خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر ماکروفر تکنو

تعمیر ماکروفر تکنو
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

در سایت مستر امداد بر انیم تا به طور کامل با چگونگی تعمیر ماکروفر تکنو آشنا شویم .

مایکروفر یا ماکروویو را میتوان جزء بهترین لوازم‌ خانگی در قرن بیستم دانست. نحوه عملکرد مایکروفر با تولید امواج الکترومغناطیسی است که با سرعت نور در محفظه داخلی دستگاه انتشار می ‌یابند. این امواج قابل‌ مشاهده نیستند اما اگر می ‌توانستیم آن را مشاهده کنیم چیزی مانند یک درخشش شدید به چشم می‌آمد.

ماکروفر ک وسیله رایج و سومین روش گرمایش خانگی برای غذا است. گرمایش حاصل از ماکروویو، فناوری است که برای پخت، خشک کردن و طبخ غذا به کار می ‌رود. ممکن است ندانید اما از این وسیله میتوان برای پاستوریزه کردن و استریل کردن برخی مواد غذایی نیز استفاده کرد.

دستگاه های ماکروفر  در اندازه ها و انواع مختلف برای کاربرد های متفاوتی تولید می شوند.

در اندازه های صنعتی و تجاری این دستگاه برای استفاده در کارخانجاتی مانند تولید سیب زمینی فرآوری شده و پیش پخت شده، چیپس ها، ماکارونی و نودل، بیکن و بسیاری از مواد غذایی که نیاز به یک سری فرآیند استرلیزه کردن و یا پیش پخت دارند تولید می شوند.

برای مصارف خانگی نیز برنامه های متنوعی روی دستگاه نصب شده که کارکرد های مختلفی را در اختیار می گذارند.

با ما در این مقاله همراه ما باشید .

مزایای استفاده از ماکروفر چیست؟

از جمله مزیت های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– پخت سریعتر غذا

– با توجه به زمان کوتاهتر پخت مقدار بیشتری از موادغذایی مفید و ویتامینها در غذای پخته شده باقی خواهند ماند.

– صرفه جویی در هزینه و وقت

– نیاز کمتر به ظروف و در نتیجه شستشوی کمتر

 آیا مایکروویو ایمن است؟

تعمیر ماکروفر تکنو
تعمیر ماکروفر تکنو

البته در گذشته مردم با مشکلاتی هنگام استفاده از این وسیله مواجه بودند. این مشکلات بیشتر به علت استفاده از ظروف نامناسب بودند. پخت بیش ازحد غذا از دیگر مشکلات محسوب می شد. همچنین نگرانی در مورد استفاده از پوششی که برای پوشاندن غذا در هنگام پختن آن توسط مایکروویو وجود داشت. خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی این مشکلات و نگرانی ها برطرف شده اند و استفاده از مایکروویو با رعایت نکات زیر کاملا ایمن می باشد.

– تنها از ظروف مناسب و مخصوص مایکروویو استفاده کنید.

– تنها از پوشش ایمن و مناسب برای پوشاندن غذا در مایکروویو استفاده کنید.

– در صورت امکان از تنظیمات پخت اتوماتیک که در بیشتر مایکروویوهای امروزی موجود است و مانع پخت نامناسب(زیاد یا کم پخته شدن) می¬شود، استفاده کنید.

آشنایی با انواع کارایی ماکروفر  :

ضدعفونی کردن بعضی از وسایل آشپزخانه با مایکروفر یکی از کاربرد مایکروفر می باشد.

برای ضد عفونی کردن وسایلی مانند اسکاچ ظرفشویی و یا تخته گوشت می توان از مایکروویو استفاده کرد. اسکاچ و تخته گوشت را بعد از شستشو، می توانید به آبلیمو آغشته کنید و به مدت 1 دقیقه داخل مایکروویو قرار بدهید.

 از بین بردن یخ مواد غذایی؛ پر استفاده ترین کاربرد ماکروفر

حتما بارها برایتان پیش آمده است که نیاز فوری به استفاده از مواد غذایی منجمد پیدا کرده اید و فرصتی برای باز شدن یخ ندارید می توانید برای باز شدن یخ در مدت زمان کوتاه از مایکروویو استفاده کنید.

تمام مواد غذایی شام تان را تنها در 10 دقیقه بپزید

می توانید ماهی را در مدت زمان بسیار کمی در مایکروویو آماده کنید. برای سرخ کردن، پختن، بخارپز کردن غذاهایتان از مایکروویو استفاده کنید. تنها باید برای هر نوع طبخ غذا مدت زمان دستگاه را تنظیم کنید.

 

 کباب کردن جوجه، یک قابلیت در برخی ماکروفر ها

یکی دیگر از کاربردهای مایکروفرها، داشتن موتور جوجه گردان برای کباب کردن جوجه است. البته همه مدل های مایکروویو این قابلیت را ندارند. اگر این قابلیت برایتان مهم است حتما در زمان خرید مایکروفر، به آن دقت کنید.

