خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر هود استیل البرز در غرب تهران

تعمیر هود استیل البرز در غرب تهران
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

تعمیر هود استیل البرز در غرب تهران در سایت تعمیر لوازم خانگی مستر امداد

احتمالا زمانی که این مقاله را مطالعه می کنید برای تعمیر هود استیل البرز در غرب تهران به کمک نیاز دارید.

در کشور افراد زیادی در حرفه تعمیر انواع وسایل خانگی فعالیت می کنند اما همگی از دانش و مهارت کافی برخوردار نبوده و برخی از ان ها ممکن است منجر به خرابی بیشتر در وسیله شوند. با توجه به قیمت بالای لوازم برقی لازم است به سراغ تکنسین های حرفه ای بروید.

به شما پیشنهاد می کنیم که از نمایندگی تعمیرات مستر امداد کمک بگیرید تا شاهد تعمیر فوری و باکیفیت وسیله باشید.

در این صورت تنها وظیفه شما این است که از طریق تماس با مرکز و یا از طریق ورود به سایت، مشکل را با متخصصین ما در میان بگذارید. از این پس مسئولیت تمامی امور با ما خواهد بود.

آیا بهتر نیست به جای نگرانی، با مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی مستر امداد تماس بگیرید؟ آیا می دانید این مرکز خدمات در محل را در زمینه تعمیر هود و تعمیرات دیگر لوازم خانگی برای شما عزیزان ارائه می کند؟

تعمیر هود استیل البرز در غرب تهران
تعمیر هود استیل البرز در غرب تهران

عیوب رایج در هود استیل البرز و تعمیر هود استیل البرز در غرب تهران

عیوب رایج در هود استیل البرز را در زیر بخوانید:

هود روشن نمی شود.

1- اولین کاری که لازم است انجام دهید، بررسی وضعیت برق خانه و همچنین برق آشپزخانه است. فیوز برق را بررسی کنید.

2- این احتمال وجود دارد که پریز برق، دو شاخه و یا محافظ خراب شده باشند.

3- گاها خرابی در اتصالات داخلی هود منجر به این مشکل خواهد شد.

هود آشپزخانه مکش خوبی ندارد

1- با توجه به اینکه هود بخار حاصل از پخت و پز را جذب می کند، به مرور زمان فیلتر کثیف شده و برای اینکه همان مکش اولیه را داشته باشد باید فیلترها تمیز یا تعویض شوند.

2- کاهش مکش هود ممکن است نشانه ای بر خرابی موتور هود باشد.

3- همچنین اگر پروانه هود آشپزخانه دچار عیب شده باشد، این مشکل رخ می دهد.

مستر امداد میداند اولین نگرانی همه مشتریان در زمان خرابی برخی از وسایل برقی این است که چگونه آن را به تعمیرگاه ببریم. برای مثال درمورد تعمیر هود، جابجا کردن این وسیله واقعا سخت بوده و به چند نفر نیروی کمکی نیاز داریم. از طرفی ممکن است در حین انتقال، به آن آسیب وارد شود.

زمانی که هود روشن می شود، فیوز قطع خواهد شد

1- ممکن است در مدار داخلی هود اتصال کوتاه برقرار باشد و در نتیجه هر بار هود را روشن می کنید، فیوز برق قطع می شود.

2- مراقب باشید که ممکن است موتور در حال سوختن بوده و این یک هشدار است. سریعا هود را خاموش کرده و به تعمیرکار اطلاع دهید.

هود موقع روشن بودن، صدای زیادی تولید می کند

1- یکی از دلایلی رایج در بروز این مشکل، گیر کردن پروانه های داخلی هود است.

2- اگر موتور هود مستهلک شده و در حال ساییده شدن باشد، در زمان روشن بودن، سر و صدا تولید می کند.

صفحه لمسی هود روشن نمی شود

– به هر حال در مدت زمان استفاده از هود ممکن است میزان حساسیت صفحه لمسی کم شده و نتواند با قدرت اولیه کار کند.

– ممکن است صفحه به طور کامل خراب شده و نیاز به تعمیر داشت هباشد. البته گاها تعمیر فایده ای نداشته و این صفحه باید عوض شود.

تعمیر هود استیل البرز در غرب تهران
تعمیر هود استیل البرز در غرب تهران

خدمات نمایندگی مستر امداد برای تعمیر هود استیل البرز

1- ما تعمیر در محل را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم

به خوبی به این امر آگاه هستیم که مشتری برای تعمیر هود استیل البرز و  تعمیر یخچال و فریزر، تعمیر جاروبرقی، تعمیر ماشین ظرفشویی و… چه اندازه به دردسر خواهد افتاد اگر بخواهید این وسایل را از خانه به نمایندگی ببرد. در طول مسیر ممکن است آسیب هایی به دستگاه وارد شده و از طرفی برای راه اندازی مجدد نیز به کمک نیاز خواهد داشت. برای اینکه تمامی این دردسرها برطرف شود، تکنسین های خود را به منزل شما اعزام خواهیم کرد. متخصصین ما با دانش علمی و عملی بالا و با استفاده از تجهیزات پیشرفته در خدمت شما خواهند بود و در حضور خودتان عیب یابی و تعمیرات انجام می گیرد.

