خدمات تعمیر لوازم خانگی مسترامداد

تعمیر هود در اندرزگو

تعمیر هود در اندرزگو
فهرست عناوین این مطلب
به این نوشته امتیاز دهید

هواکش آشپزخانه که به آن هود هم گفته می‌شود، وسیله‌ای است برای از بین بردن بوی پخت‌وپز در آشپزخانه‌های امروزی. در واقع هود آشپزخانه، هواکش برقی است که در بالای اجاق گاز نصب میشود و وظیفه دارد بوی نامطبوع، چربی و رطوبت آشپزخانه را حین آشپزی و پخت و پز روی اجاق گاز، از بین ببرد و هوای آشپزخانه را به نوعی متبوع کند . با وجود کوچکتر شدن متراژ خانه های امروزی هود یکی از مهم‌ترین اجزای درون آشپزخانه و وجود آن در هر آشپزخانه‌ داخلی ضروری است.

سه سوته میام پیشت هرجای تهران که باشی کمتر از ۳۰ دقیقه میام واسه سرویس…

سه سوته میام پیشت
هرجای تهران که باشی کمتر از ۳۰ دقیقه میام واسه سرویس…

انواع هود

تعمیر هود در اندرزگو
تعمیر هود در اندرزگو
  • هود خانگی

در حال حاضر دو نوع هود خانگی در بازار ایران داریم . هودهای تصفیه‌کننده هوا که گرد و غبار و بوی موجود در هوا را جذب میکنند و دوباره هوای تصفیه شده را به داخل آشپزخانه پس می‌دهند. و هودهای دارای خروجی هوا، این هودها به یک کانال خروجی هوا  متصل می شوند که گرد و غبار، چربی و بوهای نامطبوع از طریق آن به بیرون فرستاده می‌شود. این هودها به شکل‌های معمولی، شومینه‌ای و جزیره‌ای  در بازار موجود هستند.

تعمیر هود در اندرزگو 
تعمیر هود در اندرزگو
  • هود صنعتی

هودهای صنعتی که برای آشپزخانه‌های صنعتی و یا محیط‌های آزمایشگاهی مناسب هستند و کاربرد دارند،این هودها که از یک آفتابگیر هود و یک کانال انتقال هوا و یک موتور با دور بالا تشکیل می شوند که بر اساس میزان هوای مورد نیاز محیط طراحی و ساخته می‌شوند. لبته به صورت حرفه ای تر این نوع هود، امکان انجام دمش و مکش هوا را دارا می باشند که نیازمند کانال کشی پیچیده ای نیز می‌باشند.

برندهای تولید کننده هود

از تولید کنندگان هود ایرانی می توان به شرکت های شرکت اخوان، بیمکث، کن، استیل البرز، داتیس و صدرا اشاره کرد.همچنین از تولید کنندگان  هود خارجی به شرکت های سامسونگ، AEG، بوش، لمیرا، فورس، فرامکو می توان اشاره کرد.با توجه به اینکه هود در برندهای مختلف در بازار موجود می باشند، لذا مشکلات به وجود آمده ربطی به مدل هود ندارد و تقریبا می توان برای همه ی هودها نسخه یکسانی پیچید.

حال به بررسی سوالات رایج در مورد اشکالات وایرادات رایج هود میپردازیم :

  1. چرا هود صدای ناهنجار می دهد؟
  2. چرا مکش هود ضعیف شده است؟
  3. چرا چراغ های هود روشن نمی شود؟
  4. علت قطعی سیم هود آشپزخانه
  5. چرا هود یکسره کار می کند؟
  6. چرا دکمه های صفحه نمایش کار نمی کنند؟

چرا هود صدای ناهنجار می دهد؟

از جمله دلایل ایجاد صدای زیاد و ناهنجار توسط هود می توان به نکات زیر اشاره کرد :

خراب بودن موتور ( موتور هود در حال تلاش برای راه اندازی پروانه است، چون قدرت لازم را ندارد، صدای زیادی تولید می کند. تعویض یا تعمیر موتور باید انجام شود) ، بررسی شل بودن یا خراب شدن قطعات داخلی هود، مانند فن و یا قطع شدن اتصالات سیم ها، خراب شدن  پروانه یا فن هود (تعویض فیلتر به موقع برای کاهش فشار روی موتور و در نتیجه کاهش صدای هود) ، کثیف بودن بیش از حد فیلتر ، خراب بودن و یا ایراد فنی در موتور هود .

ضعیف یا کم شدن مکش هود

تعمیر هود در اندرزگو
تعمیر هود در اندرزگو

از جمله دلایل ضعیف شدن مکش هود می توان به نکات زیر اشاره کرد:

کثیف بودن فیلتر هود که با تعویض فیلتر هود در بازه زمانی مشخص می توان قدرت مکش هود را افزایش داد ، مسدود بودن  خروجی هوا که با باز کردن مسیر و لوله های هواکش هود قدرت مکش هود افزایش می یابد، شل شدن پروانه یا فن که با قرار دادن پروانه در جای اصلی خود و محکم نمودن اتصالات مربوط به آن و یا در صورت نیاز تعویض این تجهیز قدرت مکش هود را افزایش داد ، کم بودن دور موتور که نیاز به تنظیم دارد.

