب در  لباسشویی کنوود مشکل و عیب مرسوم برای مصرف کننده ها در تهران یا نقاط دیگر میباشد، برای رفع عیب و تعمیر این عیب به نکات زیر توجه فرمایید تا چنانچه فنی هستید بدون پرداخت هزینه به خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کنوود توسط خودتان رفع عیب گردد، در غیر این صورت هر کجای تهران که هستید میتوانید با شماره تلفن های زیر جهت عیب یابی و رفع عیب ارتباط برقرار نمایید.

راه حل 1:

پمپ تخلیه لباسشویی کنوود مشکل دارد

گاهی اوقات، اشیاء یا لباس های کوچکی می توانند در پمپ تخلیه بمانند، برای تعیین اینکه چه چیزی پمپ تخلیه را مسدود کرده است، پمپ تخلیه را بردارید و پمپ را برای مانع بررسی کنید، اگر پمپ تخلیه از موانع پاک است، اما هنوز در طول دوره تخلیه پر سر و صدا است، با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کنوود تماس بگیرید تا پمپ تخلیه را جایگزین کنید.

راه حل 2:

پمپ و یا شلنگ مسدود شده است

گاهی اوقات جوراب و دیگر موارد کوچک از لباس می توانند وارد سیستم تخلیه شوند و پمپ شلنگ یا پمپ خود را مسدود کنند، شیلنگ را از پمپ بردارید و برای هر گونه مانع آن را بررسی کنید.

راه حل 3:

سوئیچ درب لباسشویی کنوود مشکل دارد

سوئیچ درب برای جلوگیری از باز شدن درب در هنگام چرخش خودرو می باشد، اگر سوئیچ درب چفت نشود، ماشین لباسشویی کنوود کار نمی کند یا در وسط شستشو کارکرد را متوقف می کند، برای تعیین اینکه آیا سوئیچ درب معیوب است، از یک مولتی متر برای آزمایش هر یک از سوئیچ های درب برای تداوم استفاده کنید، اگر سوئیچ درب دارای تداوم نیست، آن را جایگزین کنید.

راه حل 4:

موتور قفل درب و تعویض سوئیچ لباسشویی کنوود مشکل دارد

قفل درب در حین عملیات، درب ماشین را خاموش می کند، هنگامی که درب ماشین بسته شده است، ماشین لباسشویی کنوود می تواند شروع به کار کند، اگر درب ماشین شستشو چفت نداشته باشد، سوئیچ درب از شستشو جلوگیری می کند، اگر قفل درب معیوب باشد، ماشین لباسشویی نخواهد چرخید یا شروع نخواهد شد، قفل درب می تواند به صورت مکانیکی یا الکتریکی خراب شود، قفل درب را بازرسی کنید،

اگر قفل درب آسیب دیده باشد یا به درستی چفت نکند، آن را جایگزین کنید، برای تعیین اینکه آیا قفل درب الکتریکی شکست خورده است، مدار سیم کشی خود را بررسی کنید و از یک مولتی متر برای آزمایش هر یک از سوئیچ های قفل درب برای تداوم استفاده کنید، اگر یکی از سوئیچ ها تداوم داشته باشد، سوئیچ را جایگزین کنید، برای این کار با تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی کنوود تماس بگیرید.

راه حل 5:

تسمه پمپ آب لباسشویی کنوود مشکل دارد

برخی از ماشین های شستشوی قدیمی تر با تسمه آب پمپ می شوند، اگر تسمه شکسته یا فرسوده شده باشد، آب پس از شستشو از بین نمی رود، آن را بررسی کنید و در صورت نیاز جایگزین کنید اگر نشانه هایی از سایش بیش از حد را نشان می دهد.

راه حل 6:

شیلنگ تخلیه لباسشویی کنوود مشکل دارد

ابتدا، شلنگ تخلیه را بررسی کنید تا تعیین شود که آیا آن پاره شده، پیچ خورده یا خم شده است، اگر شلنگ تخلیه خم شده باشد، آن را درست کنید تا مسیر آب هموار گردد، علاوه بر این، شیلنگ تخلیه را بردارید و آن را برای انسداد بررسی کنید، اگر در شلنگ تخلیه هر گونه مانع وجود دارد، سعی کنید آنها را حذف کنید، در صورت لزوم، شیلنگ تخلیه را جایگزین کنید.

راه حل 7:

دریچه پمپ لباسشویی کنوود مشکل دارد

برخی از مدل های ماشین لباسشویی کنوود به یک دریچه در پمپ تخلیه مجهز هستند تا هر اشیای خارجی که به تخلیه وارد می شوند را بگیرند، دریچه باید به صورت دوره ای بررسی و تمیز شود، اگر بقایای در دریچه تجمع پیدا کنند، دریچه مسدود خواهد شد و ماشین لباسشویی به درستی تخلیه نخواهد شد، اگر ماشین شستشو نمی کند و یا به درستی تخلیه نمی شود، و ماشین لباسشویی دارای دریچه پمپ است، دریچه را حذف کرده و آن را کاملا تمیز کنید.

راه حل 8:

قفل درب لباسشویی کنوود مشکل دارد

بازرسی مونتاژ درب مونتاژ برای آسیب، اگر قفل درب خراب شود، آن را جایگزین کنید، این قطعه در صورت خرابی و شکستگی قابل تعمیر و بازسازی نیست و برای تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود در این موقعیت باید قفل درب را جایگزین کنید.