پختن سبزیجات

برای اینکه زمان پخت سبزیجات را کاهش بدهید، می توانید هر کدام را به صورت جداگانه در مایکروویو بپزید و بعدا آنها را روی کباب پز بپزید. سیب زمینی ها را به مدت 2 دقیقه در دستگاه حرارت دهید،

سپس فلفل دلمه ای ها را برای 1 دقیقه در مایکروویو بگذارید. پس از آن، سبزیجات دیگر غذایتان را هم به صورت جداگانه در دستگاه بگذارید. با این روش غذاتان خیلی زودتر آماده می شود.

نرم کردن نان و شیرینی بیات شده؛ یکی از بهترین کاربردهای ماکروفر

برای اکثر افراد نان گرم نسبت به نان بیات شده اولویت دارد. با استفاده از مایکروویو می توانید نان های بیات شده را گرم و نرم کنید. برای این کار، نان ها را داخل یک کاغذ مرطوب بپیچید و برای چند دقیقه داخل میکروویو بگذارید.

 نرم کردن شکر قهوه ای

شکر را در یک ظرف پلاستیکی قرار بدهید و کمی آب به آن اضافه کنید، و با حرارت متوسط 10 تا 20 ثانیه در مایکروویو قرار بدهید.

 بخار پز کردن مواد غذایی

مواد غذایی که بخار پز می شوند طعم و رنگ و خاصیت غذایی آنها بیشتر حفظ خواهد شد. این مورد از سری کاربرد های ماکروفر است و به وسیله آن می توانید در مدت کوتاهی مواد غذایی را بخارپز کنید.

 

پختن سبزیجات

آیا می دانستید که می توانید سبزیجات تان را در دستگاه ماکروفر بدون آب بپزید؟ اگر می توانید سبزیجات تان را به صورت یک لایه داخل یک بشقاب پهن کنید، با پلاستیک بشقاب را بپوشانید و با حرارت بالا آنها را بپزید.

البته زمان پخت سبزیجات مختلف، متفاوت است؛ اگر سبزیجات شما ترد هستند، مانند اسفناج، قارچ یا نخود فرنگی بعد از سی ثانیه آنها را از دستگاه بیرون بیاورید؛ اما برای سبزیجاتی مانند هویج این زمان 4 دقیقه می باشد.

   برشته کردن آجیل، نارگیل و تست كردن نان در مايكروفر

برای برشته کردن مواد غذایی تان هم می توانید از مایکروویو استفاده کنید؛ برشته کردن آجیل و نان و … با استفاده از مایکروویو زمان زیادی لازم ندارد.

اما اگر بخواهید این کار را با استفاده از یک ماهیتابه انجام بدهید باید سه برابر زمان بگذارید. برای برشته کردن به این صورت انجام بدهید که آجیل یا نان و … را در یک بشقاب بریزید و آنها را پخش کنید

به صورتی که بهم نچسبند و برای 2 یا 3 دقیقه در مایکرویو بگذارید. هر یک دقیقه بشقاب را از دستگاه بیرون بیاورید و بشقاب را تکان دهید.

به یاد داشته باشید که بعد از اینکه بشقاب را از دستگاه بیرون آوردید، اجازه بدهید مواد داخل آن برای 1 دقیقه بمانند تا سرد شوند و سپس آنها را میل کنید.

چرا برای انجام تعمیر ماکروفر تکنو به نمایندگی مراجعه کنیم؟

همواره بهره بردن از خدمات پس از فروش و نمایندگی و تعمیر ماکروفر تکنو را هی مناسب برای انجام سرویس، نصب و تعمیرات ماکروفر شما خواهد بود چون:

تعمیر ماکروفر تکنو در محل انجام می شود و دلیلی به جابجایی دستگاه برای حضور در نمایندگی نخواهید داشت.

تفاوت هزینه تعمیرات در تعمیرگاه های غیر مجاز با نمایندگی تعمیر ماکروفر تکنو و منصفانه بودن قیمت در خدمات پس از فروش امری مشخص است.

به کار بردن قطعات اصلی باعث اجتناب از بروز مجدد خرابی و بالا رفتن عمر دستگاه خواهد شد که در نمایندگی تعمیر ماکروفر تکنو  این مورد انجام می گیرد.

سرعت در اعزام تکنسین در محل پس از ثبت سفارش تعمیرات در خدمات پس از فروش مایکروفر تکنو باعث افزایش رضایت کاربران این مرکز شده است.

تخصص و تجربه در عرصه تعمیر ماکروفر تکنو توسط سرویسکاران حرفه ای باعث می شود مشکلات دستگاه شما در  محل بدون هیچ جابجایی انجام شود.

images 7
تعمیر ماکروفر تکنو

چگونه بفهمیم نیاز به تعمیر ماکروفر تکنو داریم؟

هر گاه در طی استفاده از دستگاه متوجه بروز مشکل در بخش یا عملکرد آن شده اید شما به بازدید تعمیرکار از دستگاه و بررسی بیشتر نیاز دارید.

