خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر هود توربولاین

تعمیر هود توربولاین
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

تعمیر هود توربولاین مبحث است که امروز قصد داریم در این مقاله مستر امداد به آن بپردازیم.

هود در آشپزخانه نقش مهمی دارد و تا زمانی که خراب نشده متوجه کارایی آن نمی شوید. هود رطوبت، دود و بوی غذا را از بین می برد و هوای آشپزخانه را مطبوع می کند.

تمیز کردن فیلتر هود بسیار مهم است و تعویق انداختن آن، باعث ایجاد مشکلاتی برای هود آشپزخانه شما می شود.

برخلاف تصور عامه مردم، تعمیر هود توربولاین کار سختی نیست ولی برخی مواقع تعمیر هود توربولاین نیازمند افراد متخصص است تا بتوانند عیب آن را بررسی و برطرف کنند.

هود بخشی جدایی ناپذیر از آشپزخانه است و بسیاری افراد به استفاده از این وسیله برقی روی آورده اند. قطعا با این صحنه مواجه شده اید که بوی سیب زمینی سرخ کرده تمام اتاق‌های خانه شما را گرفته است.

بهترین راه برای خروج بوی‌های نامطبوع استفاده از هود توربولاین است. همانند سایر تجهیزات برقی، هودها نیز به مرور زمان دچار خرابی یا مشکلاتی می‌شوند که باید آنها را تعمیر کرد.

برای تعمیر هود توربولاین باید مرکز مستر امداد مراجعه کرد یا با کارشناسان این شرکت تماس گرفت.

هود توربولاین، دارای ویژگی‌های بروز و منحصربه فردی است. ظریف بودن، طراحی شیک و داشتن امکات پیشرفته بروز از ویژگی‌ هودهای توبولاین است.

تعمیر هود توربولاین
تعمیر هود توربولاین

 تعمیر هود توربولاین

برخی از ویژگی هودهای توربولاین

نوآوری در واحد خروجی هوا باعث می شود تا هود توربولاین هوای بیشتر با نویز کمتر از منبع دریافت کند.

دمپر هوای خروجی در برابر اشیاء خارجی یا حشراتی که ممکن است از لوله دودکش وارد آشپزخانه شوند جلوگیری می‌کند.

بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلی متر، قطر مجرای خروجی هود توربولاین است، که استفاده آن را برای اندازه های مناسب لوله خروجی آسان می‌کند.

فولادی گالوانیزه که برای ساخت هود توربولاین به کار رفته، باعث شده که این دستگاه علاوه بر مقاومت در برابر دمای شدید، حجم هوای باورنکردنی تا ۱۱۰۰ متر مکعب در ساعت را با فشار استاتیک بسیار بالا را تحمل کند و فن آن دارای راندمان بالا و صدای کمی است.

اغلب برای ساخت هودهای مدل ساده، فولاد معمولی به کار می رود، اما در مدل‌های گران تر از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا استفاده می شود.

با توجه به کاربرد هر هود، شکل و ابعاد آن در محیط‌های مختلف می‌تواند هر ابعادی را پوشش دهد. ابعاد پوششی می‌تواند از ۵۰۰ میلی متر تا ۸۰۰ میلی متر شروع شود. محصولات بزرگ‌تری نیز وجود دارد که برای مکان‌های صنعتی استفاده می شود.

ظاهر هودها نیز با یکدیگر متفاوت است. می توانید رنگ مناسبی برای آشپزخانه خود انتخاب کنید. حتی میتوانید رنگ هود توربولاین را با بقیه لوازم آشپزخانه خود ست کنید. کروم، استیل مات، سیاه و سفید از جمله رنگ های پرکاربرد است.

وزن هود توربولاین با فیلتر دستگاه نسبتاً سنگین است، بنابراین برای بستن آن به دیوار، باید بست های محکمی استفاده شود.

چنانچه می خواهید هود را روی دیوار گچی نصب کنید، قابل اطمینان بودن آن را در نظر داشته باشید. برای اینکه هود توربولاین محکم باشد و مطمعن شوید که هود نمی‌افتد، یک بلوک چوبی بر روی دیوار نصب کنید سپس هود توربولاین را به بلوک چوبی نصب کنید.

سازندگان هود توصیه می‌ کنند ارتفاع هود تا اجاق گاز، حداقل ۵۵ و حداکثر ۷۵ سانتی متر باشد. با توجه به قدرت هود توربولاین، هر چه هود بالاتر باشد راندمان مکش آن کمتر می شود.

بیشتر بدانید:تعمیرکار هود

تعمیر هود توربولاین
تعمیر هود توربولاین

 تعمیر هود توربولاین آشپزخانه در محل در نمایندگی هود توربولاین در تهران

هود یکی از لوازم ضروری آشپزخانه است که در هنگام آشپزی با روشن کردن آن هوای موجود را مکش و به بیرون منتقل می کند و جلوی انتشار این بو در داخل ساختمان را م گیرد.