تعمیر هود در اندرزگو
تعمیر هود در اندرزگو

روشن نشدن چراغ هود آشپزخانه

از جمله دلایل روشن نشدن چراغ هود آشپزخانه می توان به نکات زیر اشاره کرد :

سوختن لامپ هالوژنی یا LED هود که می توان با شناسایی لامپ سوخته و تعویض آن این مشکل را برطرف نمود ، اتصال نادرست لامپ به سرپیچ که باید مورد بررسی قرار بگیرد ، خراب شدن سرپیچ لامپ که براحتی با تعویض آن می توان این مشکل را برطرف نمود ، خراب شدن ترانسفورماتور یا تبدیل کننده که باید مورد بررسی قرار گرفته و نیار به نیروی متخصص در این زمینه دارد ، خراب شدن سوئیچ لامپ ،همکاران ما در تعمیر هود در اندرزگو همراه شما عزیزان هستند تا کلیه خدمات مربوط به تعمیر و یا تعویض قطعات در منزل شما در سریعترین زمان ممکن با کیفیت و دقت بالا ارائه شود.

قطع شدن سیم های هود

از جمله دلایل قطع شدن سیم های هود می توان به نکات زیر اشاره کرد:جانمایی  هود در فاصله نزدیک اجاق گاز باعث  ذوب شدن سیم ها می شود و باید به این نکته در هنگام نصب اصولی و در فاصله مناسب از اجاق گاز دقت کرد.شل شدن یا قطع شدن سیم هود که باید مورد بررسی تعمیرکاران متخصص در زمینه هود قرار بگیرد .روشن بودن یکسره چراغ هود سبب ذوب شدن سیم های اطراف هود می شود.خراب بودن دکمه سوئیچ  روشن که در صورت خراب بودن دکمه ON/OFF و نداشتن برق  ، باید اقدام به تعویض یا تعمیر آن کرد تا دوباره جریان برق برقرار شود.

 یکسره کار کردن و خاموش نشدن هود

از جمله دلایل این مشکل می توان به نکات زیر اشاره کرد:

خراب بودن دکمه ON/OFF که در صورت شکستگی یا خراب بودن آن  باید دکمه ON/OFF تعویض گردد .خراب شدن برد الکترونیکی دستگاه ،خراب شدن تاچ پد هود های لمسی که نیاز  به تعمیر و یا تعویض آن می باشد .و شایان ذکر است که کلیه خدمات عنوان شده در مجموعه تعمیرات هود در اندرزگو تنها با یک تماس به شما عزیزان ارائه داده می شود .

کار نکردن دکمه های صفحه نمایش هود

از جمله دلایل کار نکردن دکمه های صفحه نمایش هود می توان به نکات زیر اشاره کرد :
از کار افتادن پنل یا تاچ پد هود لمسی
از کار افتادن برد الکترونیکی کنترلی (برد صفحه نمایش)
خراب شدن برد الکترونیکی اصلی
برقرار نبودن اتصال بین دو برد
تمامی مشکلات عنوان شده باید توسط متخصصین و کارشناسان تعمیر هود مورد بررسی و تست  قرار گرفته تا در صورت نیاز قطعه تعویض گردد. همکاران ما در مجموعه تعمیر هود در اندرزگو در مجموعه تخصصی تعمیر لوازم خانگی مستر امداد همراه شما عزیزان می باشد.

روشن نشدن هود آشپزخانه

از جمله دلایل روشن نشدن هود می توان به نکات زیر اشاره کرد :

بررسی قطع بودن پریز یا قطع بودن دوشاخه
سوختن فیوز اصلی هود و بررسی تست فیوز اصلی هود و تعویض آن توسط تعمیرکاران با تجربه
قطع بودن دکمه ON/OFF و بررسی سالم بودن کلید مکانیکی ، بررسی درست بودن تاچ پد در هود لمسی
قطع شدن مدار هود ، نیم سوز شدن موتور
خراب شدن برد الکترونیکی اصلی و برد لمسی

34 پاسخ

  1. مقاله تعمیر هود در اندرزگو بسیار مفید و ارزشمند بود ممنون از شما.

  2. تعمیر هود در اندرزگو در این مقاله خیلی خوب بود ممنون از سایت خوب مستر امداد

  3. تعمیر هود در اندرزگو خدمات خوبی داره از سایت خوب مستر امداد سپاسگزارم

  4. خدمات تعمیر هود در اندرزگو بسیار حرفه ای کارم و انجام دادند.

  5. کادر تعمیرات هود در اندررزگو واقعا حرفه ای و عالی هستن

  6. مستر امداد بهترین تعمیر کار هود در اندرزگو
    هود مارو عالی تعمیر کردین

  7. تعمیر هود در اندرزگو برای من یه دغدغه مهم بود که به لطف شما و یاری خدا حل شد. سپاس

  8. تعمیرکار هود مستر امداد بهترین خدمات رو در زمینه تعمیر هود انجام میده .

  9. خدمات تعمیر هود در مستر امداد به بهترین شکل انجام می شود .

  10. برا مهمونا میخواستم اشپزی کنم که هود خونمون خراب شد، تعمیرکاران مستر امداد در سریع ترین زمان ممکن و هود رو درست کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست خدمات تعمیر لوازم خانگی

لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی خود، فرم زیر را پر نمایید، تا کارشناسان مجرب ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.