ممکن است خرابی های مایکروفر شما بعد از 5 الی 7 سال بروز پیدا کند که یک امر طبیعی است.

اما بخشی از این ایراد های که در عملکرد دستگاه شما تاثیرگذار است را می توان به این موارد تقسیم نمود:

  • ماکروفر گرم نمی کند
  • ماکروفر روشن نمی شود
  • درب بسته نمی شود
  • چراغ روشن نمی شود
  • دکمه های ماکروفر کار نمی کنند
  • صدای زیاد هنگام کار از ماکروفر تولید می شود
  • قسمت هایی از مایکروفر جرقه می زند
  • ماکروفر بوی سوختگی می دهد یا دود میکند
  • درب باز نمی شود.
  • دکمه های یا برخی کلیدها و تاچ دستگاه کار نمی کند
  • سینی شیشه ای ماکروفر نمی چرخد.

هر زمانی با موارد بالا روبرو شده اید باید قبول کنید که زمان آن رسیده که با نمایندگی تعمیر ماکروفر تکنو تماس بگیرید.

به این دلیل به جمله بالا تاکید داریم زیرا باز کردن کاور دستگاه توسط افراد غیر متخصص به دلیل عدم آشنایی با قطعاتی نظیر خازن، ترانس، مگنترون به دلیل ولتاژ بسیار بالا می تواند خطرناک باشید و سلامتی فرد را با خطر جدی روبرو کند.

چه زمانی اقدام به تعمیر ماکروفر تکنو کنیم؟

هر گاه با ایراد های فوق روبرو شدید باید چند اقدام انجام دهید.

ابتدا برای پیشگیری از خطرات و آسیب های بیشتر دستگاه را از برق بکشید.

ببینید آیا از ظروف مناسب استفاده کرده اید؟

آیا برنامه را درست انتخاب کرده اید؟

آیا درون دستگاه تمیز است؟

آیا میزان زمان برای طبخ با میزان غذا برابری دارد؟

آیا فیوز و کابل دستگاه سالم است؟

آیا درب به  درستی بسته می شود؟

 

اگر در درست کردن و پیدا کردن  خرابی ماکروفر ماهر نیستید و  یا قصد دارید این عمل  توسط یک فرد متخص کار بلد انجام شود می‌توانید از ما کمک بگیرید .

مهندسان کاربلد  متخصص ما در حوزه عیب یابی  و تعمیر ماکروفر تکنو برای هماهنگی مراجعه تعمیرکار با ما تماس بگیرید تا درخواست ، تا تیم تعمیرات تخصصی مستر امداد در کمترین زمان ممکن ب محل مورد نظر شما اعزام شوند .  با شما تماس بگیرند

.

29 پاسخ

  1. مقاله تعمیر ماکروفر تکنوبا دقت ذکر فرموید و عالیست

  2. همینجوری وارد سایتتون شدم مقاله تعمیر ماکروفر تکنو رو خوندم چقدر کاربردی بود ممنون

  3. ماکروفر من مارک تکنو هست به تازگی موقع روشن کردن جرقه میزنه مشکلش چیه ؟

  4. من تو ابدارخونه یه شرکت کار میکنم ماکروفرشون سینیش نمیچرخه و فنش کار نمیکنه مقاله تعمیر ماکروفر تکنو به درد من میخوره

  5. هزینه های دریافتی برای تعمیر ماکروفر تکنو بسیار مقرون به صرفه بود.

  6. مقالتون در مورد مایکروفر مفید بود.در مورد سولاردام هم مطلب بگذارید.ممنون

  7. چه مطلب جالبی راجب ضد عفونی کردن ماکروویو بود ممنون از تعمیر احاق گاز رو میزی در سایت مستر امداد

  8. مباحث جالبی در ارتباط با تعمیر ماکروفر تکنو نوشته شده بود

  9. تعمیرکار ماکروفر خیلی خوش برخورد و حرفه ای بود و تمامی قطعاتی که توی کار استفاده کرد گارانتی داشت

  10. از مقاله ی تعمیر مایکرو فر تکنو استفاده کردم با تشکر از مستر امداد

  11. سلام وقت بخیر من ماکرو فرم خراب شده بود و درجه حرارتش کم نمیشد به یه شرکت دیگه داددم تعمیر اما بازم مشکلش حل نشده شما میتونید کمکم کنید

  12. با تعمیر مایکروفر خود آن را دوباره به چرخه مصرف برسانیم.

  13. من ماکروفر تکنو خریدم ولی طرز استفاده از آن را بخوبی بلد نیستم و سوال اینکه داخل ماکروفر میتوان ازظروف فلزی استفاده کرد ؟

  14. مقالاتتون مثل سایتتون بسیار تخصصی و عالی هستند و به کاربر کمک میکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.