چرا ماشین لباسشویی کنوود پر سر و صداست؟

اگر ماشین لباسشویی کنوود دارای نویزهای متعدد و پشت سر هم است باید علت را بیابید.

نادیده گرفتن سر و صدا در نهایت می تواند بسیار پرهزینه باشد، بعضی از صداها در حین شستشو وجود دارد که در کل شبیه به هم هستند، اما اکثریت در دوران چرخش تولید می شوند.

توجه : چنانچه ماشین لباسشویی کنوود شما عزیزان آب را تخلیه نمیکند برای رفع عیب و خدمات از نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کنوود بهره مند شوید.

اگر ماشین لباسشویی کنوود پر سر و صدا است، آن را تعمیر نمایید

گاهی اوقات وسوسه می شوید پر سر و صدا بودن ماشین لباسشویی کنوود را نادیده بگیرید، بعضی از این سر و صداها می توانند نادیده گرفته شوند زیرا به نقص های جدی نمی رسند.برخی دیگر، اگر باقی بمانند، باعث آسیب گسترده در ماشین لباسشویی کنوود می شوند و هزینه های بسیار بیشتری را در مقایسه با یک تعمیر زود هنگام به پایان می رسانند، برخی از صداها را می توان به موقع تعمیر کرد، برای این کار با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود تماس بگیرید، اما اگر شما یک فرد فنی هستید، ممکن است بتوانید بگویید که کدام دسته از سر و صدا به راحتی قابل تعمیر است و ماشین لباسشویی در این مورد در معرض خطر نیست.

در اینجا یک راهنمای کلی از علل شستشوی پر سر و صدای ماشین لباسشویی کنوود ارائه شده است.

توجه : چنانچه ماشین لباسشویی کنوود شما عزیزان در حین کار سر و صدا میکند برای رفع عیب و خدمات از نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کنوود بهره مند شوید.

بیشتر بدانید:تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو حایر

چرا ماشین لباسشویی کنوود بسیار پر سر و صدا در چرخش است ؟

یکی از رایج ترین علل ماشین لباسشویی پر سر و صدا در چرخش، بلبرینگ درام است، اولین کاری که هر تعمیرکار انجام می دهد وقتی برای عیب یابی یک سر و صدا در ماشین لباسشویی کنوود آماده است اینکه درام را به صورت دستی می چرخاند، اگر باعث ایجاد نویز در هنگام چرخش با دست باشد، مظنون اصلی درام بلبرینگ هستند، اما واقعا این را باید بررسی کنید.

شما نیاز دارید که تسمه درایو را بیرون بیاورید و آن را با دست بچرخانید زیرا در غیر اینصورت موتور نیز نمی چرخید، اگر تسمه هنگام چرخش، غلتک شود، احتمالا رانده شده است، باید زمانی که درام می چرخت مدام در حال چرخش مداوم باشد.

موانع تولید کننده سر و صدا

سکه ها و یا دیگر مانع هایی که بین وان بیرونی و درام داخلی رخ داده است می توانند صدای ترسناکی را در برابر چرخه ها ایجاد کنند، آنها معمولا سر و صدای ایجاد نمی کنند تا اینکه چرخه شستشو سریعتر شود، اگر فکر می کنید یک سکه یا شیء فلزی دیگر در وان شستشو قرار داده شده است، این بسیار جدی است زیرا بیشتر ماشین های لباسشویی در حال حاضر فقط قطعه های پلاستیکی دارند که می تواند آن را از بین ببرد و دستگاه را کاملا خراب کند.

توجه داشته باشید که نقاط آشکار و پنهان در درام خود را به عنوان شواهدی از یک سکه یا مشابه که در داخل گیر کرده باشد، بیابید، هم چنین در برخی مواقع به یک انسداد ختم می شوند و سکه می تواند به داخل شیلنگ یا فیلتر وارد شود و در واقع علت ایجاد سر و صدا باشد.

توجه : چنانچه ماشین لباسشویی کنوود شما عزیزان در حین چرخش سر و صدا میکند برای رفع عیب و خدمات از نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کنوود بهره مند شوید.

بهتر است بدانید:تعمیر لباسشویی سامسونگ

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در شمیرانات

1 : شمیرانات، اقدسیه، آجودانیه، داراباد، سوهانک ، تجریش و…

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در شمال تهران

2 : نیاوران، زعفرانیه، ولنجک، الهیه، جردن، اندرزگو، پاسداران، دروس، شریعتی، دولت، ظفر، میرداماد ،هروی و …

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در غرب تهران

3 : آریاشهر، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر و …

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در شمال غرب تهران

4 : کوی فراز، بوعلی، میدان کتاب، شهرداری و…

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در شهرک غرب و سعادت آباد
5 : شهرک غرب و سعادت آباد

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در مرکز تهران

6 : یوسف آباد، فاطمی، گیشا، امیر آباد، شهرآرا، مطهری، عباس آباد و…

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در شرق تهران

7 : تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، فرجام، پیروزی، حکیمیه و …

تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در جنوب تهران

8 : انقلاب، آزادی، جمهوری، نازی آباد، حافظ، امام خمینی، ولیعصر و …

بهتر است بخوانید:تعمیر ماشین لباسشویی آریستون

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.