در صورتی که به هر دلیلی هود توربولاین شما دچار مشکل شود باید تعمیر هود توربولاین خود را به دست افراد حرفه ای سپرد.

مرکز مستر امداد با داشتن نیروهای متخصص و دوره دیده آماده است تا در صورت بروز هر گونه مشکل، شما در زمینه تعمیر هود توربولاین یاری کند.

بیشتر بدانید:تعمیر هود اپکس

 مشکلات هود توربولاین در آشپزخانه

هود کار نمی کند!

وقتی هود آشپزخانه کار نمی کند دلایل مختلفی می تواند داشته باشد، از قبیل قطع شدن مدار دستگاه، که در صورت بروز این مشکل، باید مجدداً وصل شود، و یا قطعه ای سوخته باشد که باید تعویض شود و یا فیوز دستگاه خراب شده که نیاز به تعویض دارد.

 ایراد قطعی سیم دارد

محل قرار گرفتن هود آشپزخانه می تواند سبب ذوب شدن سیم ها شود، اگر سیم ها قطع یا شل شده باشد هود روشن نمی شود، به داخل هود نگاه کنید آیا نشانی از سوختگی و خرابی می بینید یا خیر؟

چک کنید که سیم های متصل به دکمه ی روشن و خاموش برق دارند یا نه؟ اگر نتیجه کار را با اهم سنج چک کردید و نشانه ای به غیر از صفر نشان داد، در واقع سوییچ روشن و خاموش مشکل پیدا کرده و باید تعویض شود.

تعمیر هود توربولاین
تعمیر هود توربولاین

 

 مکش هود بسیار کم شده است

اولین دلیل بروز این مشکل هرز چرخیدن پروانه های هود است که باید بررسی و رفع شود، مسدود شدن خروجی هوا از دیگر لایل بروز این مشکل برای هود توربولاین است.

در پایان ممکن است که فیلتر هود توربولاین شما کثیف شده باشد که در این مواقع  باید تمیز کنید و یا ممکن است دور موتور بسیار کم شده باشد که باید با کمک تعمیرکاران مرکز مستر امداد تنظیم کنید.

به هر حال هر کدام از مشکلات یاد شده که باشد باید برای تعمیر هود توربولاین اقدام کنید.

 هود آشپزخانه در زمستان خوب کار نمی کند

قبل از شروع فصل زمستان باید به نکاتی توجه داشته باشید از قبیل بررسی خروجی خرطومی، زیرا با توجه به شرایط آب و هوایی در پاییز و زمستان بادها شدید می شود، به همین دلیل شاید خروجی هود با اشیاء خارجی و یا لانه گذاری پرندگان بسته شده باشد.

در نظر داشته باشید آلودگی هوا در زمستان مشکل ساز است و در این فصل بیشتر آلودگی وجود دارد و باید حتماً هود را سرویس کنید تا بارندگی های شدید باعث آسیب دیدن هود توربولاین نشود.

تعمیر هود توربولاین
تعمیر هود توربولاین

چگونه هود را تمیز کنم؟

 ابتدا باید با آب گرم تمیز کنید و سپس با دستمال خشک کنید.

مقداری الکل بر روی دستمال بریزید و از این طریق می توانید هود آشپزخانه ی خود را تمیز کنید.

بخاطر تجمع چربی غذاها و آلودگی، هود توربولاین به سرعت دچار آلودگی می شود که این آلودگی در مورد فیلتر های هود، باعث کاهش کارکرد هود می شود، تعویض فیلتر باعث افزایش طول عمر هود آشپزخانه شما می شود.

موقع آشپزی باید از هود استفاده کنید، زیرا گرمای آشپزی برای هود مضر است، اما با روشن کردن هود، گرمای آشپزی از طریق هود خارج می شود.

برای مکش بهتر هود باید 5 دقیقه قبل از شروع آشپزی هود را روشن کنید تا جریان هوا برقرار شود.

در صورت بروز هرگونه مشکل در زمینه تعمیر هود میتوانید با متخصصین ما تماس حاصل نمایید. متخصصان ما با تیم حرفه ای و سال ها تجربه می توانند نسبت به رفع مشکل پیش آمده اقدام کنند.

بهتر است بدانید:تعمیر هود کن

9 پاسخ

  1. تعمیر هود توربولاین توسط پرسنل مستر امداد بسیار عالی انجام می شود.

  2. همه ی افرادی که در مجموعه شما کار می کنند تخصص لازم رو دارند. خیلی ممنون از مجموعه خوب شما

  3. تعمیرکارهای مستر امداد بینظیره بهتون پیشنهادش میکنم

  4. کارشون عالی من خیلی وقته از مستر امداد برای تعمیرات وسایل کمک میگیرم

  5. تعمیر هود توربولاین در مقاله مستر امداد خیلی مفید و کاربردی بود

  6. تعمیر هود توربولاین رو فقط به کارشناسای مستر امداد میسپرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.