2- ضمانت نامه 6 ماهه ارائه خواهیم کرد

با هدف جلب اعتماد شما عزیزان، کلیه خدمات در این مرکز با گارانتی انجام می گیرد. تکنسین موظف است در پایان تعمیر وسیله، تعمیر هود استیل البرز در غرب تهران  ضمانت نامه 6 ماهه ارائه کرده و در صورتی که همین عیب در مدت اعتبار ضمانت نامه رخ بدهد، بدون هزینه خدمات ارائه شود.

3- قیمت خدمات در تعمیر هود استیل البرز در غرب تهران مناسب است

به اطلاع شما عزیزان می رسانیم که در نمایندگی مستر امداد قیمت ها براساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه می شود. صحت این موضوع را می توانید از طریق فاکتور بررسی نمایید. همچنین سعی داریم بهترین خدمات را با قیمت مناسب ارائه نماییم. لذا یکی از اقدامات انجام گرفته این است که اگر این گارانتی این وسیله منقضی نشده است به تعمیرکار تحویل دهید تا به عنوان معیار تخفیف در محاسبه هزینه ها لحاظ شود.

تعمیر هود استیل البرز در غرب تهران
تعمیر هود استیل البرز در غرب تهران

4- تعمیر قطعات در تعمیر هود استیل البرز در غرب تهران برای ما اولویت دارد

وقتی تکنسین وسیله را بررسی می کند ممکن است تشخیص دهد علت خرابی، وجود عیب در یک قطعه بوده و لازم است تعمیر یا تعویض گردد. با هدف کاهش هزینه و حفظ قطعه اصلی وسیله، تعمیرکاران ما تلاش خواهند کرد آن ها را تعمیر نموده و عیب رفع شود اما با این حال در صورتی که قطعه ای سوخته و نیاز به تعویض داشت به شما اطمینان می دهیم در این مرکز از انواع اصل استفاده خواهد شد. برای ما مهم است بعد از اتمام کار، وسیله همانند روز اول کارایی داشته و طول عمر ان کاهش یابد.

مستر امداد بعد از تماس شما و ثبت درخواست تعمیر هود  و تعمیر هود استیل البرز در غرب تهران تعمیرکار مربوطه براساس عیب یابی اولیه که به کمک توضیحات شما انجام داده است، با تجهیزات کامل و در اولین فرصت به منزل شما مراجعه کرده و شما از نزدیک شاهد روند کار خواهید بود.

5- خدمات مشاوره رایگان در تعمیر هود استیل البرز در غرب تهران ارائه می شود

گروهی از کارشناسان ما مسئول پاسخگویی به سوالات شما عزیزان به صورت تلفنی و یا آنلاین بوده و حتی برای خرید هر مدل از وسایل برقی می توانید از آن ها مشورت بگیرید. بعد از اعلام خرابی توسط مشتری، در صورتی که متخصصین ما تشخیص دهند مشتری بدون نیاز به تعمیرکار می توان مشکل را رفع کند، بدون هیچ هزینه ای او را راهنمایی می کنند تا عیب را رفع کند.

6- نصب و راه اندازی وسیله را انجام می دهیم

می دانید که ممکن است در زمان نصب وسیله به دلیل نقص فنی در آن و یا مشکل برق در خانه، وسیله از همان ابتدا بسوزد. اگر این مسئولیت را به کارشناسان ما بسپارید آسوده خاطر خواهید بود که برند مربوطه باید مشکلات فنی دستگاه را قبول کند. از سویی دیگر ما سروس وسایلی همانند پکیج را نیز انجام می دهیم.

تعمیر هود در محل شما و در تمام نقاط تهران مانند شرق تهران ، شمال ، جنوب و غرب تهران توسط سرویس کاران متخصص مستر امداد انجام می شود. همین حالا با ما تماس حاصل فرمائید.

شماره تلفن تماس مستر امداد

شمال تهران

22852095

تعمیر هود استیل البرز در غرب تهران

44044355

شرق تهران

88520173

جنوب تهران

66178763

 

 

مطالب مفید:  تعمیر هود، تعمیر اجاق گاز، نمایندگی هود کن در غرب تهران، تعمیر اجاق گاز رومیزی، تعمیرکار هودتعمیر هود استیل البرز در غرب تهران

3 پاسخ

  1. تعمیر هود استیل البرز در غرب تهران خدمت خوبی از مستر امداد هستش

  2. از خدماتی که مستر امداد در تعمیر هود استیل البرز ارائه داد ممنونم من که خیلی از خدماتتون راضیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.